Προς το περιεχόμενο

H κινεζική Nio παρουσίασε το L60, τη νέα της πρόταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό που σε άρθρο για παρουσίαση ηλεκτρικού μοντέλου μπαίνουν μέσα οι  αντι-ηλεκτρικοί και γράφουν κατεβατά (τα ίδια υποτίθεται επιχειρήματα ξανά και ξανά) δεν καταλαβαίνω που εμπίπτει ακριβώς.

Όσα δεν φτάνει η αλεπού..

Ή μήπως 

Από πίτα που δεν τρως τι σε νοιάζει κι αν καεί.

Ότι και να 'ναι.. cool λίγο γιατί κουράζετε.

Ο κόσμος θα εξελιχθεί και δεν θα σας ρωτήσει, μην αγχώνεστε να αποδείξετε κάτι. Ούτε το φόρουμ είναι διάσκεψη κορυφής όπου παίρνονται κρίσιμες αποφάσεις.

 

10 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ειναι  ευκολη  η  μπερδα....τι  πολος  τι  κολος  που  λεγαμε  παλια...🤣🤩😂

Δεν είσαι ο μόνος, ακόμα και οι (υποτίθεται) δημοσιογράφοι τα ίδια κάνουν.

https://energypress.gr/news/stin-ellada-ta-nea-ilektrika-leoforeia-tis-osy-apo-tin-ytong-irthan-kai-oi-fortistes

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Doubt είπε

Αυτό που σε άρθρο για παρουσίαση ηλεκτρικού μοντέλου μπαίνουν μέσα οι  αντι-ηλεκτρικοί και γράφουν κατεβατά (τα ίδια υποτίθεται επιχειρήματα ξανά και ξανά) δεν καταλαβαίνω που εμπίπτει ακριβώς.

Όσα δεν φτάνει η αλεπού..

Ή μήπως 

Από πίτα που δεν τρως τι σε νοιάζει κι αν καεί.

Ότι και να 'ναι.. cool λίγο γιατί κουράζετε.

Ο κόσμος θα εξελιχθεί και δεν θα σας ρωτήσει, μην αγχώνεστε να αποδείξετε κάτι. Ούτε το φόρουμ είναι διάσκεψη κορυφής όπου παίρνονται κρίσιμες αποφάσεις.

 

Φανταζομαι αντιστοιχες συζητησεις για οταν κυκλοφοροησαν οι πρωτοι SSD.

Ειναι πολυ ακριβοι

δεν εχουν ηχο, αρα ειναι φλωρικοι

δεν εχουν αντοχες, χαλανε

εχουν μικρη χωρητικοτητα

δεν κανουν για την Ελλαδα

ειναι απο αγνωστες μαρκες, εγω ψωναω μονο western digital

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 4
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, Ntinaras said:

Φανταζομαι αντιστοιχες συζητησεις για οταν κυκλοφοροησαν οι πρωτοι SSD.

Ειναι πολυ ακριβοι

δεν εχουν ηχο, αρα ειναι φλωρικοι

δεν εχουν αντοχες, χαλανε

εχουν μικρη χωρητικοτητα

δεν κανουν την Ελλαδα

ειναι απο αγνωστες μαρκες, εγω ψωναω μονο western digital

Ναι καπως ετσι είναι πολλοι Έλληνες, αντιδραση για ολα στην αρχή, ποσοι πιο μεγαλοι σε ηλικια δεν ειχαν πει ή δεν ειχαν ακουσει τη φραση, σιγα μη δωσω 500€ για κινητο, οταν κυκλοφορησε το iphone. Ποσοι από αυτούς αραγε εχουν παρει iphone ή αλλη ναυαρχιδα με 1000€

Επεξ/σία από sm4rt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φταίει η αδιάλειπτη προπαγάνδα που κάνουν τα Μέσα κατά των ηλεκτρικών εδώ και χρόνια με ένα σωρό ψέμματα για να σπείρουν FUD (fear uncertainty doubt). Όλα τα ζητήματα που παρουσιάζουν σαν ανυπέρβλητα λύνονται. Έχουν λυθεί σε μεγάλο μέρος σε χώρες σαν την Νορβηγία που 82% κατοικεί σε αστικό περιβάλλον. Η Αθήνα π.χ. είναι διάσπαρτη με κολόνες τις ΔΕΗ και άνετα θα μπορούσε να βάλει level1/2 φορτιστές στα πεζοδρόμια ή/και ασύρματους φορτιστές στον δρόμο στις θέσεις πάρκινγκ. Δεν χρειάζονται μαγικές μπαταρίες και άλλες τεχνολογίες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενω  με  μπεντζινα   θα  το  σβησεις  με  ροχαλες....🤣

Για  αεριο  δεν  λεμε  γιατι  απλα  δεν  προκανεις  τον   πυραυλο....😍

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, adastra είπε

Φταίει η αδιάλειπτη προπαγάνδα που κάνουν τα Μέσα κατά των ηλεκτρικών εδώ και χρόνια με ένα σωρό ψέμματα για να σπείρουν FUD (fear uncertainty doubt). Όλα τα ζητήματα που παρουσιάζουν σαν ανυπέρβλητα λύνονται. Έχουν λυθεί σε μεγάλο μέρος σε χώρες σαν την Νορβηγία που 82% κατοικεί σε αστικό περιβάλλον. Η Αθήνα π.χ. είναι διάσπαρτη με κολόνες τις ΔΕΗ και άνετα θα μπορούσε να βάλει level1/2 φορτιστές στα πεζοδρόμια ή/και ασύρματους φορτιστές στον δρόμο στις θέσεις πάρκινγκ. Δεν χρειάζονται μαγικές μπαταρίες και άλλες τεχνολογίες.

Ναι ναι Νορβηγία και Ελλάδα ίδια σε οικονομικά επίπεδα και σε νοοτροπία. Sureeee

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ναι ναι Νορβηγία και Ελλάδα ίδια σε οικονομικά επίπεδα και σε νοοτροπία. Sureeee

Φυσικα και οχι, γιατι οι Νορβηγοι σκεφτονται μακροπροθεσμα, ενω στην Ελλαδα σκεφτομαστε πως θα βγαλουμε 5 ευρω για να παμε καφε το βραδυ, και για αυριο "παμε κι οπου βγει"

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

What? Τι ακριβως πραξεις εκανες? Γιατι κατι χανω.

Τώρα που το ξαναβλέπω πρέπει να έχει ξεφύγει ένα μηδενικό και να είναι 3600 το νούμερο για το προηγούμενο σχόλιο. Οπότε αλλάζει σημαντικά. Ωστόσο για να το δούμε ακριβώς. 36.060.360.000 ήταν ο συνολικός τζίρος των ελληνικών εταιριών τζόγου το 2023. Από αυτά το ~18% ήταν λαχεία, άλογα, και κληρώσεις ΟΠΑΠ, το ~74% απο online τζόγο και μόνο το ~5% από καζίνο. Το να πούμε όμως πως το σύνολο του τζίρου είναι όλων των Ελλήνων πολιτών είναι λάθος, καθώς οι δραστηριότητες των εταιριών δεν περιορίζονται στην Ελλάδα. Το να βρούμε το ακριβές μέγεθος, που αντιστοιχεί σε Έλληνες πολίτες μάλλον δεν είναι δυνατόν με τα δεδομένα που υπάρχουν δημόσια. Έστω όμως πως τα λεφτά αυτά τα τρώνε μόνο οι Έλληνες. 

Βάση απογραφής στην Ελλάδα κατοικούν 8,535,780 ενήλικες 19+ ετών. Άρα η διαίρεση μας δίνει 4225€ κατά κεφαλήν το χρόνο, δηλαδή 302€ ανά μισθό (14 μισθοί). Την ίδια στιγμή να μην ξεχνάμε πως ο μέσος μισθός στην Ελλάδα, είναι 1251€ (μεικτά) για το 2023, δηλαδή 985€ καθαρά.

Οπότε για να απαντήσω στο αρχικό ερώτημα με ορθό τρόπο: Πρακτικά είναι παράλογο να λέμε πως οι Έλληνες ξοδεύουν το ~31% του καθαρού εισοδήματος τους στο τζόγο. Το ότι τα κέρδη των ελληνικών εταιριών τζόγου έχουν έσοδα 36 δις, καμία σχέση δεν έχει με την δυνατότητα των Ελλήνων να αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, orfibous είπε

Τώρα που το ξαναβλέπω πρέπει να έχει ξεφύγει ένα μηδενικό και να είναι 3600 το νούμερο για το προηγούμενο σχόλιο. Οπότε αλλάζει σημαντικά. Ωστόσο για να το δούμε ακριβώς. 36.060.360.000 ήταν ο συνολικός τζίρος των ελληνικών εταιριών τζόγου το 2023. Από αυτά το ~18% ήταν λαχεία, άλογα, και κληρώσεις ΟΠΑΠ, το ~74% απο online τζόγο και μόνο το ~5% από καζίνο. Το να πούμε όμως πως το σύνολο του τζίρου είναι όλων των Ελλήνων πολιτών είναι λάθος, καθώς οι δραστηριότητες των εταιριών δεν περιορίζονται στην Ελλάδα. Το να βρούμε το ακριβές μέγεθος, που αντιστοιχεί σε Έλληνες πολίτες μάλλον δεν είναι δυνατόν με τα δεδομένα που υπάρχουν δημόσια. Έστω όμως πως τα λεφτά αυτά τα τρώνε μόνο οι Έλληνες. 

Βάση απογραφής στην Ελλάδα κατοικούν 8,535,780 ενήλικες 19+ ετών. Άρα η διαίρεση μας δίνει 4225€ κατά κεφαλήν το χρόνο, δηλαδή 302€ ανά μισθό (14 μισθοί). Την ίδια στιγμή να μην ξεχνάμε πως ο μέσος μισθός στην Ελλάδα, είναι 1251€ (μεικτά) για το 2023, δηλαδή 985€ καθαρά.

Οπότε για να απαντήσω στο αρχικό ερώτημα με ορθό τρόπο: Πρακτικά είναι παράλογο να λέμε πως οι Έλληνες ξοδεύουν το ~31% του καθαρού εισοδήματος τους στο τζόγο. Το ότι τα κέρδη των ελληνικών εταιριών τζόγου έχουν έσοδα 36 δις, καμία σχέση δεν έχει με την δυνατότητα των Ελλήνων να αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ναι μεν, αλλα δειχνει οτι ο Ελληνας δεν εχει μυαλο, και κυνηγαει το ευκολο και γρηγορο κερδος, που στη πραγματικοτητα μονο κερδος δεν ειναι. Ειναι ευκολη και γρηγορη ζημια, γιατι μαθηματικα αποδεδειγμενα ο τζογος ειναι κατα σου. Παιζεις για να χασεις.

Αρα απο τη στιγμη που το κανεις εν γνωσει σου εισαι χαζος, ποσο μαλλον αν το κανεις συστηματικα και με μεγαλα ποσα. 

Αρα ειναι αναμενομενο πως ο Ελληνας δεν εχει λογικο μυαλο για να κατανοησει τι ειναι επενδυση, και τι ειναι πεταμενα λεφτα. Γι αυτο δεν θα γινουμε ποτε Νορβηγια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, adastra είπε

Φταίει η αδιάλειπτη προπαγάνδα που κάνουν τα Μέσα κατά των ηλεκτρικών εδώ και χρόνια με ένα σωρό ψέμματα για να σπείρουν FUD (fear uncertainty doubt). Όλα τα ζητήματα που παρουσιάζουν σαν ανυπέρβλητα λύνονται. Έχουν λυθεί σε μεγάλο μέρος σε χώρες σαν την Νορβηγία που 82% κατοικεί σε αστικό περιβάλλον. Η Αθήνα π.χ. είναι διάσπαρτη με κολόνες τις ΔΕΗ και άνετα θα μπορούσε να βάλει level1/2 φορτιστές στα πεζοδρόμια ή/και ασύρματους φορτιστές στον δρόμο στις θέσεις πάρκινγκ. Δεν χρειάζονται μαγικές μπαταρίες και άλλες τεχνολογίες.

Ρε φιλε πλακα κανεις?Εδω δεν εχουμε δρομους να οδηγησουμε σαν ανθρωποι,τα αυτοκινητα πανε σαν τρακτερ σε οτι δρομο και να οδηγησεις και εσυ μου θες φορτιστες στις κολωνες της ΔΕΗ?Ποια την  ΔΕΗ!!!...Που με μια εντονη βροχη πεφτει διακοπη...

18 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ναι μεν, αλλα δειχνει οτι ο Ελληνας δεν εχει μυαλο, και κυνηγαει το ευκολο και γρηγορο κερδος, που στη πραγματικοτητα μονο κερδος δεν ειναι. Ειναι ευκολη και γρηγορη ζημια, γιατι μαθηματικα αποδεδειγμενα ο τζογος ειναι κατα σου. Παιζεις για να χασεις.

Αρα απο τη στιγμη που το κανεις εν γνωσει σου εισαι χαζος, ποσο μαλλον αν το κανεις συστηματικα και με μεγαλα ποσα. 

Αρα ειναι αναμενομενο πως ο Ελληνας δεν εχει λογικο μυαλο για να κατανοησει τι ειναι επενδυση, και τι ειναι πεταμενα λεφτα. Γι αυτο δεν θα γινουμε ποτε Νορβηγια.

Επιτελους ενας ανθρωπος που τα λεει χυμα!Εισαι πολυ ωραιος!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, gurgurant είπε

Ρε φιλε πλακα κανεις?Εδω δεν εχουμε δρομους να οδηγησουμε σαν ανθρωποι,τα αυτοκινητα πανε σαν τρακτερ σε οτι δρομο και να οδηγησεις και εσυ μου θες φορτιστες στις κολωνες της ΔΕΗ?Ποια την  ΔΕΗ!!!...Που με μια εντονη βροχη πεφτει διακοπη...

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η κατάσταση των δρόμων και οι διακοπές της ΔΕΗ με τους φορτιστές στα πεζοδρόμια. Το δεδομένο είναι ότι τα ηλεκτρικά είναι

- πολύ πιο αποδοτικά: απαιτούν πολύ λιγότερη ενέργεια για να κάνουν το ίδιο έργο με ένα συμβατικό,

- πολύ πιο καθαρά: ακόμα και με 90% κάρβουνο στο ενεργειακό μείγμα, πάλι είναι καθαρότερα, και το σημαντικότερο η ρύπανση μένει έξω από τις πόλεις και δεν καταστρέφονται τα πνευμόνια των παιδιών και σκοτώνουν τον κόσμο τα καυσαέρια,

- πολύ φτηνότερα στην χρήση: το κόστος ρεύματος θα είναι πάντα φτηνότερο από εισαγόμενους υδρογονάνθρακες και βαίνει φτηνότερο με τις ανανεώσιμες και τα συστήματα BESS, ενώ το κόστος συντήρησης/επισκευών είναι ένα μικρό κλάσμα αυτών με ΜΕΚ, ενώ ταυτόχρονα είναι και

πολύ ασφαλέστερα: ενεργητική ασφάλεια με απίστευτες ρεπρίζ και ευελιξία, και παθητική όταν δεν έχουν μπροστά ένα τεράστιο μεταλλικό μπλόκ έτοιμο να σε συνθλίψει σε κάθε σύγκρουση και δεν ανατρέπονται λόγο κέντρο βάρους, τα Tesla π.χ. είναι κατά πολύ τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο σήμερα,

και από πάνω από όλα αυτά καλύτερα οδηγικά (φούλ ροπή από το 0, επιταχύνσεις, ρεπρίζ, κατευθυντικότητα λόγω κβ, πρόσφυση, το χαμηλότερο δυνατό κέντρο βάρους κα.

Για αυτό παρά τον τεράστιο πόλεμο που υφίστανται (από πετρελαιάδες, διυλιστήριαδες, παραδοσιακους κατασκευαστές, συνεργειά/ανταλλακτικά, ασφαλιστικές, κ.α.) το ποσοστό τους αυξάνεται ασταμάτητα (ας κάνουν πρωτοσέλιδα ότι δεν αναπτύσσεται το ποσοστό αγοράς με τον ίδιο ρυθμό, που δεν θα μπορούσε να συμβαίνει επ'αόριστο λόγω S-curve ανάπτυξης και του παγκόσμιου κύματος πληθωρισμού που έχει πολλαπλασιάσει τα επιτόκια)

Επεξ/σία από adastra
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, adastra είπε

Για αυτό παρά τον τεράστιο πόλεμο που υφίστανται (από πετρελαιάδες, διυλιστήριαδες, παραδοσιακους κατασκευαστές, συνεργειά/ανταλλακτικά, ασφαλιστικές, κ.α.) το ποσοστό τους αυξάνεται ασταμάτητα (ας κάνουν πρωτοσέλιδα ότι δεν αναπτύσσεται το ποσοστό αγοράς με τον ίδιο ρυθμό, που δεν θα μπορούσε να συμβαίνει επ'αόριστο λόγω S-curve ανάπτυξης και του παγκόσμιου κύματος πληθωρισμού που έχει πολλαπλασιάσει τα επιτόκια)

ειδικά Ελλάδα αυτοί που αναφέρεις έχουν εργοστάσια παραγωγής ρεύματος και παρόχους να διαχειρίζονται. 

οπότε με την μία ή την άλλη θα στα παίρνουν.

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, orfibous said:

Τώρα που το ξαναβλέπω πρέπει να έχει ξεφύγει ένα μηδενικό και να είναι 3600 το νούμερο για το προηγούμενο σχόλιο. Οπότε αλλάζει σημαντικά. Ωστόσο για να το δούμε ακριβώς. 36.060.360.000 ήταν ο συνολικός τζίρος των ελληνικών εταιριών τζόγου το 2023. Από αυτά το ~18% ήταν λαχεία, άλογα, και κληρώσεις ΟΠΑΠ, το ~74% απο online τζόγο και μόνο το ~5% από καζίνο. Το να πούμε όμως πως το σύνολο του τζίρου είναι όλων των Ελλήνων πολιτών είναι λάθος, καθώς οι δραστηριότητες των εταιριών δεν περιορίζονται στην Ελλάδα. Το να βρούμε το ακριβές μέγεθος, που αντιστοιχεί σε Έλληνες πολίτες μάλλον δεν είναι δυνατόν με τα δεδομένα που υπάρχουν δημόσια. Έστω όμως πως τα λεφτά αυτά τα τρώνε μόνο οι Έλληνες. 

Βάση απογραφής στην Ελλάδα κατοικούν 8,535,780 ενήλικες 19+ ετών. Άρα η διαίρεση μας δίνει 4225€ κατά κεφαλήν το χρόνο, δηλαδή 302€ ανά μισθό (14 μισθοί). Την ίδια στιγμή να μην ξεχνάμε πως ο μέσος μισθός στην Ελλάδα, είναι 1251€ (μεικτά) για το 2023, δηλαδή 985€ καθαρά.

Οπότε για να απαντήσω στο αρχικό ερώτημα με ορθό τρόπο: Πρακτικά είναι παράλογο να λέμε πως οι Έλληνες ξοδεύουν το ~31% του καθαρού εισοδήματος τους στο τζόγο. Το ότι τα κέρδη των ελληνικών εταιριών τζόγου έχουν έσοδα 36 δις, καμία σχέση δεν έχει με την δυνατότητα των Ελλήνων να αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Και αν δεν κάνω λάθος (γιατί δεν το εχω ψάξει), το παραπάνω νούμερο είναι τζίρος και οχι κέρδη. Τα περισσότερα είναι απ το στοίχημα, όπου κερδίζεις, και χάνεις συνεχεία. (σε βάθος χρόνου βγαίνεις χαμένος, αλλά ενδιάμεσα κερδίζεις πολλές φορές), οπότε ενα μεγάλο ποσοστό αυτού του τζίρου επιστρέφει στον παίχτη, αρα δεν χάνει πχ 3000€ το χρόνο αλλα πρέπει να αφαιρέσεις απο αυτο το ποσό, πόσα έχει πάρει πίσω (και εχει ξανα παίξει). Αν κατάλαβαινει κανείς τι γράφω, αυτό το 3000 μπορεί τελικά χασούρα να είναι το 1/10 δηλ 300€ που ακούγεται και ποιο λογικό. Ουσιαστικά νούμερο δεν βγαίνει με τα δεδομένα που έχουμε. Κανείς δεν αμφισβητει πάντως οτι έχουμε απ τα μεγαλύτερα ποσοστά στο στοίχημα ειδικά. 

Επεξ/σία από oldnew
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

ειδικά Ελλάδα αυτοί που αναφέρεις έχουν εργοστάσια παραγωγής ρεύματος και παρόχους να διαχειρίζονται. 

οπότε με την μία ή την άλλη θα στα παίρνουν.

Η τάση στα πιο ανεπτυγμένα μέρη του κόσμου είναι τα αποκεντρωμένα δίκτυα ενέργειας και τα virtual power plants, που παράγουν και καταναλώνουν την ενέργεια τοπικά με συνδυασμό μονάδων βάσης (ιδανικά πυρηνικά), συστημάτων συσσωρευτών (BESS) και ανανεώσιμες.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο π.χ. καταναλώνει κατά μέσο όρο 15kwh/100km, αν βάλουμε μέσο όρο 30χλμ διαδρομής/ημέρα = 150kwh/μήνα. Στην Αθήνα με 4,4 ώρες ηλιοφάνεια μέσο όρο χρειάζονται 1,32kw φωτοβολταϊκά (5 panel = 7μ^2) και 5kwh μπαταρίες (μισό powerwall) για να το διατηρείς φορτισμένο. Στην Αυστραλία γειτονιές με φωτοβολταϊκά μοιράζονται την ενέργεια που περισσεύει και καλύπτουν την πλειοψηφία των αναγκών τους.

image.png.0e6e9f0473ef2088cd42e82d861c4c67.png

Και αυτή είναι άπλετη, καθαρή, και αποδοτική ενέργεια. Δεν έχει τις τεράστιες απώλειες από την εξαγωγή υδρογ/κων, την μεταφορά, την διύλιση (που καταναλώνει πολλές φορές περισσότερα σπάνια ορυκτά όπως το κοβάλτιο), μεταφορά, και καύση στην ΜΕΚ. Επίσης δεν επηρεάζεται από διεθνής συγκυρίες και εκβιασμούς. Και δεν υπάρχει μαφία, και νοθευμένα να τρώνε από παντού.

Επεξ/σία από adastra
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...