Προς το περιεχόμενο

H κινεζική Nio παρουσίασε το L60, τη νέα της πρόταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, orfibous είπε

Θέλουν υπερβολικά πιο βλαβερά μέταλλα για τις μπαταρίες τους, και φυσικά η ενέργεια τους σε χώρες όπως η Ελλαδίτσα έρχεται κατά 50%+ από φυσικό αέριο

Δεν ισχύουν αυτά.

22222.png

 

Επεξ/σία από Doubt
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

μέχρι να γίνουν όλα αυτά οι περισσότεροι δεν θα ζούμε καν.....😬

Σωστό! και ειδικά στην Ελλάδα που ακόμα έχουμε πολύ γερασμένο στόλο. Σκεφτείτε ότι η μέση ηλικία των αυτοκινήτων είναι 17 χρόνια, εδω έχουμε εκατομμύρια αυτοκίνητα-καρκαμπάδες με σχεδόν καθόλου προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων ή ακόμα και με καύσιμο βενζίνη σούπερ με μόλυβδο. Ας μη μιλήσουμε για την τεράστια ανοχή σε ελλειπή έλεγχο και συντήρηση, εδώ τα μισά αυτοκίνητα είναι ανασφάλιστα θα συζητάμε για ΚΤΕΟ. Και φυσικά άν δεν υπάρξει αντικίνητρο να παραμένουν οι καρκαμπάδες στον δρόμο θα αυξάνονται συνεχώς, ακόμα κι αυτός που αγοράζει καινούργιο αυτοκίνητο, κρατάει και το παλιό "για να υπάρχει" αφού δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα η κατοχή του. Μιλάνε για "ανοιξη" στην αγορά αυτοκινήτου επειδή φτάσαμε τις 150000 τεμάχια ετησίως.... εχετε υπολογίσει πόσα χρόνια χρειάζονται για να ανανεωθεί ο στόλος με αυτά τα νούμερα; 5.000.000 αυτοκίνητα! διά 150000 μας κάνει 33 χρόνια!!!! χωρίς να υπολογίσουμε ότι μεσα σε 33 χρόνια θα πρέπει να ανανεώσουμε και τα ανανεωμένα!!! Το ηλεκτρικό λοιπόν μια χαρά είναι γι αυτούς που μπορούν 1ον, να το πληρώσουν και 2ον να το φορτίζουν κάτω από το σπίτι τους (καλά δεν συζητώ γι αυτούς που μπορούν να κάνουν και ένα σκίαστρο με ηλιακούς συλλέκτες από πάνω), όσο γι το κράτος που έχει "περιβαντολογικές" ανησυχίες, ας κάνει πρώτα κάτι για τους καρκαμπάδες που μολύνουν ασύστολα και μετά βλέπει και τα ηλεκτρικά.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 150Κ πωλήσεων ξεχνάτε κάτι σημαντικό. Οτι μεγάλο ποσοστό είναι leasing και σημαντικός αριθμός για τις εταιρείες ενοικιάσεων στα νησιά κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε

Στα 150Κ πωλήσεων ξεχνάτε κάτι σημαντικό. Οτι μεγάλο ποσοστό είναι leasing και σημαντικός αριθμός για τις εταιρείες ενοικιάσεων στα νησιά κτλ.

Εντάξει, και αυτά σε 4 χρόνια πωλούνται σαν "καλομεταχειρισμένα"..... αλλά έχεις δίκιο, ο ρυθμός ανανέωσης είναι ακόμα πιο αργός......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, PCharon said:

Όσοι δε βλέπετε το «γύρισμα» σε ηλεκτρικά ξεχνάτε πως υπάρχει και η μέθοδος του εξαναγκασμού, δηλαδή το να γίνει ασύμφορο να διατηρείς οποιοδήποτε θερμικό:

- «Πράσινα» τέλη στα καύσιμα (έρχεται)

- Αυξημένα τέλη στα εσ. καύσης, ενδεχομένως και μεγαλύτεροι δασμοί ώστε να εξισορροπείται το κόστος απόκτησης.

- Περαιτέρω αυξημένα τέλη σε παλιότερα εσ.καύσης που θα τα κάνει άχρηστα ως μεταχειρισμένα ή πολύ ακριβά για να τα συντηρούν όσοι τα έχουν.

- Όποια άλλη ιδέα σκεφτούν.

Πιστεύω πως θα μας «εξαναγκάσουν» τόσο να πετάξουμε τα παλιά μας αυτοκίνητα στην ανακύκλωση όσο και να αγοράσουμε ηλεκτρικό αν επιλέξουμε καινούργιο.

Όσο για τους κινέζους, δεν έχουν τί να πρωτοδιαλέξουν... https://www.youtube.com/watch?v=QSzEVLN4dRQ

Οσοι δεν βλεπετε οτι πλησιαζει η ωρα οπου οι κατοχοι των ηλεκτρικων θα γινει η νεα φορολογικη αγελαδα για την κυβερνηση, τοτε συνεχιστε να αγοραζετε ηλεκτρικα.....

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, Alexrose said:

Πόσα θέλεις για αντικατασταση μπαταριών όταν έρθει η ώρα, ρώτησες? ?

Προσωπικα το χω σε leasing οποτε δε με απασχολει αυτο. Ωστόσο αυτή τη στιγμή το κόστος είναι περίπου στα 10K, αλλά δίνει 8 χρονια εγγύηση οπότε μέχρι τότε με την Κίνα στο παιχνιδι των ηλεκτρικων, το πιο πιθανο είναι πως θα χει μειωθεί κατα πολύ αυτή η τιμή. Γενικότερα υπολογίζεται πως η μέση κατανάλωση καυσίμου στην Ελλάδα είναι περίπου 1200€/έτος, το ίδιο άτομο σε ηλεκτροκίνηση υπολογίζεται πως θέλει περίπου 350€/έτος+0 τελη κυκλοφορίας και ελαχιστα σερβις. Οπότε χοντρικά εξοικονομεί 1000-1100€/ετος. Οπότε αν υποθέσουμε οτι η τιμή των μπαταριών σε μια 10ετία είναι ίδια, κάποιος μέσος καταναλωτής δε θα έχει κανένα ιδιαίτερο όφελος απο ηλεκτρικό, κάποιος που κάνει αρκετά χιλίομετρα θα έχει τεράστιο. Αν τώρα όντως οι τιμές μειωθούν όπως αναμένεται, τότε και τον μέσο καταναλωτη θα τον συμφέρει αρκετά η αγορά ηλεκτρικού

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, evark είπε

Σωστό! και ειδικά στην Ελλάδα που ακόμα έχουμε πολύ γερασμένο στόλο. Σκεφτείτε ότι η μέση ηλικία των αυτοκινήτων είναι 17 χρόνια, εδω έχουμε εκατομμύρια αυτοκίνητα-καρκαμπάδες με σχεδόν καθόλου προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων ή ακόμα και με καύσιμο βενζίνη σούπερ με μόλυβδο. Ας μη μιλήσουμε για την τεράστια ανοχή σε ελλειπή έλεγχο και συντήρηση, εδώ τα μισά αυτοκίνητα είναι ανασφάλιστα θα συζητάμε για ΚΤΕΟ. Και φυσικά άν δεν υπάρξει αντικίνητρο να παραμένουν οι καρκαμπάδες στον δρόμο θα αυξάνονται συνεχώς, ακόμα κι αυτός που αγοράζει καινούργιο αυτοκίνητο, κρατάει και το παλιό "για να υπάρχει" αφού δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα η κατοχή του. Μιλάνε για "ανοιξη" στην αγορά αυτοκινήτου επειδή φτάσαμε τις 150000 τεμάχια ετησίως.... εχετε υπολογίσει πόσα χρόνια χρειάζονται για να ανανεωθεί ο στόλος με αυτά τα νούμερα; 5.000.000 αυτοκίνητα! διά 150000 μας κάνει 33 χρόνια!!!! χωρίς να υπολογίσουμε ότι μεσα σε 33 χρόνια θα πρέπει να ανανεώσουμε και τα ανανεωμένα!!! Το ηλεκτρικό λοιπόν μια χαρά είναι γι αυτούς που μπορούν 1ον, να το πληρώσουν και 2ον να το φορτίζουν κάτω από το σπίτι τους (καλά δεν συζητώ γι αυτούς που μπορούν να κάνουν και ένα σκίαστρο με ηλιακούς συλλέκτες από πάνω), όσο γι το κράτος που έχει "περιβαντολογικές" ανησυχίες, ας κάνει πρώτα κάτι για τους καρκαμπάδες που μολύνουν ασύστολα και μετά βλέπει και τα ηλεκτρικά.....

Γενικά είναι λίγα αυτά που μπορείς να κάνεις; Να δώσεις καλύτερη επιδότηση για απόσυρση;  Να μειώσεις το ΦΠΑ στα αυτοκίνητα; Να βγάλεις ένα πρόγραμμα για αγορά καινούργιου αυτοκίνητου; Όπως και να χει όμως η μόνη λύση είναι να γίνουμε αναπτυσσόμενη χώρα(όχι ανεπτυγμένη) με μισθούς που δεν κυμαίνονται γύρω απ' το βασικό καθώς κακά τα ψέματα. Όταν ένα νέο αυτοκίνητο ξεκινάει από 20000€ και βγάζεις 12800€ ψιλά χαμηλά, πολύ δύσκολα θα το αγοράσει κάποιος.

Όπως όμως σωστά λες είναι κάτι που παίρνει χρόνια για να αλλάξει. Εμείς εδώ θέλουμε αποτελέσματα το πολύ στην τετραετία για να τα κάνουμε σημαία μέχρι τις επόμενες εκλογές. Έτσι προβαίνουμε σε πρόχειρες λύσεις.

17 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Οσοι δεν βλεπετε οτι πλησιαζει η ωρα οπου οι κατοχοι των ηλεκτρικων θα γινει η νεα φορολογικη αγελαδα για την κυβερνηση, τοτε συνεχιστε να αγοραζετε ηλεκτρικα.....

Πότε ακριβώς θα γίνει αυτό, διότι μέχρι σήμερα όπως και στο post που έκανες quote, ακριβώς το ανάποδο συμβαίνει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, nepomuk είπε

Με το ζορι παντρεια δεν γινεται , ο ψηφοφορος ενιοτε μαυριζει στην καλπη .

Αυτο κι αν ειναι εξαναγκασμος .

Στα δικα μας με τοσο ηλικιωμενο στολο , οταν δεν καταβαλονται ασφαλιστρα , τελη κυκλοφοριας,

εξοδα ΚΤΕΟ , πλημελης συντηρηση κτλπ , τα Ηλεκτρικα μας μαραναν .

Ακομα παλευουμε με την χρεοκοπια ως χωρα αλλα και ατομικα ακομα πολυ κοσμος ,

οταν καποτε ειχε και 20 πιστωτικες καρτες ο καθεις μπατιρης στην καθησια του .

Εδω Ψωροκωσταινα , οπως στρωσαμε θα κοιμηθουμε ...

Υπαρχουν και πρακτικοι λογοι ,  ανεπαρκη δικτυα , δεν εχουμε θεση σταθμευσης , δεν ειναι οπως

Αμερικη .

Απο πασης αποψεως προτεινω υπομονη και αυτοσυγκρατηση ακομα και απ οσους το αντεχει η τσεπη τους.

Ουτως η αλλως αναμενονται εως και επαναστατικες εξελιξεις στο Θεμα Μπαταριες .

Διαφορετικα δεν βγαινει η εξισωση .

Με μπαταριες  κατα πολυ ελαφρυτερες και φθηνοτερες με διπλασια χωρητικοτητα , αλλαζουν

ολα , οπως και αυτη η σχεδιαση των αυτοκινητων . Θα αλλαξουν  ολα , απο λευκο χαρτι με τα

νεα  δεδομενα.

Γιατι να μπλεξουμε με παιδικες αρρωστειες οταν και το βαλαντιο ειναι περιορισμενο στην καλυτερη .

Μετα το 2030 συντεκνοι και βλεπουμε .

Ναι, λεφτα δεν εχουμε , γι αυτο παιζουμε 36 δις σε φρουτακια και στοιχημα καθε χρονο.

Δεν θα γινει τιποτα με το ζορι, σιγα σιγα τα ηλεκτρικα θα αρχισουν να συμφερουν πολυ περισσοτερο απο τα συμβατικα, και ο κοσμος θα αρχισει να παιρνει.

Ειδικα οταν περασουν 2-3 χρονια και βγουν και μεταχειρισμενα στην αγορα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

τα ηλεκτρικά πάνε απο το κακό στο χειρότερο σε πωλησεις και η toyota πουλάει ενα hybrid καθε ΛΕΠΤΟ και συνεχώς αυξάνει πωλήσεις hybrid.

 

Πως γίνεται να παράγονται 86,000 αυτοκινήτα ενός τύπου απο μια εταιρεία μόνο καθημερινά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Ntinaras said:

Ναι, λεφτα δεν εχουμε , γι αυτο παιζουμε 36 δις σε φρουτακια και στοιχημα καθε χρονο.

Δεν ξέρω αν αληθεύει το νούμερο, αλλά είμαι σίγουρος οτι ειναι και λεφτά τουριστών μέσα σε αυτα που παίζουν σε καζίνο κλπ, δε σημαίνει καθε νούμερο που διαβάζουμε ότι αφορά μόνο Έλληνες. 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πανάκριβο για το μέσο Ελλήνα πάντως, όσο και να παιζει στοίχημα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, oldnew είπε

Δεν ξέρω αν αληθεύει το νούμερο, αλλά είμαι σίγουρος οτι ειναι και λεφτά τουριστών μέσα σε αυτα που παίζουν σε καζίνο κλπ, δε σημαίνει καθε νούμερο που διαβάζουμε ότι αφορά μόνο Έλληνες. 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πανάκριβο για το μέσο Ελλήνα πάντως, όσο και να παιζει στοίχημα. 

 

Ενα απλο googlαρισμα αρκει

Και σιγα μην ερθει ο τουριστας στην ελλαδα να παιξει φρουτακια και στοιχημα.

Ο τουριστας θα ρθει να ακουμπησει τα λεφτα του σε 500 μαγαζια, και ο καθε ξεπλενης που πηρε 10 ευρω στα χερια του παραπανω, θα παει να παιξει στοιχημα, γιατι μεχρι εκει φτανει το μυαλο του. Λογικο βεβαια, αν σκεφτεις ποσο "δυσκολα" ηταν τα μαθηματικα και η στατιστικη στο σχολειο. 

1 ώρα πριν, Alexrose είπε

Πόσα θέλεις για αντικατασταση μπαταριών όταν έρθει η ώρα, ρώτησες? ?

Εσυ ρωτας ποσα θελει για αντικατασταση μπεκ, αντλιας, σασμαν πριν το αγορασεις?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, oldnew είπε

Δεν ξέρω αν αληθεύει το νούμερο, αλλά είμαι σίγουρος οτι ειναι και λεφτά τουριστών μέσα σε αυτα που παίζουν σε καζίνο κλπ, δε σημαίνει καθε νούμερο που διαβάζουμε ότι αφορά μόνο Έλληνες. 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πανάκριβο για το μέσο Ελλήνα πάντως, όσο και να παιζει στοίχημα. 

36 δις , με τον πληθυσμό της Ελλάδας είναι περί τα 360€ το χρόνο μόνο σε μέσο όρο. Άρα και 30 χρόνια να πετάς λεφτά στο τζόγο, σε ηλεκτρικό μόνο φτηνό κινέζικο θα πάρεις και αν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, oldnew είπε

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πανάκριβο για το μέσο Ελλήνα πάντως, [....]

Aυτό και τίποτα άλλο. Αν είχαμε τα λεφτά που υποννοεί ο Ntinaras δεν θα κυκλοφορούσαν εκεί έξω δεινόσαυροι 15-20 ετών. Και μιλάμε για 2 στα 3 ....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, orfibous είπε

36 δις , με τον πληθυσμό της Ελλάδας είναι περί τα 360€ το χρόνο μόνο σε μέσο όρο. Άρα και 30 χρόνια να πετάς λεφτά στο τζόγο, σε ηλεκτρικό μόνο φτηνό κινέζικο θα πάρεις και αν.

What? Τι ακριβως πραξεις εκανες? Γιατι κατι χανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...