Προς το περιεχόμενο

H κινεζική Nio παρουσίασε το L60, τη νέα της πρόταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Μία μεγάλη είδηση που είναι ό,τι η BYD έρχεται ελλάδα.

@INSOMNIA

 

Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει κατάστημα της επί της λεωφόρο Κηφησιάς μετά το δακτυλίδι και κατεύθυνση προς Αθήνα…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια διόρθωση, 219.000 yuan = 28.488€. Επίσης τιμές που γράφονται είναι αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας. Π.χ. το BYD Seal Design στην Κίνα πωλείται για 26.150€ αλλά στην Ευρώπη πάει στα 46.000€ (+75%). (Μέρος της αύξησης της τιμής βέβαια ήταν οι εκτεταμένες αναβαθμίσεις σε ποιότητα κατασκευής και ασφάλεια για καλύψει τις αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας (στην Ευρώπη έχουμε ένα θέμα με μπαταρίες που ανατινάζονται και αμαξώματα που γίνονται πίτα στην παραμικρή σύγκρουση). Αν προσθέσουμε 75% στην τιμή πάμε στα 50Κ, ρεαλιστικά θα είναι πολύ υψηλότερη καθώς η Nio δεν έχει την παραγωγική βάση και εμπειρία της BYD (price dumping δηλαδή, με την ίδια να έχει 42% πτώση στις πωλήσεις το 1ο τρίμηνο του 24 αλλά να διατηρεί παραγωγή στο ακέραιο μέχρι να σκοτώσει τον ανταγωνισμό)να το φέρει τόσο φτηνά. Πιο κοντά στις τιμές τις Polestar μάλλον θα πάει (~75Κ), αν βέβαια  EE δεν ακολουθήσει το παράδειγμα της ΗΠΑ και δεν πάει τους δασμούς στο 100% (που είναι μάλλον αδύνατο να μην συμβεί)

Επεξ/σία από adastra
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, basilis_k6 said:

δεν ειχε να διαβάσει και πολλα. μονο οτι δεν εχουμε ολοι μονοκατοικία με γκαραζ να φορτίσουμε και οτι δεν υπάρχει περίπτωση να μας κάνουν τη χαρη να φορτίζουμε σε δίκτυο με 15-20 λεπτα την kwh. ε δεν το λες και δυσκολη προβλεψη. 

Εν τω μεταξύ μόλις σήμερα φόρτισα με 24 λεπτά την kWh σε κεντρικό αυτοκινητόδρομο 😅

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, PCharon said:

Πιστεύω πως θα μας «εξαναγκάσουν» τόσο να πετάξουμε τα παλιά μας αυτοκίνητα στην ανακύκλωση όσο και να αγοράσουμε ηλεκτρικό αν επιλέξουμε καινούργιο.

Και μετά η μεγάλη πλειονότητα πεζό 2, ποδήλατα και «mobility as a service».

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PCharon είπε

 υπάρχει και η μέθοδος του εξαναγκασμού,

Πιστεύω πως θα μας «εξαναγκάσουν» τόσο να πετάξουμε τα παλιά μας αυτοκίνητα στην ανακύκλωση όσο και να αγοράσουμε ηλεκτρικό αν επιλέξουμε καινούργιο.

 

Με το ζορι παντρεια δεν γινεται , ο ψηφοφορος ενιοτε μαυριζει στην καλπη .

Αυτο κι αν ειναι εξαναγκασμος .

Στα δικα μας με τοσο ηλικιωμενο στολο , οταν δεν καταβαλονται ασφαλιστρα , τελη κυκλοφοριας,

εξοδα ΚΤΕΟ , πλημελης συντηρηση κτλπ , τα Ηλεκτρικα μας μαραναν .

Ακομα παλευουμε με την χρεοκοπια ως χωρα αλλα και ατομικα ακομα πολυ κοσμος ,

οταν καποτε ειχε και 20 πιστωτικες καρτες ο καθεις μπατιρης στην καθησια του .

Εδω Ψωροκωσταινα , οπως στρωσαμε θα κοιμηθουμε ...

Υπαρχουν και πρακτικοι λογοι ,  ανεπαρκη δικτυα , δεν εχουμε θεση σταθμευσης , δεν ειναι οπως

Αμερικη .

Απο πασης αποψεως προτεινω υπομονη και αυτοσυγκρατηση ακομα και απ οσους το αντεχει η τσεπη τους.

Ουτως η αλλως αναμενονται εως και επαναστατικες εξελιξεις στο Θεμα Μπαταριες .

Διαφορετικα δεν βγαινει η εξισωση .

Με μπαταριες  κατα πολυ ελαφρυτερες και φθηνοτερες με διπλασια χωρητικοτητα , αλλαζουν

ολα , οπως και αυτη η σχεδιαση των αυτοκινητων . Θα αλλαξουν  ολα , απο λευκο χαρτι με τα

νεα  δεδομενα.

Γιατι να μπλεξουμε με παιδικες αρρωστειες οταν και το βαλαντιο ειναι περιορισμενο στην καλυτερη .

Μετα το 2030 συντεκνοι και βλεπουμε .

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρεμπιπτοντως  προχθες   ανεβηκα  σε  νεο  ηλεκτρικο  λεωφορειο  στην  γραμμη  813  YUTONG  απο  κινα.

Απιστευτη  κατασκευη  ΑΘΟΡΥΒΗ  και  ανετη   λογω  αεραναρτησης.

450302_ba0ef8e6609e48c2dcd130261c6d87f3.jpg

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν κανουμε οποιαδήποτε σύγκριση, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απευθύνονται σε ένα περιορισμένο κοινό:

Σε αυτούς που έχουν μόνιμο χώρο στάθμευσης και δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. Ήδη αυτοί είναι ένα μικρό ποσοστό στις μεγάλες πόλεις. Το να φορτίζεις μόνιμα στο δρόμο σε κοινόχρηστους φορτιστές δεν αποτελεί λύση όπως έχουν τα πράγματα. Ακόμα και φθηνότερα να ήταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τα συμβατικά η παραπάνω προυπόθεση συνεχίζει να ισχύει.

Τα υβριδικά πρέπει να τα χωρίσουμε σε δυο μεγάλες κατηγορίες αυτά που μονο στον τίτλο είναι υβριδικά, δηλαδή αυτά που είναι πρακτικά συμβατικά και έχουν μια μικρή μπαταρία για την εκκίνηση ή για μικρές ταχύτητες και τα plugin υβριδικά που έχουν μια πραγματικά μεγάλη μπαταρία και μπορούν να λειτουργήσουν ως ηλεκτρικά. Νομίζω ότι όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα σιγά σιγά θα αποκτήσουν αυτή τη μικρή "υβριδική υπόσταση" της πρώτης κατηγορίας, το επιπλέον κόστος είναι σχετικά μικρό, δεν διαθέτουν κινητήρες στους τροχούς παρα μια τροποποιημένη μίζα που λειτουργεί ως κινητήρας και γενικά είναι μια εύκολη μετατροπη. Τα plugin υβριδικά όμως είναι και ηλεκτρικά και συμβατικά με όλη την πολυπλοκότητα και των δύο και σαφώς πολύ αυξημένο κόστος, μπορεί να φαίνονται ως λύσεις αλλά πάντα θα είναι ακριβά και θα απευθύνονται σε λίγους.

Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί η ηλεκτροκίνηση αλλά όπως είναι τα πράγματα δεν βλέπω να βολεύει την πλειοψηφία. Ισως χρειάζονται τελείως διαφορετικές ιδεες όπως οι αφαιρούμενες μπαταρίες που θα τις αφήνεις στο σημείο φόρτισης και θα παίρνεις άλλες, ή μια άλλη τεχνολογία μπαταριών που θα φορτίζει πολύ πιο γρήγορα σε συνδυασμό με ενα πυκνό δικτυο φορτιστών, γενικώς χρειάζονται αρκετές τεχνολογικές εξελίξεις για να γίνουν πιο ελκυστικά.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nepomuk είπε

Με το ζορι παντρεια δεν γινεται , ο ψηφοφορος ενιοτε μαυριζει στην καλπη .

...

Μετα το 2030 συντεκνοι και βλεπουμε .

Συμφωνώ με τα παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση, όσα στραβά και να έχουμε, υπάρχουν πολύ φτωχότερες χώρες και αποτελούν μάλλον την πλειοψηφία. Τα ηλεκτρικά είναι να εδραιωθούν σε ανεπτυγμένες οικονομίες. Αυτό πιθανότατα θα συμβεί, αλλά μετά είναι το χάος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, svartevarg είπε

Όπως τα λες φίλε μου!!!
Η Ελλάδα με τις πειθήνιες κυβερνήσεις πρώτη θα τρέξει να το κάνει.
Και γενικά η «πράσινη ανάπτυξη» έχει εξισωθεί ως όρος με τα «πράσινα τέλη» σε οτιδήποτε δεν είναι «πράσινο» ως προς το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα.
 

Σε οτιδήποτε δεν ονομάζουν πράσινο. Γιατί και τα χάρτινα καλαμάκια ήταν "το μέλλον" και τελικά ξαναγυρνάμε στα πλαστικά. Βιαστικές αρπαχτές στο όνομα του περιβάλλοντος είναι και τα ηλεκτρικά. Θέλουν υπερβολικά πιο βλαβερά μέταλλα για τις μπαταρίες τους, και φυσικά η ενέργεια τους σε χώρες όπως η Ελλαδίτσα έρχεται κατά 50%+ από φυσικό αέριο. Αν θέλουμε να σώσουμε το περιβάλλον, μόνο τρένα για επίγειες μεταφορές σε μεσαίες & μεγάλες αποστάσεις. Όλα τα άλλα είναι για να βγάζουν λεφτά οι κάποιοι λίγοι κάθε φορά.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, liberostelios said:

Εν τω μεταξύ μόλις σήμερα φόρτισα με 24 λεπτά την kWh σε κεντρικό αυτοκινητόδρομο 😅

Σε τι φορτιστη ειχε τοσο φτηνη Kwh? Γτ εχω εξω εχω φορτισει μονο σε ΔΕΗ και εχει 40 λεπτα στον 22kwh και 59λεπτα στον 180kwh.

 

Ωστοσο για τους υπολοιπους, ειχα φυγει ενα τριημερο και φορτισα το αυτοκινητο σε πρίζα του ξενοδοχείου απλη. Εκανε να φορτίσει περίπου 20 ώρες και με χρέωσε το ξενοδοχείο 20λεπτα την kwh. Συνολο 8€ (Χωρίς καθόλου οικονομικη οδήγηση, πηγαινα 120-160 και κλιμα. Με βενζίνη σίγουρα γι αυτη την αποσταση θα ήθελα ενα 30αρι. Το αμάξι το χω 2.5 βδομάδες τώρα αλλα για την ωρα δε με εχει περιορίσει καθόλου, ολα φαίνονται πολύ ευκολα για την οικονομία που προσφέρει, ειδικά αν κινείσαι κυρίως μεσα στην πόλη που είναι χαμηλές οι ταχύτητες ξεχνάς να φορτίσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tigergreg είπε

Παρεμπιπτοντως  προχθες   ανεβηκα  σε  νεο  ηλεκτρικο  λεωφορειο  στην  γραμμη  813  YTONG  απο  κινα.

Απιστευτη  κατασκευη  και  ανετη   λογω  αεραναρτησης.

450302_ba0ef8e6609e48c2dcd130261c6d87f3.jpg

ytong-1800x1800.jpg

 

yutong-elektrobus-electric-bus-2022-01-m

 

  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς η ηλεκτροκίνηση έχει πλεονεκτήματα και σίγουρα είναι το μέλλον. Το ενεργειακό μείγμα του ηλεκτρικού ρεύματος θα είναι όλο και αυξανόμενο προς τις ΑΠΕ και με δεδομένο ότι οι ώρες αιχμής είναι ώρες που οι ΑΠΕ παράγουν πολύ σίγουρα βοηθάει πολύ. Ακόμα και η τεχνολογία μπαταριών θα γίνει πιο καθαρή και πιο προσιτή, το ακριβό λίθιο σίγουρα θα αντικατασταθεί στο μέλλον, ήδη πέφτει πολύ χρήμα στις μπαταρίες Νατρίου. Μπορεί ακόμα να μην είμαστε εκεί, αλλά η πορεία είναι δεδομένη και από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε, απλά ο προβληματισμός παντού στον κόσμο είναι αν θα πρέπει τωρα να γίνει προσπάθεια ή θα πρέπει να αφησουμε τη τεχνολογία να γίνει πιο ώριμη. Τεράστιο το θέμα των οικονομικών συμφερόντων ειδικά στα κράτη που παραδοσιακά έχουν αυτοκινητοβιομηχανία, που βλέπουν ότι κινδυνεύουν να χάσουν την αγορά προς όφελος της Κίνας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sm4rt είπε

Σε τι φορτιστη ειχε τοσο φτηνη Kwh? Γτ εχω εξω εχω φορτισει μονο σε ΔΕΗ και εχει 40 λεπτα στον 22kwh και 59λεπτα στον 180kwh.

 

Ωστοσο για τους υπολοιπους, ειχα φυγει ενα τριημερο και φορτισα το αυτοκινητο σε πρίζα του ξενοδοχείου απλη. Εκανε να φορτίσει περίπου 20 ώρες και με χρέωσε το ξενοδοχείο 20λεπτα την kwh. Συνολο 8€ (Χωρίς καθόλου οικονομικη οδήγηση, πηγαινα 120-160 και κλιμα. Με βενζίνη σίγουρα γι αυτη την αποσταση θα ήθελα ενα 30αρι. Το αμάξι το χω 2.5 βδομάδες τώρα αλλα για την ωρα δε με εχει περιορίσει καθόλου, ολα φαίνονται πολύ ευκολα για την οικονομία που προσφέρει, ειδικά αν κινείσαι κυρίως μεσα στην πόλη που είναι χαμηλές οι ταχύτητες ξεχνάς να φορτίσεις

Πόσα θέλεις για αντικατασταση μπαταριών όταν έρθει η ώρα, ρώτησες? ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, evark είπε

Σαφώς η ηλεκτροκίνηση έχει πλεονεκτήματα και σίγουρα είναι το μέλλον. Το ενεργειακό μείγμα του ηλεκτρικού ρεύματος θα είναι όλο και αυξανόμενο προς τις ΑΠΕ και με δεδομένο ότι οι ώρες αιχμής είναι ώρες που οι ΑΠΕ παράγουν πολύ σίγουρα βοηθάει πολύ. Ακόμα και η τεχνολογία μπαταριών θα γίνει πιο καθαρή και πιο προσιτή, το ακριβό λίθιο σίγουρα θα αντικατασταθεί στο μέλλον, ήδη πέφτει πολύ χρήμα στις μπαταρίες Νατρίου. Μπορεί ακόμα να μην είμαστε εκεί, αλλά η πορεία είναι δεδομένη και από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε, απλά ο προβληματισμός παντού στον κόσμο είναι αν θα πρέπει τωρα να γίνει προσπάθεια ή θα πρέπει να αφησουμε τη τεχνολογία να γίνει πιο ώριμη. Τεράστιο το θέμα των οικονομικών συμφερόντων ειδικά στα κράτη που παραδοσιακά έχουν αυτοκινητοβιομηχανία, που βλέπουν ότι κινδυνεύουν να χάσουν την αγορά προς όφελος της Κίνας.

μέχρι να γίνουν όλα αυτά οι περισσότεροι δεν θα ζούμε καν.....😬

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...