Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φιλοδοξία της εταιρίας με το L60 είναι να σταθεί ανταγωνιστικά απέναντι στο Model Y της Tesla.

H Nio, κινεζική εταιρία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσίασε την πρώτη της πρόταση στην κατηγορία των οικονομικότερων αυτοκινήτων, τα οποία παρουσιάζει μέσω της Onvo, επιχειρώντας να αμφισβητήσει τα πρωτεία του πλέον επιτυχημένου μοντέλου της Tesla.

Με τις τιμές να ξεκινούν από τα 219.000 γιουάν (27.900 ευρώ), το L60 SUV είναι πάνω από 10% οικονομικότερο σε σχέση με το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε ολόκληρο τον κόσμο, το Model Y της Tesla, το οποίο στην Κίνα διατίθεται έναντι 249.900 γιουάν (31.700 ευρώ, οι τιμές στην Ευρώπη είναι ακόμη υψηλότερες).

H παρουσίαση πραγματοποιήθηκε την ίδια εβδομάδα κατά την οποία ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν ανακοίνωσε ότι θα τετραπλασίαζε το φόρο εισαγωγής ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα.

Όπως και άλλες εταιρίες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα, η Tesla βρίσκεται το τελευταίο διάστημα αντιμέτωπη με συρρικνούμενες πωλήσεις, καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός από κινεζικές μάρκες.

Το όχημα παρουσιάστηκε στη Σαγκάη από το διευθύνοντα σύμβουλο της Nio, το Γουίλιαμ Λι, ο οποίος δεν έκρυψε ότι στόχος της εταιρίας ήταν να σταθεί ανταγωνιστικά απέναντι στο Model Y της Tesla, αλλά και το RAV4 της Toyota.

"Με τις τεχνολογίες να εξελίσσονται και την αντίληψη των ανθρώπων γύρω από τα έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα να ενισχύεται, τώρα είναι η στιγμή να επανακαθορίσουμε τα νέα πρότυπα των οικογενειακών αυτοκινήτων", δήλωσε χαρακτηριστικά ο κύριος Λι.

Η εταιρία δέχεται ήδη παραγγελίες για το L60 και στοχεύει να ξεκινήσει παραδόσεις το Σεπτέμβριο.

Στελέχη της Nio δήλωσαν ότι στόχο έχουν να παρουσιάζουν από ένα νέο μοντέλο Onvo κάθε χρόνο, στο πλαίσιο των προσπαθειών επέκτασης στην αγορά των οικογενειακών αυτοκινήτων.

Μέσα από την Onvo, η Nio ελπίζει να ενισχύσει την παρουσία της και εκτός των συνόρων της Κίνας.

Όμως, στην προσπάθεια αυτή βρίσκεται αντιμέτωποι με δασμούς της τάξης του 100% στις ΗΠΑ, αλλά και τη συνεχιζόμενη έρευνα εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις εισαγωγές από την Κίνα.

Οι εταιρίες που ασχολούνται με την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων αντιμετωπίζουν ισχυρές προκλήσεις, διεθνώς, καθώς οι πωλήσεις δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες, ενώ ο ανταγωνισμός αυξάνεται.

Τον Απρίλιο, λόγου χάρη, η Tesla άρχισε να απολύει ποσοστό άνω του 10% των εργαζομένων της στα ηλεκτρικά οχήματα, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αργότερα τον ίδιο μήνα, η εταιρία του Ίλον Μασκ ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της για το πρώτο τρίμηνο του έτους είχαν καταγράψει πτώση άνω του 50% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Την ίδια ώρα, η κινεζική BYD ανακοίνωνε ότι τα κέρδη της είχαν καταγράψει πτώση, καθώς η εταιρία αντιμετώπιζε μειωμένη ζήτηση, αλλά και πόλεμο τιμών, στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων του πλανήτη.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

.....διευθύνοντα σύμβουλο της Nio, το Γουίλιαμ Λι, ο οποίος δεν έκρυψε ότι στόχος της εταιρίας ήταν να σταθεί ανταγωνιστικά απέναντι στο Model Y της Tesla, αλλά και το RAV4 της Toyota.....και στο Scania V8 770S ξέχασες ρε Γουίλιαμ....

Δημοσ.

Με δασμούς 100% στην Αμερική δεν θα το αγοράσει κανείς, για Ευρώπη κάτι μπορεί να γίνει, αλλά στην λατινική Αμερική έχει πλημμυρίσει ο τόπος από κινέζικα .

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

τα ηλεκτρικά πάνε απο το κακό στο χειρότερο σε πωλησεις και η toyota πουλάει ενα hybrid καθε ΛΕΠΤΟ και συνεχώς αυξάνει πωλήσεις hybrid.

 

  • Like 8
Δημοσ.
13 minutes ago, basilis_k6 said:

τα ηλεκτρικά πάνε απο το κακό στο χειρότερο σε πωλησεις και η toyota πουλάει ενα hybrid καθε ΛΕΠΤΟ και συνεχώς αυξάνει πωλήσεις hybrid.

Το hybrid αυτή τη στιγμή είναι η ασφαλέστερη επιλογή. Και μικρή κατανάλωση, και δεν φοβάσαι να ξεμείνεις στην εθνική από μπαταρία.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

τα ηλεκτρικά πάνε απο το κακό στο χειρότερο σε πωλησεις και η toyota πουλάει ενα hybrid καθε ΛΕΠΤΟ και συνεχώς αυξάνει πωλήσεις hybrid.

Συνεπώς τα hybrid είναι προτιμότερα. Ο καταναλωτής δεν θέλει να έχει το άγχος της φόρτισης της μπαταρίας και εξακολουθεί να εμπιστεύεται τα συμβατικά καύσιμα και κυρίως τους συμβατικούς κινητήρες. 

Τελικά εκείνος ο ceo της Toyota είχε προβλέψει ότι η πλήρης ηλεκτροκίνηση δεν θα περπατήσει. Φαίνεται ότι κάτι είχε "διαβάσει" και το έλεγε. 

  • Like 6
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, svartevarg είπε

Συνεπώς τα hybrid είναι προτιμότερα. Ο καταναλωτής δεν θέλει να έχει το άγχος της φόρτισης της μπαταρίας και εξακολουθεί να εμπιστεύεται τα συμβατικά καύσιμα και κυρίως τους συμβατικούς κινητήρες. 

Τελικά εκείνος ο ceo της Toyota είχε προβλέψει ότι η πλήρης ηλεκτροκίνηση δεν θα περπατήσει. Φαίνεται ότι κάτι είχε "διαβάσει" και το έλεγε. 

δεν ειχε να διαβάσει και πολλα. μονο οτι δεν εχουμε ολοι μονοκατοικία με γκαραζ να φορτίσουμε και οτι δεν υπάρχει περίπτωση να μας κάνουν τη χαρη να φορτίζουμε σε δίκτυο με 15-20 λεπτα την kwh. ε δεν το λες και δυσκολη προβλεψη. 

  • Like 10
  • Thanks 11
Δημοσ.

Όσοι δε βλέπετε το «γύρισμα» σε ηλεκτρικά ξεχνάτε πως υπάρχει και η μέθοδος του εξαναγκασμού, δηλαδή το να γίνει ασύμφορο να διατηρείς οποιοδήποτε θερμικό:

- «Πράσινα» τέλη στα καύσιμα (έρχεται)

- Αυξημένα τέλη στα εσ. καύσης, ενδεχομένως και μεγαλύτεροι δασμοί ώστε να εξισορροπείται το κόστος απόκτησης.

- Περαιτέρω αυξημένα τέλη σε παλιότερα εσ.καύσης που θα τα κάνει άχρηστα ως μεταχειρισμένα ή πολύ ακριβά για να τα συντηρούν όσοι τα έχουν.

- Όποια άλλη ιδέα σκεφτούν.

Πιστεύω πως θα μας «εξαναγκάσουν» τόσο να πετάξουμε τα παλιά μας αυτοκίνητα στην ανακύκλωση όσο και να αγοράσουμε ηλεκτρικό αν επιλέξουμε καινούργιο.

Όσο για τους κινέζους, δεν έχουν τί να πρωτοδιαλέξουν... https://www.youtube.com/watch?v=QSzEVLN4dRQ

  • Like 2
  • Thanks 7
  • Sad 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, PCharon είπε

Όσοι δε βλέπετε το «γύρισμα» σε ηλεκτρικά ξεχνάτε πως υπάρχει και η μέθοδος του εξαναγκασμού, δηλαδή το να γίνει ασύμφορο να διατηρείς οποιοδήποτε θερμικό:

- «Πράσινα» τέλη στα καύσιμα (έρχεται)

- Αυξημένα τέλη στα εσ. καύσης, ενδεχομένως και μεγαλύτεροι δασμοί ώστε να εξισορροπείται το κόστος απόκτησης.

- Περαιτέρω αυξημένα τέλη σε παλιότερα εσ.καύσης που θα τα κάνει άχρηστα ως μεταχειρισμένα ή πολύ ακριβά για να τα συντηρούν όσοι τα έχουν.

- Όποια άλλη ιδέα σκεφτούν.

Πιστεύω πως θα μας «εξαναγκάσουν» τόσο να πετάξουμε τα παλιά μας αυτοκίνητα στην ανακύκλωση όσο και να αγοράσουμε ηλεκτρικό αν επιλέξουμε καινούργιο.

Όσο για τους κινέζους, δεν έχουν τί να πρωτοδιαλέξουν... https://www.youtube.com/watch?v=QSzEVLN4dRQ

Όπως τα λες φίλε μου!!!
Η Ελλάδα με τις πειθήνιες κυβερνήσεις πρώτη θα τρέξει να το κάνει.
Και γενικά η «πράσινη ανάπτυξη» έχει εξισωθεί ως όρος με τα «πράσινα τέλη» σε οτιδήποτε δεν είναι «πράσινο» ως προς το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα.
 

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

οτι διαβαζω λεω δεν τα εχω μετρησει. η ζητηση και οι επιδοτησεις εχουν μειωθει. οι εταιριες λενε οτι κατεβαζουν την παραγωγη (πλην κινας προφανως). νομιζω οτι ειναι αρκετά χρονια στην αγορά τα ηλεκτρικα για να εχουν αγοράσει οι περισσοτεροι που μπορουσαν να τα φορτιζουν. για να βρεθουνε νεοι πελάτες πρεπει να βρεθει τροπος να φορτιζουν. δεν βλεπω κινηση σε αυτο το θεμα. 

43 λεπτά πριν, PCharon είπε

Όσοι δε βλέπετε το «γύρισμα» σε ηλεκτρικά ξεχνάτε πως υπάρχει και η μέθοδος του εξαναγκασμού, δηλαδή το να γίνει ασύμφορο να διατηρείς οποιοδήποτε θερμικό:

- «Πράσινα» τέλη στα καύσιμα (έρχεται)

- Αυξημένα τέλη στα εσ. καύσης, ενδεχομένως και μεγαλύτεροι δασμοί ώστε να εξισορροπείται το κόστος απόκτησης.

- Περαιτέρω αυξημένα τέλη σε παλιότερα εσ.καύσης που θα τα κάνει άχρηστα ως μεταχειρισμένα ή πολύ ακριβά για να τα συντηρούν όσοι τα έχουν.

- Όποια άλλη ιδέα σκεφτούν.

Πιστεύω πως θα μας «εξαναγκάσουν» τόσο να πετάξουμε τα παλιά μας αυτοκίνητα στην ανακύκλωση όσο και να αγοράσουμε ηλεκτρικό αν επιλέξουμε καινούργιο.

Όσο για τους κινέζους, δεν έχουν τί να πρωτοδιαλέξουν... https://www.youtube.com/watch?v=QSzEVLN4dRQ

απιθανα σενάρια γιατι αυτα κυριως τα αποφάσιζει η αμερικη και η ευρωπη. Κανένας απο τους δυο δεν θελει να πουλάει η κινα ηλεκτρικα σε ολο τον κοσμο και να χασει πωλησεις η φιλη τους η ιαπωνια και προφανως οι ίδιοι. οσο οι κινέζοι βγαζουν καλυτερα και φθηνοτερα ηλεκτρικα τοσο θα σταματανε να τα προωθουν. 

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

οτι διαβαζω λεω δεν τα εχω μετρησει. η ζητηση και οι επιδοτησεις εχουν μειωθει. οι εταιριες λενε οτι κατεβαζουν την παραγωγη (πλην κινας προφανως). νομιζω οτι ειναι αρκετά χρονια στην αγορά τα ηλεκτρικα για να εχουν αγοράσει οι περισσοτεροι που μπορουσαν να τα φορτιζουν. για να βρεθουνε νεοι πελάτες πρεπει να βρεθει τροπος να φορτιζουν. δεν βλεπω κινηση σε αυτο το θεμα. 

απιθανα σενάρια γιατι αυτα κυριως τα αποφάσιζει η αμερικη και η ευρωπη. Κανένας απο τους δυο δεν θελει να πουλάει η κινα ηλεκτρικα σε ολο τον κοσμο και να χασει πωλησεις η φιλη τους η ιαπωνια και προφανως οι ίδιοι. οσο οι κινέζοι βγαζουν καλυτερα και φθηνοτερα ηλεκτρικα τοσο θα σταματανε να τα προωθουν. 

Εχει πεσει η ζητηση μονο στα ηλεκτρικα? Η γενικα σε ολα τα αυτοκινητα?

Εχει πεσει σε ολη την γη η μονο στην ελλαδα?

ειναι λιγο διαφορετικα ολα...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...