Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

3ετες ΚΑΤΕ>3.5ετες ΚΑΤΕΕ>3.5ετες ΤΕΙ>4ετες ΤΕΙ>4ετες ΑΤΕΙ>5ετες ΑΤΕΙ μαστερ>5ετες Πολυτεχνείο = ΕΜΠ

Έχει πλάκα αυτή η χώρα. 

Επεξ/σία από rain-man
  • Απαντ. 233
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Con_RoXP είπε

Προσωπικά αμφιβάλλω πολύ. Μιλάμε για τελείως άλλα προγράμματα σπουδών και χωρίς το integrated master.

θα δουμε αλλα δεν πιστευω οτι κοστιζει κατι αφου ειναι μεν ολοι 40+ μετα το 2001 που τα ανωτατοποιησαν ... κατασταλαγμενοι σε δουλειες ... απλα θα το πανε δικαστικα και σιγα σιγα πριν την συνταξη θα δηκαιωθουν ...

Μόλις τώρα, rain-man είπε

3ετες ΚΑΤΕ>3.5ετες ΤΕΙ>4ετες ΤΕΙ>5ετες ΤΕΙ μαστερ>5ετες Πολυτεχνείο = ΕΜΠ

Έχει πλάκα αυτή η χώρα. 

πλακα εχουν οι σφραγιδολογοι του τεε που ριμαζουν χρονια την χωρα και τον κλαδο 

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά μην ξεχάσετε να διεκδικήσετε εξίσωση με την ΝΑΣΑ, όλα θέμα μιας υπογραφής υπουργού είναι, αν το παλέψετε με καμιά πορεία, καμιά μήνυση, καμιά ψήφο, θα δικαιωθείτε και θα υπογράφετε διαστημόπλοια...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, rain-man είπε

Παιδιά μην ξεχάσετε να διεκδικήσετε εξίσωση με την ΝΑΣΑ, όλα θέμα μιας υπογραφής υπουργού είναι, αν το παλέψετε με καμιά πορεία, καμιά μήνυση, καμιά ψήφο, θα δικαιωθείτε και θα υπογράφετε διαστημόπλοια...

και με το mit που σημαινει masachusets technological institute = technological education institutes =ΤΕΙ

 

οποιος ειναι ανωτερος δεν φοβατε!!! σωστα θα φοβοταν ο husein bolt να τρεξει σε αγωνα 100 μετρα με τον πρωταθλητη κατω αχαγιας ? οχ βεβαια .. εκτος και εαν δεν εναι τοσο σιγουρος .... οποτε θα εκανε τα παντα για να κρυφτει πισω απο νομους και επιμελητηρια για να μην κατεβει στον στιβο....

εσεις τι λετε ?

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

οποιος ειναι ανωτερος δεν φοβατε!!! σωστα θα φοβοταν ο husein bolt να τρεξει σε αγωνα 100 μετρα με τον πρωταθλητη κατω αχαγιας ? οχ βεβαια .. εκτος και εαν δεν εναι τοσο σιγουρος .... οποτε θα εκανε τα παντα για να κρυφτει πισω απο νομους και επιμελητηρια για να μην κατεβει στον στιβο....

Ποιος είσαι και τι έκανες με τον Κωστάκη;;

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

και με το mit που σημαινει masachusets technological institute = technological education institutes =ΤΕΙ

 

οποιος ειναι ανωτερος δεν φοβατε!!! σωστα θα φοβοταν ο husein bolt να τρεξει σε αγωνα 100 μετρα με τον πρωταθλητη κατω αχαγιας ? οχ βεβαια .. εκτος και εαν δεν εναι τοσο σιγουρος .... οποτε θα εκανε τα παντα για να κρυφτει πισω απο νομους και επιμελητηρια για να μην κατεβει στον στιβο....

εσεις τι λετε ?

Λέω ότι μερικά επαγγέλματα όπως του γιατρού, του δικηγόρου και του μηχανικού δεν αποσυνδέονται απ' τους ακαδημαικούς τίτλους. Άμα δεν έχεις τα εφόδια για τις πανεπιστημιακές σπουδές, στον τεχνικό κλάδο τουλάχιστον υπάρχουν και άλλοι ρόλοι όπως μάστορες και τεχνίτες που είναι εμπειροτέχνες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, rain-man είπε

3ετες ΚΑΤΕ>3.5ετες ΚΑΤΕΕ>3.5ετες ΤΕΙ>4ετες ΤΕΙ>5ετες ΤΕΙ μαστερ>5ετες Πολυτεχνείο = ΕΜΠ

Έχει πλάκα αυτή η χώρα. 

Ας έμεναν 3ετή. Δεν μπορείς όμως να τα κάνεις 4ετή και να δίνεις bachelor's επιπέδου 6 αλλά ταυτόχρονα κατώτερο. Μην το δώσεις καθόλου. Έχε διάρκεια σπουδών 2 χρόνια και δώσε επιπέδου 5. Έτσι κι αλλιώς τα ΙΕΚ που έχουμε τώρα είναι μια παροδία. Για εμένα εκεί χάθηκε κάθε έννοια τεχνολογικής (τεχνικής;) εκπαίδευσης στην Ελλάδα και η μετατροπή σε ΑΕΙ ήταν μονόδρομος.

Αν το κόλλημα σου είναι στο "πρωην ΤΕΙ",  είχε την ικανότητα το ΠΑΔΑ και έπεισε την επιτροπή που αποτελούταν από καθηγητές πολυτεχνικών σχολών και εκπροσώπων του ΤΕΕ. Δουλέψανε και το κερδίσανε, δεν τους χαρίστηκε. Τα υπόλοιπα πρώην-ΤΕΙ ούτε το integrated master δεν έχουν και για αντιστοίχιση ούτε λόγος (απ' οσο ξέρω). Είναι πλέον αντικειμενικά αβάσιμο και προσωπικό κόμπλεξ να υποβαθμίζεις τα τμήματα μηχανικών του ΠΑΔΑ, εκτός αν ταυτόχρονα υποβαθμίσεις εξίσου και όλους τους άλλους εκτός μόνο του ΕΜΠ. Όπως είπα και σε προηγούμενο σχόλιο, για να αξιολογηθούν τόσο πολύ ορισμένα περιφερειακά πολυτεχνικά τμήματα, να δούμε μετά ποιος θα έπρεπε να έχει Ε.Δ. και ποιος τα έχει.

Αν το κόλλημα σου είναι οι βάσεις εισαγωγής, θα δούμε την πραγματική ζήτηση τώρα που τα τμήματα θα δίνουν Ε.Δ. και δεν θα υπάρχουν ενδοιασμοί για τους υποψηφίους. Πάντως το τμήμα μηχ. πληροφορικής και υπολογιστών έχει ήδη ξεπεράσει τα αντίστοιχα του πριν καν γίνει πολυτεχνική σχολή. Με δεδομένο την, με το συμπάθιο, βασολαγνεία σου, αυτό τι σημαίνει για τις ανέκαθεν πολυτεχνικές σχολές Πατρών και Ιωαννίνων; Πέταμα και κλείσιμο; Πίσα και πούπουλα;

Αν πάντως τώρα σου φαίνεται αστεία η κατάσταση, κάτσε να σκάσουν και τα ιδιωτικά που θα δίνουν Ε.Δ. απευθείας χώρις αξιολογήσεις και ιστορίες. Ελπίζω να μην έφαγες ήδη όλο το ποπ-κορν.

Επεξ/σία από Con_RoXP
  • Like 1
Δημοσ.

ρε παιδια και εγω ειχα περασει με βαση εισαγωγης το 2000 16.5 στο τει πειραια ΗΥΣ, ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ ,ην ιδια στιγμη που το πανεπιστημιο πληροφορικης στην σαμο ειχε 14 μο . απλα η αθηνα ηταν πιο κοντα στα μετρα μου τα οικονομικα .....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διάρκεια και οι τίτλοι μαθημάτων δεν έχουν σχέση με το επίπεδο. Θυμίζω ότι η Σχολή Υπομηχανικών (τα δικαιώματα των οποίων "έχουν" οι απόφοιτοι ΤΕΙ) ήταν αρχικά τέσσερα χρόνια και το ΕΜΠ ήταν πέντε.

 Δεν υπάρχει βασολαγνεία. Οι πανελλήνιες εξετάσεις ήταν ο μόνος αδιάβλητος θεσμός της ελληνικής κοινωνίας και την εποχή πριν την μαζική ίδρυση πανεπιστημιακών σχολών και ΤΕΙ, η εκπαίδευση ήταν ο βασικός μηχανισμός κοινωνικής κινητικότας. Υπήρχε μία στοιχειώδης αξιοκρατία σε ό,τι αφορά τα όνειρα και τις προσπάθειες των παιδιών. Παρόμοιο σύστημα με το "παλιό" δικό μας και πιο "σκληρό" ακόμα έχει και η Νότια Κορέα που είναι εμμονική με την αξιοκρατία, την εκπαίδευση και την επαγγελματική εξέλιξη.

Έχω πει στην πρώτη σελίδα τι μέλλει γενέσθαι και με τα κολλέγια κτλ. Φυσικά είναι μια διαδικασία που ξεκινήσε χρόνια πίσω με την αναγνώριση σχολών του εξωτερικού. Το μέλλον ανήκει στους έχοντες και κατέχοντες, "η αγορά αποφασίζει" και καλή τύχη στους υπόλοιπους.

Επεξ/σία από rain-man
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, rain-man είπε

Η διάρκεια και οι τίτλοι μαθημάτων δεν έχουν σχέση με το επίπεδο. Θυμίζω ότι η Σχολή Υπομηχανικών (τα δικαιώματα των οποίων "έχουν" οι απόφοιτοι ΤΕΙ) ήταν αρχικά τέσσερα χρόνια και το ΕΜΠ ήταν πέντε.

Πες μου μία, μήπως εμένα μου διαφέυγει: το ΤΕΙ έτσι όπως ήταν, που η διαφορά του ήταν ότι είχες το πτυχίο του Schrödinger (και επίπεδο 6 και κατώτερο ταυτόχρονα) ενώ ξόδεψες τα ίδια χρόνια με τους άλλους (για το Bachelor, άσε το integrated master), τι κενό γέμιζε;

Να το θέσω αλλιώς: ο απόφοιτος ΑΕΙ μπορούσε να κάνει πράγματα που ο ΤΕΙ δεν μπορούσε. Ο απόφοιτος ΤΕΙ μπορούσε να κάνει πράγματα που ο ΑΕΙ δεν μπορούσε; Ποιο ήταν το δικό του μερίδιο στην αγορά;

Αν δεν είχε τότε ήταν απλώς μια κοροϊδία για τον φοιτητή, χωρίς λόγω ύπαρξης και καλά έκανε που άλλαξε.

Επεξ/σία από Con_RoXP
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μου είναι σαφές τι ακριβώς ρωτάς. Όσο για τα "επίπεδα προσόντων", αν κάποιο χαρτί είναι του 5, 6 ή του 7, αυτά είναι εν πολλοίς τυπικούρες μικρής σημασίας που δημιουργήθηκαν απ' την γραφειοκρατία των κρατών μελών της ΕΕ για τους διορισμούς στο δημόσιο και την "ελευθερία διακίνησης του ανθρώπινου κεφαλαίου". Κανείς δεν θα πιστεύει στα αλήθεια ότι το χαρτί των Μηχανικών Η/Υ της Κοζάνης είναι επιπέδου 7 και του MIT είναι επιπέδου 6.

Ο επίσημος λόγος υπάρξης σχολών υπομηχανικών ή τεχνολόγων μηχανικών ήταν η γεφύρωση του χάσματος ανάμεσα στις πρακτικές εργασίες και τον όλο και περισσότερο αυξανόμενο θεωρητικό χαρακτήρα των σχολών μηχανικών των πανεπιστημίων. Οι πρώτοι θα ήταν στην εκτέλεση των εργασίων πάνω απ' τους εργοδηγούς και οι εργοδηγοί πάνω απ' τους εργάτες, οι δεύτεροι κυρίως προιστάμενοι και μελετητές. Είναι χαρακτηριστικό ότι αρχικά τα ΚΑΤΕΕ-ΤΕΙ δεν είχαν δικαίωμα εκπόνησης διδακτορικής διατριβής.

Στην Ελλάδα που κυριαρχούσε η απουσία μεγάλων έργων όπου θα ήταν διακριτοί και αλληλοσυμπληρώμενοι οι ρόλοι των βαθμίδων ο πραγματικός λόγος ήταν μάλλον αυτή η υποτυπώδης πολιτική ανάπτυξης της υπαίθρου μέσω των σουβλατζίδικων, των ακινήτων και ο διορισμός ημετέρων, με έναν παρόμοιο τρόπο με τα στρατόπεδα. Εκτός αυτού υπήρχε το κόμπλεξ για πανεπιστημιακή εκπαίδευση και το "τυράκι" του αυτοαπασχολούμενου μηχανικού των πολυτεχνείων οπότε ήρθε και έδεσε. 

Επεξ/σία από rain-man
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Con_RoXP είπε

Να το θέσω αλλιώς: ο απόφοιτος ΑΕΙ μπορούσε να κάνει πράγματα που ο ΤΕΙ δεν μπορούσε. Ο απόφοιτος ΤΕΙ μπορούσε να κάνει πράγματα που ο ΑΕΙ δεν μπορούσε; Ποιο ήταν το δικό του μερίδιο στην αγορά;

Αν δεν είχε τότε ήταν απλώς μια κοροϊδία για τον φοιτητή, χωρίς λόγω ύπαρξης και καλά έκανε που άλλαξε.

Μήπως αυτό βοηθήσει και δεν το είδες γιατί το πρόσθεσα μετά.

Αλλά ας το παρουσιάσω και αλλιώς. Διευκρίνισε μου τι πρακτικό χαρακτήρα είχε το ΤΕΙ. Θεωρητικά μαθήματα δεν κάνανε; Ή τους μηχανολόγους ΤΕ τους πηγαίνανε, ας πούμε, στο συνεργείο της γειτονιάς για μάθημα; Και αν εσύ ήθελες να κάνεις αυτήν την πρακτική δουλειά έπρεπε να φας θεωρητικά μαθήματα επί 4 χρόνια; Ή κάτι δεν κολλάει ή υπάρχει ένα niche μέρος της αγοράς εργασίας που είναι αποκλειστικό του αποφοίτου TEI, και αυτό είναι που ρωτάω. Γιατί έτσι όπως τα ξέρω, τα πτυχία ΤΕΙ αντιμετωπίζονταν απλώς ως ένα κατώτερο πτυχίο με περιορισμούς, χώρις κάτι μοναδικό και αποκλειστικά δικό του.

Επεξ/σία από Con_RoXP
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ΤΕΙ είχαν πολλά περισσότερα εργαστήρια με όργανα κτλ, ναι. Ταυτόχρονα π.χ. οι Ηλεκτρολόγοι Τ.Ε δεν έκαναν τα μαθήματα ηλεκτρομαγνητισμού ή αλγοριθμικής που έκαναν οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί των Πολυτεχνείων. Τα θεωρητικά τους μαθήματα μαθηματικών που έκαναν ήταν πολύ "συμπιεσμένα" και οι εξετάσεις υποτυπώδης δυσκολίας, οι καθηγητές "βοηθητικοί" και άλλα.

Το niche μέρος της αγοράς αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι ήταν ότι ήταν πιο έτοιμοι για την αγορά εργασίας απ' τους μηχανικούς των πολυτεχνείων γιατί οι σπουδές τους ήταν πιο εφαρμοσμένες. Τα ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας/Μηχανολογίας (4 έτη) ήταν ας πούμε ανάμεσα στους Ηλεκτρολόγους Εγκαταστάτες/Μηχανολόγους των ΙΕΚ (3 έτη) και τους αντίστοιχους των Πολυτεχνείων (5 έτη) σε επίπεδο θεωρητικής κατάρτισης (τα έτη τα βάζω συμβολικά). Τώρα τον ρόλο των ΤΕΙ θα τον πάρουν τα ΙΕΚ.

Επεξ/σία από rain-man
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, rain-man είπε

Τα ΤΕΙ είχαν πολλά περισσότερα εργαστήρια με όργανα κτλ, ναι. Ταυτόχρονα π.χ. οι Ηλεκτρολόγοι Τ.Ε δεν έκαναν τα μαθήματα ηλεκτρομαγνητισμού ή αλγοριθμικής που έκαναν οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί των Πολυτεχνείων. Τα θεωρητικά τους μαθήματα μαθηματικών που έκαναν ήταν πολύ "συμπιεσμένα" και οι εξετάσεις υποτυπώδης δυσκολίας, οι καθηγητές "βοηθητικοί" και άλλα.

Το niche μέρος της αγοράς αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι ήταν ότι ήταν πιο έτοιμοι για την αγορά εργασίας απ' τους μηχανικούς των πολυτεχνείων γιατί οι σπουδές τους ήταν πιο εφαρμοσμένες. Τα ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας/Μηχανολογίας (4 έτη) ήταν ας πούμε ανάμεσα στους Ηλεκτρολόγους Εγκαταστάτες/Μηχανολόγους των ΙΕΚ (3 έτη) και τους αντίστοιχους των Πολυτεχνείων (5 έτη) σε επίπεδο θεωρητικής κατάρτισης (τα έτη τα βάζω συμβολικά). Τώρα τον ρόλο των ΤΕΙ θα τον πάρουν τα ΙΕΚ.

'Οντως το ρωτούσα, οπότε σ' ευχαριστώ. Αυτό τώρα θα μπορούσε να συνεχιστεί κατά πόσο άξιζε να φας πανελλήνιες+ 1 χρόνο έξτρα και να μην πας σε ΙΕΚ αν έψαχνες το τεχνικό κομμάτι ή σε πόσο καιρό θα μπορούσε ένας απόφοιτος ΑΕΙ να διεκδικήσει και αυτήν την θέση. Γενικότερα το ΤΕΙ φαινόταν να είναι σε ένα περίεργο σημείο. Γι' αυτό έλεγα πως ίσως θα έπρεπε να είχε παραμείνει 3ετές με ξεκάθαρο ρόλο επαγγελματικής κατάρτισης (αντί για τα κατεστραμένα ΙΕΚ που έχουμε σήμερα) αντί να χορηγεί Bachelor. Τέλος πάντων όμως, μισή σελίδα μόνοι μας την γράψαμε.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, rain-man είπε

Τα ΤΕΙ είχαν πολλά περισσότερα εργαστήρια με όργανα κτλ, ναι. Ταυτόχρονα π.χ. οι Ηλεκτρολόγοι Τ.Ε δεν έκαναν τα μαθήματα ηλεκτρομαγνητισμού ή αλγοριθμικής που έκαναν οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί των Πολυτεχνείων. Τα θεωρητικά τους μαθήματα μαθηματικών που έκαναν ήταν πολύ "συμπιεσμένα" και οι εξετάσεις υποτυπώδης δυσκολίας, οι καθηγητές "βοηθητικοί" και άλλα.

Δεν έχει καμιά σημασία πως ήταν τα ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας. Οι ανταγωνιστές τους έτσι κι αλλιώς της πλάκας θα τα βαφτίζανε, για να τους εξοντώσουν επαγγελματικά. Πως ερμηνεύεται επιστημονικά το πλαφόν στα Ε.Δ; Δηλαδή, απο που προκύπτει ότι αποφοιτώντας πρέπει να έχουν δικαίωμα υπογραφής x kW  και μετά με εμπειρία να ανεβαίνουν μέχρι τα y kW, ενώ οι άλλοι με την αποφοίτησή τους να έχουν απεριόριστα; Συμπεριφέρεται το ηλεκτρικό ρευμα διαφορετικά με βάση την ισχύ του; Εχει σκαλοπάτια; Μαθαίνουν τίποτα άλλες φυσικές αρχές εκεί στα πολυτεχνεία; Μην πιάσουμε στα δομικά έργα, γιατί εκεί η κωμωδία γίνεται τραγωδία

Επεξ/σία από Tasos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...