Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

Ήθελα να ανοίξω ένα λογαριασμό (απλό ταμιευτηρίου) στην Εθνική και κατά τη διάρκεια των υπογραφών σε ένα σημείο είχε προεπιλογή στο ΝΑΙ και δεν με άφηνε να πάω στο όχι.
Όταν το ανέφερα στην υπάλληλο μου είπε πως δεν μπορώ να ανοίξω λογαριασμό αν δεν υπογράψω το έντυπο ως έχει.
Αυτό δεν είναι παράνομο βάσει του κανονισμού GDPR;
image.png.c9e380471d5ea4c6047d9568b44de00a.png
Θα ήθελα τα φώτα σας αν μπορώ να κινηθώ νομικά.
Γενικά όταν πήγα είδα μια πίεση, να θέλουν να ανοίξουν λογαριασμούς με χρέωση ενώ ζητάς απλό, να θέλουν να βγάλουν χρεωστική με το έτσι θέλω και γενικά από υπάλληλο μέχρι διευθυντή να φέρονται στον κόσμο λες και είναι σκουπίδια.

Υ.Γ.
Ξέχασα να αναφέρω πως στο tablet που μου έδωσαν για υπογραφές, όπου είχε επιλογή "Έχω διαβάσει και Αποδέχομαι" η υπάλληλος πατούσε στην επιλογή μόνη της.
Όταν τη ρώτησα μου είπε πως έτσι τους έχουν πει να κάνουν.

Επεξ/σία από Highlander
  • Like 1
Δημοσ.

Εάν ήθελες όντως να κάνεις καταγγελία, έπρεπε να φωνάξεις αστυνομία εκείνη την ώρα, για καταγραφή συμβάντος. Τώρα είναι ο λόγος σου εναντίον του δικού τους... Πάντως, ναι, εάν είναι όπως τα λες, θα είχε βάση μια καταγγελία.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, filip123go είπε

Εάν ήθελες όντως να κάνεις καταγγελία, έπρεπε να φωνάξεις αστυνομία εκείνη την ώρα, για καταγραφή συμβάντος. Τώρα είναι ο λόγος σου εναντίον του δικού τους... Πάντως, ναι, εάν είναι όπως τα λες, θα είχε βάση μια καταγγελία.

Μπορείς να δεις και μόνος σου πως δεν μπορώ να επιλέξω όχι.
Είναι ηλεκτρονικό έγγραφο.

9 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Δεν βρήκα να με καλύπτει κάποια από τις επιλογές που έχει για καταγγελία.
Πρέπει να βρω το άρθρο που απαγορεύει την προεπιλογή και την υποχρεωτική επιλογή.
 

Δημοσ.

Πωωωω, μερικοί έχετε απίστευτο χρόνο στη διάθεσή σας να ασχολείστε με κάποια πράγματα.

Λοιπόν, πρώτον αν δεν θέλεις να σου προωθούνε προϊόντα κάντο από το internet banking το άνοιγμα του λογαριασμού, case solved. Μαγαζί είναι προσπαθούν να πουλήσουν. Δηλαδή θα κάνω καταγγελία στα goody's και τα mcdonalds που μου λένε να πάρω και πατάτες με το burger?

Δεύτερον, μπες στο internet banking κατά προτίμηση από υπολογιστή (όχι στη mobile εφαρμογή). Πάνω δεξιά έχει ένα γρανάζι, το πατάς.Σε πάει στα αναλυτικά στοιχεία χρήστη και πατάς όροι. Πατάς αποδοχή τώρα και σου ανοίγει τα κουτάκια να διαλέξεις ότι θέλεις για ενημέρωση. Case solved. Και όχι, δεν είναι υποχρεωτικό , μάλλον σε άσχετο υπάλληλο έπεσες. Άλλαξε τα από το ΙΒ και τέλος.

  • Like 5
Δημοσ.

Πάντως τουλάχιστον δύο δίοδοι επικοινωνίας πρέπει να υπάρχουν ( sms, email ) αλλιώς πώς θα σε ενημερώσουν για ύποπτες συναλλαγές; ( Ρητορικά ρωτάω ).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, KyrGR είπε

Πάντως τουλάχιστον δύο δίοδοι επικοινωνίας πρέπει να υπάρχουν ( sms, email ) αλλιώς πώς θα σε ενημερώσουν για ύποπτες συναλλαγές; ( Ρητορικά ρωτάω ).

Αν συμβεί η στραβή, θα φωνάζει στα φόρουμ ότι ΔΕΝ τον ειδοποιήσαν ενώ τα στοιχεία είναι γνωστά τις πάσι.

Δημοσ.

Όσοι θέλετε να ανοίξετε νέο λογαριασμό σε τραπεζα. Προσπαθήστε αν υπάρχει τρόπος να το κάνετε 100% μέσω internet για να αποφύγετε καταστάσεις σαν αυτές που αναφέρονται. 

Υπάλληλοι που θέλουν με το στανιο να σου βάλουν χρεωστική κάρτα να σε χρεώσουν με το τέλος έκδοσης και μαζί με αυτά ασφαλιστικό πρόγραμμα. Χαρτιά που σου λένε να υπογράψεις και εσύ τα ζητάς να τα δεις και σου λένε έτσι μας είπε το αφεντικό. Στα τέτοια μας, εμείς θέλουμε να εξασφαλίσουμε ως πελάτες ότι δεν θα συμβούν τα παραπάνω. 

Οσον αφορά το GDPR, φυσικά και είναι υποχρεωτικό να συναινέσεις παντού σε αυτό αλλιώς δεν μπορούν να σε έχουν ως πελάτη. Τους υποχρεώνει ο νόμος δηλαδή. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, mariosnik_ said:

Όσοι θέλετε να ανοίξετε νέο λογαριασμό σε τραπεζα. Προσπαθήστε αν υπάρχει τρόπος να το κάνετε 100% μέσω internet για να αποφύγετε καταστάσεις σαν αυτές που αναφέρονται. 

Υπάλληλοι που θέλουν με το στανιο να σου βάλουν χρεωστική κάρτα να σε χρεώσουν με το τέλος έκδοσης και μαζί με αυτά ασφαλιστικό πρόγραμμα. Χαρτιά που σου λένε να υπογράψεις και εσύ τα ζητάς να τα δεις και σου λένε έτσι μας είπε το αφεντικό. Στα τέτοια μας, εμείς θέλουμε να εξασφαλίσουμε ως πελάτες ότι δεν θα συμβούν τα παραπάνω. 

Οσον αφορά το GDPR, φυσικά και είναι υποχρεωτικό να συναινέσεις παντού σε αυτό αλλιώς δεν μπορούν να σε έχουν ως πελάτη. Τους υποχρεώνει ο νόμος δηλαδή. 

Εχεις καταλάβει την ερώτηση; 

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, KyrGR said:

Πάντως τουλάχιστον δύο δίοδοι επικοινωνίας πρέπει να υπάρχουν ( sms, email ) αλλιώς πώς θα σε ενημερώσουν για ύποπτες συναλλαγές; ( Ρητορικά ρωτάω ).

Αν διαβάσεις το κείμενο της (υποχρεωτικής) συγκατάθεσης, αφορά αποκλειστικά και μόνο προώθηση προϊόντων. Δεν αναφέρει κάτι για ύποπτες συναλλαγές, ούτε για άλλη ουσιώδη ανάγκη επικοινωνίας.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, panostza είπε

Πωωωω, μερικοί έχετε απίστευτο χρόνο στη διάθεσή σας να ασχολείστε με κάποια πράγματα.

Λοιπόν, πρώτον αν δεν θέλεις να σου προωθούνε προϊόντα κάντο από το internet banking το άνοιγμα του λογαριασμού, case solved. Μαγαζί είναι προσπαθούν να πουλήσουν. Δηλαδή θα κάνω καταγγελία στα goody's και τα mcdonalds που μου λένε να πάρω και πατάτες με το burger?

Δεύτερον, μπες στο internet banking κατά προτίμηση από υπολογιστή (όχι στη mobile εφαρμογή). Πάνω δεξιά έχει ένα γρανάζι, το πατάς.Σε πάει στα αναλυτικά στοιχεία χρήστη και πατάς όροι. Πατάς αποδοχή τώρα και σου ανοίγει τα κουτάκια να διαλέξεις ότι θέλεις για ενημέρωση. Case solved. Και όχι, δεν είναι υποχρεωτικό , μάλλον σε άσχετο υπάλληλο έπεσες. Άλλαξε τα από το ΙΒ και τέλος.

Το ότι συγκρίνεις τα goodys με τις τράπεζες με ξεπερνάει, αλλά τελικά όλα επιλογές είναι στη ζωή μας.

3 ώρες πριν, KyrGR είπε

Πάντως τουλάχιστον δύο δίοδοι επικοινωνίας πρέπει να υπάρχουν ( sms, email ) αλλιώς πώς θα σε ενημερώσουν για ύποπτες συναλλαγές; ( Ρητορικά ρωτάω ).

Ας απαντάς ρητορικά, μην μπερδεύεις την υποχρεωτική επικοινωνία που αφορά τις συναλλαγές σου με την επικοινωνία για διαφημιστικούς λόγους από την τράπεζα και από τρίτους.
Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

2 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Αν συμβεί η στραβή, θα φωνάζει στα φόρουμ ότι ΔΕΝ τον ειδοποιήσαν ενώ τα στοιχεία είναι γνωστά τις πάσι.

Δεν την απάντηση πιο πάνω.

1 ώρα πριν, mariosnik_ είπε

Οσον αφορά το GDPR, φυσικά και είναι υποχρεωτικό να συναινέσεις παντού σε αυτό αλλιώς δεν μπορούν να σε έχουν ως πελάτη. Τους υποχρεώνει ο νόμος δηλαδή. 

Σε αυτό είσαι λάθος.
Κανείς δεν σε υποχρεώνει να συναινέσεις γι' αυτό άλλωστε θα δεις πως σε όλα σχεδόν τα site έχεις τη δυνατότητα να μη δεχτείς επεξεργασία των δεδομένων σου πέραν των απαραίτητων για τη λειτουργία.
Αν ήταν υποχρεωτικό δεν θα σε ρωτούσαν καν, δεν θα είχε το ΟΧΙ ως επιλογή.

32 λεπτά πριν, Haldol είπε

Αν διαβάσεις το κείμενο της (υποχρεωτικής) συγκατάθεσης, αφορά αποκλειστικά και μόνο προώθηση προϊόντων. Δεν αναφέρει κάτι για ύποπτες συναλλαγές, ούτε για άλλη ουσιώδη ανάγκη επικοινωνίας.

Ακριβώς αυτό.

  • Like 2
Δημοσ.
17 minutes ago, Highlander said:

Το ότι συγκρίνεις τα goodys με τις τράπεζες με ξεπερνάει, αλλά τελικά όλα επιλογές είναι στη ζωή μας.

Βασικά σου είπα πως αλλάζεις τις επιλογές GDPR από το internet banking και πως μπορούσες να το αποφύγεις όλο αυτό ανοίγοντας λογαριασμό από το internet banking. Αλλά οκ, όπως είπες όλα επιλογές είναι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, KyrGR είπε

Πάντως τουλάχιστον δύο δίοδοι επικοινωνίας πρέπει να υπάρχουν ( sms, email ) αλλιώς πώς θα σε ενημερώσουν για ύποπτες συναλλαγές; ( Ρητορικά ρωτάω ).

Δεν είπα κάτι για προωθητική επικοινωνία από την οποία μπορείς να απεγγραφείς απλά ξεκαθάρισα την υποχρεωτικότητα τήρησης στοιχείων επικοινωνίας. Άρα εφόσον η ένσταση είναι για τη χρήση τους δεν τίθεται θέμα προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η ερώτηση ήταν αν είναι παράνομο βάσει του κανονισμού GDPR και η απάντησή μου είναι μάλλον όχι. Αν αντιβαίνει σε άλλο νόμο είναι άλλη συζήτηση.

 

 

Επεξ/σία από KyrGR
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, panostza είπε

Βασικά σου είπα πως αλλάζεις τις επιλογές GDPR από το internet banking και πως μπορούσες να το αποφύγεις όλο αυτό ανοίγοντας λογαριασμό από το internet banking. Αλλά οκ, όπως είπες όλα επιλογές είναι.

Για κάποιο λόγο δεν γινόταν να ανοίξω λογαριασμό από το Internet Banking.
Έτσι κι αλλιώς δεν θέλω να βλέπω τα μούτρα τους.
 

14 λεπτά πριν, KyrGR είπε

Δεν είπα κάτι για προωθητική επικοινωνία από την οποία μπορείς να απεγγραφείς απλά ξεκαθάρισα την υποχρεωτικότητα τήρησης στοιχείων επικοινωνίας. Άρα εφόσον η ένσταση είναι για τη χρήση τους δεν τίθεται θέμα προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η ερώτηση ήταν αν είναι παράνομο βάσει του κανονισμού GDPR και η απάντησή μου είναι μάλλον όχι. Αν αντιβαίνει σε άλλο νόμο είναι άλλη συζήτηση.

 

 

Μην μπερδεύεις τα στοιχεία για την υποχρεωτική επικοινωνία με τα στοιχεία για την επικοινωνία για διαφημιστικούς σκοπούς.
Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

Δημοσ.
3 minutes ago, Highlander said:

Για κάποιο λόγο δεν γινόταν να ανοίξω λογαριασμό από το Internet Banking.
Έτσι κι αλλιώς δεν θέλω να βλέπω τα μούτρα τους.

Ωραία, οπότε άλλαξε τις επιλογές από το internet banking. Καταγγελία για μη επιλογή δεν έχει νόημα να κάνεις. Αφού σε αφήνει να τις αλλάξεις από το ΙΒ , μπορούσε να τις επιλέξεις και στο κατάστημα. Αφού λοιπόν δεν έχεις όρεξη να βλέπεις τα μούτρα τους, άλλαξε τες από το ΙΒ σε ότι σε βολεύει/θέλεις και καλή συνέχεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...