greekfragma Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 48 minutes ago, letryf said: Αυτό με τις κολώνες οροφής που λες και εσυ και κάποιοι άλλοι πού το παρατηρείτε στις φωτογραφίες. γιατί η καρεντα είπε ότι θα το φτιάξει δεν πάει για ολική. βαζω και το παιδί στο αυτοκίνητο και δε θέλω με τίποτα την πιθανότητα να είναι επικίνδυνο. αν σε νοιάζει τόσο η ασφάλεια του παιδιού σου, φέρε έναν σοβαρό μηχανικό (κατά προτίμηση που να έχει μηχάνημα καλίμπρας οχημάτων) και πάρε επι πληρωμή μια υπογεγραμμένη δήλωση οτι οι κολώνες της καμπίνας μετά το στραπάτσο με το δέντρο είναι επισκευάσιμες και θα ικανοποιούν πλήρως τις αρχικές προδιαγραφές ασφάλειας του οχήματός σου που δε θα βγει ολική. δικό σου το αμάξι, τα λεφτά και το παιδί. εμείς είπαμε τη γνώμη μας βάση εικόνων και εμπειρίας που λέει οτι ένα μέταλλο του βασικού σκελετού άπαξ και στραπατσαριστεί δεν επανέρχεται ποτέ στα αρχικά standards ασφάλειας, αντοχής. αν δε βρεθεί κάποιος να σου υπογράψει το συγκεκριμένο χαρτί, μάλλον δε θες έξτρα ανάλυση αν το όχημά σου θα είναι όσο ασφαλές βγήκε από το εργοστάσιο. 1
kalmik Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Συν το ότι από το βάρος που έπεσε στο όχημα συμπιέστηκαν οι αναρτήσεις σε βαθμό που πιθανότατα έχουν επιφέρει και δομικές βλάβες σε μη ορατά σημεία. Αυτό που επιμένει ο παθών με την Karenta ως θέσφατο δεν το καταλαβαίνω. Όπως λέει και ο προλαλήσας χρειάζεται μια επισταμένη πραγματογνωμοσύνη από αρμόδιο μηχανικό-μηχανολόγο και όχι το φαναρτζή της Karenta. Η αντιπροσωπεία έχει το συμφέρον να κάνει επισκευή γιατί θα βγάλει πολλά λεφτά , περισότερα από όσα κερδίζει από την πώληση ενός οχήματος (αν ο παθών ξαναπάρει T-Roc). Αυτός που έφαγε το δέντρο κατακέφαλα όμως πρέπει να κοιτάξει την ασφάλειά του και όχι τι λέει η όποια Karenta.. Kαι επειδή νομίζω ότι το κουράσαμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια, μεγάλος άνθρωπος είναι ο νηματοθέτης ας κάνει ότι πιστεύει. Επεξ/σία 24 Μαΐου 2024 από kalmik 1
jgeorgiou Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, letryf είπε Αυτό με τις κολώνες οροφής που λες και εσυ και κάποιοι άλλοι πού το παρατηρείτε στις φωτογραφίες. γιατί η καρεντα είπε ότι θα το φτιάξει δεν πάει για ολική. βαζω και το παιδί στο αυτοκίνητο και δε θέλω με τίποτα την πιθανότητα να είναι επικίνδυνο. Την ΚΑΡΕΝΤΑ την συμφέρει η άκριβη επισκευή γιατί θα βγάλει πολύ περισσοτερα λεφτά από την πώληση καινούριου! Μπορείς να τους ζητήσεις ΓΡΑΠΤΩΣ να εγγυηθούν ότι μετά την επισκευή που προτείνουν η οροφή θα έχει την ίδια ανθεκτικότητα-στατικότητα σε πιθανό ατύχημα που έχει ένα καινούριο αυτοκίνητο χωρίς τις προτεινόμενες επισκευές! Μόλις δουν το ερώτημα στοιχηματίζω ότι θα σκίσουν την προηγούμενη πρόταση τους και θα σου προτείνουν καινούριο! ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΠΤΩΣ γιατί βασίζονται στο φιλικό-προφορικό για να αναλαμβάνουν ευθύνη! Επεξ/σία 24 Μαΐου 2024 από jgeorgiou 1
letryf Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Μέλος Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Το να βάλω δικό μου πραγματογνώμονα για το θέμα ασφαλειασ Κλπ δεν το ειχα σκεφτεί πραγματικά. Αυτό θα κάνω.
greekfragma Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 13 minutes ago, letryf said: Το να βάλω δικό μου πραγματογνώμονα για το θέμα ασφαλειασ Κλπ δεν το ειχα σκεφτεί πραγματικά. Αυτό θα κάνω. όταν τον βρεις να έχεις έτοιμο και να είσαι προετοιμασμένος για το σενάριο να μην υπογράφει την ασφάλεια των επιβατών. εκεί θα πρέπει να είσαι έτοιμος για την απαίτηση να βγει ολική το αυτοκίνητο.
2MM Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 16 ώρες πριν, kalmik είπε Η προσωπική γνώμη του γράφοντος είναι ότι ΔΕΝ επισκευάζεται με ασφάλεια όχημα που έχει κόψει κολώνες οροφής. Γράφοντα , τις βλεπεις κομμένες?
greekfragma Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 5 minutes ago, 2MM said: Γράφοντα , τις βλεπεις κομμένες? εσύ τη φωτογραφία την είδες καλά; στην καθομιλουμένη και γλώσσα των μηχανικών ένα τέτοιο στραπατσάρισμα στις μεταλλικές αρθρώσεις της καμπίνας ισοδυναμεί με ¨κόψιμο". να στο πω πιο απλά. δε μιλάμε οτι έπεσε ένα παπάκι 120κιλών στο μπροστά δεξί φτερό και τραυμάτισε ελαφρά την εξωτερική πλευρά του εμπρός προφυλακτήρα και έβαλε και τη γωνία της μετώπης 8χιλιοστά μέσα. έπεσε δέντρο διαστάσεων που μπορεί να υπερβαίνει και τον 1 τόνο κατά την πρόσκρουση από ύψος λόγω επιτάχυνσης της βαρύτητας. το αμάξι έκατσε τελείως πάτωμα με τερματισμένες ή/και σπασμένες πλέον αναρτήσεις. Δεν έπεσε ένα χοντρό κλαδί και λύγισε λίγο η οροφή. το αμάξι καταπλακώθηκε με δύναμη. προφανώς να σου δώσω ακριβή νούμερα των δυνάμεων που ασκήθηκαν στα μέταλλα που κρατάνε την οροφή της καμπίνας μέσω ίντερνετ δε γίνεται η ουσία είναι οτι η ζημιά είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο σοβαρή από όσο δείχνουν 2 σπασμένα κρύσταλλα και ένας στραπατσαρισμένος ουρανός. να στο πω πιο απλά. ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να επαναφέρεις τις μεταλλικές δοκούς της καμπίνας στην αρχική τους θέση και να φορέσεις νέο ουρανό με εργοστασιακές προδιαγραφές. άρα τι μένει; να κόψεις το αμάξι από τα καθίσματα και πάνω και να κολλήσεις νεό; αστεία πράγματα και τέρμα επικίνδυνα. το αμάξι πάει Ο_Λ_Ι_Κ_Η ως επικίνδυνο προς επισκευή. δε γίνεται να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβαινόντων. είμαι πεπεισμένος οτι ο letryf θα επιστρέψει με αρνητική γραπτή πραγματογνωμοσύνη και θα οδηγηθεί σε ολική και αντικατάσταση με άλλο αυτοκίνητο. 2
SaFiS Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Με 3 φωτογραφιες σιγουρα δεν βγαινει πορισμα. Με την 1η ματια ομως δεν φαινεται να εχει γινει ζημια στα b-pillars. Αλλο που στραβωσε η αλουμινενια μπαρα οροφης και αλλο να εχουν παρει το b-pillars. Αν το αυτοκινητο μετρηθει σε σωστη καλιμπρα με laser και probes μπορει ανετα να βγει πορισμα αν φτιαχνεται σωστα και με ασφαλεια. Βεβαια τετοια καλιμπρα στην Ελλαδα, αγνωστο αν υπαρχει…
Liverpool89 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Παλια στην ελλαδα κανανε τετοιες ταρζανιες ενωνανε μισα αυτοκινητα. Κομμενα στην μεση. Ενα τετοιο BMW τρακαρε καποια στιγμη και κοπηκε στην μεση ακριβως. Ψαχνανε να βρουν την ειχε γινει. Εδω εναν προφυλακτηρα αλλαζεις και μερικες φορες δεν καθεται καλα. Κυνηγισετο οσο μπορεις για την ασφαλεια των δικων σου, των γυρων και να μην εχεις την αμφιβολία καθε φορα που μπαινεις στο αμαξι.
2MM Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 4 ώρες πριν, greekfragma είπε εσύ τη φωτογραφία την είδες καλά; στην καθομιλουμένη και γλώσσα των μηχανικών ένα τέτοιο στραπατσάρισμα στις μεταλλικές αρθρώσεις της καμπίνας ισοδυναμεί με ¨κόψιμο". να στο πω πιο απλά. δε μιλάμε οτι έπεσε ένα παπάκι 120κιλών στο μπροστά δεξί φτερό και τραυμάτισε ελαφρά την εξωτερική πλευρά του εμπρός προφυλακτήρα και έβαλε και τη γωνία της μετώπης 8χιλιοστά μέσα. έπεσε δέντρο διαστάσεων που μπορεί να υπερβαίνει και τον 1 τόνο κατά την πρόσκρουση από ύψος λόγω επιτάχυνσης της βαρύτητας. το αμάξι έκατσε τελείως πάτωμα με τερματισμένες ή/και σπασμένες πλέον αναρτήσεις. Δεν έπεσε ένα χοντρό κλαδί και λύγισε λίγο η οροφή. το αμάξι καταπλακώθηκε με δύναμη. προφανώς να σου δώσω ακριβή νούμερα των δυνάμεων που ασκήθηκαν στα μέταλλα που κρατάνε την οροφή της καμπίνας μέσω ίντερνετ δε γίνεται η ουσία είναι οτι η ζημιά είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πιο σοβαρή από όσο δείχνουν 2 σπασμένα κρύσταλλα και ένας στραπατσαρισμένος ουρανός. να στο πω πιο απλά. ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να επαναφέρεις τις μεταλλικές δοκούς της καμπίνας στην αρχική τους θέση και να φορέσεις νέο ουρανό με εργοστασιακές προδιαγραφές. άρα τι μένει; να κόψεις το αμάξι από τα καθίσματα και πάνω και να κολλήσεις νεό; αστεία πράγματα και τέρμα επικίνδυνα. το αμάξι πάει Ο_Λ_Ι_Κ_Η ως επικίνδυνο προς επισκευή. δε γίνεται να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβαινόντων. είμαι πεπεισμένος οτι ο letryf θα επιστρέψει με αρνητική γραπτή πραγματογνωμοσύνη και θα οδηγηθεί σε ολική και αντικατάσταση με άλλο αυτοκίνητο. Εκτος απο δικηγορος εισαι και μηχανικος? Εβγαλες πορισμα απο μια φωτογραφια Κομμενες κολόνες οροφης που γραφετε μερικοι, δεν φαινονται πουθενα . Ελληνικα μιλαμε
greekfragma Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 1 minute ago, 2MM said: Εκτος απο δικηγορος εισαι και μηχανικος? Εβγαλες πορισμα απο μια φωτογραφια Κομμενες κολόνες οροφης που γραφετε μερικοι, δεν φαινονται πουθενα . Ελληνικα μιλαμε και ταξιτζής του ινσόμνια είμαι. 1 1
Πέτρος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2024 Κάποια εξέλιξη, είτε στο θέμα της αποζημίωσης είτε στην εκτίμηση της ζημιάς?
kage Δημοσ. 22 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 24/5/2024 στις 6:19 ΜΜ, SaFiS είπε Με 3 φωτογραφιες σιγουρα δεν βγαινει πορισμα. Με την 1η ματια ομως δεν φαινεται να εχει γινει ζημια στα b-pillars. Αλλο που στραβωσε η αλουμινενια μπαρα οροφης και αλλο να εχουν παρει το b-pillars. Αν το αυτοκινητο μετρηθει σε σωστη καλιμπρα με laser και probes μπορει ανετα να βγει πορισμα αν φτιαχνεται σωστα και με ασφαλεια. Βεβαια τετοια καλιμπρα στην Ελλαδα, αγνωστο αν υπαρχει… τετοιες μετρήσεις θέλουν χρόνο κ χρήμα https://www.facebook.com/share/p/p42Ydvmxm1KmkqAx/ Ουτε η αντ.πεια έκατσε να ψάξει τόσο.. σ λεει πόσο τους κοστίζουν τα περισσότερα κομμάτια μέχρι να φτάσουν οροφή .. Οι πόρτες ανοιγουν? ----- Σε αλλες περιπτωσεις π φυσαγε 6+ μποφορ..ζητάς από εμυ /gov Πιστοποιητικό καιρικών συνθηκών και το πας για φυσική καταστροφή.. εφόσον η ασφάλεια αναφέρει πτώση δέντρων στο πακέτο τους ..κ αυτοί μετά θα τα διεκδικήσουν από τον Δήμο.. Ο δικηγορος κ εσυ θα μπορούσες να χρεώσεις αποδείξεις ταξι ή κόστος ενοικιασης αυτοκ ---- Μιας κ μίλησες με ιδιοκτήτρια παλιου αρχοντικού.. να υποθέσω πως ο δημος το θεωρεί διατηρητέο αυτό το πράγμα γ αυτό βρίσκονται σε δικαστήρια μέχρι κ γ τα δέντρα?εν ολιγης δεν της δινουν αδεια κατεδάφισης? Ας πληρώσουν τώρα τα σπασμένα... Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2024 από kage 1
digitalarchive Δημοσ. 22 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2024 από digitalarchive 2
2MM Δημοσ. 23 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2024 4 ώρες πριν, digitalarchive είπε ξανατονιζω. οταν ζητησαν τα λευφτα μου πριν 7 χρονια οι τυποι οχι απλα δεν γελαγαν. με συνοδεψαν εξω απο το γραφειο και μου ειπαν καλο κουραγιο. Δεν βγαινει νοημα . Ποιοι σου ζητησαν και για πιο λογο? Οσο για το παρκινγκ, ολοι οσοι εχουν καινουριο αμαξι δηλαδη θα πρεπει να πληρωνουν και ενα μηνιατικο για παρκαρισμα σε ιδιωτικο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα