Stavros0505 Δημοσ. 31 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου Καλημέρα σε όλους, εν τέλη το προβλήμα λύθηκε με αλλαγή κινητήρα, αλλάχτηκε πριν 1 μήνα και από τότε δεν έκανε τίποτα ξανά, ο λόγος που έκαιγε την ακίδα από το μπουζί στον 4ο κύλινδρο δεν έμαθα ποτέ από πού ήταν.. ευτυχώς όμως βρέθηκε έστω και αυτή η λύση.Αυτο που μου είπε ο μηχανικός που το πήγα όμως είναι ότι η βόλτα από το 4ο μπουζί ήταν σπασμένη με αποτέλεσμα δύσκολα να βγαίνει το μπουζί δεν ξέρω άμα έπαιξε αυτό ρόλο κάπου. 2
neced2 Δημοσ. 8 Αυγούστου Δημοσ. 8 Αυγούστου Με το καλό, να έχεις μόνο απροβλημάτιστα χιλιόμετρα πλέον! Στην αλλαγή κινητήρα, άλλαξες και καλωδίωση και ecu; Αλλάχτηκε μόνο το μπλοκ; Γνωρίζεις ποια μέρη κρατήθηκαν από το παλιό σύνολο του κινητήρα; Και εάν επιτρέπεται, πόσο πήγε το κόστος αλλαγής κινητήρα μαζί με τα εργατικά; 1
Stavros0505 Δημοσ. 10 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου Στις 8/8/2024 στις 6:43 ΜΜ, neced2 είπε Με το καλό, να έχεις μόνο απροβλημάτιστα χιλιόμετρα πλέον! Στην αλλαγή κινητήρα, άλλαξες και καλωδίωση και ecu; Αλλάχτηκε μόνο το μπλοκ; Γνωρίζεις ποια μέρη κρατήθηκαν από το παλιό σύνολο του κινητήρα; Και εάν επιτρέπεται, πόσο πήγε το κόστος αλλαγής κινητήρα μαζί με τα εργατικά; Καλημέρα καλωδίωση και ecu είναι από τον παλιό κινητήρα αλλάχτηκε μόνο η μηχανή και τα μπεκ, συνολικά μου βγήκε 750€ 3
papoys1 Δημοσ. 10 Αυγούστου Δημοσ. 10 Αυγούστου 8 ώρες πριν, Stavros0505 είπε Καλημέρα καλωδίωση και ecu είναι από τον παλιό κινητήρα αλλάχτηκε μόνο η μηχανή και τα μπεκ, συνολικά μου βγήκε 750€ Καλά σου πήγε αλλά ρε φίλε παλιό αυτοκίνητο τι τα θες τα 160 χιλιόμετρα;;;; Παλιό αυτοκίνητο μέχρι 120 μια χαρά είσαι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα