Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους, εν τέλη το προβλήμα λύθηκε με αλλαγή κινητήρα, αλλάχτηκε πριν 1 μήνα και από τότε δεν έκανε τίποτα ξανά, ο λόγος που έκαιγε την ακίδα από το μπουζί στον 4ο κύλινδρο δεν έμαθα ποτέ από πού ήταν.. ευτυχώς όμως βρέθηκε έστω και αυτή η λύση.Αυτο που μου είπε ο μηχανικός που το πήγα όμως είναι ότι η βόλτα από το 4ο μπουζί ήταν σπασμένη με αποτέλεσμα δύσκολα να βγαίνει το μπουζί δεν ξέρω άμα έπαιξε αυτό ρόλο κάπου. 

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με το καλό, να έχεις μόνο απροβλημάτιστα χιλιόμετρα πλέον!
Στην αλλαγή κινητήρα, άλλαξες και καλωδίωση και ecu; Αλλάχτηκε μόνο το μπλοκ; Γνωρίζεις ποια μέρη κρατήθηκαν από το παλιό σύνολο του κινητήρα;
Και εάν επιτρέπεται, πόσο πήγε το κόστος αλλαγής κινητήρα μαζί με τα εργατικά;

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 8/8/2024 στις 6:43 ΜΜ, neced2 είπε

Με το καλό, να έχεις μόνο απροβλημάτιστα χιλιόμετρα πλέον!
Στην αλλαγή κινητήρα, άλλαξες και καλωδίωση και ecu; Αλλάχτηκε μόνο το μπλοκ; Γνωρίζεις ποια μέρη κρατήθηκαν από το παλιό σύνολο του κινητήρα;
Και εάν επιτρέπεται, πόσο πήγε το κόστος αλλαγής κινητήρα μαζί με τα εργατικά;

Καλημέρα καλωδίωση και ecu είναι από τον παλιό κινητήρα αλλάχτηκε μόνο η μηχανή και τα μπεκ, συνολικά μου βγήκε 750€ 

  • Like 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Stavros0505 είπε

Καλημέρα καλωδίωση και ecu είναι από τον παλιό κινητήρα αλλάχτηκε μόνο η μηχανή και τα μπεκ, συνολικά μου βγήκε 750€ 

Καλά σου πήγε αλλά ρε φίλε παλιό αυτοκίνητο τι τα θες τα 160 χιλιόμετρα;;;; Παλιό αυτοκίνητο μέχρι 120 μια χαρά είσαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...