Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Nissan Almera n16


Stavros0505

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Stavros0505 είπε

Ναι δυστυχώς...τα μπεκ καθαριστηκαν εξάλλου πριν γίνει η μεγάλη ζημιά το θεμα ειναι με το πατημα που το εκανα να δω αμα εφτιαξε με τον καθαρισμό μην εγινε ζημια και καπου αλλου , γνωρίζεις περίπου το κόστος για της βαλβιδες; 

Αν έχει αρπάξει βαλβίδα θα πας το κεφαλάρι για ρεκτιφιε, εφόσον έχει τόσα λίγα Χλμ.

Πάνω κάτω μαζί με νέες φλατζες, λάδια, νερά και ιμάντα ( αν δεν έχεις αλλάξει είναι ευκαιρία) υπολόγισε γύρω στα 400 με 500.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/5/2024 στις 10:25 ΜΜ, Stavros0505 είπε

Συμπίεση δεν έχει μετρηθεί όχι και ναι το μπουζι είχε σπάσει ακίδα,το check αναβόσβηνε μόνο στης μεγάλες ταχύτητες .. όταν πήρα το αμάξι να το φέρω σπίτι (αφού είχε γίνει η ζημιά) ρεταρε πάρα πολύ και άναβοσβηνε από τα 60 , τώρα έτσι όπως είναι όχι δεν είναι αναμενόμενο τίποτα πρέπει δηλαδή να πιάσει κάποια χιλιομετρα για να ανάψει...  

Μόνο τρόμο μπορεί να μου προξενήσει το γεγονός ότι έπεσε στο θάλαμο κάυσης κάτι σαν μια ακίδα απο το μπουζί. Δεν μιλάμε για τίποτα επικαθήσεις που λιώνουν απο την καύση, μιλάμε για κάτι ποιό συμπαγές. Εν πάση περιπτώση το άνοιγμα είναι μονόδρομος για να δείς τι παίζει στα ενδότερα.

Θεωρώ πάντως  φάουλ να γνωρίζει ο μηχανικός ότι έχει "πέσει" κάτι μέσα και να σου λέει να το χρησιμοποιήσεις άφοβα.

Πόσο μάλλον να το πιέσεις κιόλας.

Επεξ/σία από piiii
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύλινδρος και έμβολο να μην έχουν πάθει ζημιά και οι βαλβίδες είναι το μικρότερο κακό. 

Κάντε μία μέτρηση συμπίεσης και θα δείτε ότι ο κύλινδρος που βγάζει σφάλμα θα έχει μηδέν. 

Το να μην έχει χαρακιά ο κύλινδρος να παρακαλάς. Σπάνιο βέβαια να ανεβάσει - κατεβάσει το πιστόνι σπασμένη ακίδα και ίσως βαλβίδα χωρίς ζημιά στον κύλινδρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά είπες ότι εκανε ρεταρισμα από τα 60 και εσυ το πιέσεις μέχρι τα 140;

Τι στο καλό;

δεν είμαι σίγουρος για τα 400-500 που σου είπαν. Έχω δει σε κινητήρα να ζητάνε και 1500 για επισκευή συνολικά μετά από άνοιγμα και επισκευή σε έμβολο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, dstilio είπε

άνοιγμα και επισκευή σε έμβολο

Αν θέλει έμβολο τότε η τιμή ξεφεύγει....

Το καλύτερο σενάριο για τον φίλο είναι να έχει πετάξει την ακίδα από την βαλβίδα εξαγωγής και να έχει στραβωσει μόνο αυτή. Σε κάθε άλλη περίπτωση που εμπλέκεται κύλινδρος - πιστόνι τότε το κόστος ξεφεύγει ότι λύση κ να επιλέξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, dstilio είπε

Συγνώμη αλλά είπες ότι εκανε ρεταρισμα από τα 60 και εσυ το πιέσεις μέχρι τα 140;

Τι στο καλό;

δεν είμαι σίγουρος για τα 400-500 που σου είπαν. Έχω δει σε κινητήρα να ζητάνε και 1500 για επισκευή συνολικά μετά από άνοιγμα και επισκευή σε έμβολο.

Όχι δεν είπα αυτό... όταν καθαριστηκαν τα μπεκ και αλλάξαμε το μπουζι μου είπε ο μάστορας να το πατήσω για να δούμε άμα έφτιαξε, μέχρι τότε το αμάξι πηγενε κανονικά απλά αναβοσβήνε το check στης μεγάλες ταχύτητες, αφού το ξαπανατησα και άναψε check ξανά έμεινε στον δρόμο και άρχισε η ζημιά ρεταρισμα  κάνει γενικά πλέων όχι μόνο στα 60 απλά τώρα από τα 60 ανάβει το λαμπάκι 

Επεξ/σία από Stavros0505
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Stavros0505 είπε

Καλησπέρα σε όλους, εν τέλη το αμάξι έκαψε μόνο βαλβίδες και τίποτα άλλο ευτυχώς... 

Και πόσο πάει το μαλλί φίλε μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/5/2024 στις 5:33 ΜΜ, bill999r είπε

Και πόσο πάει το μαλλί φίλε μου;

Καλησπέρα  βαλβίδες,μπλαναρισμα,φλατζες-κεφαλη και ένα service(Μπουζια,Αντιψυκτικο,λάδια,φίλτρο λαδιού) βγήκε στα 640..  ο μάστορας δεν το είδε μέχρι κάτω καθώς τα πιστόνια ήταν καθαρά οπότε δεν χρειαζόταν όπως είπε 

Επεξ/σία από Stavros0505
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς το αμάξι κάνει πάλι τα ίδια οταν φτανει καποια ταχυτητα αρχιζει να αναβοσβήνει check engine το μπουζι παλι το έλιωσε. .. ειλικρινά έχω απελπιστεί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Stavros0505 είπε

Δυστυχώς το αμάξι κάνει πάλι τα ίδια οταν φτανει καποια ταχυτητα αρχιζει να αναβοσβήνει check engine το μπουζι παλι το έλιωσε. .. ειλικρινά έχω απελπιστεί 

Φίλε μου μήπως τρέχει κάτι με τα ρεύματα, πολλαπλασιαστές; 

Ποιο μπουζί έλιωσε; Από ποιόν κύλινδρο.

Άλλαξε τον πολλαπλασιαστή του συγκεκριμένου κυλίνδρου κ βλέπεις.

Αν το ξανακάνει παρατήσε το και μην ρίχνεις αλλά λεφτά. Πάρε κάτι άλλο γτ κ κινητήρα να αλλάξεις παίζει να είναι αλλού το πρόβλημα κ να ρίχνεις λεφτά χωρίς τέλος.

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bill999r είπε

Φίλε μου μήπως τρέχει κάτι με τα ρεύματα, πολλαπλασιαστές; 

Ποιο μπουζί έλιωσε; Από ποιόν κύλινδρο.

Άλλαξε τον πολλαπλασιαστή του συγκεκριμένου κυλίνδρου κ βλέπεις.

Αν το ξανακάνει παρατήσε το και μην ρίχνεις αλλά λεφτά. Πάρε κάτι άλλο γτ κ κινητήρα να αλλάξεις παίζει να είναι αλλού το πρόβλημα κ να ρίχνεις λεφτά χωρίς τέλος.

Πάλι αστοχια ανάφλεξης στον 4ο κύλινδρο, εννοείς να το πουλήσω ; κρίμα είναι ρε γαμωτο..  ο πολλαπλασιαστης δεν έχει θέμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Stavros0505 είπε

Πάλι αστοχια ανάφλεξης στον 4ο κύλινδρο, εννοείς να το πουλήσω ; κρίμα είναι ρε γαμωτο..  ο πολλαπλασιαστης δεν έχει θέμα 

Τι σου είπε το συνεργείο; 

Εγώ στο λέω από προσωπική εμπειρία ότι η καλύτερη λύση είναι να το διώξεις. 

Εγώ έκανα μαλάκια κ το κράτησα και συνέχεια ζητάει. Εν τω μεταξύ επειδή έχω ρίξει αρκετά λεφτά λυπάμαι να το δώσω κοψοχρονια και έχω μπει σε εναν φαύλο κύκλο.

Αν το έδινα από την αρχή θα έχανα 500 ευρώ. Τώρα αν το δώσω θα χάσω πάνω από 2000 με τις επισκευές που εχω κάνει.

Δυστυχώς έχω αρκετά παραδείγματα από φίλους που έμπλεξαν με χρεπι το οποίο δεν στρώνει με τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, bill999r είπε

Τι σου είπε το συνεργείο; 

Εγώ στο λέω από προσωπική εμπειρία ότι η καλύτερη λύση είναι να το διώξεις. 

Εγώ έκανα μαλάκια κ το κράτησα και συνέχεια ζητάει. Εν τω μεταξύ επειδή έχω ρίξει αρκετά λεφτά λυπάμαι να το δώσω κοψοχρονια και έχω μπει σε εναν φαύλο κύκλο.

Αν το έδινα από την αρχή θα έχανα 500 ευρώ. Τώρα αν το δώσω θα χάσω πάνω από 2000 με τις επισκευές που εχω κάνει.

Δυστυχώς έχω αρκετά παραδείγματα από φίλους που έμπλεξαν με χρεπι το οποίο δεν στρώνει με τίποτα.

Καταλαβαίνω τι λες ναι, αν δω ότι δεν στρώνει η μόνο λύση θα ειναι να το δώσω ο μάστορας δεν ξέρει τι να πει και αυτός, θα μείνει το αμάξι στο συνεργείο μέχρι να το βρει. Ας ελπίσουμε να φανεί ότι είναι αλλιώς δυστυχώς ναι θα αναγκαστώ να το δώσω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...