Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, netgeo είπε

@cobra23

Έχεις το αυτοκίνητο τώρα 7 χρόνια, ήταν πάντα ετσι;

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;

Το έχω σχεδον 1 χρόνο.εχει 140000χλμ.εγω έχω κάνει τις 5000.επειδη όταν το πήρα έκανα 2 ταξίδια είχε καλή κατανάλωση(περίπου 7l/100.τους τελευταίους μήνες που έκανα reset τις μετρήσεις και το χρησιμοποιώ μόνο εντός πόλης βλέπω αυτή την κατανάλωση !

Δημοσ.
5 ώρες πριν, cabdik είπε

κι εγω περιμενα οτι καποιοι θα ειρωνευτουν το ποστ, χωρις να ξερουν τον λογο.....!!! 

δεν ειναι μονο τα "λιγα κυβικα" που θεωρω προβλημα στους νεους κινητηρες....! ειναι η ολη αρχιτεκτονικη...!

 

εσυ θεωρεις το 3κυλινδρο 1000ακι, πουσαρισμενο σε βενζινη και αερα, για να βγαλει 120-130-150 ιππους, οτι μπορει να κινει φυσιολογικα ανετα τα 1200+++++ κιλα των νεων μοντελων........?????   

 

θα προτιμουσα να εχουν ενα 4κυλινδρο συνολο 1200-1300cc, με Light Turbo σε ευρυ φασμα στροφων, και μια ηπια χαρτογραφηση, ωστε να βγαινουν ανετα και χωρις πολυ βενζινη τα 120-130 αλογα....!  αυτο εννοω...! Δεν ειμαι αντιθετος στους μικρους κινητηρες, αλλα υπαρχουν  και καποια ορια, που αν τα ξεπερασεις, σταματας να εχεις οφελος, και εχεις μονο μειονεκτηματα...!   

θυμαστε τον 2κυλινδρο κινητηρα της Fiat...? που ειναι αυτος...???? 

Πόσο πιο ευρύ το θες το φάσμα; Να είναι επίπεδο από τις 1000 μέχρι τις 6000; Για το υπόλοιπο κείμενο, ο νέος 1,5T της VW είναι για σένα, ΠΑΜ. 115 άλογα, 1500 κυβικά, 4 κύλινδροι.

econmfgdf.jpg

Δημοσ.
3 hours ago, cobra23 said:

Το έχω σχεδον 1 χρόνο.εχει 140000χλμ.εγω έχω κάνει τις 5000.επειδη όταν το πήρα έκανα 2 ταξίδια είχε καλή κατανάλωση(περίπου 7l/100.τους τελευταίους μήνες που έκανα reset τις μετρήσεις και το χρησιμοποιώ μόνο εντός πόλης βλέπω αυτή την κατανάλωση !

Νιώθεις να πατιναρει στις αλλαγές; Μήπως να δεις λίγο τον δίσκο σου; Παρκάρεις σε ανηφόρες;

Έχει αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη το αυτοκίνητο.

Ίσως ένας έλεγχος δίσκο πλατό να βοηθούσε.

Σε καμία περίπτωση δε στέκει το 11-12 σε πόλη.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, netgeo είπε

Νιώθεις να πατιναρει στις αλλαγές; Μήπως να δεις λίγο τον δίσκο σου; Παρκάρεις σε ανηφόρες;

Έχει αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη το αυτοκίνητο.

Ίσως ένας έλεγχος δίσκο πλατό να βοηθούσε.

Σε καμία περίπτωση δε στέκει το 11-12 σε πόλη.

Όχι δεν πατιναρει καθόλου.ουτε σε ανηφόρες παρκάρω.θα το πάω για έλεγχο να δω τι συμβαίνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, tutuyo είπε

Έχεις δίκιο 

Που να ξέρουν οι αμπαλοι στην Τογιότα και στην Χοντα από αρχιτεκτονική κινητήρων 

ασχετο σχολιο..................!!!!  αλλα μιας και τις ανεφερες τις 2 αυτες εταιριες ως παραδειγμα, ερωτω, εχουν φτιαξει καποια απο τις 2 αντιστοιχο κινητηρα....?  γιατι? 

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Πόσο πιο ευρύ το θες το φάσμα; Να είναι επίπεδο από τις 1000 μέχρι τις 6000; Για το υπόλοιπο κείμενο, ο νέος 1,5T της VW είναι για σένα, ΠΑΜ. 115 άλογα, 1500 κυβικά, 4 κύλινδροι.

econmfgdf.jpg

δεν μου αρεσει να γενικευω την κουβεντα.....,  σχολιασα συγκεκριμενα για τους 3κυλ 1000αρηδες.....οπως εχει το Ford του TS..! 

δεν σχολιασα ουτε για τους diesel, ουτε τα υβριδικα, ουτε τα ηλεκτρικα, ουτε κανενα αλλο νορμαλ κινητηρα..!  μονο για τους πετσοκομμενους.......!!!  

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, cabdik είπε

ασχετο σχολιο..................!!!!  

δεν μου αρεσει να γενικευω την κουβεντα.....,  σχολιασα συγκεκριμενα για τους 3κυλ 1000αρηδες.....οπως εχει το Ford του TS..! 

δεν σχολιασα ουτε για τους diesel, ουτε τα υβριδικα, ουτε τα ηλεκτρικα, ουτε κανενα αλλο νορμαλ κινητηρα..!  μονο για τους πετσοκομμενους.......!!!  

Δεν αναφέρθηκα ούτε σε diesel, ουτε σε υβριδικα, ουτε σε ηλεκτρικα,.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Δεν αναφέρθηκα ούτε σε diesel, ουτε σε υβριδικα, ουτε σε ηλεκτρικα,.

η επιπεδη καμπυλη ροπης ειναι 1 χαρακτηριστικο που πλεον το εχουν πολλοι νεοτεροι κινητηρες. εγω μιλησα για ολη την αρχιτεκτονικη του συγκεκριμενου κινητηρα........!!  

Δημοσ.
56 minutes ago, cabdik said:

ασχετο σχολιο..................!!!!  αλλα μιας και τις ανεφερες τις 2 αυτες εταιριες ως παραδειγμα, ερωτω, εχουν φτιαξει καποια απο τις 2 αντιστοιχο κινητηρα....?  γιατι? 

Ενημερωσου,έχεις μείνει (πολύ) πίσω 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, cobra23 είπε

Το έχω σχεδον 1 χρόνο.εχει 140000χλμ.εγω έχω κάνει τις 5000.επειδη όταν το πήρα έκανα 2 ταξίδια είχε καλή κατανάλωση(περίπου 7l/100.τους τελευταίους μήνες που έκανα reset τις μετρήσεις και το χρησιμοποιώ μόνο εντός πόλης βλέπω αυτή την κατανάλωση !

μέτρα πρώτα σωστά , δλδ φουλαρισμένος μετράς χλμ και στο επόμενο φουλάρισμα ξαναβλέπεις χλμ και λίτρα που έβαλες , δεν υπάρχει άλλος τρόπος μέτρησης (για υγρά καύσιμα)

Συνήθως κολλά θερμοστάτης και γυρνά νερά συνέχεια με αποτέλεσμα να είναι κρύο το μοτέρ . Ειδικά σε μικρές αποστάσεις που έτσι και αλλιώς είναι ανεβασμένη η κατανάλωση επειδή δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ,το επιβαρύνει παραπάνω . Τσέκαρέ το μιας και είναι κάτι απλό και φθηνό και πολύ την πατάνε πληρώνοντας καύσιμο πολλαπλάσια . Εκτός απο την ανεβασμένη κατανάλωση δίνει σημάδια με το να αργεί ο ζεστός αέρας το χειμώνα και να ρετάρει σε πολύωρες κατηφόρες

Φαντάζομαι πίεση απο ελαστικά τα έχεις δει

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, korakios είπε

μέτρα πρώτα σωστά , δλδ φουλαρισμένος μετράς χλμ και στο επόμενο φουλάρισμα ξαναβλέπεις χλμ και λίτρα που έβαλες , δεν υπάρχει άλλος τρόπος μέτρησης (για υγρά καύσιμα)

Συνήθως κολλά θερμοστάτης και γυρνά νερά συνέχεια με αποτέλεσμα να είναι κρύο το μοτέρ . Ειδικά σε μικρές αποστάσεις που έτσι και αλλιώς είναι ανεβασμένη η κατανάλωση επειδή δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ,το επιβαρύνει παραπάνω . Τσέκαρέ το μιας και είναι κάτι απλό και φθηνό και πολύ την πατάνε πληρώνοντας καύσιμο πολλαπλάσια . Εκτός απο την ανεβασμένη κατανάλωση δίνει σημάδια με το να αργεί ο ζεστός αέρας το χειμώνα και να ρετάρει σε πολύωρες κατηφόρες

Φαντάζομαι πίεση απο ελαστικά τα έχεις δει

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου θα το τσεκαρω.ναι τα λάστιχα είναι κομπλέ τα έχω δει.

Δημοσ.

Κομπλέ από πιέσεις ή και από γόμα; Γιατί ένα ταλαιπωρημένο ελαστικό ανεβάζει και αυτό την κατανάλωση. Είναι άπειρες οι παράμετροι που μπορούν να την αυξήσουν.

Προσωπικά πάντως ποντάρω στις πολύ μικρές αποστάσεις, τύπου 800 μέτρα το πρωί με το παιδί για το σχολείο και πίσω, και στην ατσούμπαλη οδήγηση. Το έχεις και λίγα χιλιόμετρα εντωμεταξύ στα χέρια σου και δεν είναι απίθανο να μην ξέρεις να το λειτουργείς αποδοτικά στην πόλη. Πάντως ο τρόπος οδήγησης μπορεί να κάνει χαοτική διαφορά στην κατανάλωση. Εμένα η γυναίκα μου για παράδειγμα στα ίδια αυτοκίνητα είναι στα 2λ/100 πάνω από εμένα, για να κινείται πάντα πιο αργά κιόλας.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Κομπλέ από πιέσεις ή και από γόμα; Γιατί ένα ταλαιπωρημένο ελαστικό ανεβάζει και αυτό την κατανάλωση. Είναι άπειρες οι παράμετροι που μπορούν να την αυξήσουν.

Προσωπικά πάντως ποντάρω στις πολύ μικρές αποστάσεις, τύπου 800 μέτρα το πρωί με το παιδί για το σχολείο και πίσω, και στην ατσούμπαλη οδήγηση. Το έχεις και λίγα χιλιόμετρα εντωμεταξύ στα χέρια σου και δεν είναι απίθανο να μην ξέρεις να το λειτουργείς αποδοτικά στην πόλη. Πάντως ο τρόπος οδήγησης μπορεί να κάνει χαοτική διαφορά στην κατανάλωση. Εμένα η γυναίκα μου για παράδειγμα στα ίδια αυτοκίνητα είναι στα 2λ/100 πάνω από εμένα, για να κινείται πάντα πιο αργά κιόλας.

Η αλήθεια είναι ότι θέλουν αλλαγή τα ελαστικά αλλά από αέρα είναι κομπλέ.μεχρι σούπερ μάρκετ το πάω σχοδον μόνο.

Δημοσ.

Τα 7 λίτρα στο ταξίδι με τι ταχύτητες ήσουν; Μου φαίνονται υπερβολικά και αυτά εκτος αν πήγαινες με 140+ και 5 ατομα και τέρμα φορτωμένο.

Προσωπικά Αθηνα - Λευκάδα είχα 5.2 - 5.5 αλλα πήγαινα με 100-120

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

Τα 7 λίτρα στο ταξίδι με τι ταχύτητες ήσουν; Μου φαίνονται υπερβολικά και αυτά εκτος αν πήγαινες με 140+ και 5 ατομα και τέρμα φορτωμένο.

Προσωπικά Αθηνα - Λευκάδα είχα 5.2 - 5.5 αλλα πήγαινα με 100-120

Ειμασταν φουλ γεμάτοι με πράγματα πηγαίναμε διακοπές.περιπου 120 -140 πήγαινα.καμια φορά και 180.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...