bkran Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) Είχα το προηγούμενο μοντέλο με το ίδιο μοτέρ και μέσα Αθήνα έπαιζε μέχρι 9 με διαδρομές περίπου 15 χλμ κάθε φορά. Με το start stop ενεργό συνήθως είχε λίγο λιγότερο. Με πολύ προσοχή ( για τα δικά μου δεδομένα ) είχε πέσει στα 8 περίπου, αλλά θα έλεγα μέσο όρο 8,5. Το 11-12 είναι πάρα πολύ, το είχα δει κι εγώ ωστόσο χειμώνα σε πολύ μικρές διαδρομές, τύπου 3-4 χλμ όπου δεν προλάβαινε να ζεσταθεί το μοτέρ. Δεν κοιτάς μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης ανοιχτός και μένει η θερμοκρασία χαμηλά? Ο δείκτης είναι διακοσμητικός, στο δικό μου είχε ένα κρυφό μενού όπου σου έδειχνε την πραγματική θερμοκρασία του νερού απο τον αισθητήρα. Αφού ζεσταθεί, πρέπει να παίζει από 90 μέχρι 105 βαθμούς. Στο δικό μου τον είχα αλλάξει δύο φορές το θερμοστάτη μέσα σε 4 χρόνια, μια γιατί είχε κολλήσει κλειστός και μια γιατί έχανε παραφλου. Επίσης, δες αν έχει παραφλου, πολύ σημαντικό και αυτό. Επεξ/σία 18 Μαϊου από bkran Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cobra23 Δημοσ. 18 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 18 Μαϊου 4 λεπτά πριν, bkran είπε Είχα το προηγούμενο μοντέλο με το ίδιο μοτέρ και μέσα Αθήνα έπαιζε μέχρι 9 με διαδρομές περίπου 15 χλμ κάθε φορά. Με το start stop ενεργό συνήθως είχε λίγο λιγότερο. Με πολύ προσοχή ( για τα δικά μου δεδομένα ) είχε πέσει στα 8 περίπου, αλλά θα έλεγα μέσο όρο 8,5. Το 11-12 είναι πάρα πολύ, το είχα δει κι εγώ ωστόσο χειμώνα σε πολύ μικρές διαδρομές, τύπου 3-4 χλμ όπου δεν προλάβαινε να ζεσταθεί το μοτέρ. Δεν κοιτάς μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης ανοιχτός και μένει η θερμοκρασία χαμηλά? Ο δείκτης είναι διακοσμητικός, στο δικό μου είχε ένα κρυφό μενού όπου σου έδειχνε την πραγματική θερμοκρασία του νερού απο τον αισθητήρα. Αφού ζεσταθεί, πρέπει να παίζει από 90 μέχρι 105 βαθμούς. Στο δικό μου τον είχα αλλάξει δύο φορές το θερμοστάτη μέσα σε 4 χρόνια, μια γιατί είχε κολλήσει κλειστός και μια γιατί έχανε παραφλου. Επίσης, δες αν έχει παραφλου, πολύ σημαντικό και αυτό. Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου!θα τα τσεκαρω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) 14 hours ago, cobra23 said: Καλησπέρα σε όλους.ειμαι κάτοχος ενός ford focus 1.0 κυβικά και 125 άλογα.μοντελο του 2017.ενω είμαι ευχαριστημένος με το αμάξι η κατανάλωση του με έχει απογοητεύσει.με χρήση μόνο εντός πόλης η κατανάλωση κυμαίνεται από 11-12 στα 100χλμ.δεν είναι υπερβολικη? Από τη μία όντως τα 11-12l/100km ακούγεται υπερβολική κατανάλωση, από την άλλη όμως το "χρήση εντός πόλης" είναι εντελώς αόριστο. Πόλη είναι και όταν είσαι μονίμως σε μποτιλιάρισμα αλλά και όταν κινείσαι σε λεωφόρους χωρίς κίνηση, πόλη είναι και όταν οι διαδρομές σου είναι 500 μέτρα αλλά και όταν είναι 20 χλμ, άσε που είναι και θέμα οδηγού. 13 hours ago, cobra23 said: Στο ταξίδι δεν καίει έχει καλή κατανάλωση.εντος πόλης είναι το πρόβλημα! Άρα είναι προφανές ότι η μεγάλη κατανάλωση στην πόλη έχει να κάνει με τις συνθήκες στις οποίες χρησιμοποιείται, και όχι με κάποιο πρόβλημα. Επεξ/σία 18 Μαϊου από Joshua21 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dstilio Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου Ποσό έχει στο ταξίδι δεν μας λες. Να καταλάβουμε τη διαφορά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cabdik Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tutuyo είπε ωαχαχαχαχαχχαχαχα φραγμενο ηταν οτι καποιος θα ανεφερε τα λιγα κυβικα, πολλοι ιπποι, ειναι ζορισμενο το μεχανημα😀 κι εγω περιμενα οτι καποιοι θα ειρωνευτουν το ποστ, χωρις να ξερουν τον λογο.....!!! δεν ειναι μονο τα "λιγα κυβικα" που θεωρω προβλημα στους νεους κινητηρες....! ειναι η ολη αρχιτεκτονικη...! εσυ θεωρεις το 3κυλινδρο 1000ακι, πουσαρισμενο σε βενζινη και αερα, για να βγαλει 120-130-150 ιππους, οτι μπορει να κινει φυσιολογικα ανετα τα 1200+++++ κιλα των νεων μοντελων........????? θα προτιμουσα να εχουν ενα 4κυλινδρο συνολο 1200-1300cc, με Light Turbo σε ευρυ φασμα στροφων, και μια ηπια χαρτογραφηση, ωστε να βγαινουν ανετα και χωρις πολυ βενζινη τα 120-130 αλογα....! αυτο εννοω...! Δεν ειμαι αντιθετος στους μικρους κινητηρες, αλλα υπαρχουν και καποια ορια, που αν τα ξεπερασεις, σταματας να εχεις οφελος, και εχεις μονο μειονεκτηματα...! θυμαστε τον 2κυλινδρο κινητηρα της Fiat...? που ειναι αυτος...???? Επεξ/σία 18 Μαϊου από cabdik 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
netgeo Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου @cobra23 δεν είπες αν ειναι αυτόματο η χειροκίνητο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) 35 minutes ago, cabdik said: κι εγω περιμενα οτι καποιοι θα ειρωνευτουν το ποστ, χωρις να ξερουν τον λογο.....!!! δεν ειναι μονο τα "λιγα κυβικα" που θεωρω προβλημα στους νεους κινητηρες....! ειναι η ολη αρχιτεκτονικη...! εσυ θεωρεις το 3κυλινδρο 1000ακι, πουσαρισμενο σε βενζινη και αερα, για να βγαλει 120-130-150 ιππους, οτι μπορει να κινει φυσιολογικα ανετα τα 1200+++++ κιλα των νεων μοντελων........????? θα προτιμουσα να εχουν ενα 4κυλινδρο συνολο 1200-1300cc, με Light Turbo σε ευρυ φασμα στροφων, και μια ηπια χαρτογραφηση, ωστε να βγαινουν ανετα και χωρις πολυ βενζινη τα 120-130 αλογα....! αυτο εννοω...! Δεν ειμαι αντιθετος στους μικρους κινητηρες, αλλα υπαρχουν και καποια ορια, που αν τα ξεπερασεις, σταματας να εχεις οφελος, και εχεις μονο μειονεκτηματα...! θυμαστε τον 2κυλινδρο κινητηρα της Fiat...? που ειναι αυτος...???? Έχεις δίκιο Που να ξέρουν οι αμπαλοι στην Τογιότα και στην Χοντα από αρχιτεκτονική κινητήρων Επεξ/σία 18 Μαϊου από tutuyo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cobra23 Δημοσ. 18 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 18 Μαϊου 1 ώρα πριν, netgeo είπε @cobra23 δεν είπες αν ειναι αυτόματο η χειροκίνητο... Χειροκίνητο είναι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
this.is.elia Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) Αυτό το αυτοκίνητο έχω, είμαι στα 6-7l σε ταξίδι, ~9 σε πόλη. Ανάλογα και πόσο βαρύ είναι το πόδι σου. Επεξ/σία 18 Μαϊου από this.is.elia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου Η κατανάλωση είναι μεγάλη αλλά όχι απίθανη που να δηλώνει βλάβη στο αμάξι. Αν κάνει πάρα πολύ μικρές διαδρομές τότε ναι μπορεί να περνά τα 10λ/100χλμ. Θεωρώ όμως ότι σωστή μέτρηση γίνεται μόνο με την μαθηματική πράξη που έγραψε ο φίλος @Ukforthemoment αν δεν κάνω λάθος και μόνο αν τα γεμίσματα είναι από το ίδιο πρατήριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikopoup Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου 3 λεπτά πριν, liakinen είπε Θεωρώ όμως ότι σωστή μέτρηση γίνεται μόνο με την μαθηματική πράξη που έγραψε ο φίλος @Ukforthemoment αν δεν κάνω λάθος και μόνο αν τα γεμίσματα είναι από το ίδιο πρατήριο. Συμφωνώ με τους από πάνω και για να έχεις ακριβέστερη μέτρηση ίδιο πρατήριο γιατί η κάθε μάνικα έχει διαφορετική ταχύτητα. Με μια πιο γρήγορη πιθανόν να "σκάσει" πριν ακόμα γεμίσει. Ή λες στον υπάλληλο να το βάλει στην χαμηλή σκάλα για να γεμίσει όσο πιο πάνω πάει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xristaras12 Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου Κάτοχος i20 με τις 17αρες και τον 1000αρη 3κυλινδρο turbo κινητήρα. απο τα 10-11 λιτρα που έβλεπα εντός πόλης είμαι πλέον στα 6-7 στους 8 μηνες. Στις πόσες στροφές κάνεις αλλαγή; 6αρι κιβώτιο; εμένα στις 2000 στροφές μου έλεγε να κάνω αλλαγή για οικονομια, απο τότε που έπαψα να το κοιτάζω και να πατάω πιο ομαλά το γκάζι (δεν χρειάζεται να πιάσεις τα 50χλμ στα 3 δευτερόλεπτα και να κολλάς πίσω απο τον άλλο) έπεσε δραματικά η κατανάλωση αυτή. Αλλαγες πλέον κάνω όταν φουσκώσει η τουρμπίνα στις 2500+ και πολλές φορές με ελάχιστο γκάζι το κρατάω και στις 3200 για να αλλάξω (κόφτης στις 7). Όσο αλλάζεις ΠΡΙΝ σηκώσει πίεση το ζορίζεις χειρότερα (συν τρομεροί κραδασμοί απο τον 3κύλινδρο) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cobra23 Δημοσ. 18 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 18 Μαϊου 11 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε Κάτοχος i20 με τις 17αρες και τον 1000αρη 3κυλινδρο turbo κινητήρα. απο τα 10-11 λιτρα που έβλεπα εντός πόλης είμαι πλέον στα 6-7 στους 8 μηνες. Στις πόσες στροφές κάνεις αλλαγή; 6αρι κιβώτιο; εμένα στις 2000 στροφές μου έλεγε να κάνω αλλαγή για οικονομια, απο τότε που έπαψα να το κοιτάζω και να πατάω πιο ομαλά το γκάζι (δεν χρειάζεται να πιάσεις τα 50χλμ στα 3 δευτερόλεπτα και να κολλάς πίσω απο τον άλλο) έπεσε δραματικά η κατανάλωση αυτή. Αλλαγες πλέον κάνω όταν φουσκώσει η τουρμπίνα στις 2500+ και πολλές φορές με ελάχιστο γκάζι το κρατάω και στις 3200 για να αλλάξω (κόφτης στις 7). Όσο αλλάζεις ΠΡΙΝ σηκώσει πίεση το ζορίζεις χειρότερα (συν τρομεροί κραδασμοί απο τον 3κύλινδρο) Καλησπέρα φίλε μου.ευχαριστω για την απάντηση κι εγώ 17αρες ζάντες φοράω.αλλαγες κάνω περίπου στις 2500 στροφές,μερικές φορές και λιγότερο γιατί κι εμένα λέει να αλλάξω ταχύτητα.6αρι κιβωτιο. 30 λεπτά πριν, nikopoup είπε Συμφωνώ με τους από πάνω και για να έχεις ακριβέστερη μέτρηση ίδιο πρατήριο γιατί η κάθε μάνικα έχει διαφορετική ταχύτητα. Με μια πιο γρήγορη πιθανόν να "σκάσει" πριν ακόμα γεμίσει. Ή λες στον υπάλληλο να το βάλει στην χαμηλή σκάλα για να γεμίσει όσο πιο πάνω πάει. Θα το δοκιμάσω κι αυτό για να πάρω κι έτσι μια μέτρηση! ευχαριστώ πολύ! 39 λεπτά πριν, liakinen είπε Η κατανάλωση είναι μεγάλη αλλά όχι απίθανη που να δηλώνει βλάβη στο αμάξι. Αν κάνει πάρα πολύ μικρές διαδρομές τότε ναι μπορεί να περνά τα 10λ/100χλμ. Θεωρώ όμως ότι σωστή μέτρηση γίνεται μόνο με την μαθηματική πράξη που έγραψε ο φίλος @Ukforthemoment αν δεν κάνω λάθος και μόνο αν τα γεμίσματα είναι από το ίδιο πρατήριο. Η αλήθεια είναι ότι το χρησιμοποιώ για κοντινές αποστάσεις.μπορει να φταίει και αυτό!θα δοκιμάσω να το μετρήσω και με τον τρόπο που μου είπατε!! ευχαριστώ! 5 ώρες πριν, bkran είπε Είχα το προηγούμενο μοντέλο με το ίδιο μοτέρ και μέσα Αθήνα έπαιζε μέχρι 9 με διαδρομές περίπου 15 χλμ κάθε φορά. Με το start stop ενεργό συνήθως είχε λίγο λιγότερο. Με πολύ προσοχή ( για τα δικά μου δεδομένα ) είχε πέσει στα 8 περίπου, αλλά θα έλεγα μέσο όρο 8,5. Το 11-12 είναι πάρα πολύ, το είχα δει κι εγώ ωστόσο χειμώνα σε πολύ μικρές διαδρομές, τύπου 3-4 χλμ όπου δεν προλάβαινε να ζεσταθεί το μοτέρ. Δεν κοιτάς μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης ανοιχτός και μένει η θερμοκρασία χαμηλά? Ο δείκτης είναι διακοσμητικός, στο δικό μου είχε ένα κρυφό μενού όπου σου έδειχνε την πραγματική θερμοκρασία του νερού απο τον αισθητήρα. Αφού ζεσταθεί, πρέπει να παίζει από 90 μέχρι 105 βαθμούς. Στο δικό μου τον είχα αλλάξει δύο φορές το θερμοστάτη μέσα σε 4 χρόνια, μια γιατί είχε κολλήσει κλειστός και μια γιατί έχανε παραφλου. Επίσης, δες αν έχει παραφλου, πολύ σημαντικό και αυτό. Καλησπέρα φίλε μου!κι εγώ για μικρές αποστάσεις το έχω!κοίταξα το παραφλου και ήταν κάτω από το min.πηγα τώρα και έβαλα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xristaras12 Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου οι 17αρες να ξέρεις ειναι σκότωμα για τα αμαξια αυτα. Το ίδιο σασι με το δικο μου με 16αρες με τον ιδιο κινητήρα, εχει κόντα στα 6 κατανάλωση και μερικές φορές παρακάτω. Δυστυχώς το πληρώνουμε και αυτό σε κατανάλωση! Απ' ότι βλέπω έχουμε την ίδια συμπίεση κινητήρα(κάπου διαβάζω για 10:1 κάπου για 10,5) οπότε για να βγάζεις τα παραπάνω άλογα σηκώνει μεγαλύτερη πίεση το turbo. Με μια σύγκριση απο τα γραφήματα των κινητήρων, είμαστε πολύ κοντά στις καμπύλες απόδοσης οποτε βλέπω αρκετές ομοιότητες. Ξεκίνα πάντως να κρατάς παραπάνω τις στροφές με λιγότερο γκάζι (θα το δεις κιόλας οτι φευγει πιο ευκολα το αμαξι) και πιστεύω θα πέσει αρκετά. Τώρα για εντος πόλης με τόσο σταμάτα ξεκίνα μην περιμένεις να δεις νουμερα στο πάτωμα. Ούτε εγω βλέπω σε βαριά κίνηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cobra23 Δημοσ. 18 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 18 Μαϊου 1 λεπτό πριν, Xristaras12 είπε οι 17αρες να ξέρεις ειναι σκότωμα για τα αμαξια αυτα. Το ίδιο σασι με το δικο μου με 16αρες με τον ιδιο κινητήρα, εχει κόντα στα 6 κατανάλωση και μερικές φορές παρακάτω. Δυστυχώς το πληρώνουμε και αυτό σε κατανάλωση! Απ' ότι βλέπω έχουμε την ίδια συμπίεση κινητήρα(κάπου διαβάζω για 10:1 κάπου για 10,5) οπότε για να βγάζεις τα παραπάνω άλογα σηκώνει μεγαλύτερη πίεση το turbo. Με μια σύγκριση απο τα γραφήματα των κινητήρων, είμαστε πολύ κοντά στις καμπύλες απόδοσης οποτε βλέπω αρκετές ομοιότητες. Ξεκίνα πάντως να κρατάς παραπάνω τις στροφές με λιγότερο γκάζι (θα το δεις κιόλας οτι φευγει πιο ευκολα το αμαξι) και πιστεύω θα πέσει αρκετά. Τώρα για εντος πόλης με τόσο σταμάτα ξεκίνα μην περιμένεις να δεις νουμερα στο πάτωμα. Ούτε εγω βλέπω σε βαριά κίνηση. Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου!!θα δοκιμάσω και τον τρόπο που μου είπες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα