Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα δεν είναι η επανάληψη μόνο αλλά και το γράψιμο. Ειδικά στο far cry 6 ήθελες να τους πλακώσεις στο ξύλο όλους. Μιλάνε σαν ηλίθιοι influencers απ' το tiktok. Ότι και καλά αυτά τα παιδαρέλια τώρα έκαναν επανάσταση απέναντι σε δικτατορία και μάλιστα δικτατορία τύπου Φιντέλ Κάστρο. Καλά 'ντάξει.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
  • Haha 3
  • Απαντ. 301
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Μάπα το καρπούζι όπως ήταν αναμενόμενο

Φαινόταν από χιλιόμετρα. Tbh, άμα απλά συνέχιζαν το ίδιο copy-paste, πιστεύω θα πουλούσε, όχι τρελα, αλλα θα πουλούσε, γιατί οποιος έχει παίξει AC, σίγουρα κάποια στιγμή πέρασε από το μυαλό του Feudal Japan.

Κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε να είναι ένας playable character, με focus στο stealth και στο combat να είναι precision based, δηλαδή όπως παλιά, που ναι μεν μπορούσες να ξεκινήσεις open fight, αλλα με το που έστελνες δυο τρεις, smoke bomb και τα λέμε.

Από ότι έχω δει hard pass, θα περιμένω GOT 2 για να scratch the itch.

PS. Χαλαρά το πιο γρήγορο blood puddle που έχω δει ever...λες και άδειασε κουβας με αίμα. :P

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Haha 1
Δημοσ.
40 minutes ago, noFEARgr said:

Μάπα το καρπούζι όπως ήταν αναμενόμενο 

 

 

Μια χαρά μου φαίνεται για AC series. Αν έβγαζαν άλλο τίτλο με το δικό gameplay τότε ναι θα ήταν περίεργο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το gameplay με την τύπισσα καλό φαίνεται και σίγουρα βελτιωμένο από τα προηγούμενα AC. Ο Λεσόρ όμως είναι πολύ θηρίο, δεν τον λες και "Assassin".

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Το gameplay με την τύπισσα καλό φαίνεται και σίγουρα βελτιωμένο από τα προηγούμενα AC. Ο Λεσόρ όμως είναι πολύ θηρίο, δεν τον λες και "Assassin".

Κοίτα η σειρά έχει ξεφύγει από το "assassin" από εποχές Blag Flag, δεν είναι εκεί το θέμα πιστεύω. Το θέμα είναι ότι διχάζουν τους players, βάζοντας έναν ιστορικά un-immersive φανταστικό χαρακτήρα με limitations ώστε να ευχαριστήσει τους νεότερους με mindless action και τους παλιότερους με ένα επίσης stealth based un-immersive χαρακτήρα. Και λένε όταν πας να ευχαριστήσεις τους πάντες, καταλήγεις με το να ευχαριστήσεις κανέναν.

Το game χρειαζόταν male/female επιλογή στην αρχή όπως το Valhalla, αν και προτιμώ origin characters.

Ξερα, οι τύποι είναι άχρηστοι πια και το χρέος τους τα λέει όλα, όπως επίσης τα λέει όλα οι πωλήσεις του Ghost of Tsushima.

Αναφορά σε κείμενο

It is time to fade into the shadows, Ubisoft... we work in the dark to serve the light, but you have long forgotten the creed.

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ.

Kακα τα ψεμματα το συγκεκριμενο AC επρεπε να ειχε βγει χρονια πριν , που και η ubisoft ειχε πολυ καλυτερο ταλεντο και δεν ειχε βγει και το ghost of Tsushima. Τωρα θα εχει αθλια γραφη και το gameplay θα ειναι υποδιεστερο απο το GOT

  • Like 1
Δημοσ.
9 minutes ago, firepc said:

Τα sites πάντως ανεβάζουν συνέχεια άρθρα αποθεωνοντάς το :D

Τα site ανεβαζανε συνεχεια για το dragon age failguard και το αποθεωνανε και ειδαμε πως κατέληξε 

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Οτι και να κάνουν και ματάκια έχουμε και κρίση… αντί να βγάλουν ένα μεγάλο ωραίο rpg με assassins , επιλογές , story , ατμόσφαιρα βγάζουν μια ανοησία copy paste με άλλο μανδύα  

Δημοσ.
10 ώρες πριν, spanian είπε

Φαίνεται πάντως να έχει ωραίο animation / parkour .  Όταν βγει, βλέπουμε..

https://www.ign.com/articles/assassins-creed-shadows-director-says-recent-delay-was-to-polish-parkour-especially-on-super-complex-roofs

Αναφορά σε κείμενο

 

we spoke with game director Charles Benoit, who confirmed that the month delay was "mostly about polishing" and did not change any big systems. The team did update "a couple of things in progression to make it more engaging, also balancing a bit more." But the main feature that needed extra tweaking was the parkour system, which Benoit says was running up against an obstacle unique to Feudal Japan.

"The Japanese architecture, the roofs [are] super complex," he said. "Probably the most complex thing that I ever worked with if we compared to Odyssey and Syndicate. We needed specific codes and specific animations to support something super fluid, changing the transition of the parkour to make it even more fluid. So that's one of the specific feedback that we heard that we wanted to address, and it really improved since the last few months."

 

Το δούλεψαν αρκετά απ' ότι φαίνεται. Μακάρι να φέρνει αρκετά σε Unity.

Πολλοί που το έπαιξαν είπαν επίσης, παραδόξως για παιχνίδι της Ubisoft, καλά λόγια και για τη γραφή. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...