Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed Shadows [PC/14 Φεβρουαρίου 2025]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ilos είπε

Έπρεπε να βγει πρώτα το Ghost of Tsushima, για να το κοπιάρουν και να βγάλουν ένα AC της προκοπής πλέον.🤣

Παίζω αυτές τις μέρες το GoT για πρώτη φορά. Τώρα είμαι έτοιμος να πάω στη 3η μεγάλη περιοχή του νησιού. Αυτοι που λένε ότι αφού βγήκε το GoT δεν υπάρχει λόγος για ένα AC Japan ή ότι είναι πια πολύ αργά για την Ubisoft δεν ξέρουν τι λένε ή απλά δεν έχουν ιδέα τι περιέχουν στην πραγματικότητα τα Assassin's Creed.

Σαν παιχνίδι το GoT θα είναι καλύτερο δεν υπάρχει περίπτωση. To συστημα μάχης είναι πραγματικά τέλειο ειδικά στο Lethal που το παίζω και το voice acting είναι πολύ καλό ειδικά στην βασική ιστορία και τα side character arcs. Δεν μπορεί να πιάσει τέτοιο επίπεδο η Ubisoft τα τελευταία χρόνια.

Σαν κόσμος όμως και σε αυτή τη περίπτωση τη Feudal Japan το GoT είναι κάτω του μετρίου κατα τη γνώμη μου. Τα ίδια 5-10 άτομα, τα ίδια 2-3 χαμόσπιτα, οι ίδιες μογγολικές τέντες, οι ίδιοι μικροί λόφοι, οι ίδιες παραλίες και τα ίδια λιβάδια με τα λουλουδια κάθε 300-400 μέτρα. Είναι λες και έπεσε πυρηνική βόμβα στο Tsushima και το 90% του πολιτισμού εξαφανίστηκε και παίζεις με τα απομεινάρια. Ούτε μια πόλη/χωριό δεν έχει το παιχνίδι.

Σε αυτόν το τομέα η Ubisoft είναι στο ανώτατο επίπεδο και θα δούμε ιστορικά πιστές πόλεις και μνημεία της Feudal Japan όπως είδαμε στο παρελθον στο Odyssey, Origin ή το Παρίσι πιο παλιά κλπ.

Μόνο και μόνο γι αυτό το λόγο αν είσαι θαυμαστής της εποχής αξίζει να παίξεις τα Assassin's Creed. Δεν παει να έχει χάλια ιστορία ή βαρετές μάχες και stealth; Μόνο και μόνο το παρκούρ σε μια τέτοιας ποιότητας ιστορική πόλη αξίζει τα λεφτά του.

Επεξ/σία από psof
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά δεν είπε κανείς ότι η ubisoft δεν είναι κορυφή στο world building.

Αλλά αν το δεις ακόμα και έτσι, είναι ξεπεσμός το μόνο που προσφέρεις πια να είναι ένα μέτριο parkour σε μια ιστορική εποχή με ωραίο map/world design.

Και όχι, σίγουρα αυτό από μόνο του δεν αξίζει τα 60 και 70 που ζητάνε πια...

Τουλάχιστον φαίνεται στο συγκεκριμένο όντως να έχουν κάποιες φρέσκιες ιδέες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας δώσουμε το benefit of the doubt, μην τους δικάζουμε αμέσως. Ίσως unpopular opinion αλλά το μόνο πραγματικά σάπιο AC τα τελευταία χρόνια είναι το Βλαχάρα. Τα Origins και Odyssey μια χαρά συμπαθητικά είναι. Προφανώς όχι GOTY και έχουν τις αδυναμίες τους, αλλά έχουν και αρκετά καλά στοιχεία. Το Mirage είναι προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά γενικά είναι προχειροδουλειά και οι εχθροί είναι ότι να 'ναι, ωστόσο κατά τη γνώμη μου καλύτερο από το Βλαχάρα. Συνολικά πιστεύω το Shadows με αυτά που βλέπω θα είναι καλό, ένα solid 7αρι, θα δούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομη και 7αρη να είναι ,υπάρχουν τόσα πολλά παιχνίδια πλέον και ελάχιστος χρόνος για να ασχοληθώ προσωπικά με 7αρια ( Αν και με βάση τα δικα μου κριτήρια θα είναι μάξιμουμ 6αρη)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, just getting started είπε

Καλά δεν είπε κανείς ότι η ubisoft δεν είναι κορυφή στο world building.

Αλλά αν το δεις ακόμα και έτσι, είναι ξεπεσμός το μόνο που προσφέρεις πια να είναι ένα μέτριο parkour σε μια ιστορική εποχή με ωραίο map/world design.

Και όχι, σίγουρα αυτό από μόνο του δεν αξίζει τα 60 και 70 που ζητάνε πια...

Τουλάχιστον φαίνεται στο συγκεκριμένο όντως να έχουν κάποιες φρέσκιες ιδέες.

κατά τη γνώμη μου δε θα υπήρχε πρόβλημα αν είχαν αυτή τη συνταγή μια συγκεκριμένη σειρά πχ τα AC γιατί καλός η κακός σε κάποιους αρέσουν και μπορείς να σπαταλήσεις πολλές ώρες με αρκετά fun gameplay..

το θέμα είναι ότι η ubi χρησιμοποιεί αυτή τη συνταγή σε όλα τα games, AC, Far cry, ghost recon, Avatar και έχουν αρχίσει και άλλες εταιρίες να το αντιγραφουν βλέπε horizon, days gone

για εμενα μια σειρά είναι κομπλέ να παίξεις όλα αυτά όμως σε μπουχτίζουν

Επεξ/σία από Tambas91
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λες είναι τόσο αλήθεια, που φαίνεται ακόμα και από τα animations του σαμουράι, που μερικά είναι σχεδόν ίδια με κάποια από το for honor. Ή ακόμα και στο καινούργιο star wars outlaws, που όπως λέει ο karak του acg έχει στοιχεία ακόμα και από the division xD.

Και σίγουρα δεν θα μας φαινόταν τόσο έντονο αν δεν έβγαιναν και τόσο συχνά.

Γενικά είμαι της άποψης ότι καλύτερα μια κυκλοφορία ανά σειρά ανά 4-5 χρόνια, παρά αυτό με τα πολλαπλά στούντιο που το καθένα δουλεύει δικό του παιχνίδι και είναι όλα του 6-7 όπως λένε και τα παιδιά.

Είναι λογικό μετά να μην υπάρχει χώρος μετά για καινοτομίες.

Τουλάχιστον αυτή η ιδέα με το σκοτάδι φαίνεται πολύ καλή εκ πρώτης όψεως. Δηλαδή επιτέλους "we work in the dark to serve the light". Αν δεν έχει και τελείως braindead AI μπορεί να είναι τίμιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aμα έβγαινε χρόνια πριν τότε, οκ, μου αρέσει το gore/finishers, φαίνεται κάπως καλύτερο το combat, παρόλο που συνεχίζει να έχει τα γελοία abilities. Το παρκούρ φαίνεται καλύτερο, πιο κοντά στο Unity. Το stealth επίσης καλύτερο με περισσότερες επιλογές.

Παρόλα αυτά, τίποτα που δεν έχουν κάνει άλλοι καλύτερα. Αλλά, σήμερα φαίνεται ακόμα ένα AC της σειράς. Το voice acting της τύπισσας με κοίμισε. Του samurainot συνεχίζει να φαίνεται γελοία η ύπαρξή του. Ναι, ίσως όταν βγούνε τα 100+ dlc του, να πάρω όλο το πακέτο σε deep sale.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, just getting started είπε

Καλά δεν είπε κανείς ότι η ubisoft δεν είναι κορυφή στο world building.

Αλλά αν το δεις ακόμα και έτσι, είναι ξεπεσμός το μόνο που προσφέρεις πια να είναι ένα μέτριο parkour σε μια ιστορική εποχή με ωραίο map/world design.

Και όχι, σίγουρα αυτό από μόνο του δεν αξίζει τα 60 και 70 που ζητάνε πια...

Τουλάχιστον φαίνεται στο συγκεκριμένο όντως να έχουν κάποιες φρέσκιες ιδέες.

Δεν είναι το μόνο που προσφέρει όμως. Απλά στο world building είναι για michelin star και σε όλα τα υπόλοιπα είναι McDonald's. Για την πλειοψηφία  αυτό είναι υπεραρκετο ειδικά όταν με 60-70ε μπορείς να παίξεις 70-100 ώρες στα παιχνίδια τους. Θα μου πεις το περισσότερο content είναι bloated αλλά έτσι συμβαίνει σχεδόν σε όλα τα open world. Ακόμα και στο GoT που είναι παιχνιδάρα το 80% είναι haiku, λουτρά, αλεπούδες για να βελτιώσεις κατα 0.01% τον χαρακτήρα σου και AI generated αποστολές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν το δώσουν δωρεάν τα psplus, gamepass, κλπ, μπορεί και να του δώσω χρόνο. Τα τελευταία πεταμένα λεφτά μου ήταν στο Βλαχάλα.

Αν θέλω να κάνω parkour θα ξαναβάλω το origins ή το odyssey. Αν θέλω να ενημερωθώ για τον μαύρο υπασπιστή, θα ανοίξω το wikipedia.

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή βλέπω να χρησιμοποιείται λάθος ένας όρος που έχει κάποιο καλλιτεχνικό/δημιουργικό βάρος, ήθελα να διευκρινίσω το εξής.

Όχι world building τα AC. Μακέτες φτιάχνουν και έχουν ωραία γραφικά. World building έχει το Lord of the Rings.

Ούτε world building έχουν, ούτε level design σοβαρό. Όπως πχ το Dark Souls (απλά φέρνω ένα παράδειγμα) που έχει και world building και level design και art direction και μουσική και ότι θέλεις.

Επεξ/σία από SalemsLot
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, SalemsLot είπε

Όχι world building τα AC. Μακέτες φτιάχνουν και έχουν ωραία γραφικά. World building έχει το Lord of the Rings.

Πολύ σωστά και για την ακρίβεια λέγεται environment design, άμα δεν κάνω λάθος, αλλα το λες και level design. Αυτά είναι τα μοναδικά departments στην Ubisoft που δεν δουλεύουν drones ή whales. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και η μακέτα world building είναι. Μιλάμε οι άνθρωποι δεν παίζονται σε αυτόν το τομέα και το κάνουν με 10δες διαφορετικούς πολιτισμούς και εποχές. Μην τα μηδενίζετε όλα...

Δείτε παρακάτω πως κάθε πόλη, χωριό και νησί στο Odyssey είναι εντελώς διαφορετικά. Στο Ghost of Tsushima μπορώ να μετρήσω όλα τα διαφορετικά κτήρια/τέντες με τα δάχτυλά μου για παραδειγμα.

 

Επεξ/σία από psof
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...