chek2fire Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου Στις 7/7/2024 στις 1:56 ΜΜ, stevenfins είπε Πάντως αυτός στα δεξιά δεν δείχνει Ιάπωνας και τα Ιαπωνικά του είναι χάλια σαν προφορά. Ιάπωνας δεν θα έλεγε το gamer σαν προφορά. fake Ιάπωνες σας super supporter σε petition. lol ρε σεις 16 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε Προφανως καποιοι οπως οι ιαπωνες δε το καταπιαν αμασητο και τους ειπαν που να βαλουν το ολο woke αμερικαν βλάκ θεμα .Δεν εχουν δικαιωμα να πουν μη μας γ@ματε την ιστορία αμα θελετε φτιαχτε ενα κοσμο της εποχης χωρις παραχαραξη ? Η μας ενδιαφερει μονο τι θα πουν οι δηθεν αφρικαν - αμερικαν ; Δε λεω οτι τα ασασινς είναι ιστορικά ακριβή αλλα καπου οπα αν θυμαμαι καλα τα πρωτα σεβοταν καποια πραγματα . Δεν έχουν τέτοια κομπλεξ οι Ιάπωνες που να βάλουν και τους samurai η τους shogun με ροζ μαλί. Είναι φοβερά ανεκτική κοινωνία σε σημείο που οι woke ανοησίες δεν έχουν καν νόημα εκεί. 1
optimus prime Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου 1 hour ago, chek2fire said: Πάντως αυτός στα δεξιά δεν δείχνει Ιάπωνας και τα Ιαπωνικά του είναι χάλια σαν προφορά. Ιάπωνας δεν θα έλεγε το gamer σαν προφορά. fake Ιάπωνες σας super supporter σε petition. lol ρε σεις Δεν έχουν τέτοια κομπλεξ οι Ιάπωνες που να βάλουν και τους samurai η τους shogun με ροζ μαλί. Είναι φοβερά ανεκτική κοινωνία σε σημείο που οι woke ανοησίες δεν έχουν καν νόημα εκεί. Ανεκτικοι μεν αλλα εθνικιστες δεν.. Πολλα απο τα μαγαζια τους-εστιατορια,μπαρ κτλ- ειναι καθαρα μονο για Ιαπωνες και δεν επιτρεπουν την εισοδο σε αλλοδαπους.. 1
Mhlogiatros Δημοσ. 10 Ιουλίου Δημοσ. 10 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Μαλλον εχουν και καποια ορια σε τι θεωρειται προσβολη δημοσιας αιδους και πολυ καλα κανουν. Κοινως οποιος προκαλει εχει συνεπειες - το βαμενο μαλλι δε πειραζει αλλα ολα τα αλλα καπως χτυπανε ε ? Επεξ/σία 10 Ιουλίου από Mhlogiatros
stevenfins Δημοσ. 15 Αυγούστου Δημοσ. 15 Αυγούστου Σίγουρα λίγο υπερβολικά χορευτικό, αλλά μόνο και μόνο που θυμίζει λίγο parkour από το Unity, το κρατάω ως θετικό. 1
xtrmsnpr Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου Στις 15/8/2024 στις 11:35 ΠΜ, stevenfins είπε Σίγουρα λίγο υπερβολικά χορευτικό, αλλά μόνο και μόνο που θυμίζει λίγο parkour από το Unity, το κρατάω ως θετικό. Μα το παρκούρ έχει χορευτικές κινήσεις και αυτό το κάνει τόσο μαγευτικό. Btw δε θυμάμαι καθόλου τις κινήσεις από τα παιχνίδια αυτά 😮.
Arkin Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου Το unity ηταν υπέροχο ειδικά στο parkour αλλά είχε και πολύ ωραία μάχη απλά τότε είχε βγει με χάλια performance και πολλοι το έκραξαν. 1
Moderators Praetorian Δημοσ. 16 Αυγούστου Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου Το Unity έχει ακόμα σοβαρό θέμα με το responsiveness στο user input λόγω του πώς λειτουργούν εκεί τα animations και η αφαίρεση και επαναφορά του control στον παίκτη. Προσπάθησα να το παίξω πρόσφατα, αλλά ήταν πολύ κακή η εμπειρία για μένα και το παράτησα μετά από λίγο. Από ό,τι καταλαβαίνω αυτό άλλαξε στους επόμενους τίτλους, αν και έχει καιρό από τότε που έπαιξα κάποιον από αυτούς για περισσότερο από 1 ώρα -- και το πιο πρόσφατο πρέπει να ήταν το Odyssey. 1
Arkin Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, Praetorian είπε Το Unity έχει ακόμα σοβαρό θέμα με το responsiveness στο user input λόγω του πώς λειτουργούν εκεί τα animations και η αφαίρεση και επαναφορά του control στον παίκτη. Προσπάθησα να το παίξω πρόσφατα, αλλά ήταν πολύ κακή η εμπειρία για μένα και το παράτησα μετά από λίγο. Από ό,τι καταλαβαίνω αυτό άλλαξε στους επόμενους τίτλους, αν και έχει καιρό από τότε που έπαιξα κάποιον από αυτούς για περισσότερο από 1 ώρα -- και το πιο πρόσφατο πρέπει να ήταν το Odyssey. Δεν είχα δει κάποιο πρόβλημα το τερμάτισα 100% το 2018 και έτρεχε άψογα παντού με τον 8700k 1070ti τότε εκτός στο καφέ που είναι το καταφύγιο μας που είχα χαμηλό gpu usage. Στο 99% του παιχνιδιού πήγαινε αέρα με πολύ καλή απόκριση δεν με ενόχλησε πουθενά κάτι δηλαδή. Το syndicate ηταν ακόμα καλύτερο βέβαια στο performance. Το 2014 που βγήκε έπαιζε με 15 20fps παντού μετά το έστρωσαν πάρα πολύ βγήκαν και τα νέα cpu και δεν είχε θέμα. Κάπου αλλού υπάρχει το πρόβλημα γιατί μου φαίνεται πολύ περίεργο αυτό που γράφεις για την απόκριση.
stevenfins Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου 8 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε Μα το παρκούρ έχει χορευτικές κινήσεις και αυτό το κάνει τόσο μαγευτικό. Btw δε θυμάμαι καθόλου τις κινήσεις από τα παιχνίδια αυτά 😮. Δεν διαφωνώ καθόλου στο χορευτικό κομμάτι του parkour ως άθλημα. Η ένσταση μου είναι για το κατά πόσο χρειάζονται οι τόσες κινήσεις από κάποιον νίντζα, που απλώς θέλει να μπει και να βγει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ακόμα και έτσι όμως, δεν μπορώ να πω ότι χαλιέμαι. Το Unity, όπως λέει και ο Arkin, είχε πανέμορφες κινήσεις του χαρακτήρα. Ακόμα και σήμερα παραμένει κορυφαίο στη σειρά. 1
7nisiotis Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου Θετικό ότι τα animation και η κίνηση δείχνουν πιο fluid.
just getting started Δημοσ. 16 Αυγούστου Δημοσ. 16 Αυγούστου Πάντως όπως είπε και ο praetorian, όντως αυτά τα πολύ όμορφα animations του unity σε "κλείδωναν" από το χειρισμό για ελάχιστο, αλλά αισθητό χρονικό διάστημα. Και το όλο movement γενικά ήταν πολύ εξαρτώμενο από τα συμφραζόμενα των γύρω μερών που μπορείς να πιαστείς/πατήσεις/περάσεις κλπ. Αυτό σήμαινε μειωμένο έλεγχο σε σχέση με τριλογία ezio και ac3/4 πχ, και ακόμα πιο δύσκολο να επαναλάβεις μια πανομοιότυπη διαδρομή με τις ίδιες ακριβώς κινήσεις. Στο δε syndicate, μειώθηκε αυτό το πρόβλημα, αλλά προφανώς με κόστος πολλών flashy κινήσεων που δεν μπορείς να κάνεις πια. (Πρέπει να έχω πάνω από 70 ώρες στο unity και άλλες 50 στο syndicate) 1
xtrmsnpr Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, stevenfins είπε Δεν διαφωνώ καθόλου στο χορευτικό κομμάτι του parkour ως άθλημα. Η ένσταση μου είναι για το κατά πόσο χρειάζονται οι τόσες κινήσεις από κάποιον νίντζα, που απλώς θέλει να μπει και να βγει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ακόμα και έτσι όμως, δεν μπορώ να πω ότι χαλιέμαι. Το Unity, όπως λέει και ο Arkin, είχε πανέμορφες κινήσεις του χαρακτήρα. Ακόμα και σήμερα παραμένει κορυφαίο στη σειρά. Δε πάει έτσι όμως, γιατί τότε το παρκούρ δεν κολλάει τότε με κανένα προηγούμενο setting της σειράς. Για το θεαθηναι είναι, προς τέρψη μας, αφού έτσι παρουσιάστηκε η σειρά και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της. Προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου ταινίες με σαμουράιδες και τέτοια, αλλά στο μυαλό μου έρχεται πάντα το "τίγρης και δράκος" που δεν έχει καμία σχέση με Ιαπωνία και σαμουράι. Σίγουρα οι ταινίες του Κουροσάβα δεν έχουν τέτοια. Να σας ρωτήσω όμως κάτι, το παιχνίδι θα έχει καμία σχέση με origins, odyssey, Valhalla? Αν ναι, να το σκιπαρω τελείως, μιας και δε μου άρεσαν καθόλου, ούτε ήταν ac. Θα είναι σα το mirage? (Δεν το χω παίξει, αλλά έχω δει ότι το έφεραν πιο κοντά στα αρχικά παιχνίδια) Επεξ/σία 17 Αυγούστου από xtrmsnpr 1
stevenfins Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου 32 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε Δε πάει έτσι όμως, γιατί τότε το παρκούρ δεν κολλάει τότε με κανένα προηγούμενο setting της σειράς. Για το θεαθηναι είναι, προς τέρψη μας, αφού έτσι παρουσιάστηκε η σειρά και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της. Ναι βρε συ δεν διαφωνώ. Εννοείται πως είναι στο DNA της σειράς και προσωπικά μου αρέσει κιόλας. Απλώς στο βίντεο παραπάνω μου φάνηκε κάπως υπερβολικό. Όχι κάτι το τρομερά αρνητικό όμως. 34 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε Να σας ρωτήσω όμως κάτι, το παιχνίδι θα έχει καμία σχέση με origins, odyssey, Valhalla? Αν ναι, να το σκιπαρω τελείως, μιας και δε μου άρεσαν καθόλου, ούτε ήταν ac. Λογικά θα είναι η εξέλιξη αυτών των τριών, αλλά σίγουρα πιο μακριά από το Mirage. Πιο διαφορετικό από όλα φαίνεται πως θα είναι το επόμενο που ετοιμάζεται και θα είναι στην κεντρική Ευρώπη (ίσως Γερμανία) την εποχή του κυνηγιού των μαγισσών. 1
Skywalker333 Δημοσ. 17 Αυγούστου Δημοσ. 17 Αυγούστου ναι "συνεχεια" των Origins/Odyssey/Valhalla θα ειναι, γιναντιο open world type. εχουν πει οτι θα δοκιμαζουν να βγαζουν κ μεγαλα οπως αυτα αλλα κ μικροτερα οπως το Mirage. To Mirage ηταν οκ αλλα να πω την αληθεια, το βρηκα πολυ αδιαφορο. το μεγαλο ατου ηταν το μικροτερο μεγεθος αλλα ουτε η ιστορια, ουτε η τοποθεσια, ουτε το gameplay προσεφεραν τιποτα το ιδιατερο. αν μου ελεγες οτι ειχε βγει το 2010, θα το πιστευα (graphics aside). 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα