Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed Shadows [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Coscas είπε

Tι' ν τούτο ρε παιδιά; Σκέτη αντιγραφή του Tsushima;

Λίγο που το είδα, νομιζα ότι βλέπω το ίδιο το tsushima

Ιδιος ο θείος, τα ίδια τοπία, κάτι βίντεο σκηνές με τραυματισμούς όπως στο tsushima, κλπ

Αυτο το παιδάκι, ειναι κι' αυτό ανηψιός; Σε τι ωφελεί ν' ασχοληθεί κάποιος άν έχει τρέξει το tsushima;

Καλά τα μάντευα παλιά

Αφού το Assassin's, αντιγράφει ακριβώς (μέχρι αηδίας), ας βγάλει η εταιρεία του tsushima κανά παιχνίδι αντιγραφή του Odyssey. Δε θα με χάλαγε καθολου

Αρκεί να προσθεσει και άλλες περιοχές στον χάρτη της Ελλαδας 😋

Το Tsushima δεν είχε πόλεις και χωριά. Οι ίδιες παράγκες και μογγολικές σκηνές σε όλο του το χάρτη. Σε πιστή αναπαράσταση κουλτούρας, φύσης και γενικώς εποχής η Ubisoft δεν έχει αντίπαλο άρα δεν μιλάμε για αντιγραφή σε αυτό το επίπεδο. 

Παρόμοια θα είναι τα 2 παιχνίδια στο trash side content/collectibles λες και είναι φτιαγμένα με AI φαντάζομαι.

Το Tsushima έχει όμως το main quest με το top writing και voice acting μαζί με ένα άρτιο δομημένο combat system να το σηκώνουν στη πλάτη τους.

Το Shadows δεν έχει τιποτα απο αυτά οπότε μετά απο κάποιες ώρες, όταν θα έχεις κάνει παρκούρ στις περισσότερες πόλεις και έχεις δει όλα τα finishers κλπ το παιχνίδι θα κανταντάει βαρετό φαντάζομαι όπως και στα προηγούμενα μοντέρνα AC.

  • Like 7
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, psof είπε

Το Tsushima δεν είχε πόλεις και χωριά. Οι ίδιες παράγκες και μογγολικές σκηνές σε όλο του το χάρτη. Σε πιστή αναπαράσταση κουλτούρας, φύσης και γενικώς εποχής η Ubisoft δεν έχει αντίπαλο άρα δεν μιλάμε για αντιγραφή σε αυτό το επίπεδο. 

Παρόμοια θα είναι τα 2 παιχνίδια στο trash side content/collectibles λες και είναι φτιαγμένα με AI φαντάζομαι.

Το Tsushima έχει όμως το main quest με το top writing και voice acting μαζί με ένα άρτιο δομημένο combat system να το σηκώνουν στη πλάτη τους.

Το Shadows δεν έχει τιποτα απο αυτά οπότε μετά απο κάποιες ώρες, όταν θα έχεις κάνει παρκούρ στις περισσότερες πόλεις και έχεις δει όλα τα finishers κλπ το παιχνίδι θα κανταντάει βαρετό φαντάζομαι όπως και στα προηγούμενα μοντέρνα AC.

Σιγά το top writing το Tsushima :P. Ένα τυπικό revenge story είναι και εκεί, με αδιάφορους δευτερεύοντες χαρακτήρες και πολύ κακά dialogue sequences από σκηνοθετική άποψη. Το αγγλικό voice over και εκεί ήταν μέτριο, αλλά στο Shadows είναι πολύ χειρότερο.

Κάντε τη χάρη στον εαυτό σας και παίξτε το shadows στα ιαπωνικά με το Immersion Mode. Γίνεται άλλο παιχνίδι στο voice acting.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, naruto14 είπε

Σιγά το top writing το Tsushima :P. Ένα τυπικό revenge story είναι και εκεί, με αδιάφορους δευτερεύοντες χαρακτήρες και πολύ κακά dialogue sequences από σκηνοθετική άποψη. Το αγγλικό voice over και εκεί ήταν μέτριο, αλλά στο Shadows είναι πολύ χειρότερο.

Θα διαφωνήσω, το story μπορεί να μην ήταν κάτι καινούργιο, αλλα οι διάλογοι ήταν μια χαρά και οι side characters memorable. Προσωπικά τους θυμάμαι όλους ονομαστικά, πέρα από τον monk. Ειδικά σε μερικά σημεία που ο Jin πάλευε με το honor του και στο σημείο που γίνετε full ghost τα σπάει. Το αγγλικό voice over ήταν από ιάπωνες/αμερικανους ηθοποιούς και γνωστούς κιόλας. Anyways, γνώμη σου, απλά διαφωνώ.

  • Like 6
  • Moderators
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το αγγλικό voice over ήταν από ιάπωνες/αμερικανους ηθοποιούς και γνωστούς κιόλας.

Πρώτα δεν έγινε το αγγλικό (γιατί οι ηθοποιοί που δίνουν τις φάτσες είναι σε αρκετές φάσεις και που δίνουν την φωνή στο GoT) και γι' αυτό το ιαπωνικό lip-sync είναι off;

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Θα διαφωνήσω, το story μπορεί να μην ήταν κάτι καινούργιο, αλλα οι διάλογοι ήταν μια χαρά και οι side characters memorable. Προσωπικά τους θυμάμαι όλους ονομαστικά, πέρα από τον monk. Ειδικά σε μερικά σημεία που ο Jin πάλευε με το honor του και στο σημείο που γίνετε full ghost τα σπάει. Το αγγλικό voice over ήταν από ιάπωνες/αμερικανους ηθοποιούς και γνωστούς κιόλας. Anyways, γνώμη σου, απλά διαφωνώ.

Θα διαφωνήσω και εγώ, καθώς δε θυμάμαι απολύτως καθόλου τους χαρακτήρες του Tsushima, αλλά ούτε και στοιχεία της πλοκής. Και το έκανα πλατίνα στο PS4, όταν βγήκε, έχοντας πάνω από 50 ώρες. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια.

47 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Πρώτα δεν έγινε το αγγλικό (γιατί οι ηθοποιοί που δίνουν τις φάτσες είναι σε αρκετές φάσεις και που δίνουν την φωνή στο GoT) και γι' αυτό το ιαπωνικό lip-sync είναι off;

Ναι το lip-sync είναι λίγο off στο ιαπωνικό. Βέβαια δεν έχει mocap το παιχνίδι, αλλά αλγόριθμους που προσπαθούν να συντονίσουν το lip-sync με το voice-over. Επομένως ούτε το αγγλικό είναι πολύ καλό. Έτσι κι αλλιώς στο ιαπωνικό θα είστε τόσο focus στους υπότιτλους, που δύσκολα να παρατηρείτε συχνά τις ατέλειες :P

  • Like 3
Δημοσ.

Ερώτηση για οποιον γνωρίζει , το παίζω τώρα στο ubisoft connect στην πλατφόρμα της ubi , αν το πάρω steam αργότερα τα save τα τραβάει απο ubisoft ή πρέπει πάλι καινούργιο απο την αρχή ?

Δημοσ.

Έπαιξα χτες κάνα διωρακι (βγάζοντας φυσικά λίγα συμπεράσματα) και μοιραία, δυστυχώς ή ευτυχώς, μπαίνεις σε σύγκριση με το tsusima και αυτό όσον αφορά το gameplay-combat γτ στα συγκεκριμένα games σε αυτο θα δώσεις την περισσότερη βαρύτητα.

Κατεμε οι στάσεις σώματος ανάλογα τον εχθρό,το σπάσιμο άμυνας,οι αλυσιδωτές αντιδράσεις στο stealth κομμάτι,το stand off,το φάντασμα, ακόμα και τα abilities πως το dance off wrath κ.α. δεν ξέρω αν θα τα ξεπεράσω ποτέ με τον τρόπο που τα αποτύπωσε το tsusima.

Θα συνεχίσω λοιπόν μέχρι να επιβεβαιωθούν τα ανωτέρω και κατ επέκταση η έναρξη βαρεμάρας..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sprou είπε

Έπαιξα χτες κάνα διωρακι (βγάζοντας φυσικά λίγα συμπεράσματα) και μοιραία, δυστυχώς ή ευτυχώς, μπαίνεις σε σύγκριση με το tsusima και αυτό όσον αφορά το gameplay-combat γτ στα συγκεκριμένα games σε αυτο θα δώσεις την περισσότερη βαρύτητα.

Κατεμε οι στάσεις σώματος ανάλογα τον εχθρό,το σπάσιμο άμυνας,οι αλυσιδωτές αντιδράσεις στο stealth κομμάτι,το stand off,το φάντασμα, ακόμα και τα abilities πως το dance off wrath κ.α. δεν ξέρω αν θα τα ξεπεράσω ποτέ με τον τρόπο που τα αποτύπωσε το tsusima.

Θα συνεχίσω λοιπόν μέχρι να επιβεβαιωθούν τα ανωτέρω και κατ επέκταση η έναρξη βαρεμάρας..

Σε σύγκριση δηλαδή με εκείνο, το Shadows πώς στέκεται, μέχρι στιγμής, τουλάχιστον για τα γούστα σου; 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Gulik είπε

Σε σύγκριση δηλαδή με εκείνο, το Shadows πώς στέκεται, μέχρι στιγμής, τουλάχιστον για τα γούστα σου; 

Μέχρι στιγμής αν αφαιρέσω story,main-side quests(που δεν έχω ακόμα άποψη)  και επικεντρωθώ στο combat-stealth το Tsushima το θεωρώ πολύ ανωτέρω.

Δεν εστιάζω καν στην κινηση-παρκούρ που θεωρείται δεδομένο ,με κάτι έξτρα κολοτουμπες..

Δημοσ.
3 ώρες πριν, nikos5800 είπε

 

Πραγματικό generational leap σε όλο το εύρος!!

Το Tsushima είναι σαν ps3 παιχνίδι σε γραφικά, ούτε καν ps4 era δεν το λες, 2 generational leaps όχι 1. Ανώφελη πραγματικά η σύγκριση.

4 ώρες πριν, SPANK είπε

Ερώτηση για οποιον γνωρίζει , το παίζω τώρα στο ubisoft connect στην πλατφόρμα της ubi , αν το πάρω steam αργότερα τα save τα τραβάει απο ubisoft ή πρέπει πάλι καινούργιο απο την αρχή ?

Και στο steam για να τρέξει ανοίγει το Ubisoft Connect, άρα εφόσον κάνεις link τα accounts λογικά θα παίξουν τα saves.

Πάντως πολύ καλή φάση που με το ubisoft+ και 18€ μπορείς να παίξεις και στο pc και στο xbox. Για να δούμε τι θα δούμε, από assassins έχω παίξει μόνο το Origins όπου και ήταν παιχνιδάρα και πέρασα πολύ καλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Το combat ξεκλειδώνοντας νέα skills γίνεται πιο πλούσιο στη συνέχεια. Και δοκιμάστε να εναλλάσσετε όπλα, είναι όλα πολύ διαφορετικά μεταξύ τους και έχουν διαφορετική βαρύτητα.

Συνεχίζει φυσικά να πατάει στο wow Factor και σε εντυπωσιακά animations. Μην περιμένετε να δείτε βάθος και ταβάνι επιπέδου sekiro. Από τα υπόλοιπα assassin's Creed πάντως, είναι πιο smooth και απολαυστικό.

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, naruto14 είπε

Θα διαφωνήσω και εγώ, καθώς δε θυμάμαι απολύτως καθόλου τους χαρακτήρες του Tsushima, αλλά ούτε και στοιχεία της πλοκής. Και το έκανα πλατίνα στο PS4, όταν βγήκε, έχοντας πάνω από 50 ώρες. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια.

Καταρχάς να διευκρινήσω πως κι εγώ θεωρώ απλά καλό το σενάριο του Ghost, αλλά όχι και κάτι το εντυπωσιακό. Ονόματα επίσης δυσκολεύομαι πολύ να συγκρατήσω. Όμως οι χαρακτήρες του Ghost δεν γίνεται να σε αφήσαν ασυγκίνητο ή να τους θεωρήσεις αδιάφορους. Από τη χωριατοπούλα φιλεναδίτσα του Jin που ουσιαστικά τον ωθεί στο stealth, μέχρι τον μπάρμπα sensei με την άτακτη-προδότρα μαθήτρια και την θείτσα με τη σφαγμένη οικογένεια, που γυρεύει την εκδίκηση της. Ή ακόμα ακόμα τον εύσωμο μοναχό με τον αδερφό είδωλο και τον περίεργο αστείο πωλητή σάκε και λαμόγιο, οι χαρακτήρες που πλαισίωσαν τον jin στην ιστορία του είναι αξιομνημόνευτοι. Έστω κι αν τα ονόματα τους δεν τα θυμάμαι. Πιστεύω και είναι λογικό, πως λόγω του ότι έχει περάσει πολύς καιρός από το 19 που κυκλοφόρησε, απλώς ήθελες ένα φρεσκάρισμα της μνήμης. 

[sorry για το off topic]

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, BadIndian είπε

Καταρχάς να διευκρινήσω πως κι εγώ θεωρώ απλά καλό το σενάριο του Ghost, αλλά όχι και κάτι το εντυπωσιακό. Ονόματα επίσης δυσκολεύομαι πολύ να συγκρατήσω. Όμως οι χαρακτήρες του Ghost δεν γίνεται να σε αφήσαν ασυγκίνητο ή να τους θεωρήσεις αδιάφορους. Από τη χωριατοπούλα φιλεναδίτσα του Jin που ουσιαστικά τον ωθεί στο stealth, μέχρι τον μπάρμπα sensei με την άτακτη-προδότρα μαθήτρια και την θείτσα με τη σφαγμένη οικογένεια, που γυρεύει την εκδίκηση της. Ή ακόμα ακόμα τον εύσωμο μοναχό με τον αδερφό είδωλο και τον περίεργο αστείο πωλητή σάκε και λαμόγιο, οι χαρακτήρες που πλαισίωσαν τον jin στην ιστορία του είναι αξιομνημόνευτοι. Έστω κι αν τα ονόματα τους δεν τα θυμάμαι. Πιστεύω και είναι λογικό, πως λόγω του ότι έχει περάσει πολύς καιρός από το 19 που κυκλοφόρησε, απλώς ήθελες ένα φρεσκάρισμα της μνήμης. 

[sorry για το off topic]

Το 20 κυκλοφόρησε και το έπαιξα και δεν θυμάμαι ούτε έναν από αυτούς που είπες. Προφανώς και αυτό συμβαίνει με την πλειοψηφία των παιχνιδιών που παίζω, καθώς σπάνια θα βρεις πραγματικά καλό σενάριο σε video game. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις, όπως για παράδειγμα η σειρά Yakuza που μου ήρθε τώρα στα γρήγορα στο μυαλό. Η ιστορία του Ghost of Tsushima ήταν serviceable, αλλά τίποτα το παραπάνω. Το ίδιο θεωρώ συμβαίνει και στο Shadows. 

Το βασικό πρόβλημα με το main story του Shadows δεν είναι η πλοκή, αλλά η δομή με την οποία αφηγείται. Έχουμε ακόμη μια φορά ένα target board μενού, στο οποίο διαγράφουμε targets μόλις γίνουν assassinate. Είναι κάτι που η Ubisoft κάνει χρόνια μια την ίδια συνταγή και όχι μόνο στα Assassin's Creed, και προσωπικά το βρίσκω πολύ επαναλαμβανόμενο. Είναι κυρίως ο τρόπος που το παρουσιάζει, που μοιάζει σαν ένα checklist που πρέπει να ολοκληρώσεις.

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...