Προς το περιεχόμενο

Συγγνώμη ζητούν οι δημιουργοί του Marvel Rivals μετά το σάλο που ξέσπασε εξαιτίας της απαγόρευσης αρνητικών κριτικών


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια παράγραφος στη σύμβαση που καλούνταν να υπογράψουν οι ενδιαφερόμενοι προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

Οι δημιουργοί ενός νέου παιχνιδιού στο σύμπαν της Marvel, υποχρεώθηκαν να ζητήσουν συγγνώμη, όταν βρέθηκαν αντιμέτωποι με αντιδράσεις από δημιουργούς περιεχομένου, οι οποίοι ενημερώθηκαν ότι δεν είχαν τη δυνατότητα να αφήσουν αρνητική κριτική του παιχνιδιού. 

Οι αντιδράσεις ξεκίνησαν όταν ορισμένοι άνθρωποι που έπαιζαν μια δοκιμαστική έκδοση του παιχνιδιού κλήθηκαν να υπογράψουν ρήτρα "μη απαξίωσης" στη σύμβασή τους με τους δημιουργούς του παιχνιδιού.

Το επίμαχο σημείο της σύμβασης ανέφερε ότι οι υπογράφοντες συμφωνούσαν να μην προχωρήσουν σε κανένα δημόσιο σχόλιο το οποίο θα μπορούσε να είναι αρνητικό για τη φήμη του παιχνιδιού, μεταξύ άλλων να αφήσουν αρνητική κριτική, να αναρτήσουν "μειωτικό" gameplay ή να προχωρήσουν σε "απαξιωτικά ή σατιρικά σχόλια".

Μετά τις αντιδράσεις που ξέσπασαν, οι δημιουργοί του Marvel Rivals εξέφρασαν τη λύπη τους για "τη σύγχυση, την καχυποψία και τον εκνευρισμό που προκλήθηκε από αυτούς τους υπερβολικά περιοριστικούς όρους".

"Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για τις όποιες δυσάρεστες εμπειρίες ή αμφιβολίες προκλήθηκαν από την κακή επικοινωνία αυτών των όρων", ανέφεραν σε ανάρτησή τους στο Χ. "Ζητούμε από τους δημιουργούς περιεχομένου να μοιραστούν την ειλικρινή τους άποψη, προστάσεις αλλά και επικρίσεις καθώς παίζουν".

Στην ανάρτηση αναφέρεται πως οι δημιουργοί του τίτλου συνεργάζονται με άτομα που εξέφρασαν ενστάσεις σχετικά με την επίμαχη ρήτρα ώστε να αναθεωρηθεί το κείμενο της σύμβασης και να αλλάξουν οι όροι ώστε να είναι "λιγότερο περιοριστικοί και περισσότερο φιλικοί προς τους δημιουργούς περιεχομένου".

Τον τίτλο αναπτύσσει η κινεζική NetEase σε συνεργασία με τη Marvel Games.

Το Marvel Rivals είναι ένα επερχόμενο free-to-play παιχνίδι δράσης για PC, όπου οι παίκτες ελέγχουν χαρακτήρες από το σύμπαν της Marvel, όπως ο Spider-Man και η Scarlet Witch.

Επί του παρόντος βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών, με τη συμμετοχή περιορισμένου αριθμού ατόμων.

Μάλιστα, ακριβώς γι' αυτό το λόγο ορισμένοι στο διαδίκτυο θεώρησαν λογική τη ρήτρα, υποστηρίζοντας πως είναι ακόμη πολύ νωρίς στην ανάπτυξη του παιχνιδιού για να το σχολιάζει κανείς αρνητικά.

Άλλοι, όμως, τήρησαν περισσότερο επικριτική στάση, όπως για παράδειγμα ο Αμερικανός gamer Μπράντον Λάρνεντ, γνωστός ως Seagull στα 1,2 εκατομμύρια άτομα που τον ακολουθούν στο Twitch, καθώς σχολίασε πως ήταν "εξαιρετικά απογοητευμένος" με την εταιρία που έχει αναλάβει την παραγωγή του τίτλου.

"Η σύμβαση μας ζητά να παραιτηθούμε του δικαιώματος να κρίνουμε αρνητικά το παιχνίδι...πολλοί streamers υπέγραψαν χωρίς να διαβάσουν τους ώρους, απλά για να παίξουν".

Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη αντίδραση από την παραγωγό εταιρία.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να είσαι πολύ μαζοχιστης για να ασχολείσαι με  προϊόντα εταιριών τύπου Disney /marvel , EA Ubisoft ,  Activision blizzard κλπ κλπ

Επίσης στην προκειμένη μιλάμε για τη net ease του diablo immortal ,δλδ γιατί να βγάλει κάτι καλό τέτοια εταιρία ?

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/5/2024 στις 7:13 ΜΜ, Crash24 είπε

Τον τίτλο αναπτύσσει η κινεζική NetEase σε συνεργασία με τη Marvel Games.

Εκ παραδρομής μπήκαν, νόμιζαν ότι είναι για “εσωτερική” κατανάλωση και άφησαν τους τοπικούς κανονισμούς…

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, AtiX said:

Εκ παραδρομής μπήκαν, νόμιζαν ότι είναι για “εσωτερική” κατανάλωση και άφησαν τους τοπικούς κανονισμούς…

λαθη ειμαστε ανθρωπους κανουμε.

  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι, κάνουν συνεχώς overstep οι εταιρείες και τη 1/100 φορές που θα πιάσει αρκετό traction ώστε να γίνει θέμα στα social media, βγαίνει μια στεγνή corporate ανακοίνωση του στυλ "επικοινωνήθηκε λάθος", σαν να λέει έμμεσα πως εμείς φταίμε που είμαστε βλάκες και καταλάβαμε λάθος πράγμα και η ζωή συνεχίζεται.

Δυστυχώς είναι συχνό φαινόμενο, το είχε κάνει και η CD Projekt RED με το Cyberpunk 2077, με τους περισσότερους "reviewers" να δέχονται τους όρους χωρίς δεύτερη σκέψη.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποκρισία απο την μία πλευρά, corporate βλακεία ή  τζαμπατζιλικι απο την άλλη (ίσως και τα 2).Με έμμεσο ή άμεσο τρόπο όλοι οι "content creators" που ειναι relevant με το προϊόν επηρεάζονται. 

Τα χρόνια που ασχολούμουν με FIFA κ FUT έπαιζε μεγάλη μπάλα η ΕΑ σε κάτι τέτοια , με ταξιδακια, δωρεάν πακέτα για content και giveaways κτλ. Ούτε ρήτρες που μπορούν να σε κάνουν ρόμπα, ούτε τίποτα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ω όχι. GaaSαδικο το οποίο κοιτά να αρμέξει τους παίχτες και από κινέζους;
Ένα σύννεφο να πέσω. 
Κατά λάθος θα το έκαναν τα παιδιά. 
Δεν ήταν σκόπιμο.
Σαν το σάλο με το Helldivers 2.
Απλά εδώ το gameplay είναι μάπα, σε αντίθεση με το Helldivers 2 οπού ξεχνάς πως είναι το γρασίδι.

Επεξ/σία από kgkaudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Choronzoon είπε

Πρέπει να είσαι πολύ μαζοχιστης για να ασχολείσαι με  προϊόντα εταιριών τύπου Disney /marvel , EA Ubisoft ,  Activision blizzard κλπ κλπ

Επίσης στην προκειμένη μιλάμε για τη net ease του diablo immortal ,δλδ γιατί να βγάλει κάτι καλό τέτοια εταιρία ?

Μόνο ένας λόγος θα ωθούσε τέτοια καθαρά κινέζικη εταιρεία να βγάλει καλό παιχνίδι, γιατί τα στατιστικά έδειξαν τον τελευταίο χρόνο ότι τα αισχρά p2w παιχνίδια σημειώνουν πτώση εσόδων ,επιτέλους, και ο κόσμος έχει αγανακτήσει και ζητάει σοβαρούς τίτλους ακόμα και στα κινητά. Βλέπε Tarisland της tencent, έγινε early release στην κίνα ήταν καθαρά p2w και έγινε ο χαμός γιατί ακόμα και οι κινέζοι από τότε που τους πήραν το WoW ψάχνουν κάτι αντίστοιχο και πλέον έχει γίνει overhaul το όλο παιχνίδι να μην είναι p2w based και να έχει μόνο cosmetics τώρα που θα βγει και στην δύση. Φωνή λαού, οργή Θεού έλεγαν οι παλαιοί ημών πρόγονοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Darthrevan7 είπε

Μόνο ένας λόγος θα ωθούσε τέτοια καθαρά κινέζικη εταιρεία να βγάλει καλό παιχνίδι, γιατί τα στατιστικά έδειξαν τον τελευταίο χρόνο ότι τα αισχρά p2w παιχνίδια σημειώνουν πτώση εσόδων ,επιτέλους, και ο κόσμος έχει αγανακτήσει και ζητάει σοβαρούς τίτλους ακόμα και στα κινητά. Βλέπε Tarisland της tencent, έγινε early release στην κίνα ήταν καθαρά p2w και έγινε ο χαμός γιατί ακόμα και οι κινέζοι από τότε που τους πήραν το WoW ψάχνουν κάτι αντίστοιχο και πλέον έχει γίνει overhaul το όλο παιχνίδι να μην είναι p2w based και να έχει μόνο cosmetics τώρα που θα βγει και στην δύση. Φωνή λαού, οργή Θεού έλεγαν οι παλαιοί ημών πρόγονοι.

Η πλεονεξία τους πλέον έχει καταντήσει αηδιαστική ,προσωπικά πλέον με τετοια παιχνίδια δεν ασχολουμε καθόλου . Single player εμπειρίες καλή ιστορία αν είναι δυνατόν με αρχή μέση και τέλος  , ούτε dlc ούτε live service ούτε τίποτα ,όπως παλιά .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Η πλεονεξία τους πλέον έχει καταντήσει αηδιαστική ,προσωπικά πλέον με τετοια παιχνίδια δεν ασχολουμε καθόλου . Single player εμπειρίες καλή ιστορία αν είναι δυνατόν με αρχή μέση και τέλος  , ούτε dlc ούτε live service ούτε τίποτα ,όπως παλιά .

Δεν είναι τυχαίο ότι ένα παιχνίδι σαν το Helldivers 2, που πραγματικά δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, έχει κάνει τόσο ντόρο. Γιατί πολύ απλά οι άνθρωποι από πίσω δεν κοίταζαν το εφήμερο κέρδος, δεν περίμεναν τραπεζικούς λογαριασμούς αλλά ανθρώπους που ήθελαν να διασκεδάσουν με τους online φίλους τους σε ένα live service παιχνίδι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Darthrevan7 είπε

Δεν είναι τυχαίο ότι ένα παιχνίδι σαν το Helldivers 2, που πραγματικά δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, έχει κάνει τόσο ντόρο. Γιατί πολύ απλά οι άνθρωποι από πίσω δεν κοίταζαν το εφήμερο κέρδος, δεν περίμεναν τραπεζικούς λογαριασμούς αλλά ανθρώπους που ήθελαν να διασκεδάσουν με τους online φίλους τους σε ένα live service παιχνίδι.

Η black rock και ο λοιποί έχουν απαιτησεις  για  δώσουν λεφτά οι οποίες είτε σχετίζονται με καθαρή πλεονεξια είτε με εξοφθαλμες πολιτικές ατζέντας.  Πλεον ακόμα και πολλά indie games φτιάχνονται με αυτό στο μυαλό , και το marketing μαζί με τη στημένη δημοσιογραφια αναλαμβάνουν το περιτύλιγμα που θα πλασάρουν  στον gamer .Το περιεχόμενο ειναι ομως σαπιο

Επεξ/σία από Choronzoon
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...