Προς το περιεχόμενο

Η θρυλική Porsche 911 περνά στην υβριδική εποχή


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

35 minutes ago, Tablet said:

Labo εννοείς vw?

Ναι, ολόιδια είναι. Τι να 'χεις Up, τι να 'χεις Huracan. :rolleyes:

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη υπηρξα ιδιοκτητης  για καποιο διαστημα στη Γερμανια μιας 911 τοτε που αλλαζα τα αμαξια και τις γ....... σαν τα πουκαμισα, το υβριδικο δεν θα με χαλουσε καθολου αλλα αμιγως ηλεκτρικο θα χαθει ολη η μαγεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πως γινεται να εχουμε ενα τοσο ωραιο αρθρο να σχολιασουμε και να σχολιαζουμε ενα σχολιο ασχετο με το θεμα!

οι ιδιοι ασχετοι που δεν ηξεραν να οδηγησουν τοτε ενα σπορ αμαξι,τωρα οδηγουν τα σουβ,τα οποια παλι θελουν πιο εξειδικευμενη εκπαιδευση λογω ογκου αλλα κανεις δεν την λαμβανει και ετσι εχουμε παρομοια αποτελεσματα ,απλα ειναι πιο ασφαλη .

οσον αφορα το σχολιο αν και με καλυψαν ολες οι αποψεις σε κατι να πω και εγω την αποψη μου που εχω οδηγησει μια παλια δεκαετιας '80 και ημουν και συνοδηγος.

εκεινες ηταν πραγματι πολυ αγριες για τον μεσο οδηγο.ηθελε εκπαιδευση να το οδηγησεις.λιγο περισοτερο απο τα αλλα εξωτικα,αν και την 911 δεν την εντασω σαυτα τα ξωτικα.ολοι ομως που μπορουσαν και την αγοραζαν το εκαναν γιατι ακομα και σημερα εχει το πιο σεξυ σχημα εβερ.ο κωλος του ειναι πραγματι αξεπεραστος οπως και η μουρη ,δεν υπαρχει παρομοιο σχημα που να ικανοποιει ολα τα γουστα .γιαυτο αν ρωτησεις καποιον που ονειρευεται ενα σπορ εξωτικο σιγουρα θα σου πει και πορσε και θα εννοει μια 911 και μπορει και ανοιχτη.αν και σημερα στην ανεραστη και ανοργανικη εποχη που ζουμε μπορει να λεει πορσε και να εννοει το ασχημο καγιεν,γιατι ειναι συμβολο μοδας και οικονομικου στατους.δεν πειραζει ακομα καλυτερα για τους πραγματικους πετρολχεντς ,που εχουν μια 911 και θα ειναι ακομα πιο ξεχωριστοι.

σημερα οπως ειπωθηκε το 911 το οδηγει ανετα με τα τοσα καλουδια ελεγχου και μια κυρια που θα παει για ψωνια και που δεν προκειται ποτε να το τρεξει πανω απο 60 χιλ. ωστε να τρομαξει .

οσον αφορα τον υβριδισμο, ε ορισμενα πραγματα δεν θα επρεπε να τα αγγιζουμε,πρεπει να μεινουν κλασσικα. ο κινητηρας πισω ειναι το πιο σωστο συστημα στην αυτοκινηση και εδωσε σαυτους που πραγματικα γνωριζαν να το οδηγουν αυτην την χαρα με το χαμηλο κεντρο βαρους που σου εδινε την εντυπωση οτι το αυτοκινητο ειναι προεκταση του σωματος σου,οτι σκεφτοσουν οτι οδηγια εδινες περνουσε στο τιμονι και εκεινο στο επεστρεφε στο νευρικο σου συστημα και ικανοποιουσε την οδηγικη σου απολαυση.οπς εχω ξαναπει αυτο συστημα σε αυτοκινητο παραγωγης ,χωρις φτιαξιματα και εξτρα εκδοσεις μονο η πορσε και η bmw μπορουσε να το προσφερει οδηγικα.

εκτος ομως απο την θεση του κινητηρα και το σχημα παιζει ρολο.αν η τεσταροσα συνεχιζε το σχημα της σιγουρα δεν θα το ηθελες ουτε για την φεραρι.η φεραρι ομως αλλαζει το σχημα της με τοσα μοντελλα και καταργει καθε τοσο καποια οπως και η λαμπο.

η μεγαλη διαφορα της 911 ειναι αυτη.ειναι το πιο παλιο σπορ αυτοκινητο που ακομα και σημερα διατηρει τις κλασσικες γραμμες του και σχημα και θεωρειται ιστορια,παραδοση και εμβλημα για την αυτοκινητοβιομηχανια.δεν υπαρχει συγκριση με κανενα αλλο,τελος.

αν και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα αλλαξει τιποτα στην οδηγικη του συμπεριφορα,ουτε και το σχημα του,ωστοσο ενα αυτοκινητο που ο κινητηρας ηταν οροσημο εκει πισω θα κακοφανει σε καποια γεννια οδηγων.η νεα γεννια ουτε που θα νοιαστει,δεν τα βλεπει τα πραγματα ρομαντικα,ειναι φαστ λαιφ,φαστ τειστ.και οι εταιρειες για να επιζησουν πρεπει να προσαρμοστουν σαυτην την νεα γεννια.

 

Επεξ/σία από megapaixtaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, ScorpioX777 said:

Επειδη υπηρξα ιδιοκτητης  για καποιο διαστημα στη Γερμανια μιας 911 τοτε που αλλαζα τα αμαξια και τις γ....... σαν τα πουκαμισα, το υβριδικο δεν θα με χαλουσε καθολου αλλα αμιγως ηλεκτρικο θα χαθει ολη η μαγεια...

Ειναι για να σε γ ... αυτοι τωρα ε γυριζει ο τροχος που λενε :devil: Οσοι εχουμε κανει ερχεται στο μυαλο το παρατσουκλι της turbo "The Widowmaker" τωρα και σε ηλεκτρικο για να ψοφησουν και οι smug οικολόγοι :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 15/05/2024 at 21:24, gjp1000 said:

με 230 χιλιαρικα    η νεα taycan 2024 αμαξι παραγωγης  γυρναει στο nurburgring 2 sec  πιο αργα απο το  rimac nevera των 2.2 εκατομυριων ευρω........

Και; Επίσης υπάρχουν και ένα πόσα κουφαρια βελτιωμένα χωρίς αύριο τα οποία γυρνάνε πάνω κάτω όσο και η τάικαν και κοστίζουν τα μισά λεφτά. Και;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...