Προς το περιεχόμενο

Η θρυλική Porsche 911 περνά στην υβριδική εποχή


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

45 minutes ago, GamingMaster424 said:

Δεν διαφωνώ, άλλα θεωρώ πως έχασες λίγο το point μου. Η 911 είναι λιγότερο "ανεκτική" από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας της, αυτό είπα. Και εννοείται πως υπάρχουν "σκοτώστρες" αυτοκίνητα. Η Porsche 930 Turbo για παράδειγμα είχε το παρατσούκλι "The Widowmaker", και μάλιστα δικαίως για πολλούς.

Προφανώς και πάντα καταλήγουμε σε οδηγικό λάθος, δεν γίνεται στην τελική ένα αυτοκίνητο να σε σκοτώσει πχ όταν είσαι ακίνητος στο γκαράζ σου, απλώς ορισμένα αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες για τις οποίες αν δεν είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος, θα φας τα μούτρα σου εκεί που σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο δεν θα είχες το παραμικρό πρόβλημα. Υποθέτω πως το ίδιο θα ισχύει και με ορισμένες μοτοσυκλέτες, δεν είμαι του χώρου αυτού να το πω με σιγουριά.

προφανως και καποια αμαξια εχουν παραπανω ιδιαιτεροτητες και οχι μονο αμαξια.και για μηχανες το ιδιο και για αεροπλανα το ιδιο.

απο εκει και περα η δευτερη παραγραφος σου με καλυπτει απολυτα δηλαδη αυτο

Quote

Προφανώς και πάντα καταλήγουμε σε οδηγικό λάθος, δεν γίνεται στην τελική ένα αυτοκίνητο να σε σκοτώσει πχ όταν είσαι ακίνητος στο γκαράζ σου, απλώς ορισμένα αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες για τις οποίες αν δεν είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος, θα φας τα μούτρα σου εκεί που σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο δεν θα είχες το παραμικρό πρόβλημα.

εννοειται και θα συμφωνησω απολυτα οτι καποια αμαξια εχουν ιδιαιτεροτητες αλλα θα μαθεις και θα προσαρμοστεις σε αυτο που οδηγεις.οτι πχ οδηγεις ferrari ναι δεν σημαινει υποχρεωτικα οτι θα οδηγησεις και lambo ή δεν ξερω τι αλλο. αν τωρα καποιος παει με την λογικη οδηγησα ενα supercar και οδηγω τα παντα και δεν κανω καν δοκιμες για να δω πως ανταποκρινεται τοτε παλι αυτος ειναι λαθος.

οποτε οποιος δεν θελει να το μαθει με τον καλο τροπο θα μαθει με τον ασχημο καλως ή κακως.

δεν μιλαω για περιπτωσεις ελαττωματικων αμαξιων που ειχαν ελαττωματα πχ πηρα tesla και εβαλα τον "self driving" και τρακαρα στην μανδρα.και εκει ο χρηστης φταιει αλλα ειναι αλλο θεμα.

 

 

43 minutes ago, Ntinaras said:

Ford pinto has entered the chat.

Το σκάνδαλο με το Ford Pinto που συγκλόνισε τις ΗΠΑ

αυτο ειναι κατασκευαστικο ελαττωμα και οκ δεν φταιει ο οδηγος πραγματι. βεβαια δεν εχει να κανει με οδηγικη συμπεριφορα :P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η υβριδική εποχή είναι μια χαρά. Ειδικά για καθημερινή χρήση σε αστικό κέντρο αλλά και για ήρεμα ταξίδια κλπ.

Η θρυλική Porsche 911 περνά στην υβριδική εποχή

Αλλά Nürburgring και υβριδικά είναι ντροπή για το ανθρώπινο είδος. Η πίστα είναι για άλλα επίπεδα πρόσφυσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αϊτή την εξέλιξη περίμενα εδώ και χρόνια, ήρθε η ώρα να την αγοράσω. Τώρα μαζεύω χρήμα για να πάρω τα καπάκια των ζαντων που λογικά θα κάνουν κάνα πεντακοσάρικο (το ένα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, GamingMaster424 είπε

απλώς ορισμένα αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες και όλα μπορούν να σκοτώσουν.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, atheatos said:

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες και όλα μπορούν να σκοτώσουν.  

Προφανώς, καμία σχέση όμως με αυτό που ανέλυσα. Και σε Ford Ka μπορείς να σκοτωθείς, κανείς όμως δεν θα τα αποκαλούσε σκοτώστρα. Όσοι γνωρίζουν από 911 ή ακόμα καλύτερα την έχουν οδηγήσει, ξέρουν πολύ καλά τι περιέγραψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, GamingMaster424 είπε

Προφανώς, καμία σχέση όμως με αυτό που ανέλυσα. Και σε Ford Ka μπορείς να σκοτωθείς, κανείς όμως δεν θα τα αποκαλούσε σκοτώστρα. Όσοι γνωρίζουν από 911 ή ακόμα καλύτερα την έχουν οδηγήσει, ξέρουν πολύ καλά τι περιέγραψα.

Γράφεις για έναν μύθο που δεν ισχύει πια . Καμία σχέση οι παλιές ,πρώτες 911 , που ήταν αυτοκίνητα πολύ μπροστά από την εποχή τους, με ροπή απο χαμηλά που όντως ήθελε προσοχή στο γκάζι ,  με  τις σύγχρονες 911 που έχουν σύστημα ελέγχου και βελτιωμένη μετάδοση της ροπής. Θα έλεγα από τo 2005 και μετά , οι 911 είναι απο τα πιο ασφαλή αυτοκινητα της κατηγορίας του.  

23 ώρες πριν, nzeppos είπε

Η υβριδική εποχή είναι μια χαρά. Ειδικά για καθημερινή χρήση σε αστικό κέντρο αλλά και για ήρεμα ταξίδια κλπ.

Η θρυλική Porsche 911 περνά στην υβριδική εποχή

Αλλά Nürburgring και υβριδικά είναι ντροπή για το ανθρώπινο είδος. Η πίστα είναι για άλλα επίπεδα πρόσφυσης.

Το ξέρεις ότι το ρεκόρ πίστας, το έχει υβριδικό και μάλιστα για να παραμείνουμε και στο θέμα είναι Porsche 919.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Titos301 είπε

αμαξι σκοτωστρα

στο Nurburgring  την πιο δυσκολη πιστα του κοσμου στα 10 πιο γρηγορα αμαξια τα 6 ειναι διαφορες εκδοσεις porsche  911 και το γρηγοροτερο   ever  στην συγκεκριμενη πιστα  παλι  porsche ειναι  το 919 evo     (  το πισταδικο αυτοκινητο της  ferrari το 488 pista ειναι πιο αργο απο την πιο αργη 911 που συμμετεχει εκει.......  https://www.autoexpress.co.uk/best-cars-vans/86123/fastest-nurburgring-lap-times

26 λεπτά πριν, momentum είπε

Νάνε καλά η Rimac που έκανε το χαμαλίκι στην εξέλιξη. 

με 230 χιλιαρικα    η νεα taycan 2024 αμαξι παραγωγης  γυρναει στο nurburgring 2 sec  πιο αργα απο το  rimac nevera των 2.2 εκατομυριων ευρω........

Επεξ/σία από gjp1000
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, atheatos said:

Γράφεις για έναν μύθο που δεν ισχύει πια .

Πέρνα μια βόλτα από το Porsche Club Greece να μας πεις περισσότερα, φαίνεσαι γνώστης.

57 minutes ago, gjp1000 said:

στο Nurburgring  την πιο δυσκολη πιστα του κοσμου στα 10 πιο γρηγορα αμαξια τα 6 ειναι διαφορες εκδοσεις porsche  911 και το γρηγοροτερο   ever  στην συγκεκριμενη πιστα  παλι  porsche ειναι  το 919 evo     (  το πισταδικο αυτοκινητο της  ferrari το 488 pista ειναι πιο αργο απο την πιο αργη 911 που συμμετεχει εκει.......  https://www.autoexpress.co.uk/best-cars-vans/86123/fastest-nurburgring-lap-times

με 230 χιλιαρικα    η νεα taycan 2024 αμαξι παραγωγης  γυρναει στο nurburgring 2 sec  πιο αργα απο το  rimac nevera των 2.2 εκατομυριων ευρω........

Ρε παιδιά, δεν είπε ο άνθρωπος πως δεν είναι καλό ή γρήγορο αυτοκίνητο, ούτε πως η Porsche δεν είναι καλή εταιρεία. Η 911 είναι ένα πραγματικά εξαιρετικό αυτοκίνητο, ΑΜΑ μάθεις τα "κουμπιά" του είναι πραγματικά άπιαστο, αλλά ποτέ δεν πρόκειται να κάνεις καλούς χρόνους αν πρώτα δεν είσαι πλήρως εξοικειωμένος μαζί του. 9/10 φορές θα το χάσεις ή θα χρειάζεσαι συνεχώς διορθώσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν αμέτρητα βίντεο στο YouTube από 911 που τρώνε σκόνη από MX-5 και ελαφρώς φτιαγμένα Civic όταν τα τρέχουν μη-επαγγελματίες οδηγοί. Το learning curve του για να το πας με ασφάλεια και σταθερότητα κοντά στο όριο είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας του (του ταιριάζει απόλυτα το "easy to learn, difficult to master"), γι' αυτό και έχει τη φήμη της "σκοτώστρας", αλλά και της απόλυτης οδηγικής μηχανής.

Είπε κάτι που συζητάμε συχνά όσοι είμαστε στον "χώρο" της Porsche, αλλά όπως προέβλεψα από την αρχή πλάκωσαν όλοι οι ειδικοί του Insomnia, που ζήτημα αν 1-2 από αυτούς έχουν κάτσει έστω ως συνοδηγοί μέσα σε μια 911 (δεν αναφέρομαι σε εσένα συγκεκριμένα).

Υ.Γ. Προσωπική μου άποψη, το Nevera είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή στην αγορά, αν και ποτέ μου δεν θα έδινα τόσα χρήματα για κάτι που είναι ζήτημα χρόνου να ξεπεραστεί από τον ανταγωνισμό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Haldol είπε

Lambo επίσης παίζει με υβριδικά, τόσο με τη Revuelto, όσο και με τον αντικαταστάτη της Huracan (όταν με το καλό). Μόνο καλό θεωρώ να βγάλουν υβριδικά. Άλλωστε θα 'ναι πολύ άθλιο να 'χεις αυτοκίνητο τύπου 911 και να πηγαίνει χειρότερα από ένα ταπεινό ηλεκτρικό hot hatch. Ναι, άλλα κατηγορία, το ξέρω, αλλά έτσι το γόητρο πάει περίπατο.

Tο "γόητρο" έχει ήδη χαθεί από Cayenne ψυγεία με ρόδες που είναι πολύ πιο ισχυρά στην ευθεία. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, δε νομίζω ότι αυτός που παίρνει 911 θέλει να τσιτώνει στα φανάρια στο δρόμο για το σούπερ μάρκετ. 

 

3 ώρες πριν, atheatos είπε

Γράφεις για έναν μύθο που δεν ισχύει πια . Καμία σχέση η παλιές ,πρώτες 911 , που ήταν αυτοκίνητα πολύ μπροστά από την εποχή τους, με ροπή απο χαμηλά που όντως ήθελε προσοχή στο γκάζι ,  με  τις σύγχρονες 911 που έχουν σύστημα ελέγχου και βελτιωμένη μετάδοση της ροπής. Θα έλεγα από τo 2005 και μετά , οι 911 είναι απο τα πιο ασφαλή αυτοκινητα της κατηγορίας του.  

Το ξέρεις ότι το ρεκόρ πίστας, το έχει υβριδικό και μάλιστα για να παραμείνουμε και στο θέμα είναι Porsche 919.

Η 911 είναι αυτοκινητο-σταθμός στην ιστορία της Porsche και όχι τυχαία. Μπορεί να ήθελε προσοχή, αλλά δεν ήταν ποτέ Cobra ή TVR ή Ghibli ή Viper. Από κει και μετά, τέτοια αυτοκίνητα εκτός από σημαντικά λεφτά, απαιτούν και σεβασμό από τον οδηγό.

3 ώρες πριν, gjp1000 είπε

στο Nurburgring  την πιο δυσκολη πιστα του κοσμου στα 10 πιο γρηγορα αμαξια τα 6 ειναι διαφορες εκδοσεις porsche  911 και το γρηγοροτερο   ever  στην συγκεκριμενη πιστα  παλι  porsche ειναι  το 919 evo     (  το πισταδικο αυτοκινητο της  ferrari το 488 pista ειναι πιο αργο απο την πιο αργη 911 που συμμετεχει εκει.......  https://www.autoexpress.co.uk/best-cars-vans/86123/fastest-nurburgring-lap-times

με 230 χιλιαρικα    η νεα taycan 2024 αμαξι παραγωγης  γυρναει στο nurburgring 2 sec  πιο αργα απο το  rimac nevera των 2.2 εκατομυριων ευρω........

Το Ring είναι πολύ ιδιαίτερη πίστα. Έχει το μεγαλύτερο γύρο (εννοώ χιλιομετρική διαδρομή) παγκοσμίως και ευθείες που τα 300km/h είναι καθαρά θέμα του αυτοκινήτου. Δεν υπάρχει άλλη πίστα σαν αυτή.

Είναι επίσης η πιο διάσημη πίστα παγκοσμίως και για αυτό έχει χρησιμοποιηθεί για μια σειρά από λόγους (και μάρκετινγκ) ως σημείο αναφοράς. Αν το Taycan είναι 2 sec πιο αργό από το Nevera ή αν η 488 πιο αργή από την 911 είναι καθαρά χρόνοι που καταγράφηκαν από τα χρονόμετρα της πίστας. Οι μετρήσεις δεν έγιναν με ίδιες συνθήκες (καιρός, ελαστικά, οδηγοί), οπότε όλα αυτά είναι καθαρά ενδεικτικά. 

Αυτός που θα πάρει το Nevera δε νομίζω ότι θα το πάρει για το χρόνο στο Nurburgring, θα το πάρει επειδή είναι λεφτάς. Αλλιώς θα αγόραζε ένα άλλο όχημα. Και αυτός που ενδιαφέρεται για την οδήγηση σε πίστα, θα πάρει το πιο απολαυστικό / γρήγορο αυτοκίνητο με το budget που θα έχει για αγορά και συντήρηση / συμμετοχή σε trackdays / αγώνες. Αμφιβάλω αν αυτό θα είναι η Hybrid 911 με ~100kg παραπάνω από την κανονική...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, GamingMaster424 είπε

Πέρνα μια βόλτα από το Porsche Club Greece να μας πεις περισσότερα, φαίνεσαι γνώστης.

Μου φτάνει το insomnia…. Από ότι κατάλαβα και εκεί, όπως και εδώ, υπάρχουν άτομα που βάζουν ταμπέλες και λένε ατάκες.

Επεξ/σία από atheatos
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, butters said:

Tο "γόητρο" έχει ήδη χαθεί από Cayenne ψυγεία με ρόδες που είναι πολύ πιο ισχυρά στην ευθεία. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του, δε νομίζω ότι αυτός που παίρνει 911 θέλει να τσιτώνει στα φανάρια στο δρόμο για το σούπερ μάρκετ. 

Φεύγει μπροστά το οποιοδήποτε Cayenne από την οποιαδήποτε (αντίστοιχη) 911; Για κανένα λόγο. Το base model του τελευταίου Cayenne έχει 5,9 δεύτερα για τα 100, όταν η Carrera είναι στα 4,5. Αν πάμε στο άνω άκρο, το Cayenne GT έχει 3,3 και η Turbo S έχει 2,7. Για κανονική διαδρομή δε νομίζω ότι έχει νόημα να το πιάσουμε καν. Δε γίνεται το περίπτερο να κυνηγήσει sports car χωρίς να'χει Χ 1,5 φορά τη δύναμή του (αυθαίρετο το νούμερο, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ).

Προσωπικά ούτε 'γω εκτιμώ το Cayenne (δε το αντιμετωπίζω καν σαν πόρκι, κι ας έχει το badge 😂) αλλά όμως αν δε το 'βγαζε η Porsche, ως τώρα θα τα 'χε βρει μπαστούνια. Γι' αυτό το λόγο βγήκε και η Urus από το μεγαλύτερο marquee του group.

Και προφανώς δε μιλάμε για "τσιτώματα" σε φανάρια. Όμως όταν κάτι καταλήγει να είναι "γήινο", μετά τι του μένει σαν γόητρο; Το ότι είναι ακριβό; Δε λειτουργεί έτσι. Μέχρι σήμερα (όσο και αν δε τα εκτιμούμε) ακόμα και ένα μικρο-μεσαίο Cayenne σκοτώνει το 99% των αυτοκινήτων. Αν αύριο η ψαλίδα κλείσει, παύει να 'ναι αυτό που είναι σήμερα στο μυαλό του κόσμου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Haldol είπε

Lambo επίσης παίζει με υβριδικά, τόσο με τη Revuelto, όσο και με τον αντικαταστάτη της Huracan (όταν με το καλό). Μόνο καλό θεωρώ να βγάλουν υβριδικά. Άλλωστε θα 'ναι πολύ άθλιο να 'χεις αυτοκίνητο τύπου 911 και να πηγαίνει χειρότερα από ένα ταπεινό ηλεκτρικό hot hatch. Ναι, άλλα κατηγορία, το ξέρω, αλλά έτσι το γόητρο πάει περίπατο.

Labo εννοείς vw? ΔΕΝ υπαρχει lamborghini παιδια... Στο group VW και Audi ειναι .. Ολο Audi parts ειναι πλεον...

Επεξ/σία από Tablet
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...