Προς το περιεχόμενο

Η θρυλική Porsche 911 περνά στην υβριδική εποχή


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μία από τις σημαντικότερες αλλαγές στο μοντέλο που έχει ταυτιστεί όσο κανένα άλλο με το όνομα Porsche πρόκειται να ανακοινωθεί σύντομα.

Η Porsche ετοιμάζεται να παρουσιάσει την υβριδική Porsche 911, ο βενζινοκινητήρας της οποίας υποστηρίζεται από τουλάχιστον έναν ηλεκτροκινητήρα. Η παρουσίαση θα γίνει στη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης, στις 28 Μαΐου.

Η κίνηση αυτή συνιστά σημαντικό βήμα στην εξέλιξη ενός από τα πλέον αναγνωρίσιμα σπορ αυτοκίνητα σε ολόκληρο τον κόσμο και αναμένεται να βοηθήσει στην αποδοχή των ηλεκτροκινητήρων στις περισσότερες κατηγορίες οχημάτων. Δεδομένου του ότι σε γενικές γραμμές αξιοποιούν καλύτερα την παρεχόμενη ενέργεια, χωρίς εκπτώσεις σε επίπεδο επιδόσεων, τα υβριδικά μοντέλα έχουν διεισδύσει σε πολλές κατηγορίες. Η Porsche, άλλωστε, ήδη διαθέτει υβριδικά μοντέλα, όπως το Cayenne e-Hybrid SUV και το τετράθυρο Panamera e-Ηybrid, όμως μια υβριδική 911 είναι κάτι το τελείως διαφορετικό.

Ελάχιστα αυτοκίνητα είναι τόσο συνυφασμένα με τους βενζινοκινητήρες όσο η 911 και ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι τόσο συνυφασμένες με ένα συγκεκριμένο μοντέλο όσο η Porsche με την 911. Παρότι η Porsche πουλά πλέον πολλά περισσότερα SUV από ό,τι σπορ οχήματα, η 911 παραμένει το αδιαμφισβήτητο βασικό μοντέλο της εταιρίας. Ακόμη και τα SUV μοντέλα της Porsche, το Macan και το Cayenne, με τα στρογγυλεμένα άκρα και τα καμπύλα καπό, παραπέμπουν ξεκάθαρα στο σχεδιασμό της 911.

Η Porsche διαθέτει επίσης στην αγορά πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, το Taycan και το νέο Macan Electric SUV. Όμως, στελέχη της εταιρίας είχαν δηλώσει ότι η 911 θα ήταν η τελευταία Porsche που θα κατέληγε πλήρως ηλεκτρική, καθώς ο σχεδιασμός της είναι απόλυτα ξεχωριστός και απαραίτητος για την ταυτότητα της Porsche. Αφαιρώντας τον κινητήρα από το πίσω μέρος -το στοιχείο δηλαδή αυτό που προσδίδει στο αυτοκίνητο το χαρακτηριστικό του σχήμα και την ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση- τι είναι αυτό που καθιστά το μοντέλο μια 911; Αυτή η νέα υβριδική πρόταση είναι ό,τι κοντινότερο μπορεί να παρουσιάσει η Porsche σε μια ηλεκτρική 911, χωρίς να αναμετρηθεί με τέτοιου είδους φιλοσοφικά ερωτήματα.

Η υβριδική 911 έχει συμπληρώσει ήδη σχεδόν 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών σε πίστες και δημόσιους δρόμους, σε διάφορα κλίματα, σύμφωνα με την Porsche, όμως πρακτικότερες λεπτομέρειες δεν πρόκειται να ανακοινωθούν πριν το τέλος του μήνα. Για παράδειγμα, η Porsche δεν θέλησε να πει κατά πόσο το αυτοκίνητο θα είναι plug-in hybrid, όπως τα προηγούμενα και υφιστάμενα υβριδικά μοντέλα της εταιρίας. Η Porsche είχε την τάση να προκρίνει τα plug-in hybrids, κυρίως γιατί οι ισχυρότερες μπαταρίες τους ενίσχυαν τις επιδόσεις.

Αυτό που σίγουρα ξέρουμε είναι ότι η υβριδική 911 είναι σαφώς ταχύτερη από την υφιστάμενη, αμιγώς βενζινοκίνητη 911. Οδηγός δοκιμών της Porsche κατόρθωσε να ολοκληρώσει με την υβριδική έκδοση ένα γύρο στην περίφημη πίστα του Νούρμπουργκρινγκ μέσα σε 7 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα, δηλαδή 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από ό,τι μια συγκρίσιμη υφιστάμενη βενζινοκίνητη 911. Ο ταχύτερος χρόνος συντείνει στο ότι η υβριδική 911 αποδίδει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, χάρη στη συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα. Το Νούρμπουργκρινγκ είναι μια απαιτητική πίστα, γεμάτη στροφές, επομένως ο ταχύτερος χρόνος δείχνει πως ο χειρισμός του αυτοκινήτου δεν επηρεάζεται αρνητικά από το επιπλέον βάρος των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων.

Η ανακοίνωση της νέας υβριδικής έκδοσης έρχεται περίπου 60 χρόνια αφότου η Porsche παρουσίασε την 911. Η πρώτη 911 έκανε το ντεμπούτο της το 1963, όμως πέρασε σε γραμμή παραγωγής ένα χρόνο αργότερα. Ήταν μια μεγαλύτερη και ισχυρότερη εκδοχή του αρχικού μοντέλου της Porsche, της 356.

Και τα δύο μοντέλα, τα οποία παρέμειναν σε παράλληλη παραγωγή για λίγα μόλις χρόνια, διέθεταν μικρά πίσω καθίσματα και κινητήρες τοποθετημένους πίσω από τους οπίσθιους τροχούς. Η διάταξη ήταν παρόμοια με εκείνη του θρυλικού "Σκαραβαίου", τον οποίο είχε σχεδιάσει ο Φέρντιναντ Πόρσε ο Πρεσβύτερος, πατέρας του Φέρντιναντ "Φέρι" Πόρσε, ο οποίος δημιούργησε την 356. Ο γιος του Φέρι, ο Φέρντιναντ "Μπούτζι" Πόρσε, εργάστηκε πάνω στο σχεδιασμό της 911, που βασίστηκε στο σχήμα "δακρύου" της 356. Η φόρμα αυτή, συμπεριλαμβανομένων των ολοένα και πιο στενάχωρων πίσω καθισμάτων, παρέμεινε ουσιαστικά η ίδια, από όταν παρουσιάστηκε το αρχικό μοντέλο. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, Titos301 said:

αμαξι σκοτωστρα

αν οδηγείς με τους αγκώνες, και με μυαλό με IQ βραχονησίδας, όλα τα αυτοκίνητα είναι σκοτώστρες. Εκτός και αν είσαι κάτοχος 911

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έψαχνα για ένα μικρό υβριδικό , γιατί η Bugatti Veyron μου καίει αρκετά σε αστικό κύκλο...!!! Τι να πει κανείς... Ανάγκες της εποχής.. oh mon dieou... Πλεμπεος... Τραζικ...!!!!

  • Like 1
  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι απαραίτητα κακό, εδώ τα κατάφερε μια χαρά και η Ferrari με τόσα μοντέλα της...

Ας ελπίσουμε ότι θα συνεχίσουν να ακούγονται και να στροφάρουν τα μοτέρ, τόσο καλά, όσο και τα υφιστάμενα. Ειδικά η GT3 RS (992) είναι από άλλον πλανήτη, με το μοτέρ να φτάνει τις 9k...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τους συλλεκτες τους ρωτησανε; διοτι η πλειοψηφια των κατοχων τους ειναι και για επενδυση.

Επισης η αγαπη τους για τα μηχανοκινητα τους εκαναν συλλεκτες.

Τα υβριδικα ειναι μια αλλη κατηγορια.

Κριμα, θα μου χαλασουνε την συλλογη μου τωρα και δεν θα το παρω αυτο το μοντελο... σε 1/24(κλιμακα).

🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, SaFiS said:

Δεν είναι απαραίτητα κακό, εδώ τα κατάφερε μια χαρά και η Ferrari με τόσα μοντέλα της...

Lambo επίσης παίζει με υβριδικά, τόσο με τη Revuelto, όσο και με τον αντικαταστάτη της Huracan (όταν με το καλό). Μόνο καλό θεωρώ να βγάλουν υβριδικά. Άλλωστε θα 'ναι πολύ άθλιο να 'χεις αυτοκίνητο τύπου 911 και να πηγαίνει χειρότερα από ένα ταπεινό ηλεκτρικό hot hatch. Ναι, άλλα κατηγορία, το ξέρω, αλλά έτσι το γόητρο πάει περίπατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Titos301 είπε

αμαξι σκοτωστρα

…αν δεν αλλάξεις λάστιχα και ταυτόχρονα νομίζεις ότι παίζεις NFS και σε κυνηγάει η αστυνομία…

1 ώρα πριν, Toper Harley είπε

Έψαχνα για ένα μικρό υβριδικό , γιατί η Bugatti Veyron μου καίει αρκετά σε αστικό κύκλο...!!! Τι να πει κανείς... Ανάγκες της εποχής.. oh mon dieou... Πλεμπεος... Τραζικ...!!!!

Ναι βρε. Αμάξι πόλης. Βολεύεται εύκολα. Εύκολο παρκάρισμα … σε πάρκινγκ, γιατί στο δρόμο δεν το ξαναβρίσκεις…

1 ώρα πριν, lbit είπε

τους συλλεκτες τους ρωτησανε; διοτι η πλειοψηφια των κατοχων τους ειναι και για επενδυση.

Επισης η αγαπη τους για τα μηχανοκινητα τους εκαναν συλλεκτες.

Τα υβριδικα ειναι μια αλλη κατηγορια.

Κριμα, θα μου χαλασουνε την συλλογη μου τωρα και δεν θα το παρω αυτο το μοντελο... σε 1/24(κλιμακα).

🤪

Και σε κλίμακα είναι υβριδικό;… Τους αλήτες… Τίποτα δε σέβονται…

Επεξ/σία από Tlykog
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, Titos301 said:

αμαξι σκοτωστρα

Έπεσαν ήδη να σε φάνε οι γνώστες του Insomnia, επειδή ως γνωστόν είμαστε ειδικοί πάνω σε όλα τα θέματα, αλλά έχεις δίκαιο. Η 911 λόγω σεταρίσματος είναι ένα αυτοκίνητο που δεν συγχωρεί πρακτικά τίποτα μόλις αρχίσεις να το ζορίζεις και είναι και πολύ ευαίσθητο. Είσαι αναγκασμένος να μάθεις τα "κουμπιά" του και να προσαρμόσεις το οδηγικό σου στυλ πάνω του. Και αυτό ακριβώς το καθιστά μία από τις απόλυτες επιλογές για τους enthusiasts. Γι' αυτούς που νοιάζονται μόνο για το 0-100 υπάρχουν πολύ καλύτερες (και συχνά φθηνότερες) επιλογές εκεί έξω.

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, GamingMaster424 said:

Έπεσαν ήδη να σε φάνε οι γνώστες του Insomnia, επειδή ως γνωστόν είμαστε ειδικοί πάνω σε όλα τα θέματα, αλλά έχεις δίκαιο. Η 911 λόγω σεταρίσματος είναι ένα αυτοκίνητο που δεν συγχωρεί πρακτικά τίποτα μόλις αρχίσεις να το ζορίζεις και είναι και πολύ ευαίσθητο. Είσαι αναγκασμένος να μάθεις τα "κουμπιά" του και να προσαρμόσεις το οδηγικό σου στυλ πάνω του. Και αυτό ακριβώς το καθιστά μία από τις απόλυτες επιλογές για τους enthusiasts. Γι' αυτούς που νοιάζονται μόνο για το 0-100 υπάρχουν πολύ καλύτερες (και συχνά φθηνότερες) επιλογές εκεί έξω.

δεν υπαρχει αμαξι σκοτωστρα ,οπως δεν υπαρχει μηχανη σκοτωστρα ,οπως δεν υπαρχει παραπεντε (αλεξιπτωτο πλαγιας) σκοτωστρα και αλλα τοσα.

ολα τα πραγματα απο τα πεδιλα του σκι , μεχρι το παραπεντε,το αλεξιπτωτο και αλλα τοσα πραγματα βγαινουν σε επιπεδα ακριβως με βαση την εμπειρια που εχει καποιος.οσο πιο advanced κατηγορια πας τοσο λιγοτερο συγχωρει αλλα υποτιθεται οτι ξερεις να το μαζεψεις. οποτε αν δεν ξερεις και πας σε αυτην την κατηγορια θα το πω χυμα αλλα καλα να παθεις(οχι εσυ,γενικα) και το βασικο ειναι να μην παρει κανεναν στον λαιμο του.

ακομα και οταν εκανα παραπεντε (αλεξιπτωτο πλαγιας) η πτερυγα ηταν για αρχαριο και συγχωρουσε πολλα λαθη αλλα δεν ειχε επιδοσεις.αν εγω τωρα με εμπειρια στα ταρταρα πηγαινα να παρω την αντιστοιχη Porsche σε πτερυγα και καρφωνομουν στο πατωμα δεν φταιει η πτερυγα. φταιει το μυαλο μου. οταν ο καθε ενας παει και παιρνει αμαξι 300 αλογα και 500 αλογα επειδη ξερει να παταει το γκαζι σε μια ευθεια τοτε καλα να παθει οταν θα μαζεψει ολες τις κολονες στην σειρα.το οποιο εχει γινει απειρες φορες.και οχι μονο με supercar αλλα με διαφορα αμαξια.

  • Like 6
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, poulinos said:

δεν υπαρχει αμαξι σκοτωστρα ,οπως δεν υπαρχει μηχανη σκοτωστρα ,οπως δεν υπαρχει παραπεντε (αλεξιπτωτο πλαγιας) σκοτωστρα και αλλα τοσα.

ολα τα πραγματα απο τα πεδιλα του σκι , μεχρι το παραπεντε,το αλεξιπτωτο και αλλα τοσα πραγματα βγαινουν σε επιπεδα ακριβως με βαση την εμπειρια που εχει καποιος.οσο πιο advanced κατηγορια πας τοσο λιγοτερο συγχωρει αλλα υποτιθεται οτι ξερεις να το μαζεψεις. οποτε αν δεν ξερεις και πας σε αυτην την κατηγορια θα το πω χυμα αλλα καλα να παθεις(οχι εσυ,γενικα) και το βασικο ειναι να μην παρει κανεναν στον λαιμο του.

ακομα και οταν εκανα παραπεντε (αλεξιπτωτο πλαγιας) η πτερυγα ηταν για αρχαριο και συγχωρουσε πολλα λαθη αλλα δεν ειχε επιδοσεις.αν εγω τωρα με εμπειρια στα ταρταρα πηγαινα να παρω την αντιστοιχη Porsche σε πτερυγα και καρφωνομουν στο πατωμα δεν φταιει η πτερυγα. φταιει το μυαλο μου. οταν ο καθε ενας παει και παιρνει αμαξι 300 αλογα και 500 αλογα επειδη ξερει να παταει το γκαζι σε μια ευθεια τοτε καλα να παθει οταν θα μαζεψει ολες τις κολονες στην σειρα.το οποιο εχει γινει απειρες φορες.και οχι μονο με supercar αλλα με διαφορα αμαξια.

Δεν διαφωνώ, άλλα θεωρώ πως έχασες λίγο το point μου. Η 911 είναι λιγότερο "ανεκτική" από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας της, αυτό είπα. Και εννοείται πως υπάρχουν "σκοτώστρες" αυτοκίνητα. Η Porsche 930 Turbo για παράδειγμα είχε το παρατσούκλι "The Widowmaker", και μάλιστα δικαίως για πολλούς.

Προφανώς και πάντα καταλήγουμε σε οδηγικό λάθος, δεν γίνεται στην τελική ένα αυτοκίνητο να σε σκοτώσει πχ όταν είσαι ακίνητος στο γκαράζ σου, απλώς ορισμένα αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες για τις οποίες αν δεν είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος, θα φας τα μούτρα σου εκεί που σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο δεν θα είχες το παραμικρό πρόβλημα. Υποθέτω πως το ίδιο θα ισχύει και με ορισμένες μοτοσυκλέτες, δεν είμαι του χώρου αυτού να το πω με σιγουριά.

Επεξ/σία από GamingMaster424
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, poulinos είπε

δεν υπαρχει αμαξι σκοτωστρα ,οπως δεν υπαρχει μηχανη σκοτωστρα ,οπως δεν υπαρχει παραπεντε (αλεξιπτωτο πλαγιας) σκοτωστρα και αλλα τοσα.

 

Ford pinto has entered the chat.

Το σκάνδαλο με το Ford Pinto που συγκλόνισε τις ΗΠΑ

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...