Προς το περιεχόμενο

Adventure-sport touring μηχανες κανουν για καθημερινη χρηση?


ΒουρΝ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα εχω ενα σκουτερ αυτην την περιοδο ,παρολαυτα μου ερχονται κατι σκεψεις για μηχανη(ειχα και παλια μικρου κυβισμου) μου αρεσει γενικα η μηχανη σαν αισθηση σαν στυλ πες το οπως θες, και θα ηθελα να εχει και λιγο γκαζι για να το ανοιγω καμια φορα(οχι κατι τρελο) .Τα ταξιδια να πω πως δεν με ενδιαφερουν καθολου προτιμω το αμαξι το πολυ για κανα μπανακι.Το θεμα ειναι οτι την μηχανη την θελω και για καθημερινη χρηση,θα μου πεις για τι δεν παιρνεις naked μου φαινονται λιγο αβολα για τον συνεπιβατη και μηδενικη ανεμοκαληψη και με μπαγκαζιερα αμα βαλω ασχημαινουν πολυ.Για αυτο και κοιταζω τετοιες μηχανες τυπου v strom κτλ .Αυτα τα μηχανακια κανουν για καθε μερα η ειναι τοσο βαρια που θα με βασανιζουν μεσα στην κινηση και δεν θα υπαρχει λογος να παρω κατι τετοιο εφοσον δεν θα κανω ταξιδια?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναλογα που ζεις αν ζεις καμία θεσσαλονικη απλά δεν παιζει..... τόσο βαρύ όχημα σταμταα ξεκίνα θα δώσεις τα νεφρά σου για καύσιμα......  πχ εγώ εχω για έξω ταξιδια κλπ μεγαλη μηχανη και μέσα την πόλη δουλειά πίσω παω με πατίνι, τωρα αν ζεις σε καποια πολη που δεν εχει τοσο κίνηση κατι γινεται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

αναλογα που ζεις αν ζεις καμία θεσσαλονικη απλά δεν παιζει..... τόσο βαρύ όχημα σταμταα ξεκίνα θα δώσεις τα νεφρά σου για καύσιμα......  πχ εγώ εχω για έξω ταξιδια κλπ μεγαλη μηχανη και μέσα την πόλη δουλειά πίσω παω με πατίνι, τωρα αν ζεις σε καποια πολη που δεν εχει τοσο κίνηση κατι γινεται 

ΑΘηνα ειμαι χαχα χειροτερα και κοντα στο κεντρο

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, ΒουρΝ said:

ΑΘηνα ειμαι χαχα χειροτερα και κοντα στο κεντρο

καλύτερα είσαι εδώ ειναι τραγικά τα πράγματα......... πολύ τραγικά μου έχει τύχη να κολλήσω στο κέντρο και να μην μπορώ να πάω πουθενά και πρακτικά ανέβηκα στο πεζοδρόμιο αφίσα την μηχανη πήγα σπιτι με ενοικιαζόμενο πατίνι και απόγευμα γύρισα και πήρα την μηχανη

  • Sad 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To V-Strom είναι εξαιρετική μηχανή αλλά είναι λίγο overkill να το έχεις για να κυκλοφορείς μόνο Αθήνα. Από την άλλη αν το έχεις κάψα, πάρτο, εσύ θα χαίρεσαι να το βλέπεις κάθε πρωί.

Μπορείς επίσης να δεις κάτι σε 300 με 500 κυβικά σε Adv π.χ. το Voge 525 ή το Honda CB500X.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από δεκαετίες με όλα τα οχήματα, μόνο ένα κανόνα έχω βγάλει και μπορώ να συμβουλέψω.

Ο καθένας πρέπει να δοκιμάζει ο ίδιος για να βγάλει συμπεράσματα.

Ξέρω ανθρώπους που στο ίδιο προφίλ κίνησης, άλλοι «δροσίζονται» και άλλοι «ζορίζονται».

Είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας, φάσης ζωής, περιβαλλοντικών παραμέτρων, κούρασης, κλπ.

Συμβουλή μου: δοκίμασε πάρε κάτι, οδήγησέ το τουλάχιστον 6-12 μήνες (να πιάσεις καλύτερα όλο τον κύκλο μιας σεζόν), και θα σού απαντηθεί μόνο του το ερώτημα. Δεν θα έχει καμία σημασία η άποψή μου ή άλλων, επί του θέματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, sheanachai είπε

To V-Strom είναι εξαιρετική μηχανή αλλά είναι λίγο overkill να το έχεις για να κυκλοφορείς μόνο Αθήνα. Από την άλλη αν το έχεις κάψα, πάρτο, εσύ θα χαίρεσαι να το βλέπεις κάθε πρωί.

Μπορείς επίσης να δεις κάτι σε 300 με 500 κυβικά σε Adv π.χ. το Voge 525 ή το Honda CB500X.

Εχω δει αρκετους βεβαια με V strom να το μετακινουν καθημερινα,τα εχω δει και αυτα αλλα κινεζικο δυσκολα θα επαιρνα

4 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Μετά από δεκαετίες με όλα τα οχήματα, μόνο ένα κανόνα έχω βγάλει και μπορώ να συμβουλέψω.

Ο καθένας πρέπει να δοκιμάζει ο ίδιος για να βγάλει συμπεράσματα.

Ξέρω ανθρώπους που στο ίδιο προφίλ κίνησης, άλλοι «δροσίζονται» και άλλοι «ζορίζονται».

Είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας, φάσης ζωής, περιβαλλοντικών παραμέτρων, κούρασης, κλπ.

Συμβουλή μου: δοκίμασε πάρε κάτι, οδήγησέ το τουλάχιστον 6-12 μήνες (να πιάσεις καλύτερα όλο τον κύκλο μιας σεζόν), και θα σού απαντηθεί μόνο του το ερώτημα. Δεν θα έχει καμία σημασία η άποψή μου ή άλλων, επί του θέματος.

Εχεις δικιο και εγω ειχα σκυφτες μικρες μηχανες(ninja 250,cbr 125) μια περιοδο γιατι ετσι γουσταρα,απο την αλλη αμα ειναι υπερβολικα βαρια ισως να με κουρασει αν και ειμαι γυμνασμενο παιδι...

3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

άλλος ενας ευτυχης κατοχος cb500x έρχεται στην παρεα μας...

Το κοιταζω αν και φοβαμαι οτι μπορει να το βαρεθω,επισης κοιταζω tracer 700 αλλα και απο χθες λογω των παραπανω λογων σαν να μου αρεσει το mt 07 

Επεξ/σία από ΒουρΝ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/5/2024 στις 10:39 ΜΜ, Black Demis είπε

καλύτερα είσαι εδώ ειναι τραγικά τα πράγματα......... πολύ τραγικά μου έχει τύχη να κολλήσω στο κέντρο και να μην μπορώ να πάω πουθενά και πρακτικά ανέβηκα στο πεζοδρόμιο αφίσα την μηχανη πήγα σπιτι με ενοικιαζόμενο πατίνι και απόγευμα γύρισα και πήρα την μηχανη

Είσαι λίιιγο υπερβολικός νομίζω...είμαι Θεσσαλονικιός και εδώ και 3+ χρόνια κινούμε καθημερινά στην πόλη με μεγάλες μηχανές! Ποτέ δεν είπα κάτσε να παρκάρω τα 30/50/100+ άλογα της μηχανής μου, για να πάρω το πατίνι, να χάσω χρόνο στο πήγαινε έλα, να πληρώσω για να νοικιάσω άλλο όχημα και να παρατήσω την μηχανή μου! 

Βέβαια κάνεις ότι θες, εγώ σχολιάζω για να μην αποθαρρύνουμε το παλικάρι από το να αγοράσει μεγάλη μηχανή. Η μεγάλη μηχανή συνήθως σημαίνει ότι είναι και βαριά... αλλά αν είναι σωστά τοποθετημένα τα κιλά της, με χαμηλό κέντρο βάρους, με πιο μεγάλους τροχούς από σκούτερ (πόσο μάλλον από ένα πατίνι, που κουράζει απίστευτα, ειδικά περνώντας από λακούβες), στα νούμερα μοιάζει με άθλος, στην πράξη όμως μπορεί να είναι και πιο εύκολο.

11 ώρες πριν, sheanachai είπε

To V-Strom είναι εξαιρετική μηχανή αλλά είναι λίγο overkill να το έχεις για να κυκλοφορείς μόνο Αθήνα. Από την άλλη αν το έχεις κάψα, πάρτο, εσύ θα χαίρεσαι να το βλέπεις κάθε πρωί.

Μπορείς επίσης να δεις κάτι σε 300 με 500 κυβικά σε Adv π.χ. το Voge 525 ή το Honda CB500X.

Αυτό ακριβώς...Αν την γουστάρεις δεν θα σε κουράσει καθόλου.
Μπορεί να μην περνάς τόσο εύκολα όσο με το σκούτερ από κάποια σημεία, αλλά θα βρεθούν άλλα κομμάτια στην διαδρομή σου, τα οποία θα τα γουστάρεις όλα όσα ανέφερες πιο πάνω (καλύτερη κάλυψη από τον αέρα, μεγαλύτερος χώρος για τον συνοδηγό, πίσω μπαγκαζιέρα για πράγματα + πλάτη για τον πίσω... )
 

Από μηχανές, χωρίς να ξέρω μπάτζετ αλλά από αυτά που διάβασα και που έχω δει στον περίγυρο, μπορώ να σου προτείνω το Voge 525 (φθηνό και όμορφο, υποκειμενικό βέβαια), Yamaha tracer 7 (σταθερή αξία με πολύ καλή αναλογία κιλών ανά ίππο και εύκολο στην οδήγηση), Benelli TRK 702 (Οικονομική επιλογή με πολλά έξτρα στο στάνταρ εξοπλισμό), Honda Transalp 750 (δυνατή επιλογή με πιο off road χαρακτήρα)... To cb500, το οποίο πλέον βγαίνει ως nx500, είναι ακριβή αλλά σταθερή επιλογή. Αν δεν σε νοιάζουν τα άλογα και η ταχύτητα αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Angeln1ck είπε

Είσαι λίιιγο υπερβολικός νομίζω...είμαι Θεσσαλονικιός και εδώ και 3+ χρόνια κινούμε καθημερινά στην πόλη με μεγάλες μηχανές! Ποτέ δεν είπα κάτσε να παρκάρω τα 30/50/100+ άλογα της μηχανής μου, για να πάρω το πατίνι, να χάσω χρόνο στο πήγαινε έλα, να πληρώσω για να νοικιάσω άλλο όχημα και να παρατήσω την μηχανή μου! 

Βέβαια κάνεις ότι θες, εγώ σχολιάζω για να μην αποθαρρύνουμε το παλικάρι από το να αγοράσει μεγάλη μηχανή. Η μεγάλη μηχανή συνήθως σημαίνει ότι είναι και βαριά... αλλά αν είναι σωστά τοποθετημένα τα κιλά της, με χαμηλό κέντρο βάρους, με πιο μεγάλους τροχούς από σκούτερ (πόσο μάλλον από ένα πατίνι, που κουράζει απίστευτα, ειδικά περνώντας από λακούβες), στα νούμερα μοιάζει με άθλος, στην πράξη όμως μπορεί να είναι και πιο εύκολο.

Αυτό ακριβώς...Αν την γουστάρεις δεν θα σε κουράσει καθόλου.
Μπορεί να μην περνάς τόσο εύκολα όσο με το σκούτερ από κάποια σημεία, αλλά θα βρεθούν άλλα κομμάτια στην διαδρομή σου, τα οποία θα τα γουστάρεις όλα όσα ανέφερες πιο πάνω (καλύτερη κάλυψη από τον αέρα, μεγαλύτερος χώρος για τον συνοδηγό, πίσω μπαγκαζιέρα για πράγματα + πλάτη για τον πίσω... )
 

Από μηχανές, χωρίς να ξέρω μπάτζετ αλλά από αυτά που διάβασα και που έχω δει στον περίγυρο, μπορώ να σου προτείνω το Voge 525 (φθηνό και όμορφο, υποκειμενικό βέβαια), Yamaha tracer 7 (σταθερή αξία με πολύ καλή αναλογία κιλών ανά ίππο και εύκολο στην οδήγηση), Benelli TRK 702 (Οικονομική επιλογή με πολλά έξτρα στο στάνταρ εξοπλισμό), Honda Transalp 750 (δυνατή επιλογή με πιο off road χαρακτήρα)... To cb500, το οποίο πλέον βγαίνει ως nx500, είναι ακριβή αλλά σταθερή επιλογή. Αν δεν σε νοιάζουν τα άλογα και η ταχύτητα αξίζει.

Ίσως πάω για το cb μιας και έχω καιρό να οδηγησω μηχανη  και μου αρέσει οπτικά και ελαφρυ, το tracer είναι ωραίο αλλά μου φαίνεται ακριβό, το vstrom 650 μαρεσει οπτικά πολύ αλλά δεν ξέρω αν θα με κουράσει το βάρος του και το μέγεθος του θα δούμε αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορείς να ξέρεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...