Προς το περιεχόμενο

Προβάδισμα σε πραγματικές συνθήκες φαίνεται πως έχει το FSD της Tesla έναντι του συστήματος υποβοηθούμενης οδήγησης της Mercedes


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η δοκιμή τερματίστηκε στις 40+ παρεμβάσεις στο σύστημα της Mercedes, με τον Ίλον Μασκ να ισχυρίζεται ότι η πρόταση της εταιρίας του βρίσκεται χρόνια μπροστά.

Η Mercedes-Benz μπορεί να εξασφάλισε πιστοποίηση για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου Drive Pilot, ώστε να χρησιμοποιείται σε ορισμένους δρόμους των ΗΠΑ, όμως η καθημερινή υπηρεσία υποβοηθούμενης οδήγησης Driver Assistance φάνηκε να υστερεί αρκετά, έναντι της πρότασης της Tesla, του FSD.

Το Consumer Reports, σε πρόσφατη συγκριτική δοκιμή, έδωσε στο Driver Assistance της Mercedes-Benz υψηλότερη βαθμολογία, έναντι του (εποπτευόμενου) Full Self-Driving συστήματος  της Tesla. Ακριβώς όπως σε άλλη συγκριτική δοκιμή συστημάτων υποβοηθούμενης οδήγησης, ήταν η Lexus που επικράτησε, τα πλεονεκτήματα της πρότασης της Mercedes εντοπίζονταν κυρίως στις κατηγορίες που σχετίζονται με τη διατήρηση του οδηγού σε εγρήγορση ώστε να αντιδρά όποτε παραστεί ανάγκη, καθώς και στην ενημέρωσή του για το πότε είναι ασφαλής η χρησιμοποίηση του συστήματος.

Όπως προκύπτει από ένα νέο συγκριτικό βίντεο, όπου το Driver Assist της Mercedes αναμετριέται με το FSD της Tesla, όμως, αυτή η υπεροχή ενδεχομένως οφείλεται στο ότι το σύστημα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας απαιτεί πάρα πολλές παρεμβάσεις, σε σχέση με τη λύση που προτείνει η Tesla.

Στη σύγκριση που γίνεται, με παράλληλη προβολή των διαδρομών, το σύστημα της Mercedes υπέπεσε σε βασικά λάθη, επιχειρώντας να οδηγήσει το αυτοκίνητο εκτός δρόμου ή μπερδεύοντας εξόδους με λωρίδες κυκλοφορίας.

Αυτά, είναι λάθη που έκανε και το FSD προ καιρού, όμως πλέον, στην έκδοση v12 το σύστημα της Tesla δεν χρειάστηκε καμία παρέμβαση.

Αντίστοιχα, υπήρξαν 44 περιπτώσεις ότι ο οδηγός του Mercedes χρειάστηκε να πιάσει το τιμόνι ώστε να αποτρέψει διάφορες αστοχίες, επομένως το FSD υπερείχε σαφώς.

Όπως φαίνεται, ο Ίλον Μασκ ήταν ανάμεσα σε εκείνους που παρακολούθησαν το βίντεο και μάλιστα ισχυρίστηκε ότι, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, η Tesla διατηρεί προβάδισμα τουλάχιστον πέντε χρόνων σε σχέση με όλους τους άλλους, παρότι η Mercedes χρησιμοποιεί LiDAR και επιπλέον αισθητήρες, ενώ η Tesla βασίζεται αποκλειστικά στο σύστημα Vision, που χρησιμοποιεί μόνο κάμερες και όχι ραντάρ.

Ολόκληρο το βίντεο μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ:

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφού η TESLA εκπαίδευη με πραγματικά  δεδομένα....

Τα "δωρεά" data 4G είναι  γιατί  ανεβάζουν (upload)  50+ GB videos το μήνα... και άλλα  πολλά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα οι γερμανικες φυλλαδες μας τα εχουν πρηξει για το ποσο γαματο ειναι το συστημα της mercedes και ποσο μαπα ειναι η τεσλα και για καποιο λογο ολοι το αναπαραγουν χωρις να εχουν δει ενα βιντεο του καθε συστηματος

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εδώ v12.3 έχει αλλά κάνει παρεμβάσεις, είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση αλλά μέχρι τα αυτόνομα ταξί που ονειρεύεται ο Έλον έχει δρόμο ακόμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν στο μεταξύ αυτός με την μερκ πρώτη φορά πρέπει να οδηγάει με τέτοιο σύστημα, έχει χεστει πάνω του!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, bill987 είπε

Εν στο μεταξύ αυτός με την μερκ πρώτη φορά πρέπει να οδηγάει με τέτοιο σύστημα, έχει χεστει πάνω του!!!

Ή το αντίθετο...ξέρει πολύ καλά τί τον περιμένει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α ρε Ελονα, ολοι σε βρίζουν, δίνεις και εσυ αφορμές βέβαια, αλλα πάλι είσαι μπροστά από όλους.. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"τα πλεονεκτήματα της πρότασης της Mercedes εντοπίζονταν κυρίως στις κατηγορίες που σχετίζονται με τη διατήρηση του οδηγού σε εγρήγορση ώστε να αντιδρά όποτε παραστεί ανάγκη, καθώς και στην ενημέρωσή του για το πότε είναι ασφαλής η χρησιμοποίηση του συστήματος. "

Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο οδηγός της πανάκριβης Mercedes παραμένει σε εγρήγορση, μέσα σε 5 χιλιόμετρα πήγε κυριολεκτικά να τον σκοτώσει 40 φορές! 

Και να φανταστείτε αυτό το μαγικό "Drive Pilot Level 3 Autonomous System" που το χρεώνει η mercedes $2,500 τον χρόνο το εξυμνούν όλα τα mainstream media και ο αυτοκινητιστικός/τεχνολογικός τύπος, και το παρουσιάζουν σαν το απόλυτο Tesla FSD killer!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H ουσία είναι, οτι απο την στιγμή που δεν μπορείς να έχεις 101% την σιγουριά οτι όλα θα πάνε καλά και οτι πρέπει να είσαι στην θέση σου ελέγχοντας τον δρόμο, το σύστημα αυτό είναι άχρηστο. Αν ποτέ καταφέρουν να μην απαιτείται ο οδηγός στην θέση του και να είναι 100% ασφαλής οδήγηση, τότε μπορεί κάτι να γίνει... Μέχρι τότε η ύπαρξή του συστήματος μαζί με τον οδηγό είναι πιο επικίνδυνη απο το να μην υπήρχε το σύστημα καθόλου - κι αυτό γιατί μπορεί να ξεγελάει τον οδηγό, να του φέρνει την νύστα του συνεπιβάτη, να κατεβάζει τα επίπεδα επιφυλακής και τους χρόνους αντίδρασής του... Απο την άλλη, δεν καταλαβαίνω ποιός οδηγός θα ήθελε να κάθεται στην θέση του οδηγού, να έχει τους περιορισμούς του καθίσματος - και να μην οδηγεί ο ίδιος... Ισως για κάποια αυτοματοποιημένα ταξί να άξιζε τον κόπο...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, vegito είπε

Απλα οι γερμανικες φυλλαδες μας τα εχουν πρηξει για το ποσο γαματο ειναι το συστημα της mercedes και ποσο μαπα ειναι η τεσλα και για καποιο λογο ολοι το αναπαραγουν χωρις να εχουν δει ενα βιντεο του καθε συστηματος

σκοτωνει  το  εργαλειο :)  ,μπες  σε ενα μερσεντες ,μετα κανε το ιδιο σε ενα τεσλα  και θα βαλεις τα κλαματα με την ποιοτητα κατασκευης

Επεξ/σία από gjp1000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, gjp1000 είπε

σκοτωνει  το τεσλα :)

Αυτή η υπόθεση δικάστηκε και αθωώθηκε η Tesla, όπως και σχεδόν σε όλες τις υπόλοιπες.

Tesla exonerated in another supposed ‘brake failure’ case in China

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, vegito said:

Απλα οι γερμανικες φυλλαδες μας τα εχουν πρηξει για το ποσο γαματο ειναι το συστημα της mercedes και ποσο μαπα ειναι η τεσλα και για καποιο λογο ολοι το αναπαραγουν χωρις να εχουν δει ενα βιντεο του καθε συστηματος

 

1 hour ago, adastra said:

"τα πλεονεκτήματα της πρότασης της Mercedes εντοπίζονταν κυρίως στις κατηγορίες που σχετίζονται με τη διατήρηση του οδηγού σε εγρήγορση ώστε να αντιδρά όποτε παραστεί ανάγκη, καθώς και στην ενημέρωσή του για το πότε είναι ασφαλής η χρησιμοποίηση του συστήματος. "

Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο οδηγός της πανάκριβης Mercedes παραμένει σε εγρήγορση, μέσα σε 5 χιλιόμετρα πήγε κυριολεκτικά να τον σκοτώσει 40 φορές! 

Και να φανταστείτε αυτό το μαγικό "Drive Pilot Level 3 Autonomous System" που το χρεώνει η mercedes $2,500 τον χρόνο το εξυμνούν όλα τα mainstream media και ο αυτοκινητιστικός/τεχνολογικός τύπος, και το παρουσιάζουν σαν το απόλυτο Tesla FSD killer!

Ούτε κι εσείς έχετε δει ένα βίντεο του συστήματος... γιατί δεν είναι αυτό. Το level 3 της Mercedes ΔΕΝ είναι αυτό που παρουσιάζεται στο βίντεο, είναι το level 2. Συμπέρασμα λοιπόν: από τα χάλια των συστημάτων level 2, το FSD είναι λιγότερο χάλια. Σε level 3 συστήματα δεν υπάρχει σύγκριση, γιατί ο ένας έχει και ο άλλος δεν έχει.

ΥΓ τελείως προσωπική άποψη, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να ενεργοποιήσω level 2 σύστημα (και level 3 από μια ταχύτητα και πάνω) εάν χρειάζεται >0 παρεμβάσεις, είτε είναι 1 είτε 101. Έχω 1 ζωή και καμιά όρεξη να μαντεύω πια στροφή μπορεί να είναι η τελευταία μου.

Επεξ/σία από anonymous999
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, anonymous999 είπε

 

Ούτε κι εσείς έχετε δει ένα βίντεο του συστήματος... γιατί δεν είναι αυτό. Το level 3 της Mercedes ΔΕΝ είναι αυτό που παρουσιάζεται στο βίντεο, είναι το level 2. Συμπέρασμα λοιπόν: από τα χάλια των συστημάτων level 2, το FSD είναι λιγότερο χάλια. Σε level 3 συστήματα δεν υπάρχει σύγκριση, γιατί ο ένας έχει και ο άλλος δεν έχει.

ΥΓ τελείως προσωπική άποψη, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να ενεργοποιήσω level 2 σύστημα (και level 3 από μια ταχύτητα και πάνω) εάν χρειάζεται >0 παρεμβάσεις, είτε είναι 1 είτε 101. Έχω 1 ζωή και καμιά όρεξη να μαντεύω πια στροφή μπορεί να είναι η τελευταία μου.

To Level 3 της Mercedes είναι το ίδιο άχρηστο σύστημα (με τα πανάκριβα άχρηστα όπως φαίνεται lidar, radar, birar tridar κτλ) που σε κάποια απειροελάχιστα αυστηρά geofenced κομμάτια αυτοκινητοδρόμων πρόσφατα χαρτογραφημένα με υψηλής ευκρίνειας εικόνες και ζωντανές προειδοποιήσεις για έργα, κτλ και υπό πολύ συγκεκριμένες και ιδανικές συνθήκες (ημέρα, με πολύ καλό καιρό, μέχρι 40κάτι χλμ/ωρα, δρόμο χωρίς κλίσεις και έντονες καμπές, χωρίς να χτυπάει ο ήλιος κόντρα, όταν υπάρχει προπορευόμενο αυτοκίνητο να ακολουθεί από κοντά κ.α.) επιτρέπει στον οδηγό να μην έχει την προσοχή του στον δρόμο. Το πως πήρε αυτό το εντελώς άχρηστο σύστημα Level3 ας ρωτήσουν τους πολιτικούς.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, gjp1000 said:

σκοτωνει  το  εργαλειο :)  ,μπες  σε ενα μερσεντες ,μετα κανε το ιδιο σε ενα τεσλα  και θα βαλεις τα κλαματα με την ποιοτητα κατασκευης

Και ο καναπες μου ειναι πιο αναπαυτικος απο την mercedes και με πολυ καλυτερο δερμα, αρα το AI του ειναι καλυτερο. ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.

Στο βιντεο φαινεται οτι δεν μπορει να κανει ουτε τα απλα. Πραγματικα ειναι τελειως αχρηστο. Στο τεσλα καποιος χαζος θα σταματησει να προσεχει και θα γινει το ατυχημα. Αυτο το πραμα που δεν μπορει να κανει 100 μετρα σε ευθεια μονο του, πως να εχει τετοια προβληματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...