Προς το περιεχόμενο

Μετατροπή Χειροκίνητου σε Αυτόματο.


kyriakosssss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 hours ago, Dinos1973 said:

Σε ποια δεκαετια εχετε μεινει πραγματικα!!!1

Αυτη την απορια εχω και εγω. Μετα τους αναπηρους και τεμπεληδες, για τους οποιους ειναι τα αυτοματα, τωρα επισης δεν φρεναρουν με τον κινητηρα, ουτε κρατανε στροφες, κτλ.

Ποσες ακομη ανακριβειες θα διαβασουμε εδω μεσα???

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

νταξ χαλαρωστε με το αυτοματο

Φυσικα και ειναι η εξελιξη, αλλα δεν ειναι δα και τοσο απαραιτητο. Σιγα την δυσκολια που εχουν τα συγχρονα χειροκινητα. Βουτυρο ειναι στην πλειοψηφια των νεων αυτοκινητων, με καλη κλιμακωση και σαφηνεια. 

Παιζει φυσικα πολυ μεγαλο ρολο και η χρηση του αυτοκινητου. Οπως προειπωθηκε αν δεν κανεις συχνα μετακινησεις σε πολυ κινηση, δεν υπαρχει λογος να δωσεις παραπανω χρηματα για αυτοματο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/5/2024 στις 4:52 ΜΜ, kyriakosssss είπε

Δεν θελω να το πουλησω γιατι το εχω απο κουτα και ξερω πως το συντηρω και δεν ξερω τα αλλα πως ειναι συντηρημενα 

 

Γιατί το μτχρ σασμάν αυτόματο που θα πάρεις, ξέρεις από τι βγήκε;;;
Αν θες αυτόματο η μόνη σοφή επιλογή είναι να το πουλήσεις και να πάρεις αυτόματο από τη μάνα του. Όλα τα άλλα είναι συνταγές αποτυχίας.

Εντωμεταξύ για τέτοια θέματα, περιμένουμε να είναι Παρασκευή - Σάββατο. Τότε ανοίγουμε τρολιές, όχι Δευτεριάτικα!!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Γιατί το μτχρ σασμάν αυτόματο που θα πάρεις, ξέρεις από τι βγήκε;;;
Αν θες αυτόματο η μόνη σοφή επιλογή είναι να το πουλήσεις και να πάρεις αυτόματο από τη μάνα του. Όλα τα άλλα είναι συνταγές αποτυχίας

Και μάλιστα καινούργιο. Ούτε καν μεταχειρισμένο ειδικά vag.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, kalmik είπε

Επιπλέον το αυτόματο DSG της VW είναι μνημειωδώς αναξιόπιστο

Έχω αμάξι με το DQ200 ξηρού τύπου. Στα 180.000 βγάζει πρόβλημα με το mechatronic κατά τα άλλα δουλεύει μια χαρά. 

Πλέον έχουμε 2024 παιδιά. Μη γράφετε βλακείες και εγώ έχω δύο αυτοκίνητα ένα manual και το αυτόματο μάντεψε πιο παίρνω συνέχεια. Ακόμα και η κουλή Μαρία γίνεται Σουμάχερ με το DSG. Επίσης η κατανάλωση είναι πολύ καλύτερα στο αντίστοιχο manual. 

Έχω το octavia 1.5 tsi Mhev. Σε δικιά μας κόντρα με leon 1.5 tsi manual το ταξί έφυγε δύο αμάξια μπροστά και κράτησε τη διαφορά. Και δεν είμαι κανένας οδηγός γρήγορος πλέον. Η κατανάλωση μέσα στην Αθήνα είναι 7.5 με 8 αν δουλεύω κλιματιστικό ειδικά στη μεγάλη κίνηση. Ο φίλος μου κάτω από 10 δεν πέφτει. Επομένως; 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ότι τα dsg είναι παντελώς ανααξιόπιστα είναι κοινά αποδεκτό. Καμία βλακεία δεν γράφτηκε. Δεν είμαστε 16 χρονών να μετράμε 0-100 ποιο θα πάει γρηγορότερα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν γίνει άπειρες μετατροπές πλέον και οι τιμές έχουν πέσει αρκετά. Βεβαία και εγώ πιστεύω καλύτερα να το πουλήσεις και να το πάρεις έτοιμο. Το μόνο θετικό που έχει η μετατροπή είναι ότι μπορείς να βάλεις dq250 που είναι πολύ αξιόπιστο ενώ το δικό σου έβγαινε με dq200 από το εργοστάσιο.

Όσο για manual ή αυτόματο και εγώ τα εκραζα τα αυτόματα μέχρι που οδήγησα dsg εδω και 10 χρόνια και δεν το αλλάζω. Μιλάμε πάντα για dsg ή αντίστοιχα dual clutch αλλιώς δεν θέλω ούτε να τα βλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ντουαλ κλατσ και όταν κάνει κλατσ κλαψτα.. Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν όλα τα leasing είναι αυτόματα.. Να τους σκίζουν στα σέρβις και στις ζημιές οι αντιπρόσωπειες.. Οποίος κατάλαβε κατάλαβε.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sarakats85 είπε

Ντουαλ κλατσ και όταν κάνει κλατσ κλαψτα.. Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν όλα τα leasing είναι αυτόματα.. Να τους σκίζουν στα σέρβις και στις ζημιές οι αντιπρόσωπειες.. Οποίος κατάλαβε κατάλαβε.. 

Ας κάνει κλατς. Πλέον οι 8/10 βλαβες επισκευάζονται και δεν γίνεται αντικατάσταση με το κόστος να είναι σαφώς πιο ανεκτό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρώ ατού του αυτόματου καθαρά μέσα στις συνθήκες μποτιλιαρίσματος μέσα στην πόλη, τακτικής αλλαγής απο 1η-2α κτλ.

Αλλά απο εκεί και πέρα σε open road θα προτιμούσα κανα cruise control και ας είναι χειρ. το κιβώτιο.

Eπίσης θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο σε κάποιες αλλαγές ταχύτητας(αν χρειαστεί να πάει στον κόφτη π.χ για τον οποιοδήποτε λόγο)

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια...

 

Τώρα όσον αφορά το ερώτημα του ts, συμφωνώ με τους προλαλλήσαντες είναι πολλά τα λεφτά άρη για την μετατροπή και ενδεχομένως με άγνωστα αποτελέσματα. Και στα λέει κάποιος φίλε ts που έτοιμος ήταν να χώσει φράγκα και να κάνει μετατροπή απο 1.6fsi σε 1.8 tsi. Κάθισα τα ζύγιζα όλα κάτω και λέω γ@@σέ το. Η χαρά που θα αποκτήσω θα εξαφανιστεί εν ριπή οφθαλμού με τις συνεχείς επισκέψεις στα συνεργεία.

Επεξ/σία από piiii
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί που λέει ότι δε θέλω να το αλλάξω γιατί το φροντίζω καλά από μαμά, πάει να του σκίσει τα πρέκια με μια μετατροπή που επηρεάζει τα πάντα σχεδόν στο αμάξι.

Μα φυσικά να την κανεις την μετατροπή! Άμεσα! Για να έχουμε να διαβάζουμε μετά ιστορίες για την ταλαιπωρία σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει η μετατροπη σε τοσο καινουριο μοντελο γκολφ.

Εχει κανει καποιος αλλος στην Ελλαδα? παντα σε γκολφ του 2020 μιλαμε,και να συνεργαστει ο εγγεφαλος του αυτοκινητου με του σαζμαν?

φιλος με λεον του 2018 που ψαχνεται  να το κανει dsg ,δεν το εχει κανει κανεις,και δεν το αναλαμβανει κανεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/5/2024 στις 4:11 ΜΜ, kyriakosssss είπε

Καλησπερα εχω ενα golf 8 2020 χειροκίνητο και θελω να ρωτήσω εαν αξίζει να το κανω αυτόματο και αν το εχει κανει κανεις να μου πει μια ενδεικτική τιμη.

Αν κάτσεις ψάξεις και μάθεις πόσα υποσυστήματα είναι αλληλοεξαρτώμενα (και μέσω του canbus) σε ένα αυτοκίνητο του 2020 θα απορρίψεις και διαγράψεις την ιδέα από μόνος σου. Στην πράξη είναι απολύτως αδύνατον. Θα πρέπει να αλλαχτούν κυριολεκτικά τα πάντα. Μόνο οι λαμαρίνες και το μοτέρ θα μπορέσουν -ίσως κι αυτά όχι σίγουρα ή στο σύνολό τους- να μείνουν τα ίδια. Άντε μπορεί και ...τα πίσω καθίσματα (γιατί τα μπροστά σίγουρα θα έχουν αισθητήρες πάνω τους ή στα κλείστρα των ζωνών για να βλέπει το σασμάν αν αποπειράθηκες να κατέβεις ώστε να βγάλει νεκρό και να δέσει το ηλεκτρονικό χειρόφρενο). Αισθητήρες και ραντάρ για το cruise control, ίσως έξτρα εγκεφάλους για να μιλάει με ABS και ESP και αυτόνομο φρενάρισμα. Τα πάντα! Ακόμα κι αν κάποιος έλεγε "όχι εγώ θα κάτσω να το φτιάξω όπως έκανε το εργοστάσιο" το κόστος -εκτός αν βρεις ένα ολόιδιο με το δικό σου αλλά αυτόματο για "δότη"- θα είναι 5ψήφιο. Μπορεί και μεγάλο 5ψήφιο.

Επεξ/σία από theopan
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι άλλο θα διαβάσουμε.

Έχω μια μπετονιέρα και θέλω να την μετατρέψω σε ταχύπλοο. Έχετε να μου προτείνετε κάποιον που αναλαμβάνει;

Τέτοιες σκέψεις δε κάναμε ούτε μικροί 

Αν θες αυτόματο, πουλάς αυτό που έχεις και αγοράζεις αυτόματο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bitbit είπε

Τι άλλο θα διαβάσουμε.

Έχω μια μπετονιέρα και θέλω να την μετατρέψω σε ταχύπλοο. Έχετε να μου προτείνετε κάποιον που αναλαμβάνει;

Τέτοιες σκέψεις δε κάναμε ούτε μικροί 

Αν θες αυτόματο, πουλάς αυτό που έχεις και αγοράζεις αυτόματο 

καποτε γινοταν αυτα σχετικά ευκολα, πλεον ουτε για αστειο δεν ειναι να τα λεμε (ή βασικα μονο για χαβαλε ειναι να τα λεμε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...