andreas-d Δημοσ. Τετάρτη στις 04:15 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:15 μμ Μου αρέσει που η συζήτηση πήγε για το τη θα γίνει σε 10-15-20 χρόνια, ενώ στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε τη μας ξημερώνει.. Σιγά τα ουαα, άμα μου χαλάσει το chr σε 10 χρόνια του τραβάω ένα πέταμα όπως πέταξα και το e46 πριν μερικά χρόνια και όπως θα πετάξω και το e90 τον άλλο μήνα, Η ζωή του αυτοκινήτου μέχρι εκεί είναι κατά μέσο όρο. Δηλαδή τόσα χρόνια στην Ελλάδα τη αυτοκίνητα είχε ο κόσμος τη έκαιγαν νερό? Ξαφνικά όλοι γίναμε κάπως νομίζω, έχει χαθεί η μπάλα, Και στο κάτω κάτω αμάξι παίρνουμε για το γούστο μας, όποιος θέλει οικονομία, μετρό-ποδήλατο- πατίνι.. 2
kostasgr78 Δημοσ. Τετάρτη στις 04:22 μμ Μέλος Δημοσ. Τετάρτη στις 04:22 μμ 1 ώρα πριν, gbras είπε H μπαταρια αυτη ειναι 0,7kwh .. Ετσι για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης. Στο corolla θα ειναι αρκετα παραπανω που ειναι..1,5κwh.. Αστεια πραγματα, αυτη η μπαταρια θα επρεπε να κοστιζει 500 ευρω το πολυ. Δεν λέω ότι είναι προσιτή τιμή, θα την ήθελα χαμηλότερη (εδώ φαίνεται να πουλάει και με το όνομά της φουσκωμένα, όπως και άλλοι φτασμένοι), αλλά εννοείς ότι η Toyota θα έπρεπε να πουλάει τη μπαταρία της που έχει specs ασφάλειας αυτοκίνησης, στην τιμή που πουλάνε κάποιοι κατασκευαστές τα PowerStations (μεγάλα powerbanks) στην ίδια χωρητικότητα; https://www.skroutz.gr/s/40394948/EcoFlow-River-2-Pro-Power-Station-CHoritikotitas-768Wh.html https://www.skroutz.gr/c/5048/power-stations.html
skritikos Δημοσ. Τετάρτη στις 05:10 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:10 μμ 2 ώρες πριν, gbras είπε H μπαταρια αυτη ειναι 0,7kwh .. Ετσι για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης. Στο corolla θα ειναι αρκετα παραπανω που ειναι..1,5κwh.. Αστεια πραγματα, αυτη η μπαταρια θα επρεπε να κοστιζει 500 ευρω το πολυ. 0,625kwh έχω σε ένα από τα ποδήλατα μου και κοστίζει βαριά 550 ευρώ (και με 0 κόστος τοποθέτησης μια που είναι user replacable φυσικά).
gbras Δημοσ. Τετάρτη στις 06:12 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:12 μμ 1 hour ago, kostasgr78 said: Δεν λέω ότι είναι προσιτή τιμή, θα την ήθελα χαμηλότερη (εδώ φαίνεται να πουλάει και με το όνομά της φουσκωμένα, όπως και άλλοι φτασμένοι), αλλά εννοείς ότι η Toyota θα έπρεπε να πουλάει τη μπαταρία της που έχει specs ασφάλειας αυτοκίνησης, στην τιμή που πουλάνε κάποιοι κατασκευαστές τα PowerStations (μεγάλα powerbanks) στην ίδια χωρητικότητα; https://www.skroutz.gr/s/40394948/EcoFlow-River-2-Pro-Power-Station-CHoritikotitas-768Wh.html https://www.skroutz.gr/c/5048/power-stations.html H μπαταριουλα αυτη ειναι αστεια . Και φυσικα δεν εχει ουτε ενεργη διαχειριση θερμοκρασιας ουτε κατι αλλο ακριβο επανω της. Επισης η toyota δεν παιρνει τις μπαταριες της απο το σκρουτζ και με ΦΠΑ. Η μπαταρια πρεπει να κοστιζει γυρω στα 150 ευρω στην toyota ( και πολλα λεω ). Να βαλεις και αλλα τοσα μεταφορικα και διαχειριση? Να βαλεις και φπα? Καπου 500 ευρω θα επρεπε να την χρεωνει . Αν εσυ εισαι ευχαριστημενος για παραπανω καλο για εσενα, ακομα πιο καλο και για την εταιρια . Δεν ειναι οτι μπορεις να κανεις και κατι ετσι και αλλιως. Με κατω απο 400 ευρω παντως παιρνεις 1kwh power station. 1 hour ago, skritikos said: 0,625kwh έχω σε ένα από τα ποδήλατα μου και κοστίζει βαριά 550 ευρώ (και με 0 κόστος τοποθέτησης μια που είναι user replacable φυσικά). και ακριβη ειναι γιατι την βαραει ο αντιπροσωπος . Εκει βεβαια εχεις την ανεση να την φτιαξεις φθηνα αν χρειαστει.
kostasgr78 Δημοσ. Τετάρτη στις 06:21 μμ Μέλος Δημοσ. Τετάρτη στις 06:21 μμ 2 λεπτά πριν, gbras είπε H μπαταριουλα αυτη ειναι αστεια . Και φυσικα δεν εχει ουτε ενεργη διαχειριση θερμοκρασιας ουτε κατι αλλο ακριβο επανω της. Επισης η toyota δεν παιρνει τις μπαταριες της απο το σκρουτζ και με ΦΠΑ. Η μπαταρια πρεπει να κοστιζει γυρω στα 150 ευρω στην toyota ( και πολλα λεω ). Να βαλεις και αλλα τοσα μεταφορικα και διαχειριση? Να βαλεις και φπα? Καπου 500 ευρω θα επρεπε να την χρεωνει . Αν εσυ εισαι ευχαριστημενος για παραπανω καλο για εσενα, ακομα πιο καλο και για την εταιρια . Δεν ειναι οτι μπορεις να κανεις και κατι ετσι και αλλιως. Με κατω απο 400 ευρω παντως παιρνεις 1kwh power station. και ακριβη ειναι γιατι την βαραει ο αντιπροσωπος . Εκει βεβαια εχεις την ανεση να την φτιαξεις φθηνα αν χρειαστει. Δεν λέω ότι τα 3200 δεν είναι τιμή «βαράτε γιατί είμαστε η Toyota», αλλά με την παραπάνω ανάλυση που έκανες, βγαίνουν όλα τα προϊόντα του εμπορίου στην ίδια λογική υπερεκτιμημένα. Η διαμόρφωση τιμής σε πολλά προϊόντα δεν υπολογίζεται με το πόσο θα αγοράζαμε με το κιλό από «καλάθι», αλλά μπαίνουν και άλλα στη μέση, θέματα ελέγχου, προδιαγραφών αξιοπιστίας, και πολλά άλλα. Μετά μπαίνουν και θέματα ενδιάμεσων και μετά μπαίνουν και θέματα brand name. Ο λόγος που οι εξουσιοδοτημένοι βαράνε είναι και αυτός. Αν γίνει κάτι, μπορείς να πας να προσφύγεις και να πεις όλα ήταν προβλεπόμενα σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας και σύμφωνα με την ευθύνη που αναλάβατε για την εκτέλεση της εργασίας. Αυτό κοστίζει. Αυτή είναι η υπογραφή που δεν βάζουν οι τυχάρπαστοι με περιφερειακά συνεργεία που θα κλείσουν (το 90% της αγοράς αυτής στην Ελλάδα). Δεν λέω ότι στα εξουσιοδοτημένα πάνε τάπα σε ποιότητα, αλλά η υπογραφή όπως και να έχει, είναι υπογραφή. Έχεις να απευθυνθείς και στη μητρική, αν χρειαστεί. 1
haHa Δημοσ. Τετάρτη στις 06:42 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:42 μμ (επεξεργασμένο) Οπως και να εχει, το πιθανο κοστος αλλαγης μιας μπαταριας μετα απο 11 χρονια(που τελειωνει η εγγυηση) δεν πρεπει να μπαινει στην συζητηση, οπως πχ δεν μπαινει στην συζητηση η αλλαγη κινητηρα σε ενα θερμικο οταν ληξει η εγγυηση(που συνηθως ειναι μικροτερη). Σε αυτο να προσθεσουμε οτι τα υβριδικα της toyota ειναι πιο αξιοπιστα απο το μεσο θερμικο αυτοκινητο, οποτε πραγματικα ειναι αποριας αξιο γιατι μερικοι βαζουν αυτον τον παραγοντα στην συζητηση. Καυ φυσικα ξεχνανε να αναφερουν τα μικροτερα κοστη service και λιγοτερα κινουμενα μερη που εχει ενα υβριδικο. Πχ θα χρειαστει πολυ πιο σπανια τακακια(αφου φρεναρει με τον ηλεκτροκινητηρα για την φορτιση του), δεν εχει μιζα, δεν εχει δισκο και πλατω. Τελος, ο θερμικος κινητηρα του υβριδικου "κανει" στην πραξη σχεδον τα μισα χλμ(αφου πολλα τα κανει ο ηλεκτροκινητηρας) απο οτι ο κινητηρας ενος τυπικου θερμικου με οτι αυτο συνεπαγεται για την καταπονηση του. Με λιγα λογια, δεν χρειαζεται να παρασυρομαστε απο ανακριβειες που γραφτηκαν. ------------------------- 6 ώρες πριν, gbras είπε Λιγο επιφανειακα τα επιχειρηματα σου. Τα 11 χρονια εγγυησης προυποθετουν οτι θα πηγαινεις 11 χρονια για service στην Toyota οποτε μονο απο αυτο εχεις αρκετη επιβαρυνση. Και μαλιστα αυτη η εγγυηση ισχυει υπο πολυ συγκεκριμενες προυποθεσεις που υποψιαζομαι αν την χρειαστεις την εγγυηση θα βρουν χιλιους δυο λογους να μην σε καλυψουν, Θα ελεγα οτι τα δικα σου επιχειρηματα ειναι επιφανειακα και συχνα λανθασμενα. Πχ, δεν ισχυει οτι πρεπει να πηγαινεις για "11 χρονια για service στην Toyota οποτε μονο απο αυτο εχεις αρκετη επιβαρυνση." Ενας απλος ελεγχος καθε χρονο χρειαζεται με μικρο κοστος. 6 ώρες πριν, gbras είπε Ακομα και στο ιδανικο σεναριο χρησης δεν ειναι και τοσο μεγαλη η οικονομια . 1 - 2 λτ στα 100χμ απο το αντιστοιχο απλο βενζινοκινητο και ακομα λιγοτερη διαφορα απο ενα LPG. Εγω θα εβαζα σαν πλεονεκτημα και την πιο ανετη οδηγηση που εχεις με ενα υβριδικο που μοιαζει καπως με ενα ηλεκτρικο. Δεν ισχυει. Η διαφορα ενος υβριδικου απο ενα απλο βενζινοκινητο ειναι για την μεση χρηση στην Ελλαδα(χλμ κυριως σε πολη) , πολυ μεγαλυτερη απο 1-2l/100km που λανθασμενα γραφεις. 6 ώρες πριν, gbras είπε Αν το προσεχεις το αυτοκινητο το κρατας και 20 χρονια χωρις να σου ζητησει κατι υπερβολικο. Αν ομως σου χαλασει η μπαταρια στα 12-15 χρονια τοτε παει για πεταμα γιατι απλα δεν συμφερει να το φτιαξεις. Αντιστοιχο απλο θερμικο θα εχει παντα μια αξια. Τελος το θεμα πωλησης το γραφεις λιγο εκ του πονηρου. Δηλαδη σαν να λες θα βρω ενα κοροιδο στα 10 χρονια να το δωσω. Εσυ θα αγοραζες υβριδικο 10 ετων ξεροντας τα παραπανω? Δεν ισχυουν αυτα που γραφεις και για αυτο αν δεις τα υβριδικα 10+ ετων εχουν συνηθως μεγαλυτερη μεταπωλητικη αξια απο θερμικα αντιστοιχης ηλικιας που ειχαν παρομοια αρχικη τιμη. Δες πχ ποσο πωλειται κατα μο ενα υβριδικο auris 10ετιας: https://www.car.gr/used-cars/toyota/auris.html?category=15001&fuel_type=8&make=13301&mileage-to=175000&model=14908&pg=1®istration-from=2014®istration-to=2016 Επεξ/σία Τετάρτη στις 07:19 μμ από haHa 3 1
basilis_k6 Δημοσ. Τετάρτη στις 07:31 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:31 μμ το κρος πολη φτανει πολυ χαμηλα γυρω στα 3-4 ενω ενα θερμικο του μεγεθους του 5.5 στη καλυτερη. 2λιτρα κατω ειναι πολλα λεφτα για τους μαχητες της κινησης.
Ribopaido Δημοσ. Τετάρτη στις 08:40 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:40 μμ Μέση κατανάλωση με κανονικη ταχυτητα απλα χωρις αποτομη επιταχυνση εντος πολης... 4 με 4.2 Με το iq ειχα 6.5 το λιγότερο με προσοχή στο γκαζι που εκανα και πειραμα με χρηση obd. Αρα γλυτώνω 2.5 λιτρα στα 100. στα 10000 που εχω κανει απο τον απριλη εχω γλυτώσει 250 λίτρα με Μ.Ο 1.8 ειναι σημαντικο ποσο ηδη παιδια. Γιαυτό λεω τελειώνοντας το phd στο υβριδικο συστημα μπαταρίες λιθίου- υπερπυκνωτες. Το HEV αυτη τη στιγμή ειναι οτι πιο καλο στη μεταβαση προς την ηλεκτροκίνηση (η οποια τωρα δεν ειναι βιωσιμη). 1
korakios Δημοσ. Τετάρτη στις 09:08 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:08 μμ 2 ώρες πριν, gbras είπε Επισης η toyota δεν παιρνει τις μπαταριες της απο το σκρουτζ και με ΦΠΑ. Η μπαταρια πρεπει να κοστιζει γυρω στα 150 ευρω στην toyota ( και πολλα λεω ). Να βαλεις και αλλα τοσα μεταφορικα και διαχειριση? Να βαλεις και φπα? Καπου 500 ευρω θα επρεπε να την χρεωνει ναι ,οκ , αλλά όταν σε mild hybrid τη χρεώνει πχ susuki , seat δυόμιση χιλιάρικα+ καταλαβαίνεις οτι θα ακούσεις τραγελαφικό νούμερο 6 ώρες πριν, parlapipas25 είπε Ερώτηση για εγκατάσταση υγραερίου σε toyota corolla hybrid αν υπάρχει θέμα με βλάβες κλπ; δεν αλλάζει κάτι , ίδια ακριβώς φάση με θερμικό είναι αλλά καλύτερα ρώτα στο νήμα με lpg . Περισσότερο ταξί έχουν κάνει μετατροπή σε lpg (ή και cng) 1
haHa Δημοσ. χθες στις 11:21 πμ Δημοσ. χθες στις 11:21 πμ 15 ώρες πριν, basilis_k6 είπε το κρος πολη φτανει πολυ χαμηλα γυρω στα 3-4 ενω ενα θερμικο του μεγεθους του 5.5 στη καλυτερη. 2λιτρα κατω ειναι πολλα λεφτα για τους μαχητες της κινησης. 5.5 για θερμικο στην πολη με 400+λιτρα πορτ παγκαζ δεν υπαρχει πουθενα. Πανω απο 7l/100km εντος πολης ειναι για αυτοκινητα τετοιου μεγεθους. 2
haHa Δημοσ. χθες στις 12:48 μμ Δημοσ. χθες στις 12:48 μμ 16 ώρες πριν, Ribopaido είπε Μέση κατανάλωση με κανονικη ταχυτητα απλα χωρις αποτομη επιταχυνση εντος πολης... 4 με 4.2 Με το iq ειχα 6.5 το λιγότερο με προσοχή στο γκαζι που εκανα και πειραμα με χρηση obd. Αρα γλυτώνω 2.5 λιτρα στα 100. στα 10000 που εχω κανει απο τον απριλη εχω γλυτώσει 250 λίτρα με Μ.Ο 1.8 ειναι σημαντικο ποσο ηδη παιδια. 2.5/100km διαφορα, αλλα το θερμικο ηταν πολυ-πολυ μικροτερο. Πανω απο 3l/100km ειναι η διαφορα για παρομοιου μεγεθους και δυναμης αυτοκινητα.
gbras Δημοσ. χθες στις 12:55 μμ Δημοσ. χθες στις 12:55 μμ Επειδη ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει, ο λογος που εβαλα το αρθρο ειναι για να εισαστε ενημεροι τι συμβαινει με τα υβριδικα. Απο εκει και περα ο καθενας κρινει αναλογα. Σιγουρα για καποιον που σκοπευει να κρατησει το αυτοκινητο 5-6 χρονια δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Για καποιον ομως που θα το παρει να το κρατησει οσο γινεται περισσοτερο>10 χρονια ειναι ενα θεμα. Η ουσια που πρεπει να καταλαβει κανεις ειναι οτι επειδη η μπαταρια του υβριδικου κλεινει πολλους κυκλους φορτισης ακομα και σε μια ημερα ειναι αναμενομενο οτι θα φθαρει πολυ πιο γρηγορα απο μια ενος EV. 18 hours ago, haHa said: Δες πχ ποσο πωλειται κατα μο ενα υβριδικο auris 10ετιας: https://www.car.gr/used-cars/toyota/auris.html?category=15001&fuel_type=8&make=13301&mileage-to=175000&model=14908&pg=1®istration-from=2014®istration-to=2016 Καλα ναι οι αστειες τιμες που βαζουν στο car. Εκει θα τα εχουν να τα βλεπουν με αυτη την τιμη,. Εσυ θα το αγοραζες αυτο το auris? Ακου 15κ για υβριδικο 10ετιας.. Θυμαμαι οταν εψαχνα εγω να αγορασω και στην αρχη κοιτουσα για υβριδικο και ειχαν τα μοντελα 4 χρονων 3-4 χιλιαρικα πιο φθηνα απο καινουργιο! Δεν ξερω τι σκεφτονται αυτοι που βαζουν αγγελιες στο car . Λιγοι εχουν λογικες τιμες.
haHa Δημοσ. χθες στις 01:14 μμ Δημοσ. χθες στις 01:14 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, gbras είπε Καλα ναι οι αστειες τιμες που βαζουν στο car. Εκει θα τα εχουν να τα βλεπουν με αυτη την τιμη,. Εσυ θα το αγοραζες αυτο το auris? Ακου 15κ για υβριδικο 10ετιας.. Θυμαμαι οταν εψαχνα εγω να αγορασω και στην αρχη κοιτουσα για υβριδικο και ειχαν τα μοντελα 4 χρονων 3-4 χιλιαρικα πιο φθηνα απο καινουργιο! Δεν ξερω τι σκεφτονται αυτοι που βαζουν αγγελιες στο car . Λιγοι εχουν λογικες τιμες. Παρομοια συμβαινει και με τα απλα θερμικα. Μονο που τα απλα θερμικα 10ετιας: εχουν 60+% κοστος μετακινησης στην πολη, δηλαδη κοστιζουν σχεδον +800€/ετος σε σχεση με ενα υβριδικο 10ετιας. Με λιγα λογια, αν το μεταχειρισμενο σκοπευεις να το κρατησεις 5 χρονια, θα σου κοστισει πανω απο 4000€ παραπανω ενα θερμικο, το οποιο ειναι τεραστιο ποσοστο της τιμης του μεταχειρισμενου. εχουν πολυ πιο ταλαιπωρημενο θερμικο κινητηρα(στα υβριδικα, ο θερμικος εχει "δουλεψει" στην πραξη σχεδον τα μισα χλμ) και ετσι το θερμικο κατα μεσο ορο θα ζηταει περισσοτερα χρηματα για επισκευες/συντηρηση εχουν υψηλοτερα τελη κυκλοφοριας και δεν μπαινουν δακτυλιο ολες τις μερες Αυτα λοιπον τα βλεπει ο κοσμος και ετσι οι τιμες πωλησεις των απλων θερμικων 10ετιας ειναι χωμα και εχουν χασει την αξια τους. Το αντιθετο ακριβως απο αυτο που εγραψες: Στις 8/1/2025 στις 11:27 ΠΜ, gbras είπε Αν το προσεχεις το αυτοκινητο το κρατας και 20 χρονια χωρις να σου ζητησει κατι υπερβολικο. Αν ομως σου χαλασει η μπαταρια στα 12-15 χρονια τοτε παει για πεταμα γιατι απλα δεν συμφερει να το φτιαξεις. Αντιστοιχο απλο θερμικο θα εχει παντα μια αξια. ------------------------------------------------------ 3 ώρες πριν, gbras είπε Επειδη ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει, ο λογος που εβαλα το αρθρο ειναι για να εισαστε ενημεροι τι συμβαινει με τα υβριδικα. Απο εκει και περα ο καθενας κρινει αναλογα. Σιγουρα για καποιον που σκοπευει να κρατησει το αυτοκινητο 5-6 χρονια δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Για καποιον ομως που θα το παρει να το κρατησει οσο γινεται περισσοτερο>10 χρονια ειναι ενα θεμα. Η ουσια που πρεπει να καταλαβει κανεις ειναι οτι επειδη η μπαταρια του υβριδικου κλεινει πολλους κυκλους φορτισης ακομα και σε μια ημερα ειναι αναμενομενο οτι θα φθαρει πολυ πιο γρηγορα απο μια ενος EV. Δεν ισχυει το παραπανω. Μην διαδιδεις αλλο fud. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι η μπαταρια ενος υβριδικου εχει ΠΟΛΥ μεγαλυτερη εγγυηση απο τον κινητηρα ενος θερμικου, ακριβως γιατι οι κατασκευαστες εμπιστευονται παραπανω μια μπαταρια απο εναν θερμικο κινητηρα. Και φυσικα ολα αυτα αποτυπωνεται και στην τιμες πωλησης μεταχειρισμενων των θερμικων 10ετιας που ειναι χωμα σε σχεση με τις τιμες πωλησης υβριδικων 10ετιας. Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από haHa 3
Ribopaido Δημοσ. χθες στις 02:11 μμ Δημοσ. χθες στις 02:11 μμ (επεξεργασμένο) 1 hour ago, gbras said: Η ουσια που πρεπει να καταλαβει κανεις ειναι οτι επειδη η μπαταρια του υβριδικου κλεινει πολλους κυκλους φορτισης ακομα και σε μια ημερα ειναι αναμενομενο οτι θα φθαρει πολυ πιο γρηγορα απο μια ενος EV. Ελαχιστα οι κύκλοι φορτισης σχετιζονται με τη διάρκεια ζωης και το soh της μπαταριας. Το θερμοκρασιο ευρος λειτουργιας της μπαταριας , το ευρος και το ρευμα φορτισης ειναι τα πιο σημαντικα. Η τογιοτα επιτρεπει φορτιση 25-85% με normalised state of power για να μην ξεφευγει και οδηγειται σε ανωμαλη γηρανση. ελεγχοι σε μπαταριες υβριδικων μετα απο 10 χρονια και η μπαταρια ειναι στο 90%. Τα ηλεκτρικα ειναι αλλου παπα. Επεξ/σία χθες στις 02:11 μμ από Ribopaido 3 2
kostasgr78 Δημοσ. χθες στις 02:21 μμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 02:21 μμ 9 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Η τογιοτα επιτρεπει φορτιση 25-85% με normalised state of power για να μην ξεφευγει και οδηγειται σε ανωμαλη γηρανση. ελεγχοι σε μπαταριες υβριδικων μετα απο 10 χρονια και η μπαταρια ειναι στο 90%. Πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική πληροφορία. Thanks. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα