Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Πάμε με νούμερα, σε ένα τυπικό υποθετικό σενάριο.

20000χλμ ετησίως σε ένα οικογενειακό όχημα. 80% πόλη. Άρα 16000χλμ πόλη, 4000χλμ έξω.
Κατανάλωση θερμικού B-SUV, 8λτ/100χλμ πόλη, 7λτ/100χλμ έξω.
Κατανάλωση Yaris Cross, 5λτ/100χλμ πόλη, 6λτ/χλμ έξω.

Πόλη: εξοικονόμηση 864 ευρώ (υπολογισμένο με τιμή καυσίμου 1,8, ενίοτε πηγαίνει και στα 2,0)
Έξω: 72 ευρώ.

Σύνολο εξοικονόμησης ετησίως: 936 ευρώ, με ήπια εκτίμηση τιμής καυσίμου.
Σε 10 χρόνια χρήσης: περίπου 10000 ευρώ.

Αυτά ποικίλουν ανάλογα με μοντέλα που θα συγκρίνουμε.

Μην πάμε στις αναλύσεις που ακούμε, ότι πρέπει να πηγαίνει αντιπροσωπείες. Στις εκτιμήσεις κάνουμε υπολογισμό ότι το αυτοκίνητο συντηρείται από την επίσημη αντιπροσωπεία. Σιγά σιγά στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, τελειώνουν τα έξω συνεργεία. Θα κλειδώνουν έτσι τα λογισμικά και τις ικανότητες να βλέπεις δομικά στοιχεία, που τα έξω συνεργεία θα είναι μόνο για ό,τι έχει απομείνει από τις παλιές εποχές. Αυτή είναι όμως μια άλλη συζήτηση, πάμε με προβλεπόμενη συντήρηση στην επίσημη αντιπροσωπεία.

Εγώ θα περιμένω σχόλια σε αυτά, αν κάποιος κρίνει ότι πρέπει να τα διορθώσουμε.

Δεν βλέπω κάποιο αντικίνητρο για να πάει κανείς σε Full Hybrid, αν υποθέσουμε ότι δεν έχει πρόσβαση σε πρίζα στο σπίτι, οπότε εκεί υπάρχει και κίνητρο για ηλεκτρικό, τουλάχιστον πόλης και κοντινών αποστάσεων/εξορμήσεων.

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Εχεις μεινει στα παλια, μεχρι και στην Ελλαδα υπαρχουν εξειδικευμενα συνεργεια που κανουν ΜΟΝΟ αυτη την δουλεια τα τελευταια χρονια μιας και εληξαν οι εγγυησεις των πρωτων υβριδικων (κυριως Toyota Yaris απο 12 και μετα δηλαδη).

Ειναι φθηνο? Μαλλον οχι.

Ειναι φθηνοτερο απο πριν? Σιγουρα.

Εχεις κανει αποσβεση εδω και τοσα χρονια? 2-3 φορες μαλλον. 

Ναι υπαρχουν και στην Ελλαδα. Δεν υπαρχουν κελια να τα αγορασεις και να αλλαξεις τα χαλασμενα, πρεπει να παρεις απο αλλη μπαταρια μεταχειρισμενα. Αν εχουν καταστραφει πολλα το πρεπει να βρεις μεταχειρισμενη μπαταρια να βαλεις. Αν πας στην αντιπροσωπεια να σου βαλει καινουργια το κοστος ειναι απαγορευτικο. Αυτα ειναι τα δεδομενα..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν έχω ακούσει πάντως να κλατάρανε μπαταρίες απο τα yiaris . Μια περίπτωση διάβασα εδώ που ήταν στην εγγύηση

1 ώρα πριν, gbras είπε

Δεν κλαταρανε οχι, απλα πεφτουν οι αποδοσεις των κελιων. Ακουγα Podcast ενος τυπου Ελληνα που κανει αυτη ακριβως την δουλεια.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν κάποιος θέλει να κρατήσει ένα Toyota υβριδικό 10 χρόνια (εγώ π.χ. πουλάω πάντα τα αυτοκίνητά μου στα 8-10 χρόνια μέγιστο, γιατί δεν θέλω μετά να ασχολούμαι με τη ρουλέτα μεγάλων βλαβών, αλλά και γιατί δεν τα εμπιστεύομαι πλέον τα αυτοκίνητα άνω της 10ετίας, να βάζω την οικογένειά μου, προσωπική άποψη), δεν θα έχει να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα της μπαταρίας.

Πάμε όμως να κάνουμε με απλούς αριθμούς τον υπολογισμό για έναν που θέλει να κρατήσει το Toyota του μέχρι τα 20 χρόνια (αν και πιστεύω τα σημερινά μοντέλα της δεν θα φτάνουν εκεί χωρίς να αλλάξεις σχεδόν τα πάντα, άρα δεν θα συμφέρει, όπως δεν συνέβαινε με τα παλιότερά της). Πόσο κάνει η αλλαγή της υβριδικής μπαταρίας τώρα τη στιγμή που μιλάμε, στην επίσημη αντιπροσωπεία; Ξαναλέμε, πάμε να κάνουμε τους υπολογισμούς με δεδομένο ότι κάποιος θέλει να πηγαίνει μόνο σε εξουσιοδοτημένα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kostasgr78 είπε

Πόσο κάνει η αλλαγή της υβριδικής μπαταρίας τώρα τη στιγμή που μιλάμε, στην επίσημη αντιπροσωπεία;

ποτέ δεν πας αντιπροσωπεία για τέτοιες περιπτώσεις

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Δεν κλαταρανε οχι, απλα πεφτουν οι αποδοσεις των κελιων. Ακουγα Podcast ενος τυπου Ελληνα που κανει αυτη ακριβως την δουλεια.

οχι δεν ειναι απαραιτητο οτι θα χαλασουν εντελως. Σε αυτη την περιπτωση δεν εγινε και τιποτα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν κλαταρανε οχι, απλα πεφτουν οι αποδοσεις των κελιων. Ακουγα Podcast ενος τυπου Ελληνα που κανει αυτη ακριβως την δουλεια.

καλά η πτώση λογική είναι , το θέμα είναι να υπάρχουν συνεργεία και να είναι γνωστό το κόστος . Πχ σε πτώση 50% πόσο κοστίζει

1 λεπτό πριν, gbras είπε

οχι δεν ειναι απαραιτητο οτι θα χαλασουν εντελως. Σε αυτη την περιπτωση δεν εγινε και τιποτα.

αν έχει πέσει αρκετά ανεβαίνει και η κατανάλωση , δεν το λες "και τίποτα"

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

ποτέ δεν πας αντιπροσωπεία για τέτοιες περιπτώσεις

Οκ, ας πούμε όμως ότι θέλεις να είσαι προβλεπέ με υπογραφές επίσημων service. Πόσο κάνει αυτή τη στιγμή; Να συνοπολογίσουμε ότι η τωρινή τιμή θα μειώνεται με τα χρόνια.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kostasgr78 είπε

Οκ, ας πούμε όμως ότι θέλεις να είσαι προβλεπέ με υπογραφές επίσημων service. Πόσο κάνει αυτή τη στιγμή; Να συνοπολογίσουμε ότι η τωρινή τιμή θα μειώνεται με τα χρόνια.

δε γνωρίζω και θα με ενδιέφερε να μάθω

όσο για την τιμή , μη νομίζεις οτι θα μειωθεί απαραίτητα με τα χρόνια , γενικά μόνο με σημερινά νούμερα κάνω υπολογισμούς , όχι με προοπτική "θα" :)

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

δε γνωρίζω και θα με ενδιέφερε να μάθω

όσο για την τιμή , μη νομίζεις οτι θα μειωθεί απαραίτητα με τα χρόνια , γενικά μόνο με σημερινά νούμερα κάνω υπολογισμούς , όχι με προοπτική "θα" :)

Πολύ σωστά. Έτσι κι αλλιώς η επόμενη 10ετία στην αυτοκίνηση είναι εντελώς αχαρτογράφητη.

Ας αναζητήσουμε το κόστος αλλαγής υβριδικής μπαταρίας σε εξουσιοδοτημένο, ενδεικτικά στο Yaris Cross που είναι all-around λύση.

 

Δημοσ.
4 minutes ago, kostasgr78 said:

Αν κάποιος θέλει να κρατήσει ένα Toyota υβριδικό 10 χρόνια (εγώ π.χ. πουλάω πάντα τα αυτοκίνητά μου στα 8-10 χρόνια μέγιστο, γιατί δεν θέλω μετά να ασχολούμαι με τη ρουλέτα μεγάλων βλαβών, αλλά και γιατί δεν τα εμπιστεύομαι πλέον τα αυτοκίνητα άνω της 10ετίας, να βάζω την οικογένειά μου, προσωπική άποψη), δεν θα έχει να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα της μπαταρίας.

Εξαρταται και ποσα χιλιομετρα θα εχεις κανει. Το πιο πιθανο να μην εχεις καποιο θεμα.

11 minutes ago, kostasgr78 said:

Πάμε όμως να κάνουμε με απλούς αριθμούς τον υπολογισμό για έναν που θέλει να κρατήσει το Toyota του μέχρι τα 20 χρόνια (αν και πιστεύω τα σημερινά μοντέλα της δεν θα φτάνουν εκεί χωρίς να αλλάξεις σχεδόν τα πάντα, άρα δεν θα συμφέρει, όπως δεν συνέβαινε με τα παλιότερά της). Πόσο κάνει η αλλαγή της υβριδικής μπαταρίας τώρα τη στιγμή που μιλάμε, στην επίσημη αντιπροσωπεία; Ξαναλέμε, πάμε να κάνουμε τους υπολογισμούς με δεδομένο ότι κάποιος θέλει να πηγαίνει μόνο σε εξουσιοδοτημένα.

Στην αντιπροσωπεια θα θελουν κανενα δεκαρι. Οσο παιρνει η τεσλα για να σου αλλαξει την 80kwh μπαταρια. Δεν υπαρχει λογικη στις χρεωσεις . Χρεωνουν οτι τους κατεβει. Αρα καταλαβαινεις οτι αν χαλασει η  μπαταρια σε αυτοκινητο 15 ετων οχι 20 παει για ανταλλακτικα ενω εσυ μπορει να το εχεις σε αριστη κατασταση.

Βεβαια εκει κοιτας σε τριτο συνεργειο να την φτιαξεις πιο φθηνα.

Δημοσ.

Πήρα μόλις τηλέφωνο ενδεικτικά σε εξουσιοδοτημένο Toyota στη Θεσσαλονίκη.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, το ανταλλακτικό της υβριδικής μπαταρίας του Yaris Cross, κοστολογείται στα 3200 ευρώ, χωρίς την εργασία.

  • Like 5
Δημοσ.
4 minutes ago, kostasgr78 said:

Πήρα μόλις τηλέφωνο ενδεικτικά σε εξουσιοδοτημένο Toyota στη Θεσσαλονίκη.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, το ανταλλακτικό της υβριδικής μπαταρίας του Yaris Cross, κοστολογείται στα 3200 ευρώ, χωρίς την εργασία.

H μπαταρια αυτη ειναι 0,7kwh .. Ετσι για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης.  Στο corolla θα ειναι αρκετα παραπανω που ειναι..1,5κwh.. Αστεια πραγματα, αυτη η μπαταρια θα επρεπε να κοστιζει 500 ευρω το πολυ.

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φτηνή δεν την λες, αλλά στο παραπάνω σενάριο της παραπάνω 10ετίας, έχει εξοικονομήσει κανείς καύσιμα 10000 ευρώ.

Συνεχίζω να μη βλέπω το αντικίνητρο να πάει κανείς σε Toyota Hybrid, αν δεν μπορεί να πάει σε ηλεκτρικό.

Επαναλαμβάνω ότι ο καθένας αξιολογεί για το δικό του προφίλ χρήσης και κατοχής αυτοκινήτου. Εγώ, π.χ. που πουλάω και τα θερμικά μου στα 8-10 χρόνια, θα έκανα το ίδιο και με Toyota Hybrid. Στα 8 χρόνια θα είχα εξοικονομήσει 8000 ευρώ καυσίμου και ακόμα θα είχε σημαντική μεταπωλητική σε σχέση με τον ανταγωνισμό των θερμικών.

Πέφτω έξω κάπου στον υπολογισμό αυτό;

Αν υποθέσουμε ότι κάποιος θέλει να φτάσει τα σημερινά αυτοκίνητα στα 20 χρόνια, είναι ένας τελείως άλλος υπολογισμός. Το πρώτο ερώτημα για την επόμενη εποχή είναι: θα κρατάνε τα αυτοκίνητα 20 χρόνια, ακόμα και να θέλεις;

Επεξ/σία από kostasgr78

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...