Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατι λεμε οχι στα υβριδικα. H θα παρεις ηλεκτρικο η σκετο καυσιμο. Η μεσοβεζικη λυση ειναι η χειροτερη επιλογη που μπορει να κανει καποιος.

Για οσους δεν το γνωριζουν το EVclinic ειναι ισως το κορυφαιο συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων στην Ευρωπη. Βρισκεται στην Κροατια.

Αρθρο απο το ΕVclinic:

 

2015 Volvo V60 PHEV – 3700€ per kWh – Buy a New Hybrid Battery or a Whole Tesla Long Range? Dilema…

 

For those of you who’ve been waiting, here it is—a hybrid with over 500,000 km on the odometer, arriving on a trailer. Among a sea of errors, from the initial diagnosis of a faulty inverter to a detailed inspection, we finally traced the issue to the traction battery located in the trunk. The owner spent months pleading with us to take the car in.

After a lot of disassembly and detaching, the over 120 kg battery was removed. Upon opening it, the issue was immediately apparent: extreme swelling of the cells. This phenomenon typically occurs in heavily worn battery systems, where increased internal resistance leads to overheating and cell swelling. The swelling damaged the module cage, insulation between cells, and even caused a short to the chassis—resulting in 400V on the door handle.

Despite this shocking condition, the system was designed with LG Chem cells and active cooling (something the Nissan Leaf hasn’t had in 14 years). LG Chem cells deserve a trophy—wherever we’ve encountered them, they’ve proven to be reliable and durable. If someone forced us under threat to use pouch cells (notorious for being the worst choice for any application) in a project, we’d still opt for these. The system strongly resembles the Chevrolet/Opel Ampera battery pack.

The cells now have a resistance exceeding 3MΩ, well beyond acceptable limits, making this an extremely hazardous situation. Finding used cells is quite challenging. Used batteries in unknown conditions cost between €4,000 and €10,000, while a new battery system is priced at a staggering €44,000 plus installation. With this hybrid, Volvo breaks two records: the mileage and the cost of the battery system.

We couldn’t shake the suspicion that the battery might have been replaced before, so we dug deep, verifying the original serial number (313101011) on the battery and through Volvo Cloud. It was confirmed to be the original. However, the cost of a new battery is utterly disappointing. Dividing that cost over 514,000 km, even if you drove exclusively on electric power without ever starting the diesel engine, you’d still need to spend an additional €10 per 100 km just to pay for the battery—plus electricity costs. Once again, the PHEV lifecycle proves unsustainable.

The only viable solution would be a complete rebuild of the battery system with new cells, but the problem is the lack of new cells with the same form factor and dimensions. We are currently searching for a used battery system to bring this vehicle, which has been sitting idle for seven months, back to life.

Ολες οι εταιριες χρεωνουν υπερβολικα ποσα για την μπαταρια του υβριδικου σε σημειο που μια μπαταρια 10kwh να κοστιζει πολλες φορες περισσοτερο απο μια μπαταρια 80kwh ενος ηλεκτρικου.

Επεξ/σία από gbras
  • Like 2
Δημοσ.

Το παρόν θέμα εξαρχής έχουμε θέσει ότι είναι μια συζήτηση για Full Hybrid λύσεις και όχι PHEV, τα οποία τελευταία έτσι κι αλλιώς έχουμε θέσει τα προβλήματα και μειονεκτήματα που έχουν και μάλλον πάνε για κόψιμο στην ΕΕ.

Επί της παραπάνω τοποθέτησης στην αρχή, δεν βλέπω το αντικίνητρο να πάει κανείς σε Full Hybrid (π.χ. Toyota, MG, κα) αν έχει σκέτο θερμικό.

Σε οικονομοτεχνικές εξισώσεις κόστους χρήσης, κλπ, αποσβαίνει κανείς αρκετά γρήγορα με τη δεδομένη εξοικονόμηση καυσίμου, ειδικά σε συνθήκες πόλης.

Δημοσ.

To βασικο προβλημα δεν αλλαζει ουτε στα απλα υβριδικα. Οι μπαταριες χρεωνονται υπερβολικα ακριβα και δεν υπαρχουν ανταλλακτικα απο τριτους για να επισκευαστουν. To μονο σεναριο που εχει καποιο νοημα ενα υβριδικο ειναι να μην υπαρχει θεση σταθμευσης, να κανεις πολλα χιλιομετρα μεσα στην πολη >10000 και πολυ λιγα εξω. Αλλιως ειτε πας σε ηλεκτρικο ειτε σε ενα φθηνο βενζινη/LPG.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα 11 χρόνια που δίνει εγγύηση η Toyota στη μπαταρία των υβριδικών της, το κρατάς 9-10 χρόνια, το πουλάς σε καλή τιμή σε σχέση με άλλα, και ήδη σου έχει επιστρέψει αρκετές χιλιάδες ευρώ καυσίμου σε σχέση με ένα αντίστοιχο θερμικό.

Δεν είμαστε στις εποχές που θα κρατάμε τα αυτοκίνητα 20 χρόνια, όπως γίνεται στη χώρα εδώ και δεκαετίες. Η οικονομοτεχνική εξίσωση κόστους αγοράς/χρήσης, τοποθετεί πάντα ένα σενάριο ότι κρατάς ένα αυτοκίνητο περίπου 8-10 χρόνια. Έχει αποδειχτεί σε αυτές τις εξισώσεις κατ' επανάληψη, ότι από εκεί και πέρα ανεβαίνει το κόστος χρήσης λόγω συντήρησης, οπότε συμφέρει να πουλήσεις.

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.

Λιγο επιφανειακα τα επιχειρηματα σου.

Τα 11 χρονια εγγυησης προυποθετουν οτι θα πηγαινεις 11 χρονια για service στην Toyota οποτε μονο απο αυτο εχεις αρκετη επιβαρυνση. Και μαλιστα αυτη η εγγυηση ισχυει υπο πολυ συγκεκριμενες προυποθεσεις που υποψιαζομαι αν την χρειαστεις την εγγυηση θα βρουν χιλιους δυο λογους να μην σε καλυψουν,

Ακομα και στο ιδανικο σεναριο χρησης δεν ειναι και τοσο μεγαλη η οικονομια . 1 - 2 λτ στα 100χμ απο το αντιστοιχο απλο βενζινοκινητο και ακομα λιγοτερη διαφορα απο ενα LPG. Εγω θα εβαζα σαν πλεονεκτημα και την πιο ανετη οδηγηση που εχεις με ενα υβριδικο που μοιαζει καπως με ενα ηλεκτρικο.

Αν το προσεχεις το αυτοκινητο το κρατας και 20 χρονια χωρις να σου ζητησει κατι υπερβολικο. Αν ομως σου χαλασει η μπαταρια στα 12-15 χρονια τοτε παει για πεταμα γιατι απλα δεν συμφερει να το φτιαξεις. Αντιστοιχο απλο θερμικο θα εχει παντα μια αξια.

Τελος το θεμα πωλησης το γραφεις λιγο εκ του πονηρου. Δηλαδη σαν να λες θα βρω ενα κοροιδο στα 10 χρονια να το δωσω. Εσυ θα αγοραζες υβριδικο 10 ετων ξεροντας τα παραπανω?

Δημοσ.

Πάμε με νούμερα, σε ένα τυπικό υποθετικό σενάριο.

20000χλμ ετησίως σε ένα οικογενειακό όχημα. 80% πόλη. Άρα 16000χλμ πόλη, 4000χλμ έξω.
Κατανάλωση θερμικού B-SUV, 8λτ/100χλμ πόλη, 7λτ/100χλμ έξω.
Κατανάλωση Yaris Cross, 5λτ/100χλμ πόλη, 6λτ/χλμ έξω.

Πόλη: εξοικονόμηση 864 ευρώ (υπολογισμένο με τιμή καυσίμου 1,8, ενίοτε πηγαίνει και στα 2,0)
Έξω: 72 ευρώ.

Σύνολο εξοικονόμησης ετησίως: 936 ευρώ, με ήπια εκτίμηση τιμής καυσίμου.
Σε 10 χρόνια χρήσης: περίπου 10000 ευρώ.

Αυτά ποικίλουν ανάλογα με μοντέλα που θα συγκρίνουμε.

Μην πάμε στις αναλύσεις που ακούμε, ότι πρέπει να πηγαίνει αντιπροσωπείες. Στις εκτιμήσεις κάνουμε υπολογισμό ότι το αυτοκίνητο συντηρείται από την επίσημη αντιπροσωπεία. Σιγά σιγά στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, τελειώνουν τα έξω συνεργεία. Θα κλειδώνουν έτσι τα λογισμικά και τις ικανότητες να βλέπεις δομικά στοιχεία, που τα έξω συνεργεία θα είναι μόνο για ό,τι έχει απομείνει από τις παλιές εποχές. Αυτή είναι όμως μια άλλη συζήτηση, πάμε με προβλεπόμενη συντήρηση στην επίσημη αντιπροσωπεία.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

Οι μπαταριες χρεωνονται υπερβολικα ακριβα και δεν υπαρχουν ανταλλακτικα απο τριτους για να επισκευαστουν

Παλια ισως, πλεον εχουν πεσει οι τιμες. Και φυσικα υπαρχουν τριτοι που επισκευασουν τμηματα των μπαταριων που φαινεται να εχουν προβλημα. 

12 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Κατανάλωση θερμικού B-SUV, 8λτ/100χλμ πόλη, 7λτ/100χλμ έξω.
Κατανάλωση Yaris Cross, 5λτ/100χλμ πόλη, 6λτ/χλμ έξω.

Επισης τα νουμερα για εντος πολης ειναι χαμηλα για το θερμικο και ψηλα για το υβριδικο. Η πραγματικοτητα ειναι μαλλον πιο κοντα στος 9 και 4,5. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Παλια ισως, πλεον εχουν πεσει οι τιμες. Και φυσικα υπαρχουν τριτοι που επισκευασουν τμηματα των μπαταριων που φαινεται να εχουν προβλημα. 

Κανε τον κοπο να διαβασεις το αρθρο που προφανως δεν διαβασες. Δεν ειναι οτι οι μπαταριες ειναι ακριβες, ειναι οτι οι εταιριες τις χρεωνουν υπερβολικα ακριβα. Επισης οι μπαταριες των υβριδικων συνηθως δεν επισκευαζονται αντιθετα με των EV .

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Επισης τα νουμερα για εντος πολης ειναι χαμηλα για το θερμικο και ψηλα για το υβριδικο. Η πραγματικοτητα ειναι μαλλον πιο κοντα στος 9 και 4,5. 

Συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά έκανα ήπιους υπολογισμούς, γιατί έχει πολλούς φανατικούς εδώ μέσα που παρουσιάζεις νούμερα και πέφτουν να σε φάνε.

Αν βάλουμε και σταμάτα-ξεκίνα σε πόλη, μεγαλώνει ακόμα περισσότερη η διαφορά. Έβαλά απλή κίνηση σε πόλη.

Δημοσ.

Τωρα αν πουμε οτι διαδιδετε FUD και εσεις οι ηλεκτροκινητοι, θα ειμαστε κακοι?? Μια χαρα ειναι τα υβριδικα (οχι PHEV) για αυτο που προσφερουν. Ειμαι ηδη στο 2ο Yaris HSD. Λογω εργασιας και καθημερινων πολλων χλμ. ΔΕΝ βολευει ηλεκτρικο. Η εγγυηση για την μπαταρια το μονο που προϋποθετει ειναι ετησιος ελεγχος / πιστοποιηση στην αντιπροσωπεια, μετα την βασικη 6ετια. Το κοστος του ελεγχου ειναι χαμηλο. Σερβις κανε οπου γουσταρεις. Οι τιμες εχουν πεσει ηδη και στην γνησια μπαταρια, αλλα βρισκεις πλεον και Aftermarket Kits με πολυ χαμηλοτερο κοστος. Η μπαταρια μπορει να επισκευαστει κανονικα αλλαζοντας το προβληματικο στοιχειο (συστοιχια κελιων ειναι σε σειρα). Αν πιανουν τα χερια σου την αλλαζεις / επισκευαζεις σε λιγες ωρες. Καλα, χρυσα τα ηλεκτρικα, αλλα δεν ειναι για ολους…

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Τωρα αν πουμε οτι διαδιδετε FUD και εσεις οι ηλεκτροκινητοι, θα ειμαστε κακοι?? Μια χαρα ειναι τα υβριδικα (οχι PHEV) για αυτο που προσφερουν. Ειμαι ηδη στο 2ο Yaris HSD. Λογω εργασιας και καθημερινων πολλων χλμ. ΔΕΝ βολευει ηλεκτρικο. Η εγγυηση για την μπαταρια το μονο που προϋποθετει ειναι ετησιος ελεγχος / πιστοποιηση στην αντιπροσωπεια, μετα την βασικη 6ετια. Το κοστος του ελεγχου ειναι χαμηλο. Σερβις κανε οπου γουσταρεις. Οι τιμες εχουν πεσει ηδη και στην γνησια μπαταρια, αλλα βρισκεις πλεον και Aftermarket Kits με πολυ χαμηλοτερο κοστος. Η μπαταρια μπορει να επισκευαστει κανονικα αλλαζοντας το προβληματικο στοιχειο (συστοιχια κελιων ειναι σε σειρα). Αν πιανουν τα χερια σου την αλλαζεις / επισκευαζεις σε λιγες ωρες. Καλα, χρυσα τα ηλεκτρικα, αλλα δεν ειναι για ολους…

Μην τα λες έτσι και τούς ξυπνάς. 😂

Η φανατικότητα κάποιων τους οδηγεί να έχουν εμμονή με όλες τις άλλες λύσεις εκτός από τη δική τους, τη στιγμή που ο στοιχειωδώς νοήμων οδηγός και καταναλωτής, μελετά ΟΛΕΣ τις λύσεις ανεξαιρέτως, για το πώς προσαρμόζονται στη δική του περίπτωση.

Οι φανατικοί, την πέφτουν αδιακρίτως στους «βαρβάρους που δεν κατανοούν ότι υπάρχει μία και μοναδική λύση για όλους».

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, gbras είπε

Επισης οι μπαταριες των υβριδικων συνηθως δεν επισκευαζονται αντιθετα με των EV .

Εχεις μεινει στα παλια, μεχρι και στην Ελλαδα υπαρχουν εξειδικευμενα συνεργεια που κανουν ΜΟΝΟ αυτη την δουλεια τα τελευταια χρονια μιας και εληξαν οι εγγυησεις των πρωτων υβριδικων (κυριως Toyota Yaris απο 12 και μετα δηλαδη).

Ειναι φθηνο? Μαλλον οχι.

Ειναι φθηνοτερο απο πριν? Σιγουρα.

Εχεις κανει αποσβεση εδω και τοσα χρονια? 2-3 φορες μαλλον. 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εχεις μεινει στα παλια, μεχρι και στην Ελλαδα υπαρχουν εξειδικευμενα συνεργεια που κανουν ΜΟΝΟ αυτη την δουλεια τα τελευταια χρονια μιας και εληξαν οι εγγυησεις των πρωτων υβριδικων (κυριως Toyota Yaris απο 12 και μετα δηλαδη) 

δεν έχω ακούσει πάντως να κλατάρανε μπαταρίες απο τα yiaris . Μια περίπτωση διάβασα εδώ που ήταν στην εγγύηση

1 ώρα πριν, gbras είπε

Τα 11 χρονια εγγυησης προυποθετουν οτι θα πηγαινεις 11 χρονια για service στην Toyota οποτε μονο απο αυτο εχεις αρκετη επιβαρυνση.

δεν είναι απαραίτητο , όπου θες πας , απλά για την μπαταρία συγκεκριμένα πρέπει να πηγαίνεις εκεί να σε αρμέγουν για ένα απλό τσεκ ανα έτος

Δημοσ.
12 minutes ago, SaFiS said:

Τωρα αν πουμε οτι διαδιδετε FUD και εσεις οι ηλεκτροκινητοι, θα ειμαστε κακοι?? Μια χαρα ειναι τα υβριδικα (οχι PHEV) για αυτο που προσφερουν. Ειμαι ηδη στο 2ο Yaris HSD. Λογω εργασιας και καθημερινων πολλων χλμ. ΔΕΝ βολευει ηλεκτρικο. Η εγγυηση για την μπαταρια το μονο που προϋποθετει ειναι ετησιος ελεγχος / πιστοποιηση στην αντιπροσωπεια, μετα την βασικη 6ετια. Το κοστος του ελεγχου ειναι χαμηλο. Σερβις κανε οπου γουσταρεις. Οι τιμες εχουν πεσει ηδη και στην γνησια μπαταρια, αλλα βρισκεις πλεον και Aftermarket Kits με πολυ χαμηλοτερο κοστος. Η μπαταρια μπορει να επισκευαστει κανονικα αλλαζοντας το προβληματικο στοιχειο (συστοιχια κελιων ειναι σε σειρα). Αν πιανουν τα χερια σου την αλλαζεις / επισκευαζεις σε λιγες ωρες. Καλα, χρυσα τα ηλεκτρικα, αλλα δεν ειναι για ολους…

Οτι νομιζεις. Αυτα που βαζω ειναι εμπειριες απο συνεργειο οχι κατι φανταστικο. Εχει πολλα τετοια με υβριδικα. Ελπιζω να εχεις καταλαβει οτι μιλαμε για την μπαταρια κινησης και οχι την 12V γιατι αυτο το αν πιανουν τα χερια σου την αλλαζεις και μονος σου , ειναι πιο φανταστικο και απο ροζ μονοκερο.

17 minutes ago, kostasgr78 said:

Μην τα λες έτσι και τούς ξυπνάς. 😂

Η φανατικότητα κάποιων τους οδηγεί να έχουν εμμονή με όλες τις άλλες λύσεις εκτός από τη δική τους, τη στιγμή που ο στοιχειωδώς νοήμων οδηγός και καταναλωτής, μελετά ΟΛΕΣ τις λύσεις ανεξαιρέτως, για το πώς προσαρμόζονται στη δική του περίπτωση.

Οι φανατικοί, την πέφτουν αδιακρίτως στους «βαρβάρους που δεν κατανοούν ότι υπάρχει μία και μοναδική λύση για όλους».

Αν διαβασες σωστα δεν αναφερομαι μονο σε ηλεκτρικα ως λυση αναλογα με τις αναγκες. Αρα μαλλον αυτα που πρεπει θα πρεπει να κοιταξεις για την δικη σου περιπτωση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...