Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει ήδη εκτεταμένη γνώση σε αυτά από χρόνια.

Τα mild hybrid φτιάχτηκαν σε όρους κανονιστικής συμμόρφωσης εκπομπών, χωρίς ουσιώδη επίδραση στη χαμηλότερη κατανάλωση. Στα περισσότερα μοντέλα, η επίδραση είναι μικρότερη του 0,5 λίτρου ανά 100χλμ.

Επί του θέματος, τα Full Hybrid έχουν νόημα για κάποιον που θέλει να κατέβει σε κατανάλωση, ειδικά σε συνθήκες πόλης.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 2
  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, zanskou said:

Αν δεν απατώμαι το έχεις αναφέρει ξανά  και πραγματικά δεν μπορώ να βρω ένα λόγο που θα πληρώσεις κάποιος την προστιθεμενη αξία για υβριδικό σύστημα (οποιασδήποτε εταιρείας) και θα την πετάξει μαζί με την εγγύηση για να βάλει αέριο. 

 

Ο καθένας έχει τα κολλήματά του.

Ε, ο κοράκιος έχει ψύχωση με το λπγ, θυμάμαι κι εγώ σε ένα τόπικ που είχα πει ότι σκέφτομαι να πάρω καινούριο υβριδικό των 22κμ με 7ετή εγγύηση, μου είχε προτείνει να κοτσάρω και ένα λπγ, λες και αγοράζω 7ο χέρι Ρουμάνικη μπέμπα του 2001 με 460.000 χλμ έναντι χιλίων ευρώ και μίας τυρόπιτας, να μη με νοιάζει τίποτα. :lol:

Επεξ/σία από MikhailBakurin
  • Like 2
  • Haha 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα. Επειδή ενδιαφέρομαι για τα aircross ή Frontera λετε να αξίζει για εξοικονόμηση καυσίμου; 5,4 δίνουν βέβαια ειναι mild hybrid, δυστυχώς δεν θα βγουν full hybrid .. Τουλάχιστον μεσα στην πόλη που κινούμαι κυρίως θα εχω κατω απο 5λ; Αλλιώς μετα jogger lpg γτ το hybrid δεν λέει να έρθει, θυσιάζοντας ροπή και τεχνολογίες..να δούμε και τι άλλο θα βγει. Για 7θεσιο πάντα μιλάω..

.. 

Δεν νομίζω να καίνε σαν full hybrids, σε κίνηση υποθέτω περίπου 7-7.5 λτ/100χλμ. Αν δεν κάνεις πολλά χλμ πιστεύω ότι είναι εντάξει (δεν γνωρίζω όμως για αξιοπιστία κιβωτίου-κινητήρα). Ωστόσο, αν πάρεις full hybrid άνω των 30κ ευρώ νομίζω ότι θα κάνεις καιρό να βγάλεις τα επιπρόσθετα χρήματα (κυρίως αν είσαι π.χ. κάτω από 15.000 χλμ τον χρόνο). FYI frontera & aircross δεν έχουν start button, driving profiles και adaptive cruise control. Επίσης, τηρώ στάση αναμονής για τα αστέρια που θα πάρουν στο euroncap, θα έχει ενδιαφέρον...

Επεξ/σία από getty
Δημοσ.
Spoiler
6 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Ο καθένας έχει τα κολλήματά του.

Ε, ο κοράκιος έχει ψύχωση με το λπγ, θυμάμαι κι εγώ σε ένα τόπικ που είχα πει ότι σκέφτομαι να πάρω καινούριο υβριδικό των 22κμ με 7ετή εγγύηση, μου είχε προτείνει να κοτσάρω και ένα λπγ, λες και αγοράζω 7ο χέρι Ρουμάνικη μπέμπα του 2001 με 460.000 χλμ έναντι χιλίων ευρώ και μίας τυρόπιτας, να μη με νοιάζει τίποτα. :lol:

προφανώς αγνόησες την απάντηση που έδωσα αλλά δεν πειράζει , έγραψες την ατάκα σου , χαλάλι :)

 

5 ώρες πριν, getty είπε

Δεν νομίζω να καίνε σαν full hybrids, σε κίνηση υποθέτω περίπου 7-7.5 λτ/100χλμ.

αν δε βρει το wltp χαμηλής μόνο εικασίες θα κάνουμε . Πχ πιστεύω θα είναι πιο κάτω μιας και έχουν εξελίξει τα mild hybrid να συνεισφέρουν παραπάνω στην κίνηση απο ότι στις αρχές

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, getty είπε

Δεν νομίζω να καίνε σαν full hybrids, σε κίνηση υποθέτω περίπου 7-7.5 λτ/100χλμ. Αν δεν κάνεις πολλά χλμ πιστεύω ότι είναι εντάξει (δεν γνωρίζω όμως για αξιοπιστία κιβωτίου-κινητήρα). Ωστόσο, αν πάρεις full hybrid άνω των 30κ ευρώ νομίζω ότι θα κάνεις καιρό να βγάλεις τα επιπρόσθετα χρήματα (κυρίως αν είσαι π.χ. κάτω από 15.000 χλμ τον χρόνο). FYI frontera & aircross δεν έχουν start button, driving profiles και adaptive cruise control. Επίσης, τηρώ στάση αναμονής για τα αστέρια που θα πάρουν στο euroncap, θα έχει ενδιαφέρον...

Με 5,5 που δίνουν μέση, δεν νομίζω να καινε τόσο, φυσικά εγω κανω κατω απο 15000 γτ  έχουμε και δεύτερο οπότε σκέψου π.χ. κανω κατω απο 15.000,   11000 μεσα πόλη επαρχιακή με σχετικά μικρές αποστάσεις (λιγο περιφερειακό μεσα σε αυτά δλδ ταχυτητα 80)  και 2500 εκτός εκδρομές διακοπές.. πιστεύω και από άλλα που έχω δει και δεδομένου οτι δεν ειναι θηρίο όπως 5008 κλπ με βάρος, οτι θα ειναι 6,5 εκτός πόλης αλλά μένει να το δούνε τους επόμενους μήνες. (Η γκαμα μου ειναι περιορισμένη λογω 7θεσιου..)

1 ώρα πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

προφανώς αγνόησες την απάντηση που έδωσα αλλά δεν πειράζει , έγραψες την ατάκα σου , χαλάλι :)

 

αν δε βρει το wltp χαμηλής μόνο εικασίες θα κάνουμε . Πχ πιστεύω θα είναι πιο κάτω μιας και έχουν εξελίξει τα mild hybrid να συνεισφέρουν παραπάνω στην κίνηση απο ότι στις αρχές

Δεν το βρήκα κάπου, μονο τη μέση δίνει 5,5

Επεξ/σία από Varnavas89
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Varnavas89 είπε

Δεν το βρήκα κάπου, μονο τη μέση δίνει 5,5

έψαξα και εγώ αλλά δεν...

στείλε αν είναι email στα κεντρικά , λογικά θα την έχουν την μέτρηση

Δημοσ.

συγνώμη το Jogger είναι τρικύλινδρο τούρμπο 1000cc / 110hp ; 

τραγικό μου φαίνεται για τόσο μεγάλο αμάξωμα @getty

σκέψου αν το έχεις φορτωμένο με κόσμο και καμία αποσκευή, θα την παλεύει ; 

επίσης, εδώ λέει για 6,5 σε αστικό κύκλο κατά wltp που μου φαίνεται πολύ καλό και μακάρι να είναι έστω κοντά στα 7,5 

https://www.automoli.com/us/vehicles/dacia/jogger/jogger-8560

 

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, zanskou είπε

συγνώμη το Jogger είναι τρικύλινδρο τούρμπο 1000cc / 110hp ; 

τραγικό μου φαίνεται για τόσο μεγάλο αμάξωμα @getty

σκέψου αν το έχεις φορτωμένο με κόσμο και καμία αποσκευή, θα την παλεύει ; 

επίσης, εδώ λέει για 6,5 σε αστικό κύκλο κατά wltp που μου φαίνεται πολύ καλό και μακάρι να είναι έστω κοντά στα 7,5 

https://www.automoli.com/us/vehicles/dacia/jogger/jogger-8560

 

Το jogger αν ειχε πιο εμφάνιση suv καλα θα ήταν ειναι μισό μισό..πολυ οικονομικό με lpg δεν ξέρω πόσο ζοριζεται..

38 λεπτά πριν, korakios είπε

έψαξα και εγώ αλλά δεν...

στείλε αν είναι email στα κεντρικά , λογικά θα την έχουν την μέτρηση

Πρεπει

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Το jogger αν ειχε πιο εμφάνιση suv καλα θα ήταν ειναι μισό μισό..πολυ οικονομικό με lpg δεν ξέρω πόσο ζοριζεται..

τώρα 100 άλογα με 7 άτομα και αποσκευές , εννοείται σε πάει όπου θες αλλά ξεχνάς προσπεράσεις που δεν είναι σε μεγάλες άδειες ευθείες ...

47 λεπτά πριν, zanskou είπε

επίσης, εδώ λέει για 6,5 σε αστικό κύκλο κατά wltp που μου φαίνεται πολύ καλό και μακάρι να είναι έστω κοντά στα 7,5 

https://www.automoli.com/us/vehicles/dacia/jogger/jogger-8560

9.4 lpg το δίνει στην πόλη , Urban cycle (LPG)

καλύτερα να περιμένεις το υβριδικό που έχει 140 άλογα και καίει πολύ λίγο

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, korakios είπε

τώρα 100 άλογα με 7 άτομα και αποσκευές , εννοείται σε πάει όπου θες αλλά ξεχνάς προσπεράσεις που δεν είναι σε μεγάλες άδειες ευθείες ...

9.4 lpg το δίνει στην πόλη , Urban cycle (LPG)

καλύτερα να περιμένεις το υβριδικό που έχει 140 άλογα και καίει πολύ λίγο

Το υβριδικό θα αξιζει ειδικά με αυτόματο κιβώτιο θα τραβάει καλα, δεν ξέρω εκτός πόλης τί θα καίει αλλα για πολλά χλμ μεσα πόλη ειναι καλα./ 9,4 lpg δεν ειναι πολλά για μεγάλο κιόλας εγω με το focus  του 7. 11,5λ αποκλειστικά πόλη ,10€

Δημοσ.

Τα πλήρως υβριδικά οχήματα είναι τα μόνα που αξίζουν τον κόπο και κυρίως για όσους μένουν σε αστικά περιβάλλοντα με κίνηση και μικρές αποστάσεις. Τα ήπια και μικρουβριδικά είναι απλά για να ρίχνουν του ίππους και να κερδίζουν οι εταιρείες χρήματα από τα πρόστιμα στο χρηματιστήριο ρύπων που λειτουργεί τιμωρητικά στην Ευρώπη σε όσους κατασκευαστές δεν παράγουν αρκετά ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα.

Σε όσους κάνουν συνεχώς ταξίδια και μετακινήσεις αρκετών χιλιομέτρων καθημερινά όχι με μποτιλιαρισμένο αστικό ιστό , το σύστημα μπαταρίας και συστημάτων είναι απλά ένα έξτρα βάρος που προσθέτει πολυπλοκότητα και κατανάλωση και που σπάνια βγάζει τα χρήματα του.

Ωστόσο οι επιδοτήσεις και οι φοροαπαλλαγές ανακατεύουν τελείως την τράπουλα και δίνουν κίνητρα κάποιος να πάρει υβριδικό ακόμη κι αν δεν το χρειάζεται γιατί έτσι αποκτά υψηλότερης αρχικής και μεταπωλητική αξίας όχημα.

Εφόσον λοιπόν οι περισσότεροι ζουν σε μποτιλιαρισμένες πόλεις τα (πραγματικά) υβριδικά οχήματα είναι το καλύτερο μίγμα μεταξύ της αυτονομίας κι ανεξαρτησίας των θερμικών κινητήρων με τα πλεονεκτήματα των μπαταριών (επιτάχυνση, ροπή, ξεκούραστο αυτόματο κιβώτιο).

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Barbattilas είπε

Τα πλήρως υβριδικά οχήματα είναι τα μόνα που αξίζουν τον κόπο και κυρίως για όσους μένουν σε αστικά περιβάλλοντα με κίνηση και μικρές αποστάσεις. Τα ήπια και μικρουβριδικά είναι απλά για να ρίχνουν του ίππους και να κερδίζουν οι εταιρείες χρήματα από τα πρόστιμα στο χρηματιστήριο ρύπων που λειτουργεί τιμωρητικά στην Ευρώπη σε όσους κατασκευαστές δεν παράγουν αρκετά ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα.

Σε όσους κάνουν συνεχώς ταξίδια και μετακινήσεις αρκετών χιλιομέτρων καθημερινά όχι με μποτιλιαρισμένο αστικό ιστό , το σύστημα μπαταρίας και συστημάτων είναι απλά ένα έξτρα βάρος που προσθέτει πολυπλοκότητα και κατανάλωση και που σπάνια βγάζει τα χρήματα του.

Ωστόσο οι επιδοτήσεις και οι φοροαπαλλαγές ανακατεύουν τελείως την τράπουλα και δίνουν κίνητρα κάποιος να πάρει υβριδικό ακόμη κι αν δεν το χρειάζεται γιατί έτσι αποκτά υψηλότερης αρχικής και μεταπωλητική αξίας όχημα.

Εφόσον λοιπόν οι περισσότεροι ζουν σε μποτιλιαρισμένες πόλεις τα (πραγματικά) υβριδικά οχήματα είναι το καλύτερο μίγμα μεταξύ της αυτονομίας κι ανεξαρτησίας των θερμικών κινητήρων με τα πλεονεκτήματα των μπαταριών (επιτάχυνση, ροπή, ξεκούραστο αυτόματο κιβώτιο).

Αν το υβριδικό κανει 6-7 χιλιαδες παραπανω, θα αρχισεις να βλεπεις κερδος στις 50κ χλμ. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, korakios είπε

Ευχαριστώ. Μια χαρά μου φαίνονται δεν ξεφεύγει εκτός πόλης, απλώς δεν ξέρουμε πότε θα έρθει και σε τι τιμή..αλλα θα τραβάει καλα ..

10 ώρες πριν, Barbattilas είπε

Τα πλήρως υβριδικά οχήματα είναι τα μόνα που αξίζουν τον κόπο και κυρίως για όσους μένουν σε αστικά περιβάλλοντα με κίνηση και μικρές αποστάσεις. Τα ήπια και μικρουβριδικά είναι απλά για να ρίχνουν του ίππους και να κερδίζουν οι εταιρείες χρήματα από τα πρόστιμα στο χρηματιστήριο ρύπων που λειτουργεί τιμωρητικά στην Ευρώπη σε όσους κατασκευαστές δεν παράγουν αρκετά ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα.

Σε όσους κάνουν συνεχώς ταξίδια και μετακινήσεις αρκετών χιλιομέτρων καθημερινά όχι με μποτιλιαρισμένο αστικό ιστό , το σύστημα μπαταρίας και συστημάτων είναι απλά ένα έξτρα βάρος που προσθέτει πολυπλοκότητα και κατανάλωση και που σπάνια βγάζει τα χρήματα του.

Ωστόσο οι επιδοτήσεις και οι φοροαπαλλαγές ανακατεύουν τελείως την τράπουλα και δίνουν κίνητρα κάποιος να πάρει υβριδικό ακόμη κι αν δεν το χρειάζεται γιατί έτσι αποκτά υψηλότερης αρχικής και μεταπωλητική αξίας όχημα.

Εφόσον λοιπόν οι περισσότεροι ζουν σε μποτιλιαρισμένες πόλεις τα (πραγματικά) υβριδικά οχήματα είναι το καλύτερο μίγμα μεταξύ της αυτονομίας κι ανεξαρτησίας των θερμικών κινητήρων με τα πλεονεκτήματα των μπαταριών (επιτάχυνση, ροπή, ξεκούραστο αυτόματο κιβώτιο).

Νομίζω για επαρχιακές πόλεις με σπανιο μποτιλιάρισμα και για κάποιον που δεν κάνει πολλά εκτός χλμ θα τα βγάλει τα λεφτά του, είναι ταμάμ .. απλώς σε σχέση με την lpg έκδοση σίγουρα θέλεις χρόνια να καλύψεις αποσβέσεις το παραπάνω ποσό. Και αν

Επεξ/σία από Varnavas89
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...