Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγω σύντομα θα είμαι για αλλαγή οχήματος αυτοκίνητο έχουμε για έναν και μόνο λόγο ταξίδια.....  ενα colt του 2012 έχω με 150,000 χιλιόμετρα (μουσείο πλεον δλδ)
Από αυτά 150,000+ έχουν γίνει καθαρά εθνική και επαρχιακό με ταχύτητές 90-140 (Για όλα τα άλλα έχουμε μηχανές)

και τωρα ειμαι σε φαση τι να παρω κοιταω ηλεκτρικα αλλα δεν εχω parking κοιταω hybrid αλλα μαλλον χωρις λογο θα πλυροσο εφοσον χρηση πολη ειναι μηδενικη και το ποιο συμαντικο θα πρεπει να ειναι μικρο αντε ενα κλικ μεγαλυτερο του colt
και ψάχνομαι και εχω μπερδευτεί λιγο.... ενα pegeout 208 μου αρεσε αλλα δεν χωράω στην θεση του οδηγου

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 minutes ago, Black Demis said:

εγω σύντομα θα είμαι για αλλαγή οχήματος αυτοκίνητο έχουμε για έναν και μόνο λόγο ταξίδια.....  ενα colt του 2012 έχω με 150,000 χιλιόμετρα (μουσείο πλεον δλδ)
Από αυτά 150,000+ έχουν γίνει καθαρά εθνική και επαρχιακό με ταχύτητές 90-140 (Για όλα τα άλλα έχουμε μηχανές)

και τωρα ειμαι σε φαση τι να παρω κοιταω ηλεκτρικα αλλα δεν εχω parking κοιταω hybrid αλλα μαλλον χωρις λογο θα πλυροσο εφοσον χρηση πολη ειναι μηδενικη και το ποιο συμαντικο θα πρεπει να ειναι μικρο αντε ενα κλικ μεγαλυτερο του colt
και ψάχνομαι και εχω μπερδευτεί λιγο.... ενα pegeout 208 μου αρεσε αλλα δεν χωράω στην θεση του οδηγου

Κατά 99% είσαι σε λάθος θέμα. Αφού η αξία ενός υβριδικού είναι στην πόλη και εσύ δεν βγάζεις αυτοκίνητο εκεί, δώρον άδωρον.

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Black Demis said:

εγω σύντομα θα είμαι για αλλαγή οχήματος αυτοκίνητο έχουμε για έναν και μόνο λόγο ταξίδια.....  ενα colt του 2012 έχω με 150,000 χιλιόμετρα (μουσείο πλεον δλδ)
Από αυτά 150,000+ έχουν γίνει καθαρά εθνική και επαρχιακό με ταχύτητές 90-140 (Για όλα τα άλλα έχουμε μηχανές)

και τωρα ειμαι σε φαση τι να παρω κοιταω ηλεκτρικα αλλα δεν εχω parking κοιταω hybrid αλλα μαλλον χωρις λογο θα πλυροσο εφοσον χρηση πολη ειναι μηδενικη και το ποιο συμαντικο θα πρεπει να ειναι μικρο αντε ενα κλικ μεγαλυτερο του colt
και ψάχνομαι και εχω μπερδευτεί λιγο.... ενα pegeout 208 μου αρεσε αλλα δεν χωράω στην θεση του οδηγου

Χωράς στo Colt αλλά όχι στο 208 ? Ίδια μου φαίνονται, ελάχιστα εκατοστά στενότερο το Peugeot. 

Και το Mitsubishi ASX είναι πολύ ωραίο, ίδιο πλάτος αλλά λιιιιγο μεγαλύτερο μήκος να χωράς !

Δημοσ.
1 minute ago, csontheline said:

Κατά 99% είσαι σε λάθος θέμα. Αφού η αξία ενός υβριδικού είναι στην πόλη και εσύ δεν βγάζεις αυτοκίνητο εκεί, δώρον άδωρον.

πολυ πυθανον να ειμαι απλα ελεγα μηπως κατι υπαρχει εκει εξω καινουργιο που να αξιζει για αυτη την χρηση πχ ηλεκτρικο υβδριδικο.... οχι οτι πεθανε το παλιο αυτοκινιτο τπτ δεν εχει απλα το εχω βαρεθει του θανατα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said:

1) ποια ειναι αυτα?

2) Απο Jazz του 17' να πας σε Jazz του 21-22 δηλαδη? Δεν ξερω αν αξιζει...θα πουλησεις το παλιο και θα δωσεις και κατι ακομα? Ετσι ισως...αλλα και παλι δεν κερδιζεις πολλα νομιζω. Εκτος αν το ενα ειναι υβριδικο και το αλλο οχι.

1) Τα καλά των ΜΕΚ είναι το τεράστιο δίκτυο ανεφοδιασμού και ο ταχύτατος ανεφοδιασμός. Όλα τα υπόλοιπα είναι αρνητικά (ρύποι, συντήρηση, θόρυβος κλπ, η λίστα μπορεί να γεμίσει βιβλίο).
Το ηλεκτρικό κομμάτι δεν έχει αρνητικά, αλλά κυρίως δεν έχει πλήρως τα θετικά, οπότε πάει προς το "έχει περισσότερα ματζαφλέρια που μπορούν να χαλάσουν".

2) Το δικό μου (2017) είναι θερμικό, αν θα άλλαζα θα πήγαινα σε υβριδικό (με υποχωρήσεις, καθώς με λίγη υπομονή μπορεί να πάω σε μεγαλύτερο ηλεκτρικό -> 1 φορά στην 3ετία αααααν θα υπάρξει άγχος για την αυτονομία).
Τα χιλιόμετρα που κάνουμε κάθε χρόνο είναι περίπου 12Κ, με τα μισά να γίνονται στην πόλη. Εκτός πόλης, φουλ φορτωμένο με κλιματισμό και μέση ταχύτητα τα 85χαω (στην ΠΑΘΕ, από τον υπολογιστή ταξιδίου), είχε 5,1λ/100χλμ. Προφανώς εκεί δεν θα δω καμία διαφορά. Οικονομικά φαίνεται να μην αξίζει. Στην οδήγηση όμως; (υποκειμενικό, αλλά...)

Επεξ/σία από csontheline
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, csontheline είπε

2) Το δικό μου (2017) είναι θερμικό, αν θα άλλαζα θα πήγαινα σε υβριδικό (με υποχωρήσεις, καθώς με λίγη υπομονή μπορεί να πάω σε μεγαλύτερο ηλεκτρικό -> 1 φορά στην 3ετία αααααν θα υπάρξει άγχος για την αυτονομία).

Αν προκειται για μικρη οικονομικη διαφορα αξιζει αλλα αν ειναι να δωσεις διαφορα τυπου 5k, αυτα θα χρειαστεις καποια χρονια για να τα κανεις αποσβεση αναλογως και των χλμ που κανεις καθε χρονο. Κανε την πραξη και δες αν συμφερει.

Δημοσ.
1 minute ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Αν προκειται για μικρη οικονομικη διαφορα αξιζει αλλα αν ειναι να δωσεις διαφορα τυπου 5k, αυτα θα χρειαστεις καποια χρονια για να τα κανεις αποσβεση αναλογως και των χλμ που κανεις καθε χρονο. Κανε την πραξη και δες αν συμφερει.

Στην πόλη, ειδικά με κλιματισμό, μπορεί να πάει στα 8-8,5. Ένα αντίστοιχο υβριδικό, πόσο κάτω μπορεί να είναι; Επίσης, έχει καλύτερο φρενάρισμα; Φαίνεται η διαφορά (η αίσθηση) κατά την μετάβαση από αναγεννητικό φρενάρισμα σε συμβατικό;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, Vasilisxd said:

Χωράς στo Colt αλλά όχι στο 208 ? Ίδια μου φαίνονται, ελάχιστα εκατοστά στενότερο το Peugeot. 

Και το Mitsubishi ASX είναι πολύ ωραίο, ίδιο πλάτος αλλά λιιιιγο μεγαλύτερο μήκος να χωράς !

3 θυρο colt ειναι εκει χωραει και ατομο με 2,10 υψος στο 4 θυρο οχι δεν χωραω
για καινουργιο ψαχνω μεχρι 23 +/- χιλιαρικα
μικρο μικος ειναι απαραιτητο(με πλατος δεν εχω θεμα)  παρκάρω σε μια τρύπα με ακροβατικά κυραιολεκτικα αλλιος εκει που μένω parking δεν βρίσκεις ουτε με sonar (ακομη και με πλερωμή)

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, csontheline είπε

Ένα αντίστοιχο υβριδικό, πόσο κάτω μπορεί να είναι;

Τα μισα ευκολα. Μπορει και κατω απο 4 αν μιλαμε για Yaris ας πουμε. Με τα Honda δεν το εχω τοσο πολυ αλλα ειναι ευκολα κατω απο 5 και προς το 4. 

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, csontheline είπε

Στην πόλη, ειδικά με κλιματισμό, μπορεί να πάει στα 8-8,5. Ένα αντίστοιχο υβριδικό, πόσο κάτω μπορεί να είναι; Επίσης, έχει καλύτερο φρενάρισμα; Φαίνεται η διαφορά (η αίσθηση) κατά την μετάβαση από αναγεννητικό φρενάρισμα σε συμβατικό;

Ένα 4,5 με 5 υπολόγιζε να είσαι μέσα (νορμαλ οδήγηση ,όχι διαγωνισμό οικονομίας)

14 ώρες πριν, theopan είπε

Πολλές κάνω! Φέτος και μέχρι τώρα μόνο (γιατί έχουμε ΠΟΛΛΗ συνέχεια ακόμα) όσες ενδεχομένως κάνεις στην ...5ετία! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πάντως!

Υ.Γ. Επί της ουσίας έχεις να παραθέσεις κάποιο επιχείρημα; Σε αυτοκίνητο -εκ των πραγμάτων καθώς είναι νέα τεχνολογία- λίγων ετών που κατά πάσα πιθανότητα έχει ακόμα εγγύηση σε ισχύ υποστηρίζεις ότι θα συνεχίσει να ισχύει η εγγύησή του μόλις δουν μετατροπή;

Χρειάζεσαι και άλλες βουτιές , δε μίλησα για εγγυήσεις κτλ 

Το αν κάνει κάποιος μετατροπή είναι δικό του θέμα , δεν αναφέρομαι για το δικό σου , απλά  ανέφερα ότι υπάρχει η επιλογή εδώ και χρόνια 

Δημοσ.
1 hour ago, Black Demis said:

3 θυρο colt ειναι εκει χωραει και ατομο με 2,10 υψος στο 4 θυρο οχι δεν χωραω. 

Εδώ οι κοντοί έχουν μεγάλο πλεονέκτημα, αγοράζουν ένα Yaris Cross και είναι σαν να πήρες εσύ RAV4.

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 26/08/2024 at 22:07, Metaksas said:

Για το Corolla το cross τι γνώμη έχετε; Είμαι ανάμεσα σε αυτό και το νέο Chr πάνω κάτω ίδια τιμή είναι, στα βασικό του μοντέλο.

On 26/08/2024 at 22:11, Αλεξανδρος A.92 said:

Αν θες χωρους πας στο Cross, αν σου αρεσει ο σχεδιασμος πας στο CHR. Μηχανικα ειναι ολοιδια, συστηματα ασφαλειας επισης. Μοναδικη διαφορα υπερ το Cross ειναι η πολλαπλων συνδεσμων πισω αναρτηση εναντιων της ημιακαμπτης του Cross.

Πολλαπλών συνδέσμων έχει το CHR και το Corolla Cross 2.0, το 1.8 έχει ημιάκαμπτο άξονα.

Εάν έχει οικογένεια, ειδικά παιδιά, το Corolla Cross είναι μονόδρομος. Στο CHR πίσω ακόμα και εγώ νιώθω κλειστοφοβικά.

Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα νιώθει ένα παιδί, εάν βάλεις το κάθισμα του και ανάποδα τότε είναι σίγουρο πως θα αποκτήσει ψυχολογικά γιατί δε θα βλέπει καν φως.

Η ηλιοροφή βοηθάει αρκετά αλλά και πάλι δεν αλλάζει τα μικρά τσάμια καθώς μιλάμε για "Coupe" μοντέλο.

Πήγαινε δες τα από κοντά και τα δυο, εάν έχεις μικρά παιδιά πάρε και το κάθισμα τους για να το βάλεις πίσω ενώ έχεις προσαρμόσει το μπροστινό κάθισμα στα μέτρα σου, καθώς έχει από τους μικρότερους χώρους για τους πίσω επιβάτες στην κατηγορία του.

Τα PHEV συμφέρουν κυρίως στα εταιρικά leasing, καθώς έως 40.000 € (Λιανική Τιμή Προ Φόρων) δεν έχουν φορολογία, όπως επίσης και τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Επεξ/σία από Axelq
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

πολυ πυθανον να ειμαι απλα ελεγα μηπως κατι υπαρχει εκει εξω καινουργιο που να αξιζει για αυτη την χρηση πχ ηλεκτρικο υβδριδικο.... οχι οτι πεθανε το παλιο αυτοκινιτο τπτ δεν εχει απλα το εχω βαρεθει του θανατα

Αν ειναι να το αλλαξεις λογω βαρεμαρας και οχι λογω αναγκης, κανε λιγη υπομονη.

Με τον πολεμο των ηλεκτρικων σκανε συνεχεια ανατιμησεις, και η αγορα ειναι σε τρομερο ανταγωνισμο.

Επισης πρεπει να καταληξεις σε τι μεγεθος θες...

21 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Εδώ οι κοντοί έχουν μεγάλο πλεονέκτημα, αγοράζουν ένα Yaris Cross και είναι σαν να πήρες εσύ RAV4.

(επισης ψωνιζουν απο τα παιδικα)

Shaquille O'Neal in a Lamborghini / Understandable Have a Great Day  (Attempted cleanup with color correction and some de-noising) (4096x2720px)  : r/MemeRestoration

fun fact, αυτη ειναι η Lambo του Shaq και ηταν ειδικη παραγγελια επειδη δε χωραγε, και την φουσκωσαν την οροφη για να εχει χωρο το κεφαλι του.

  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, Ntinaras said:

Αν ειναι να το αλλαξεις λογω βαρεμαρας και οχι λογω αναγκης, κανε λιγη υπομονη.

Με τον πολεμο των ηλεκτρικων σκανε συνεχεια ανατιμησεις, και η αγορα ειναι σε τρομερο ανταγωνισμο.

Επισης πρεπει να καταληξεις σε τι μεγεθος θες...

(επισης ψωνιζουν απο τα παιδικα)

Shaquille O'Neal in a Lamborghini / Understandable Have a Great Day  (Attempted cleanup with color correction and some de-noising) (4096x2720px)  : r/MemeRestoration

fun fact, αυτη ειναι η Lambo του Shaq και ηταν ειδικη παραγγελια επειδη δε χωραγε, και την φουσκωσαν την οροφη για να εχει χωρο το κεφαλι του.

απο βαρεμάρα ναι αμάξι δεν έχει τπτ ουτε λάδια καίει ουτε καν γρατζουνιά έχει......  απλά το βαρέθηκα.... το μέγεθος είναι standar colt ειναι 4,0 μέτρα (πρακτικά χωρίς πορτ μπαγαζ σχεδόν αλλα με χώρους μέσα μεγάλους για επιβάτες) το μέρος που παρακαρω το πολυ 4,2 4,3 μικους όχημά χωράει

32 minutes ago, Vasilisxd said:

Εδώ οι κοντοί έχουν μεγάλο πλεονέκτημα, αγοράζουν ένα Yaris Cross και είναι σαν να πήρες εσύ RAV4.

ενα δικαιο το εχεις 😛

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Black Demis είπε

απο βαρεμάρα ναι αμάξι δεν έχει τπτ ουτε λάδια καίει ουτε καν γρατζουνιά έχει......  απλά το βαρέθηκα.... το μέγεθος είναι standar colt ειναι 4,0 μέτρα (πρακτικά χωρίς πορτ μπαγαζ σχεδόν αλλα με χώρους μέσα μεγάλους για επιβάτες) το μέρος που παρακαρω το πολυ 4,2 4,3 μικους όχημά χωράει

ενα δικαιο το εχεις 😛

Οποτε θες ενα αμαξι 4 με 4.2 μετρα, για ταξιδια μια φορα στο τοσο?

Εγω κανα clio diesel θα επαιρνα η lpg :P

μεταχειρισμενα παντα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...