Προς το περιεχόμενο

Σύγκριση πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είδα το MG3 Hybrid+ από κοντά σε έκθεση, φαίνεται πολύ ποιοτικό μέσα.

Θα το οδηγήσω και κάποια από τις επόμενες μέρες. Φαίνεται ενδιαφέρουσα λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2024 στις 1:37 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Είδα το MG3 Hybrid+ από κοντά σε έκθεση, φαίνεται πολύ ποιοτικό μέσα.

Θα το οδηγήσω και κάποια από τις επόμενες μέρες. Φαίνεται ενδιαφέρουσα λύση.

Το οδήγησα και ήταν από τις πιο ευχάριστες οδηγικές εκπλήξεις που είχα σε test drive στα τελευταία χρόνια!

Τολμώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα περισσότερο από το MG4 του ίδιου κατασκευαστή.

Σαφώς ανώτερη αίσθηση από το μοσχοπουλημένο ανταγωνιστή Toyota Yaris Hybrid, που το έχω οδηγήσει κι αυτό. Αυτή τη στιγμή για υβριδικό πόλης μεταξύ των 2, θα διάλεγα ξεκάθαρα MG3 Hybrid+. Μού θύμησε πόσο αδιάφορα και χωρίς χαρακτήρα είναι τα Toyota.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/8/2024 στις 12:45 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Το οδήγησα και ήταν από τις πιο ευχάριστες οδηγικές εκπλήξεις που είχα σε test drive στα τελευταία χρόνια!

Τολμώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα περισσότερο από το MG4 του ίδιου κατασκευαστή.

Σαφώς ανώτερη αίσθηση από το μοσχοπουλημένο ανταγωνιστή Toyota Yaris Hybrid, που το έχω οδηγήσει κι αυτό. Αυτή τη στιγμή για υβριδικό πόλης μεταξύ των 2, θα διάλεγα ξεκάθαρα MG3 Hybrid+. Μού θύμησε πόσο αδιάφορα και χωρίς χαρακτήρα είναι τα Toyota.

ποσα χιλιομετρα μπορει να κινηθει αμιγως ηλεκτρικα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/5/2024 στις 2:08 ΜΜ, korakios είπε

σαν τι να δεις , τα Toyota που ήταν ήδη , είναι και τώρα , απλά έδωσε στη mazda και suzuki (με ονομασία STRONG HYBRID) την τεχνολογία

προς το παρών με συνδυασμό με ένα σύστημα lpg (ή και cng αν βολεύει) είναι ότι πιο οικονομική λύση υπάρχει

Συγχωρέστε με που "ξεθάβω" αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ. Τώρα σοβαρά πιστεύεις ότι σε ένα αμάξι 4ετίας-5ετίας το πολύ, υβριδικό ή ακόμα χειρότερα plugin υβριδικό με 1002 εγκεφάλους και ιδιορρυθμίες που μάλλον έχει ακόμα εργοστασιακή εγγύηση (η οποία προφανώς και θα ακυρωθεί αυτοστιγμή!) θα σε αφήσω να τρυπάς και να "κουμπώνεις" μπέκ, πνεύμονες, σωληνάκια, δεξαμένες και να κάνεις λοιπές "πατέντες" για να βάλεις ...αέρια; Λυπάμαι που το λέω έτσι ξερά, αλλά ούτε το καπό δεν θα σε αφήσω να ανοίξεις! 

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, theopan είπε

Συγχωρέστε με που "ξεθάβω" αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ. Τώρα σοβαρά πιστεύεις ότι σε ένα αμάξι 4ετίας-5ετίας το πολύ, υβριδικό ή ακόμα χειρότερα plugin υβριδικό με 1002 εγκεφάλους και ιδιορρυθμίες που μάλλον έχει ακόμα εργοστασιακή εγγύηση (η οποία προφανώς και θα ακυρωθεί αυτοστιγμή!) θα σε αφήσω να τρυπάς και να "κουμπώνεις" μπέκ, πνεύμονες, σωληνάκια, δεξαμένες και να κάνεις λοιπές "πατέντες" για να βάλεις ...αέρια; Λυπάμαι που το λέω έτσι ξερά, αλλά ούτε το καπό δεν θα σε αφήσω να ανοίξεις! 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλει κάποιος υγραέριο σε υβριδικό. Αν πάρεις υβριδικό και σου φαίνεται οτι καίει πολυ, σημαίνει οτι δεν ξερεις να οδηγάς, και ακόμα και πετάλια να του βάλεις, πάλι θα καίει.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, theopan είπε

Συγχωρέστε με που "ξεθάβω" αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ. Τώρα σοβαρά πιστεύεις ότι σε ένα αμάξι 4ετίας-5ετίας το πολύ, υβριδικό ή ακόμα χειρότερα plugin υβριδικό με 1002 εγκεφάλους και ιδιορρυθμίες που μάλλον έχει ακόμα εργοστασιακή εγγύηση (η οποία προφανώς και θα ακυρωθεί αυτοστιγμή!) θα σε αφήσω να τρυπάς και να "κουμπώνεις" μπέκ, πνεύμονες, σωληνάκια, δεξαμένες και να κάνεις λοιπές "πατέντες" για να βάλεις ...αέρια; Λυπάμαι που το λέω έτσι ξερά, αλλά ούτε το καπό δεν θα σε αφήσω να ανοίξεις! 

Κάνε καμιά βουτιά :) 

8 ώρες πριν, G.bar είπε

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλει κάποιος υγραέριο σε υβριδικό. Αν πάρεις υβριδικό και σου φαίνεται οτι καίει πολυ, σημαίνει οτι δεν ξερεις να οδηγάς, και ακόμα και πετάλια να του βάλεις, πάλι θα καίει.

Αν κανεις χλμ εννοείται ότι κανεις μετατροπή . Εκτός από τα ταξί που λόγω ότι δεν παίζουν καινούργια Cng και παίζουν με υβριδικά & μετατροπή Cng ή lpg , μπορεί κάποιος να τα βάλει κάτω ανάλογα τα χλμ που κάνει και να δει απόσβεση 

Δεν έχει κάτι ιδιαίτερο από τεχνικής πλευράς , απλά θερμικά είναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Metaksas είπε

Για το Corolla το cross τι γνώμη έχετε; Είμαι ανάμεσα σε αυτό και το νέο Chr πάνω κάτω ίδια τιμή είναι, στα βασικό του μοντέλο.

Αν θες χωρους πας στο Cross, αν σου αρεσει ο σχεδιασμος πας στο CHR. Μηχανικα ειναι ολοιδια, συστηματα ασφαλειας επισης. Μοναδικη διαφορα υπερ το Cross ειναι η πολλαπλων συνδεσμων πισω αναρτηση εναντιων της ημιακαμπτης του Cross.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/8/2024 στις 5:29 ΜΜ, korakios είπε

Κάνε καμιά βουτιά :) 

Πολλές κάνω! Φέτος και μέχρι τώρα μόνο (γιατί έχουμε ΠΟΛΛΗ συνέχεια ακόμα) όσες ενδεχομένως κάνεις στην ...5ετία! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον πάντως!

Υ.Γ. Επί της ουσίας έχεις να παραθέσεις κάποιο επιχείρημα; Σε αυτοκίνητο -εκ των πραγμάτων καθώς είναι νέα τεχνολογία- λίγων ετών που κατά πάσα πιθανότητα έχει ακόμα εγγύηση σε ισχύ υποστηρίζεις ότι θα συνεχίσει να ισχύει η εγγύησή του μόλις δουν μετατροπή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα υβριδικά, υπάρχει κέρδος εφόσον κινείσαι μέσα στην πόλη, σωστά;

Φαντάζομαι ότι υπάρχει μακροζωΐα στα φρένα, λόγω του αναγεννητικού φρεναρίσματος.

Πέραν αυτών, και δεδομένου ότι έχουν τα καλά και -ΚΥΡΙΩΣ- τα κακά των 2 κόσμων, γιατί να επιλέξει κάποιος υβριδικό; Μη λαμβάνοντας υπόψιν την φόρτιση σε αμιγώς ηλεκτρικό, γιατί να μην επιλέξει ηλεκτρικό (ή έστω PHEV); Δεν φαίνονται τόσο μεγάλες οι διαφορές στην τιμή.

Στην δική μου περίπτωση, έχω ένα Jazz 2017, μελλοντικά θα χρειαστεί ένα μεγαλύτερο suv (αλλά μάλλον πάει για μετά από 2-3 χρόνια), οπότε στο ενδιάμεσο σκεφτόμουν αν αξίζει η αλλαγή σε υβριδικό, κυρίως γιατί εκνευρίζομαι που "πετάω" ενέργεια και πόρους με τα φρεναρίσματα στην πόλη, αλλά και με τις επιταχύνσεις που μετά από 50-100 μέτρα πρέπει να ξαναγίνουν σταματήματα (γιατί μεγάλο ποσοστό δεν ξέρει να οδηγεί και να προβλέπει). Ζαχάρωνα την νέα γενιά jazz (2-3έτιας, όχι καινούριο), γιατί οι χώροι του είναι αξεπέραστοι στην κατηγορία του. Σχετικό το ερώτημα, αλλά αξίζει;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα αλλο προσον που εχουν τα υβριδικα ειναι οτι λογω της μπαταριας, ο θερμικος κινητηρας δεν λειτουργει σε ολη την διαρκεια της κινησης, οποτε καταπονειται λιγοτερο. Ετσι αν πχ ενα υβριδικο εχει 40.000 χλμ, το θερμικο μοτερ του εχει 20-25.000 αν θεωρησουμε οτι η μπαταρια επεμβαινει στο 30-40% της κινησης (υπερχοντρικα τα νουμερα)

απο εκει και περα για εμενα τα ηλεκτρικα εχουν 2 μεγαλα αρνητικα (ακομη) για εκτος και μονο

range anxiety και χρονο φορτισης. Σκεψου να θελεις να φορτισεις σε μια μαζικη εξοδο και στα ΣΕΑ Αταλαντης, οι 10 πριζες να ειναι πιασμενες

εντος πολης, νομιζω οτι σιγα σιγα ωριμαζει το δικτυο φορτιστων, πλεον τους βλεπεις και σε αλλα μαγαζια εκτος απο σουπερ. Εκει βεβαια, επειδη Ελλαδα εισαι, εχεις πολλες πιθανοτητες να πετυχεις τον ηλιθιο που εχει παρκαρει σε θεση ηλεκτρικου επειδη μπορει

και ειναι ανικητος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, csontheline είπε

Στα υβριδικά, υπάρχει κέρδος εφόσον κινείσαι μέσα στην πόλη, σωστά;

Φαντάζομαι ότι υπάρχει μακροζωΐα στα φρένα, λόγω του αναγεννητικού φρεναρίσματος.

Πέραν αυτών, και δεδομένου ότι έχουν τα καλά και -ΚΥΡΙΩΣ- τα κακά των 2 κόσμων, γιατί να επιλέξει κάποιος υβριδικό; Μη λαμβάνοντας υπόψιν την φόρτιση σε αμιγώς ηλεκτρικό, γιατί να μην επιλέξει ηλεκτρικό (ή έστω PHEV); Δεν φαίνονται τόσο μεγάλες οι διαφορές στην τιμή.

Στην δική μου περίπτωση, έχω ένα Jazz 2017, μελλοντικά θα χρειαστεί ένα μεγαλύτερο suv (αλλά μάλλον πάει για μετά από 2-3 χρόνια), οπότε στο ενδιάμεσο σκεφτόμουν αν αξίζει η αλλαγή σε υβριδικό, κυρίως γιατί εκνευρίζομαι που "πετάω" ενέργεια και πόρους με τα φρεναρίσματα στην πόλη, αλλά και με τις επιταχύνσεις που μετά από 50-100 μέτρα πρέπει να ξαναγίνουν σταματήματα (γιατί μεγάλο ποσοστό δεν ξέρει να οδηγεί και να προβλέπει). Ζαχάρωνα την νέα γενιά jazz (2-3έτιας, όχι καινούριο), γιατί οι χώροι του είναι αξεπέραστοι στην κατηγορία του. Σχετικό το ερώτημα, αλλά αξίζει;;;

Τα phev ειναι πανακριβα. Ειδικα γι αυτο που προσφερουν. Οριακα συμφερει να εχεις 2 αυτοκινητα. Ενα μικρο ηλεκτρικο πολης, και ενα μεγαλο για ταξιδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, csontheline είπε

Στα υβριδικά, υπάρχει κέρδος εφόσον κινείσαι μέσα στην πόλη, σωστά;

Υπάρχει μεγαλύτερο κέρδος στην πόλη σωστά που αναλογως των διαδρομων μπορεις να πας και για 1-2 χλμ με μηδενικη καταναλωση. Συνηθως παιζεις 60-70 ηλεκτρικα 30-40 βενζινη. Ωστοσο υπαρχει κερδος και στους επαρχιακους και εθνικους δρομους οπου εκει αντιστρεφονται τα ποσοστα αλλα επειδη δεν εχεις συνεχεις επιταχυνσεις η καταναλωση ειναι σε πολυ φυσιολογικα επιπεδα. Αθηνα Θεσ/νικη ας πουμε με 5/100 με cruise control 5-10 χλμ πανω απο τα ορια. Δηλαδη μεχρι και 140.

23 λεπτά πριν, csontheline είπε

Φαντάζομαι ότι υπάρχει μακροζωΐα στα φρένα, λόγω του αναγεννητικού φρεναρίσματος.

σωστο ειναι αυτο.

24 λεπτά πριν, csontheline είπε

και -ΚΥΡΙΩΣ- τα κακά των 2 κόσμων

ποια ειναι αυτα?

24 λεπτά πριν, csontheline είπε

Μη λαμβάνοντας υπόψιν την φόρτιση σε αμιγώς ηλεκτρικό, γιατί να μην επιλέξει ηλεκτρικό (ή έστω PHEV); Δεν φαίνονται τόσο μεγάλες οι διαφορές στην τιμή.

Θα μιλησω προσωπικα καθως εχω παραγγειλει αμαξι. Αν ειχα ιδιοκτητο παρκινγ και 2ο θερμικο αμαξι θα αγοραζα ηλεκτρικο οχημα. Τωρα ομως που μενω στο ενοικιο δεν μπορω να το κανω γιατι δεν θα ξερω που θα φορτιζω σταθερα. Το 2ο θερμικο αμαξι το θεωρω δεδομενο για μια περιπτωση εκτακτου αναγκης, πολλα γινονται. Οποτε για μενα αυτοι ηταν οι 2 κυριοι λογοι που παρολο που μπορουσα να δωσω τα λεφτα (και θα μου εβγαιναι και φτηνοτερα μαλλον με την επιδοτηση) δεν πηγα καν να δω ηλεκτρικο.

27 λεπτά πριν, csontheline είπε

Στην δική μου περίπτωση, έχω ένα Jazz 2017, μελλοντικά θα χρειαστεί ένα μεγαλύτερο suv (αλλά μάλλον πάει για μετά από 2-3 χρόνια), οπότε στο ενδιάμεσο σκεφτόμουν αν αξίζει η αλλαγή σε υβριδικό, κυρίως γιατί εκνευρίζομαι που "πετάω" ενέργεια και πόρους με τα φρεναρίσματα στην πόλη, αλλά και με τις επιταχύνσεις που μετά από 50-100 μέτρα πρέπει να ξαναγίνουν σταματήματα (γιατί μεγάλο ποσοστό δεν ξέρει να οδηγεί και να προβλέπει). Ζαχάρωνα την νέα γενιά jazz (2-3έτιας, όχι καινούριο), γιατί οι χώροι του είναι αξεπέραστοι στην κατηγορία του. Σχετικό το ερώτημα, αλλά αξίζει;;;

Απο Jazz του 17' να πας σε Jazz του 21-22 δηλαδη? Δεν ξερω αν αξιζει...θα πουλησεις το παλιο και θα δωσεις και κατι ακομα? Ετσι ισως...αλλα και παλι δεν κερδιζεις πολλα νομιζω. Εκτος αν το ενα ειναι υβριδικο και το αλλο οχι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...