Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 minutes ago, Ntinaras said:

Οποτε θες ενα αμαξι 4 με 4.2 μετρα, για ταξιδια μια φορα στο τοσο?

Εγω κανα clio diesel θα επαιρνα η lpg :P

μεταχειρισμενα παντα.

Μετάχ δεν τολμάω, κόστος στα καυσημα αδιάφορο (εδώ έχω 150.000 σε 13 χρόνια σχεδόν )

Απαιτήσεις δεν είναι πολλές, να είναι μικρό ότι αφορά μήκος να χωράω στην θέση του οδηγού και να είναι καινούργιο όσο αφορά δύναμη colt μια χαρά ήταν

Ψάχνω ψαχνω δεν βρίσκω τπτ κάτι c3 κάτι 208 που είδα απλά δεν χωράω οδηγός πόδια ακουμπάνε τημονη και μετά από λίγο μουδιαζω ολόκληρος επειδι 5ο πόδι είναι κολλημένο

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Full Hubrid λύση με μετατροπή LPG και διατηρώντας την εγγύηση του αυτοκινήτου. KIA στην Ιταλία.

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/to_kia_niro_syndyazei_benzini_reyma_lpg_kai_me_ena_gemisma_kanei_1_600_km-7836880/

Στην Ιταλία είναι διαδεδομένο , πολλές εκδόσεις βγαίναν ως GPL , με μετατροπή στην αντιπροσωπία και χωρίς να χάνεται η εγγύηση

Το θέμα είναι να βλέπαμε φωτό με τη δεξαμενή μιας και δε νομίζω να έχει χώρο λόγω μπαταριών , καλύτερα να ξηλώναν το άχρηστο ντεπόζιτο βενζίνης και να βάζανε μικρότερο μπας και χωρέσει η δεξαμενή lpg

  • Like 1
Δημοσ.

@korakios Η μπαταρια στα περισσοτερα υβριδικα ειναι κατω απο τα πισω καθισματα. Παρακατω δυο screenshots απο Ιταλικο βιντεο. Η δεξαμενη στην κλασικη θεση και το συστημα ειναι της BRC…

IMG_1114.jpeg.93ba25a22da304e7f3379650f151bfb5.jpeg

IMG_1116.jpeg.9fdb7c7c96067fae77d178894eee8d9d.jpeg

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ποιος ο λόγος να εχει ενα αυτοκίνητο 1600χλμ αυτονομία εκτός του να θέλει να κάνει το le mans ή να διασχίζει τη Μογγολία χωρίς να βάλει καυσιμο ?

  • Haha 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, aionnou είπε

Ποιος ο λόγος να εχει ενα αυτοκίνητο 1600χλμ αυτονομία εκτός του να θέλει να κάνει το le mans ή να διασχίζει τη Μογγολία χωρίς να βάλει καυσιμο ?

κάποια απο τα 1600 είναι με τη βενζίνη που πρακτικά δεν ενδιαφέρει τον καταναλωτή που θα το αγοράσει 

Δημοσ.

Καλησπέρα. Επειδή ενδιαφέρομαι για τα aircross ή Frontera λετε να αξίζει για εξοικονόμηση καυσίμου; 5,4 δίνουν βέβαια ειναι mild hybrid, δυστυχώς δεν θα βγουν full hybrid .. Τουλάχιστον μεσα στην πόλη που κινούμαι κυρίως θα εχω κατω απο 5λ; Αλλιώς μετα jogger lpg γτ το hybrid δεν λέει να έρθει, θυσιάζοντας ροπή και τεχνολογίες..να δούμε και τι άλλο θα βγει. Για 7θεσιο πάντα μιλάω..

.. 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα. Επειδή ενδιαφέρομαι για τα aircross ή Frontera λετε να αξίζει για εξοικονόμηση καυσίμου; 5,4 δίνουν βέβαια ειναι mild hybrid, δυστυχώς δεν θα βγουν full hybrid .. Τουλάχιστον μεσα στην πόλη που κινούμαι κυρίως θα εχω κατω απο 5λ; Αλλιώς μετα jogger lpg γτ το hybrid δεν λέει να έρθει, θυσιάζοντας ροπή και τεχνολογίες..να δούμε και τι άλλο θα βγει. Για 7θεσιο πάντα μιλάω..

.. 

πρέπει να βρεις το "wltp χαμηλής" για μέσα στην πόλη

ακόμα και 4λίτρα να καίει βάζεις υγραέριο μετά (βγάζοντας εκτός την εγγύηση του μοτέρ) , όμως δες αν υπάρχει χώρος για τη δεξαμενή

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν απατώμαι το έχεις αναφέρει ξανά  και πραγματικά δεν μπορώ να βρω ένα λόγο που θα πληρώσεις κάποιος την προστιθεμενη αξία για υβριδικό σύστημα (οποιασδήποτε εταιρείας) και θα την πετάξει μαζί με την εγγύηση για να βάλει αέριο. 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, zanskou είπε

Αν δεν απατώμαι το έχεις αναφέρει ξανά  και πραγματικά δεν μπορώ να βρω ένα λόγο που θα πληρώσεις κάποιος την προστιθεμενη αξία για υβριδικό σύστημα (οποιασδήποτε εταιρείας) και θα την πετάξει μαζί με την εγγύηση για να βάλει αέριο.

Όσοι το έχουν κάνει (προφανώς γράφουν αρκετά χλμ μιας και σε υβριδικό είναι μικρότερη η διαφορά/απόσβεση) και κάνουν τις πράξεις ζυγίζοντας την εξοικονόμηση σε καύσιμο VS ζημιά μοτέρ απο αστοχία υλικού

είναι υποκειμενικό , ο καθένας κάνει ότι νομίζει καλύτερο για τον ίδιο :)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

πρέπει να βρεις το "wltp χαμηλής" για μέσα στην πόλη

ακόμα και 4λίτρα να καίει βάζεις υγραέριο μετά (βγάζοντας εκτός την εγγύηση του μοτέρ) , όμως δες αν υπάρχει χώρος για τη δεξαμενή

Ναι θα την δω. Ρίσκο Κορακιε αυτό να βαλω lpg το εκανα με focus του 7 οκ αλλα με καινούργιο δύσκολα. Αν ηταν θα έπαιρνα κινέζικο θηρίο suv 24000 και θα πετούσα αέριο αλλα ειναι κινηση υψηλού ρίσκου..

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/10/2024 στις 11:54 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Πολύ ακριβό το zs max κατά την γνώμη μου πάντως. Για να πεις ότι παίρνεις την δεύτερη έκδοση με φυσιολογικό έστω εξοπλισμό πας στα 26-27. Too much κι αυτό. Ειδικά συγκρίνοντας με την τιμή του προηγούμενου και την τιμή του σε άλλες χώρες. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bigi444444 είπε

Πολύ ακριβό το zs max κατά την γνώμη μου πάντως. Για να πεις ότι παίρνεις την δεύτερη έκδοση με φυσιολογικό έστω εξοπλισμό πας στα 26-27. Too much κι αυτό. Ειδικά συγκρίνοντας με την τιμή του προηγούμενου και την τιμή του σε άλλες χώρες. 

Αν και ειναι αδιαφορο σαν σχεδιο, εχει μακραν την καλυτερη εφαρμογη οθονης που εχω δει. Όχι σαν ορθιο ταμπλετ τερμα πανω να πεταει σαν τσουτσου. Ουτε σε μεγεθος τηλεορασης οπως κανουν οι αλλοι Κινέζοι.

Δημοσ.

Ειναι πάντως δύσκολη εξίσωση στα mild hybrid να δεις τι καίνε ακριβώς..τα hybrid ειναι πιο σιγουρακι απλά πληρώνεις παραπάνω ενω παλια έπαιρνες diesel φθηνό και οικονομικό. Τεσπα αυτα ειναι τα δεδομένα, τουλάχιστον με MG να κρατηθούν οι τιμές στο 25+ και οχι ολα τα suv να ειναι στα 30..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...