kostasgr78 Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου Γειά χαρά στην παρέα. Ανοίγω ένα νέο θέμα, προς συζήτηση των διαθέσιμων πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων. Προσωπικά από καιρό με την επέκταση της ηλεκτροκίνησης, είμαι από αυτούς που εδώ και χρόνια πιστεύουν ότι ναι μεν πάμε προς τα αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά θα πάμε με πολύ πιο αργό ρυθμό. Τόσο διεθνώς, αλλά και ακόμα περισσότερο στη χώρα μας. Συνεχίζω και πιστεύω στην αξία των πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων (Full Hybrid), ως μιας τεχνολογίας μετάβασης πιθανόν και για τουλάχιστον 10-15 χρόνια (απλές προσωπικές εκτιμήσεις) ακόμα να πωλούνται και φυσικά άλλα τόσα για να διανύσουν το χρόνο ζωής τους. Μπορεί και παραπάνω, αν τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν μπορέσουν ποτέ να αντικαταστήσουν 100% τα έχοντα θερμικό κινητήρα. Εκτιμώ ότι θα υπάρξει κάποια ανάπτυξη πλήρως υβριδικών λύσεων και από άλλους κατασκευαστές που δεν το είχαν στα σχέδια, βλέποντας την παγκόσμια επιβράδυνση της ηλεκτροκίνησης. Ας αποφύγουμε τα flame wars (ηλεκτρικά ή όχι) στο παρόν θέμα, έκανα απλά μια εισαγωγή, γιατί θεωρώ πώς έχει αξία να κρατάμε ακόμα την προσοχή μας στην υβριδικότητα. Στο παρόν θέμα θέλουμε να συγκεντρώσουμε τις πλήρως υβριδικές λύσεις, δηλαδή ηλεκτροκινητήρας που μπορεί να δουλεύει αυτόνομα με σβησμένο τον θερμικό. Δεν αφορά τις λύσεις ήπιας υβριδικότητας, που είναι μαρκετίστικες λύσεις και κανονιστικής συμμόρφωσης στις εκπομπές. Δεν αφορά τα PHEV, που είναι αμφιλεγόμενα και φαίνεται να αρχίζουν να χαιρετούν σιγά-σιγά, όταν φτιαχτεί ο νέος αλγόριθμος WLTP που αποδείξει ότι έχουν σημαντικά μεγαλύτερες εκπομπές από ό,τι πιστεύεται (αφού αρκετοί ιδιοκτήτες τα οδηγούν κυρίως με το θερμικό τους κομμάτι, αφόρτιστα). 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου (επεξεργασμένο) hypε ηλεκτρικου=κινουμε ηλεκτρικα και 0 τεκμηριο αγορας/ποθεν εσχες,0 τελος ταξινομησης hype-cheat phev = εως 50-75% ΕΚΠΤΩΣΗ στο τελος ταξινομησης (σοβαρες εκπτωσεις γ μτχ εισαγωγης),4κινηση θα εβαζα στα θετικα κ τα τελη κυκλοφοριας αλλα ειμαι σιγουρος συντομα θα πληρωνουν κατι ολα τα παραπανω.. καμια μπαταρια ουτε τεσλα δεν βγαζει τα 500-600κμ π ανακοινωνουν..(ειναι στα μισα) τα phev δεν προκειται να φορτισουν ποτε εκτος σπιτιου...δηλ.φορτιζουν με μολις 3-7kw(οχι πανω απο απλη σουκο) , οταν τα ηλεκτρικα φτανουν 250 ακομη κ 350kw η αναμονη που γινεται σε φορτιστες εθνικης οδου οταν πεφτει σε εξοδο 3ημερου,γιορτες ειναι σοβαρο fail θεωρεις οτι υπαρχει phev π δεν ειναι cheat ?δεν ειναι τυχαιο π δεν παιζει κατω απο 50κ αυτοκ κ μπαινει μονο στα ακριβα Επεξ/σία 14 Μαϊου από kage 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου (επεξεργασμένο) Η μπαταρία τους συνήθως είναι πολύ μικρή για διαδρομές πάνω από 60-70 χλμ, αλλά εμπλέκοντας τον ηλεκτροκινητήρα ενδιάμεσα, πετυχαίνουν καλές επιταχύνσεις και οικονομία καυσίμου. Το PHEV που έχουμε στην οικογένεια, έχει μειωμένη κατανάλωση βενζίνης κατα 50% περίπου από το αντιστοιχο βενζινοκίνητο, και οι επιδόσεις από σταση είναι σαφώς καλύτερες από τον (αρκετα αξιοπρεπή) βενζινοκινητήρα. Αλλά είναι αυτά μόνο τα ζητούμενα ? Ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί κατα 20% σε σχέση με το ίδιο (συμβατικό) μοντέλο και έχει περίεργο, άβολο σχήμα. Λόγω της μπαταρίας, η οποία αν και μικρή, φορτίζει σχετικά αργά όπως γράφηκε και παραπάνω. Βέβαια δεν θα είχε και νόημα να φορτίσει γρηγορότερα μια και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό. Eίναι μία μέση λύση με τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα και των δύο τυπων. (ICE/BEV). Δεν κάνουν τίποτα εντελώς σωστα αλλά και τιποτα εντελώς λάθος. Οπως το δει κανείς. 31 λεπτά πριν, kage είπε η αναμονη που γινεται σε φορτιστες εθνικης οδου οταν πεφτει σε εξοδο 3ημερου,γιορτες ειναι σοβαρο fail Τα PHEV δεν έχει νοημα να τα φορτίζει κανείς σε σταθμούς εθνικών οδών. Αν πέσει η σταθμη της μπαταρίας φορτίζεται από τον βενζινοκινητηρα και το regenerative braking, αλλά ακριβώς λόγω του βενζινοκινητήρα φτάνεις στον προορισμό σου, και φορτίζεις εκεί. Επεξ/σία 13 Μαϊου από Jiakometi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου (επεξεργασμένο) αναφερομουν για μοντελα b/c suv τυπου q5 6,xc60 90,stelvio/tonale/levante,x3-4-5,x trail,lexus nx δεν χανουν τοσο σε χωρο κ μια χαρα κινουνται με αρκετα km ακομη κ 3ψηφια για μερικες δεκαδες km..αν υπαρχουν πιο μικρα phev δεν μ ερχονται τωρα ... σε αυτα τα μεγαλα εφτασαν εως 25kw μπαταριες οταν τα τεσλα εχουν 60-75Kw Επεξ/σία 13 Μαϊου από kage Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 13 Μαϊου Share Δημοσ. 13 Μαϊου Tα PHEV αν δεν τα φορτιζεις δεν εχει κανενα νοημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 13 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 13 Μαϊου Το θέμα το ξεκίνησα για να δούμε τί υπάρχει στην αγορά σε πλήρη υβριδικά που δεν κουμπώνουν σε ρεύμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Burgos Δημοσ. 14 Μαϊου Share Δημοσ. 14 Μαϊου Εγώ πάντως με το PHEV έχω μέση κατανάλωση στο σύνολο των διανυθέντων χιλιομέτρων, 4.2l/100km χωρίς να το φορτίζω σπίτι. Όσο φορτίσει εν κινήσει και όσο το φορτίσω σε σούπερ μάρκετ, εμπορικά κλπ. Αν το φόρτιζα σπίτι θα είχα χαλαρά 2.5l/100km. Με το ζόρι βγάζει γενικά 35χλμ αλλά μια χαρά είναι για καθημερινά. Το πήρα για τον λόγο που αναφέρει ο @kage. Cheat για να γλιτώσω το 75% των τελών ταξινόμησης. Αλλά μια χαρά βγήκε από καταναλώσεις και επιδόσεις. Κάνει έναν σχετικά ψόφιο κινητήρα να έχει αρκετά καλές επιταχύνσεις 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 14 Μαϊου Share Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 13/5/2024 στις 11:11 ΠΜ, kostasgr78 είπε Το θέμα το ξεκίνησα για να δούμε τί υπάρχει στην αγορά σε πλήρη υβριδικά που δεν κουμπώνουν σε ρεύμα. σαν τι να δεις , τα Toyota που ήταν ήδη , είναι και τώρα , απλά έδωσε στη mazda και suzuki (με ονομασία STRONG HYBRID) την τεχνολογία προς το παρών με συνδυασμό με ένα σύστημα lpg (ή και cng αν βολεύει) είναι ότι πιο οικονομική λύση υπάρχει Επεξ/σία 14 Μαϊου από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 14 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 14 Μαϊου Τα πλήρως υβριδικά της Honda πώς είναι σε σχέση με της Toyota; Άλλοι κατασκευαστές έχουν στα σχέδια τίποτα για πλήρως υβριδικά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panagiotis 05 Δημοσ. 14 Μαϊου Share Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) και η νισσάν - ρενό έχουν πλήρως υβριδικά και μάλιστα με το κιβώτιο της ρενό από την F1 Alpine. έχω το juke και πολύ πρόσφατα κυκλοφόρησε και το DS3. Επεξ/σία 14 Μαϊου από Panagiotis 05 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 15 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 15 Μαϊου 23 ώρες πριν, korakios είπε σαν τι να δεις , τα Toyota που ήταν ήδη , είναι και τώρα , απλά έδωσε στη mazda και suzuki (με ονομασία STRONG HYBRID) την τεχνολογία προς το παρών με συνδυασμό με ένα σύστημα lpg (ή και cng αν βολεύει) είναι ότι πιο οικονομική λύση υπάρχει Δεν το ήξερα, νόμιζα ότι της Suzuki ήταν δικό της. Βλέπω πάντως μεγαλύτερες καταναλώσεις σε αναφορές, από αντίστοιχου βάρους αμαξώματα σε σχέση με την Toyota. 23 ώρες πριν, Panagiotis 05 είπε και η νισσάν - ρενό έχουν πλήρως υβριδικά και μάλιστα με το κιβώτιο της ρενό από την F1 Alpine. έχω το juke και πολύ πρόσφατα κυκλοφόρησε και το DS3. Δεν τα ήξερα. Μπήκα είδα λίγο τη Nissan, και παρατήρησα και τα μηχανικά σύνολο e-Power πέραν του Hybrid (που αναφέρει έτσι και υποθέτω είναι το Full). DS3, πλήρως υβριδικό; Όχι MHEV, PHEV; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panagiotis 05 Δημοσ. 15 Μαϊου Share Δημοσ. 15 Μαϊου 7 hours ago, kostasgr78 said: Δεν το ήξερα, νόμιζα ότι της Suzuki ήταν δικό της. Βλέπω πάντως μεγαλύτερες καταναλώσεις σε αναφορές, από αντίστοιχου βάρους αμαξώματα σε σχέση με την Toyota. Δεν τα ήξερα. Μπήκα είδα λίγο τη Nissan, και παρατήρησα και τα μηχανικά σύνολο e-Power πέραν του Hybrid (που αναφέρει έτσι και υποθέτω είναι το Full). DS3, πλήρως υβριδικό; Όχι MHEV, PHEV Το e power έχει το χαρακτηριστικό ότι η μετάδοση γίνεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα. Ο θερμικός χρησιμοποιείται μόνο για φόρτιση της μπαταρίας και όχι για κίνηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzampatzis Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) On 15/05/2024 at 14:06, kostasgr78 said: Δεν το ήξερα, νόμιζα ότι της Suzuki ήταν δικό της. Βλέπω πάντως μεγαλύτερες καταναλώσεις σε αναφορές, από αντίστοιχου βάρους αμαξώματα σε σχέση με την Toyota. Όντως είναι σύστημα της Suzuki και σίγουρα δεν είναι τόσο καλό όσο της Toyota. Επεξ/σία 18 Μαϊου από tzampatzis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου Στις 14/5/2024 στις 1:08 ΜΜ, korakios είπε σαν τι να δεις , τα Toyota που ήταν ήδη , είναι και τώρα , απλά έδωσε στη mazda και suzuki (με ονομασία STRONG HYBRID) την τεχνολογία προς το παρών με συνδυασμό με ένα σύστημα lpg (ή και cng αν βολεύει) είναι ότι πιο οικονομική λύση υπάρχει Το Swace και Across είναι το σύστημα της Toyota, το Vitara και S-Cross της Suzuki. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 18 Μαϊου Share Δημοσ. 18 Μαϊου 10 λεπτά πριν, NT1G είπε Το Swace και Across είναι το σύστημα της Toyota, το Vitara και S-Cross της Suzuki. Είχα διαβάσει άρθρα που η Toyota έδωσε στη Suzuki ,αν ήταν μπαρούφες ,πάσο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα