panther_512 Δημοσ. 12 Μαϊου Δημοσ. 12 Μαϊου 23 hours ago, garfield1984 said: Το concept της διαφήμισης είναι κλεμμένο πάντως Χεχε, νομίζω αυτό είναι πιο σοβαρό απο τους θιγμένους με την apple. Μιλάμε για 99.9% copy paste. 1
Chris_BMW Δημοσ. 12 Μαϊου Δημοσ. 12 Μαϊου Στις 11/5/2024 στις 12:05 ΠΜ, georgi0 είπε που είσαι ρε Στηβ να δεις χάλια εν έτη 2024 Μα από αυτόν εμπνεύστηκαν απλά 20 χρόνια μετά το “An I pod , a phone and an internet communicator” είναι αυτό που είδες στη διαφήμιση
Dimitris_1981 Δημοσ. 12 Μαϊου Δημοσ. 12 Μαϊου 5 ώρες πριν, nikoskon είπε Πώς μπορείς να μιλάς για τέχνη, καταργώντας την ίδια αλλά και τα μέσα της; Η διαφήμιση είχε σκοπό να γίνει γνωστή έχοντας αρνητικό αντίκτυπο, όπως και έγινε. End of story. Δεν καταργεί την τέχνη ούτε τα μέσα της. Είναι αλληγορικό όπως είπα. Δεν είναι τυχαίο που τα προϊόντα της απευθύνονται κυρίως σε δημιουργικό κοινό. Content Creators, musicians, digital artists κτλ…. Στο δεύτερο επαναλαμβάνεις ότι είπα; Ποιο είναι το point σου; Τέλος η τέχνη είναι μορφή έκφρασης. Τα μέσα της δεν έχουν τόση σημασία, μέσα στα χρόνια αλλάζουν και ο σκοπός είναι να εξυπηρετούν το όραμα του καλλιτέχνη.
fast8 Δημοσ. 12 Μαϊου Δημοσ. 12 Μαϊου Στις 11/5/2024 στις 1:36 ΜΜ, Vault13 είπε Δεν θελουμε να φανταστουμε θεατρα να καιγονται και αλογα να σκοτωνονται. Φαντασου τα εσυ φτανει. μενω στην διαφημιση της apple που δεν εχει ουδεμια σχεση με ολα οσα γραφεις ή τις σαχλες «αναγωγες στο τετραγωνο» που κανεις. Υπάρχει μια διαφήμιση απο έναν κολοσό που προκάλεσε αντιδράσεις και ο οποίος για κάποιο λόγο αποφασίζει να ζητήσει συγνώμμη. Την είδηση την γράφουν χιλιάδες σελίδες σε όλο τον κόσμο και την διαβάζουν εκατομμύρια. Εσύ αποφασίζει όμως αντί να ασχοληθείς με την διαφήμιση και να σχολιάσεις την είδηση να κάνεις προσωπική επίθεση σε εμένα μιλώντας για σάχλες και «αναγωγες στο τετραγωνο». Δεν σχολιάζεις το θέμα, επιτίθεσαι σε εμένα και στην άποψη μου και μάλιστα χωρίς κάποιο επιχείρημα. Με τιμάει αυτή η προσοχή και η ειδική μεταχείριση. Δεν με ενδιαφέρει βέβαια η γνώμη σου, αλλά αυτό είναι άλλο.
Ne0n Δημοσ. 13 Μαϊου Δημοσ. 13 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 11/5/2024 στις 1:26 ΜΜ, garfield1984 είπε Το concept της διαφήμισης είναι κλεμμένο πάντως Δεν θίχτηκαν τότε με το θέμα εκείνης την διαφήμισης, θίχτηκαν 15 χρόνια μετά με την πιστή αντιγραφή της που έχει ακριβώς το ίδιο θέμα! Είναι πολλά τα χρήματα τώρα... Επεξ/σία 13 Μαϊου από Ne0n
panther_512 Δημοσ. 13 Μαϊου Δημοσ. 13 Μαϊου 4 hours ago, Ne0n said: Δεν θίχτηκαν τότε με το θέμα εκείνης την διαφήμισης, θίχτηκαν 15 χρόνια μετά με την πιστή αντιγραφή της που έχει ακριβώς το ίδιο θέμα! Είναι πολλά τα χρήματα τώρα... Σωστό, αλλά το ότι αντέγραψε κατά 99.9% παλαιότερη διαφήμιση άλλου κατασκευαστή, δεν την τιμάει ιδιαίτερα έτσι?
Ne0n Δημοσ. 13 Μαϊου Δημοσ. 13 Μαϊου 1 λεπτό πριν, panther_512 είπε Σωστό, αλλά το ότι αντέγραψε κατά 99.9% παλαιότερη διαφήμιση άλλου κατασκευαστή, δεν την τιμάει ιδιαίτερα έτσι? Φυσικά και δεν την τιμάει, έπεσε στο clopy/paste που επίσης είναι κατακριτέο! Είναι κλασικό φαινόμενο της εποχής μας, αλλά κατά την άποψη μου περισσότερο κατακριτέο είναι το γεγονός ότι κάποιοι προσπαθούν να βγάλουν χρήματα με το πρόσχημα ότι θίγονται ηθικά εκμεταλλευόμενοι την δύναμη και την φήμη μιας εταιρίας παραβλέποντας τον πραγματικό ηθικό σκοπό, κάτι που είναι υποκριτικό! Ας τα βάλουν και με την LG τότε και με τόσες άλλες εταιρίες που έχουν βγάλει ένα σκασμό διαφημίσεις γιατί μπορεί να τους θίγει κάτι άλλο που θα σκαρφιστούν από την παλέτα, αλλά φυσικά εκείνες οι εταιρίες δεν πουλάνε τόσο πλέον, οπότε στοχεύουν στο μεγαλύτερο κέρδος!
Super Moderators paredwse Δημοσ. 13 Μαϊου Super Moderators Δημοσ. 13 Μαϊου 3 hours ago, panther_512 said: Σωστό, αλλά το ότι αντέγραψε κατά 99.9% παλαιότερη διαφήμιση άλλου κατασκευαστή, δεν την τιμάει ιδιαίτερα έτσι? Δεν τιμάει ιδιαίτερα το διαφημιστικό γραφείο που έκανε τη διαφήμιση - όχι τον διαφημιζόμενο. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Μαϊου Super Moderators Δημοσ. 13 Μαϊου 10 minutes ago, paredwse said: Δεν τιμάει ιδιαίτερα το διαφημιστικό γραφείο που έκανε τη διαφήμιση - όχι τον διαφημιζόμενο. Σίγουρα, αλλά έδωσε και το ok η Apple, δεν έκανε του κεφαλιού της η διαφημιστική. 😛 1
fast8 Δημοσ. 13 Μαϊου Δημοσ. 13 Μαϊου (επεξεργασμένο) Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ της διαφήμισης της LG και της Apple, είναι τα 15 χρόνια διαφορά. Οταν έβγαλε την διαφήμιση η LG, όλοι ξέρανε ότι υπερβάλει για το τι μπορεί να κάνει και τι επιδιώκει. Σιγά μην κάνει και καφέ σκέφτηκαν. Τώρα που την έβγαλε η Apple έχει αλλάξει ο κόσμος, οι φορητές συσκευές και η τεχντητή νοημοσύνη έχουν προχωρήσει τόσο ώστε ο κόσμος να μην το βλέπει ως διαφημιστική υπερβολή, αλλά σαν μια πραγματική απειλή. Επεξ/σία 13 Μαϊου από fast8
MikeGR7 Δημοσ. 17 Μαϊου Δημοσ. 17 Μαϊου Όποιος και αν ηταν ο σκοπός και όποια και αν ήταν η εταιρεία, η διαφήμιση αυτή είναι απλά εμετός.
Ne0n Δημοσ. 18 Μαϊου Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 13/5/2024 στις 2:10 ΜΜ, fast8 είπε Οταν έβγαλε την διαφήμιση η LG, όλοι ξέρανε ότι υπερβάλει για το τι μπορεί να κάνει και τι επιδιώκει. Σιγά μην κάνει και καφέ σκέφτηκαν. Τώρα που την έβγαλε η Apple έχει αλλάξει ο κόσμος, οι φορητές συσκευές και η τεχντητή νοημοσύνη έχουν προχωρήσει τόσο ώστε ο κόσμος να μην το βλέπει ως διαφημιστική υπερβολή, αλλά σαν μια πραγματική απειλή. 15 χρόνια δεν είναι πολλά , αναφορικά με το θέμα μας διαφήμισης, ανάλογα με το ποιους και τι ακριβώς θίγει. Υπάρχει η κυριολεκτική και η μεταφορική έννοια. Οπότε ας αναλύσουμε λίγο τις έννοιες για να καταλάβω τι εννοείς σύμφωνα με τις δύο τελευταίες γραμμές που έγραψες: Κυριολεξία : Η διαφήμιση δείχνει μια πρέσα να συνθλίβει διάφορα μουσικά και εικαστικά εργαλεία. Μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα , αφού ήδη το έκαναν κατά την παραγωγή της διαφήμισης. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα μήνυμα υπέρ της ανακύκλωσης εάν δεν το ανάγουμε ειδικά στα αντικείμενα που χρησιμοποιήθηκαν. Μεταφορά : Η διαφήμιση δείχνει ότι μια πρέσα συνθλίβει διάφορα μουσικά και εικαστικά εργαλεία. Δηλαδή, συνθλίβει τα εργαλεία της ανθρώπινης έκφρασης, που χρησιμοποιούνται διαμέσου της τέχνης, άρα την τέχνη στο σύνολο της και την ελευθερία της έκφρασης γενικότερα. Συλλογισμός: Κανονικά οι ίδιοι άνθρωποι που θίχτηκαν τώρα με το θέμα της συγκεκριμένης διαφήμισης, θα έπρεπε να θιχτούν και τότε αφού "βασίζονται" όπως λένε στην μεταφορική της έννοια...αυτή η τοποθέτηση έχει μόνο μία βάση : Είναι ήδη γεγονός και πασίγνωστο ότι οι δικτάτορες στο πρόσφατο παρελθόν (για να μην αναφερθώ και στο παρόν) κατάφεραν να περιορίσουν την έκφραση της τέχνης και κατά συνέπεια την ελευθερία της έκφρασης, μέσω του απολυταρχισμού που επέβαλαν και της καταδυνάστευσης των λαών τους και ενίοτε εξαφάνισαν ολόκληρα μνημεία της ανθρώπινης τέχνης από τον χάρτη για να πετύχουν τον σκοπό τους. Συνεπώς αυτ(οι)ή είναι μια πραγματική απειλή και όχι οι φορητές συσκευές ή η ΤΝ (με βάση την δομή που έχει στις μέρες μας και η οποία δεν είναι τίποτα περισσότερο από άλλο ένα "έξυπνο" εργαλείο). Εκτός και εάν εννοείς ότι ο κόσμος πίστευε εκείνη την εποχή ότι ακόμα και εάν η LG είχε ένα "σκοτεινό σχέδιο" δεν θα μπορούσε να το πράξει με την τότε τεχνολογία οπότε και δεν την υπολόγιζαν ως απειλή όταν πρωτοεμφάνισε την συγκεκριμένη διαφήμιση (σιγά μην κάνει και καφέ όπως ανέφερες), ενώ τώρα "τρομοκρατήθηκαν" γιατί είδαν την απειλή αυτή να γίνεται πλέον υπαρκτή στο πρόσωπο της Apple η οποία θα υποδουλώσει τον κόσμο με την απίστευτη δύναμη της σημερινής τεχνολογίας που κατέχει(!?) και ακόμα χειρότερα η διαφήμιση αυτή είναι ένα έμμεσο μήνυμα του απώτερου "σκοτεινού σκοπού" της(!?) Συμπέρασμα: Οπότε με βάση κάποια ρεαλιστικά κριτήρια θεωρώ ότι είναι υποκριτικό κάποιοι να θίγουν τώρα το συγκεκριμένο θέμα της διαφήμισης και μάλιστα 15 χρόνια μετά (η οποία είναι απλά μια διαφημιστική αστοχία και τίποτα περισσότερο) και όχι τότε που πρωτοεμφανίστηκε, γεγονός που με κάνει να αμφιβάλλω για τα πραγματικά κίνητρα τους. Είναι απλό, τώρα τα χρήματα είναι πολλά και ακόμα περισσότερη η φήμη που μπορούν να αποκομίσουν. Επεξ/σία 18 Μαϊου από Ne0n
fast8 Δημοσ. 18 Μαϊου Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) Εσύ οπως και άλλοι εδώ, το θέμα το βλέπετε απο διαφορετική οπτική γωνία απο αυτή των ανθρώπων που παραπονέθηκαν στο twitter. Πιστεύετε ότι θίχτηκαν, η σωστή λέξη είναι φοβήθηκαν, αναστατώθηκαν και κάποιοι απο αυτούς το παλεύουν. Καμία σχέση δεν έχει η σημερινή τεχνολογία με 15 χρόνια πριν. 15 χρόνια πριν είχαμε τα κινητά της LG για selfies και facebook. Τώρα είμαστε σε άλλο σημείο. Ειδικά στο χώρο του θεάματος, στο hollywood, πρόσφατα είχαμε απεργίες για μήνες με κύριο αίτημα τον περιορισμό του ΑΙ. Πήραν υπόσχεση για παράταση μόνο μερικών ετών. πχ ήδη εταιρίες έχουν αγοράσει την εικόνα και τις φωνές ανθρώπων για να μπορούν να τα χρησιμοποιούν όπως και όσο θέλουν. Δεν χρειάζονται πλέον τους ηθοποιούς και τους μουσικούς όσο πριν. Για μήνες όλο το hollywood, ηθοποιοί, σεναριογράφοι, μουσικοί, τεχνικοί, ήσαν σε απεργία και κάθε μέρα συζητούσαν πως θα εμποδίσουν το AI. Οπως καταλαβαίνεις αυτοί οι διάσημοι είδαν την διαφήμιση απο διαφορετικό πρίσμα. Η δικη μου γνώμη δεν μετράει, οι μεταπτυχιακές σπουδές μου είναι στο machine learning και ξέρω πως δεν υπάρχει γυρισμός. Οι καλλιτέχνες όμως θα το παλέψουν πολύ γιατί ξέρουν ότι κοστίζουν πολλά χρήματα και είναι εύκολο να αντικατασταθούν. Επεξ/σία 18 Μαϊου από fast8
Ne0n Δημοσ. 18 Μαϊου Δημοσ. 18 Μαϊου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, fast8 είπε Εσύ οπως και άλλοι εδώ, το θέμα το βλέπετε απο διαφορετική οπτική γωνία απο αυτή των ανθρώπων που παραπονέθηκαν στο twitter. Πιστεύετε ότι θίχτηκαν, η σωστή λέξη είναι φοβήθηκαν, αναστατώθηκαν και κάποιοι απο αυτούς το παλεύουν. Καμία σχέση δεν έχει η σημερινή τεχνολογία με 15 χρόνια πριν. 15 χρόνια πριν είχαμε τα κινητά της LG για selfies και facebook. Τώρα είμαστε σε άλλο σημείο. Ειδικά στο χώρο του θεάματος, στο hollywood, πρόσφατα είχαμε απεργίες για μήνες με κύριο αίτημα τον περιορισμό του ΑΙ. Πήραν υπόσχεση για παράταση μόνο μερικών ετών. πχ ήδη εταιρίες έχουν αγοράσει την εικόνα και τις φωνές ανθρώπων για να μπορούν να τα χρησιμοποιούν όπως και όσο θέλουν. Δεν χρειάζονται πλέον τους ηθοποιούς και τους μουσικούς όσο πριν. Για μήνες όλο το hollywood, ηθοποιοί, σεναριογράφοι, μουσικοί, τεχνικοί, ήσαν σε απεργία και κάθε μέρα συζητούσαν πως θα εμποδίσουν το AI. Οπως καταλαβαίνεις αυτοί οι διάσημοι είδαν την διαφήμιση απο διαφορετικό πρίσμα. Η δικη μου γνώμη δεν μετράει, οι μεταπτυχιακές σπουδές μου είναι στο machine learning και ξέρω πως δεν υπάρχει γυρισμός. Οι καλλιτέχνες όμως θα το παλέψουν πολύ γιατί ξέρουν ότι κοστίζουν πολλά χρήματα και είναι εύκολο να αντικατασταθούν. Όπου υπάρχει άγνοια υπάρχει και φόβος. Εδώ μας είχαν πρήξει με την καταστροφή του κόσμου που κάθε φορά άλλαζε ημερομηνίες και όταν δεν τους έβγαινε τότε άλλαζαν τους "προφήτες". Έτσι και τώρα βρήκαν το ΑΙ, οπότε το πρίσμα από το οποίο βλέπουν τα πράγματα δεν διαφέρει από τους διάφορους φανατικούς θρησκειών και σε αυτή την παγίδα πέφτουν και άνθρωποι με πτυχία, ειδικά για τους τελευταίους με κάνει να ανησυχώ πραγματικά! Τώρα όσον αφορά την βιωσιμότητα κάποιων επαγγελμάτων εδώ δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, το μόνο που θα καταφέρουν είναι μια μικρή παράταση, δεν μπορούν να σταματήσουν την ροή της τεχνολογίας και σίγουρα όχι με αυτόν τον τρόπο όπου θίγονται με άστοχα πράγματα , αυτό που μπορούν να καταφέρουν (μαζικά όμως και με δραστικές κινήσεις όχι μεμονωμένες, με πραγματικό μποϊκοτάζ εταιριών και προϊόντων και όχι επιλεκτικά) είναι απλά οι δυνατοί που έχουν το χρήμα να γίνουν άνθρωποι και να μην τα ισοπεδώσουν όλα στον βωμό του κέρδους. Στην ουσία αυτό μας ενδιαφέρει όλους μας γιατί τα πράγματα θα χειροτερέψουν και δεν θα είναι η ΑΙ που θα το κάνει αλλά οι ίδιοι οι άνθρωποι. Γιατί και αυτοί οι δυνατοί , οι περισσότεροι δυστυχώς , βλέπουν τα πράγματα από άλλο πρίσμα , το πρίσμα του βάναυσου κέρδους και σίγουρα έχουν μαύρα μεσάνυχτα. Επεξ/σία 18 Μαϊου από Ne0n
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα