Προς το περιεχόμενο

Συγγνώμη ζητά η Apple για τη διαφήμιση του iPad Pro


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
36 minutes ago, freegr said:

Μήπως τώρα που ζήτησαν συγνώμη να μειώσουν τις τιμές για να μην θησαυρίσουν; 

Μην σου πω ότι με κάθε ipad θα κάνουν κι ένα iphone δώρο...

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε από την μία κάποια μέλη του target group του προΐόντος να ασκούν κριτική σε μια διαφήμιση, και από την άλλη κάποιους που τους αποκαλούν snowflakes, αργόσχολους (... 😂) και karens επειδή ακριβώς είπαν την γνώμη τους με μερικά tweets.

Αναρωτιέμαι ποιοί είναι όντως snowflakes τελικά, που μια διαφορετική γνώμη (πάνω σε κάτι που δεν τους έχει απασχολήσει ποτέ μάλλον!) τους προκαλεί σχεδόν αυτόματα τέτοιες αντιδράσεις.

3 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας καλλιτέχνης θίγεται από ένα αλληγορικό σποτ.

Δεν είσαι καλλιτέχνης μάλλον; Το σποτ είναι υποτιμητικό κάπως, σαν δημιουργία ατόμου που η μόνη επαφή με την τέχνη είναι virtual. Και στο πλαίσιο που το ΑΙ "απειλεί" τους απανταχού καλλιτέχνες, το λες και μηδενιστικό. Αφήνει αυτό που λένε bad taste.

  • Like 12
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, SeaLion said:

Έχουμε από την μία κάποια μέλη του target group του προΐόντος να ασκούν κριτική σε μια διαφήμιση, και από την άλλη κάποιους που τους αποκαλούν snowflakes, αργόσχολους (... 😂) και karens επειδή ακριβώς είπαν την γνώμη τους με μερικά tweets.

Αναρωτιέμαι ποιοί είναι όντως snowflakes τελικά, που μια διαφορετική γνώμη (πάνω σε κάτι που δεν τους έχει απασχολήσει ποτέ μάλλον!) τους προκαλεί σχεδόν αυτόματα τέτοιες αντιδράσεις.

Εάν θέλεις να λες τη γνώμη σου δημόσια, τότε πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχθείς και την ανάλογη κριτική. Αλλιώς κρατά την για τον εαυτό σου, η πες τν στη γιαγιά σου, που θα συμφωνήσει μαζί σου , no matter what..

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ο κόσμος έχει αποκτήσει πολλές <<ευαισθησίες>>, μπράβο πρόοδος!

Βέβαια, αγοράζοντας όλα αυτά τα προϊόντα και κάνοντας χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να γράψει την διπλωματική του, ή να ανεβάσει ένα βίντεο στο youtube(λέω γω τώρα ένα πολύ τυχαίο παράδειγμα που δεν θα μπορούσε να είναι αλήθεια...), ο ίδιος <<συνθλίβει>> την δημιουργικότητα, την τέχνη κ.ο.κ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, nchatz είπε

Η διαφήμιση προκάλεσε την έντονη αντίδραση πολλών ατόμων της ευρύτερης δημιουργικής κοινότητας, ανάμεσά τους ο ηθοποιός Χιού Γκραντ και η σκηνοθέτης Ριντ Μοράνο.

Marvel Future Revolution Marvel Future Fight GIF - Marvel Future Revolution Marvel Future Fight Netmarble GIFs

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SeaLion είπε

Έχουμε από την μία κάποια μέλη του target group του προΐόντος να ασκούν κριτική σε μια διαφήμιση, και από την άλλη κάποιους που τους αποκαλούν snowflakes, αργόσχολους (... 😂) και karens επειδή ακριβώς είπαν την γνώμη τους με μερικά tweets.

Αναρωτιέμαι ποιοί είναι όντως snowflakes τελικά, που μια διαφορετική γνώμη (πάνω σε κάτι που δεν τους έχει απασχολήσει ποτέ μάλλον!) τους προκαλεί σχεδόν αυτόματα τέτοιες αντιδράσεις.

Δεν υπάρχει λόγος να κλαίγεσαι η να νιώθεις δυσφορία επειδή είδες ένα σπρέυ να καταστρέφεται.Εκτός κι αν είσαι αναρχικός και ήταν το δικό σου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ελπίζω όποιος σχολίασε αρνητικά εδώ, να μην τόλμησε να γελάσει με διαφήμιση των Jumbo… 😛 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Αυτή

είναι διαφήμιση με νόημα. Είναι η κορυφαία διαφήμιση της apple και πάντα μου άρεσε. Μερικοί την βλέπουν σαν ταινία καταστροφής,αλλά  δεν βλέπουν το βαθύτερο και δημιουργικό στόχο. Είναι ποίημα...

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οι περισσότεροι δεν έχετε καταλάβει γιατί η διαφήμιση είναι αποτυχία.

Το πρόβλημα δεν είναι η καταστροφή των αντικειμένων ,αλλά ο τρόπος που καταστράφηκαν και το focus στην διαδικασία καταστροφής παρά στο τελικό προϊόν.

Παράδειγμα για να το καταλάβετε καλύτερα :Αν αυτά τα αντικείμενα τα πήγαιναν σε ένα χυτήριο να λιώσουν και μετά να συμπιέσουν το κράμα με πρεσα , με την όλη διαδικασία να αποθανατιζεται στην κάμερα ,θα έβγαινε καλύτερο νόημα και το υλικό από την διαδικασία θα είχε κάποια αξία. Βέβαια η διαφήμιση θα κόστιζε πολύ περισσότερο και μπορεί να γινόταν ταινία η διαδικασία γυρίσματος.

Τώρα το υλικό από την ημιτελή αυτή  διαδικασία στην άτυχη  διαφήμιση, πάει στα σκουπίδια... Όπως και τελικά η διαφήμιση που ήταν μια φτηνή παραγωγή,με άτομα που μπέρδεψαν το ipad με συμπιεσμένο κουτάκι coca cola.

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...