nchatz Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου Η διαφήμιση, με τίτλο "Crash!" προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις. Σε ανακοίνωση με την οποία ζητά συγγνώμη προχώρησε την Πέμπτη ο τεχνολογικός κολοσσός, έχοντας έρθει αντιμέτωπος με ευρείες αντιδράσεις εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο επέλεξε να παρουσιάσει νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα το νέο iPad Pro, όπου μια υδραυλική πρέσα εμφανίζεται να συνθλίβει μια σειρά από καλλιτεχνικά εργαλεία και αντικείμενα. Η διαφήμιση, με τον τίτλο "Crush!" αναρτήθηκε την Τρίτη στο κανάλι της Apple στο YouTube, καθώς και στο λογαριασμό του Τιμ Κουκ, διευθύνοντα συμβούλου της εταιρίας, στο Χ. Σε αυτή, εμφανίζονται πάμπολλα αντικείμενα, τα οποία συνθλίβονται από την πρέσα. Έχοντας για μουσική υπόκριση το τραγούδι των Sonny & Cher, "All I Need is You", στα κατεστραμμένα αντικείμενα περιλαμβάνονται μουσικά όργανα, φωτογραφικές μηχανές, χρώματα ζωγραφικής και βιβλία. "Το ισχυρότερο iPad που δημιουργήθηκε ποτέ είναι και το λεπτότερο", σχολιάζει μια φωνή, καθώς η πρέσα σηκώνεται και πάλι, για να αποκαλύψει τη νέα ναυαρχίδα της Apple στην κατηγορία των tablets. "Η δημιουργικότητα είναι μέρος του DNA μας στην Apple και είναι για εμάς εξαιρετικά σημαντικό το να σχεδιάζουμε προϊόντα τα οποία ενισχύουν τα δημιουργικά πνεύματα σε ολόκληρο τον κόσμο", αναφέρει σε δήλωσή του στο Ad Age ο Τορ Μίρεν, αντιπρόεδρος της Apple, αρμόδιος για τον τομέα της προώθησης προϊόντων. "Στόχος μας είναι πάντοτε να αναδεικνύουμε τους μυριάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους, μέσω του iPad. Με το συγκεκριμένο βίντεο αστοχήσαμε, και λυπόμαστε γι' αυτό". Η διαφήμιση προκάλεσε την έντονη αντίδραση πολλών ατόμων της ευρύτερης δημιουργικής κοινότητας, ανάμεσά τους ο ηθοποιός Χιού Γκραντ και η σκηνοθέτης Ριντ Μοράνο. "Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας", σχολίασε την Τετάρτη ο Γκραντ, με ανάρτησή του στο Χ. Η Μοράνο, που σκηνοθέτησε μεταξύ άλλων και επεισόδια της σειράς "Η Ιστορία της Θεραπαινίδας", κατηγόρησε έμμεσα τον Τιμ Κουκ ότι δεν είχε αντιληφθεί το νόημα της διαφήμισης. Η Μοράνο έχει καταφερθεί ανοιχτά εναντίον της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην τέχνη. Σύμφωνα με το Ad Age, έχουν ήδη ματαιωθεί τα σχέδια προβολής της συγκεκριμένης διαφήμισης στην τηλεόραση. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Thresh Δημοσ. 10 Μαϊου Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 10 Μαϊου 9 2 19
kirileman Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου Τώρα θα μάθουν οι πάντες για το νέο iPad. Well done. 19 1 1
Eloy Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου (επεξεργασμένο) Δεν την συμπαθώ την Apple, αλλά η διαφήμιση μια χαρά είναι και δεν καταλαβαίνω γιατί ζητάει συγνώμη... Ν'αρχίσουν και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να ζητούν συγγνώμη απο τους ταξιτζήδες τότε... Πολύ ευαίσθητοι γίναμε... Επεξ/σία 10 Μαϊου από Eloy 22 2 3
Dimitris_1981 Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου (επεξεργασμένο) Να δώσουν μπόνους στον διαφημιστή. Ο Χίου Γκράντ και η Μορανο πρέπει να τα πήραν ήδη. Επεξ/σία 10 Μαϊου από Dimitris_1981 5
atheatos Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου Έδειξε αντικείμενα αξίας να καταστρέφονται και όχι απλά να συμπιέζονται(με ειδικά εφέ) και να χωράνε στο iPad. Έχουν δίκιο που την απέσυραν , αν και πιστεύω ότι το έκαναν επίτηδες για δημοσιότητα... 5 1
koutsis Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου (επεξεργασμένο) Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι είναι κακογουστη. Δείχνουν διαφορά αντικείμενα είτε καλλιτεχνικής είτε τεχνολογικής αξίας, να καταστρέφονται σε μια πρεσα. Εμένα μου προκάλεσε δυσφορια πάντως... Επεξ/σία 10 Μαϊου από koutsis 23 1 2
miltos_id Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου άντε ρε παιδιά σε ανάμενα κάρβουνα είμαστε μια ολόκληρη μέρα.......μου πέρασε από το μυαλό ότι θα την προσπεράσετε τέτοια είδηση!!! 9
fotochris Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου Μόλις τώρα, atheatos είπε Έδειξε αντικείμενα αξίας να καταστρέφονται και όχι απλά να συμπιέζονται(με ειδικά εφέ) και να χωράνε στο iPad. Έχουν δίκιο που την απέσυραν , αν και πιστεύω ότι το έκαναν επίτηδες για δημοσιότητα... Δηλαδή για τις ταινίες καταστροφής τι έχεις να πεις; πρέπει να τις αποσύρουμε;;; μια πραγματικά έξυπνη διαφήμιση, δεν μπορώ να καταλάβω τι πηγαίνει λάθος στον κόσμο μας με τους τόσο εύθικτους! 22 2
Vault13 Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου (επεξεργασμένο) Μια χαρα η διαφημιση. Οσοι νιωσαν προσβολη μυγιαζονται με το παραμικρο. Δεν θα τις εβαζα πανω απο 5, αλλα οχι συγνωμες κτλ, σαχλαμαρες. Επεξ/σία 10 Μαϊου από Vault13 4 1
koutsis Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου 1 minute ago, fotochris said: Δηλαδή για τις ταινίες καταστροφής τι έχεις να πεις; πρέπει να τις αποσύρουμε;;; μια πραγματικά έξυπνη διαφήμιση, δεν μπορώ να καταλάβω τι πηγαίνει λάθος στον κόσμο μας με τους τόσο εύθικτους! Η ταινία καταστροφής δεν διαφημίζει την καταστροφή που δείχνει ως κάτι καλό που συμβαίνει αλλά ως κάτι πολύ κακό. Έχει μια διαφορά.. 6 1
atheatos Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου Μόλις τώρα, fotochris είπε Δηλαδή για τις ταινίες καταστροφής τι έχεις να πεις; πρέπει να τις αποσύρουμε;;; μια πραγματικά έξυπνη διαφήμιση, δεν μπορώ να καταλάβω τι πηγαίνει λάθος στον κόσμο μας με τους τόσο εύθικτους! Δηλαδή η διαφήμιση του iPad pro είναι ταινία καταστροφής ? Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση σου, από την στιγμή που ο ίδιος λες ότι η διαφήμιση είναι ταινία καταστροφής ....Φυσικά και δεν έχω πρόβλημα με ταινίες καταστροφής, αλλά εδώ μιλάμε για διαφήμιση ενός προιοντος που υποτιθεται συμπίεσε πράγματα και όχι κατέστρεψε... 4
Volga Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου Η διαφήμιση τα σπάει. Δεν καταλαβαίνω τις γκρίνιες σε αυτο. 4 3
atheatos Δημοσ. 10 Μαϊου Δημοσ. 10 Μαϊου 1 λεπτό πριν, Volga είπε Η διαφήμιση τα σπάει. Στην κυριολεξία... 3 15
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα