Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η διαφήμιση, με τίτλο "Crash!" προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις.

Σε ανακοίνωση με την οποία ζητά συγγνώμη προχώρησε την Πέμπτη ο τεχνολογικός κολοσσός, έχοντας έρθει αντιμέτωπος με ευρείες αντιδράσεις εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο επέλεξε να παρουσιάσει νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα το νέο iPad Pro, όπου μια υδραυλική πρέσα εμφανίζεται να συνθλίβει μια σειρά από καλλιτεχνικά εργαλεία και αντικείμενα.

Η διαφήμιση, με τον τίτλο "Crush!" αναρτήθηκε την Τρίτη στο κανάλι της Apple στο YouTube, καθώς και στο λογαριασμό του Τιμ Κουκ, διευθύνοντα συμβούλου της εταιρίας, στο Χ. Σε αυτή, εμφανίζονται πάμπολλα αντικείμενα, τα οποία συνθλίβονται από την πρέσα. Έχοντας για μουσική υπόκριση το τραγούδι των Sonny & Cher, "All I Need is You", στα κατεστραμμένα αντικείμενα περιλαμβάνονται μουσικά όργανα, φωτογραφικές μηχανές, χρώματα ζωγραφικής και βιβλία.

"Το ισχυρότερο iPad που δημιουργήθηκε ποτέ είναι και το λεπτότερο", σχολιάζει μια φωνή, καθώς η πρέσα σηκώνεται και πάλι, για να αποκαλύψει τη νέα ναυαρχίδα της Apple στην κατηγορία των tablets.

"Η δημιουργικότητα είναι μέρος του DNA μας στην Apple και είναι για εμάς εξαιρετικά σημαντικό το να σχεδιάζουμε προϊόντα τα οποία ενισχύουν τα δημιουργικά πνεύματα σε ολόκληρο τον κόσμο", αναφέρει σε δήλωσή του στο Ad Age ο Τορ Μίρεν, αντιπρόεδρος της Apple, αρμόδιος για τον τομέα της προώθησης προϊόντων. "Στόχος μας είναι πάντοτε να αναδεικνύουμε τους μυριάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους, μέσω του iPad. Με το συγκεκριμένο βίντεο αστοχήσαμε, και λυπόμαστε γι' αυτό".

Η διαφήμιση προκάλεσε την έντονη αντίδραση πολλών ατόμων της ευρύτερης δημιουργικής κοινότητας, ανάμεσά τους ο ηθοποιός Χιού Γκραντ και η σκηνοθέτης Ριντ Μοράνο.

"Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας", σχολίασε την Τετάρτη ο Γκραντ, με ανάρτησή του στο Χ.

Η Μοράνο, που σκηνοθέτησε μεταξύ άλλων και επεισόδια της σειράς "Η Ιστορία της Θεραπαινίδας", κατηγόρησε έμμεσα τον Τιμ Κουκ ότι δεν είχε αντιληφθεί το νόημα της διαφήμισης. Η Μοράνο έχει καταφερθεί ανοιχτά εναντίον της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης στην τέχνη.

Σύμφωνα με το Ad Age, έχουν ήδη ματαιωθεί τα σχέδια προβολής της συγκεκριμένης διαφήμισης στην τηλεόραση.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν την συμπαθώ την Apple, αλλά η διαφήμιση μια χαρά είναι και δεν καταλαβαίνω γιατί ζητάει συγνώμη... Ν'αρχίσουν και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να ζητούν συγγνώμη απο τους ταξιτζήδες τότε... Πολύ ευαίσθητοι γίναμε...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 22
  • Thanks 2
  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να δώσουν μπόνους στον διαφημιστή. Ο Χίου Γκράντ και η Μορανο πρέπει να τα πήραν ήδη.

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Like 5
Δημοσ.

Έδειξε αντικείμενα αξίας να καταστρέφονται και όχι απλά να συμπιέζονται(με ειδικά εφέ) και να χωράνε στο iPad. Έχουν δίκιο που την απέσυραν , αν και πιστεύω ότι το έκαναν επίτηδες για δημοσιότητα...

  • Like 5
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι είναι κακογουστη. Δείχνουν διαφορά αντικείμενα είτε καλλιτεχνικής είτε τεχνολογικής  αξίας, να καταστρέφονται σε μια πρεσα. Εμένα μου προκάλεσε δυσφορια πάντως...

Επεξ/σία από koutsis
  • Like 23
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ.

άντε ρε παιδιά σε ανάμενα κάρβουνα είμαστε μια ολόκληρη μέρα.......μου πέρασε από το μυαλό ότι θα την προσπεράσετε τέτοια είδηση!!!

  • Haha 9
Δημοσ.
Μόλις τώρα, atheatos είπε

Έδειξε αντικείμενα αξίας να καταστρέφονται και όχι απλά να συμπιέζονται(με ειδικά εφέ) και να χωράνε στο iPad. Έχουν δίκιο που την απέσυραν , αν και πιστεύω ότι το έκαναν επίτηδες για δημοσιότητα...

Δηλαδή για τις ταινίες καταστροφής τι έχεις να πεις;

πρέπει να τις αποσύρουμε;;;

μια πραγματικά έξυπνη διαφήμιση, δεν μπορώ να καταλάβω τι πηγαίνει λάθος στον κόσμο μας με τους τόσο εύθικτους! 

  • Like 22
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρα η διαφημιση. Οσοι νιωσαν προσβολη μυγιαζονται με το παραμικρο. Δεν θα τις εβαζα πανω απο 5, αλλα οχι συγνωμες κτλ, σαχλαμαρες.

Επεξ/σία από Vault13
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 minute ago, fotochris said:

Δηλαδή για τις ταινίες καταστροφής τι έχεις να πεις;

πρέπει να τις αποσύρουμε;;;

μια πραγματικά έξυπνη διαφήμιση, δεν μπορώ να καταλάβω τι πηγαίνει λάθος στον κόσμο μας με τους τόσο εύθικτους! 

Η ταινία καταστροφής δεν διαφημίζει την καταστροφή που δείχνει ως κάτι καλό που συμβαίνει αλλά ως κάτι πολύ κακό. Έχει μια διαφορά..

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, fotochris είπε

Δηλαδή για τις ταινίες καταστροφής τι έχεις να πεις;

πρέπει να τις αποσύρουμε;;;

μια πραγματικά έξυπνη διαφήμιση, δεν μπορώ να καταλάβω τι πηγαίνει λάθος στον κόσμο μας με τους τόσο εύθικτους! 

Δηλαδή η διαφήμιση του iPad pro είναι ταινία καταστροφής ? Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση σου, από την στιγμή που ο ίδιος λες ότι η διαφήμιση είναι ταινία καταστροφής ....Φυσικά και δεν έχω πρόβλημα με ταινίες καταστροφής, αλλά εδώ μιλάμε για διαφήμιση ενός προιοντος που υποτιθεται συμπίεσε πράγματα και όχι κατέστρεψε...

 

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...