kapodistrias Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου Καλησπέρα, Έχω ένα polo του 18 με 54000 χιλιόμετρα. Πήγα για Service σήμερα και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα η επαναφορά του πεντάλ του συμπλέκτη και κόστος 250 ευρώ για αλλαγή. Μου είπαν ότι από την πολύ χρήση. Ισχύει κάτι τέτοιο ή τα υλικά της vw είναι ότι να ναι; Σκεφτομαι να το αλλαξω να πάω σε i30. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kapodistrias είπε Καλησπέρα, Έχω ένα polo του 18 με 54000 χιλιόμετρα. Πήγα για Service σήμερα και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα η επαναφορά του πεντάλ του συμπλέκτη και κόστος 250 ευρώ για αλλαγή. Μου είπαν ότι από την πολύ χρήση. Ισχύει κάτι τέτοιο ή τα υλικά της vw είναι ότι να ναι; Σκεφτομαι να το αλλαξω να πάω σε i30. Πλακα μας κανουν ? 54000 πολυ χρηση ???? Εσυ καταλαβαινεις προβλημα ? Ρωτα κι αλλου .Ισως θελει ρυθμιση αν θελει Εχω στην οικογενεια 2 αυτοκινητα vw group με 180000 και 23 ετων χωρις προβλημα Επεξ/σία 9 Μαϊου από Γιάννης Platano 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου 2 ώρες πριν, kapodistrias είπε Καλησπέρα, Έχω ένα polo του 18 με 54000 χιλιόμετρα. Πήγα για Service σήμερα και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα η επαναφορά του πεντάλ του συμπλέκτη και κόστος 250 ευρώ για αλλαγή. Μου είπαν ότι από την πολύ χρήση. Ισχύει κάτι τέτοιο ή τα υλικά της vw είναι ότι να ναι; Σκεφτομαι να το αλλαξω να πάω σε i30. Μήπως είναι η αντλία τρόμπα συμπλέκτη; Και όχι το σετ συμπλέκτη . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου 44 λεπτά πριν, meletis_m είπε Μήπως είναι η αντλία τρόμπα συμπλέκτη; Και όχι το σετ συμπλέκτη . Ακόμα κι αυτό είναι λογικό μετά από μόλις τόσα λίγα χλμ; Κοστίζει τόσο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου 3 ώρες πριν, kapodistrias είπε Καλησπέρα, Έχω ένα polo του 18 με 54000 χιλιόμετρα. Πήγα για Service σήμερα και μου είπαν ότι έχει πρόβλημα η επαναφορά του πεντάλ του συμπλέκτη και κόστος 250 ευρώ για αλλαγή. Μου είπαν ότι από την πολύ χρήση. Ισχύει κάτι τέτοιο ή τα υλικά της vw είναι ότι να ναι; Σκεφτομαι να το αλλαξω να πάω σε i30. Εσυ εχεις διαπιστώσει πρόβλημα ή αυτοί σου το είπαν,;; Είναι πολύ λιγα τα χιλιόμετρα για τετοιο πρόβλημα. Για δες το πατάκι σου μήπως μαγγώνει πουθενά στο πάτημα και σου δημιουργεί το πρόβλημα. Το είχα πάθει με το δικό μου με τα πατάκια που φοράω τώρα και έπρεπε να το κόψω να μην εμποδίζει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kapodistrias Δημοσ. 9 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαϊου 59 minutes ago, meletis_m said: Μήπως είναι η αντλία τρόμπα συμπλέκτη; Και όχι το σετ συμπλέκτη . Ναι για αντλία μου είπαν. Δεν είχα διαπιστώσει κάτι εμφανές. Μόνο κάτι φορές που νόμιζα οτι ήταν τα παπούτσια που φορουσα. Τι να πω ξενέρα. Δεν μου εχει ξανατύχει και δεν ειναι οτι αλλάζω ταχύτητες με το παραμικρό. Και δεν καταλαβαίνω το λόγο κυρίως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου 10 λεπτά πριν, kapodistrias είπε Ναι για αντλία μου είπαν. Δεν είχα διαπιστώσει κάτι εμφανές. Μόνο κάτι φορές που νόμιζα οτι ήταν τα παπούτσια που φορουσα. Τι να πω ξενέρα. Δεν μου εχει ξανατύχει και δεν ειναι οτι αλλάζω ταχύτητες με το παραμικρό. Και δεν καταλαβαίνω το λόγο κυρίως. Ρώτα και σε άλλο μάστορα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου 2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Ακόμα κι αυτό είναι λογικό μετά από μόλις τόσα λίγα χλμ; Κοστίζει τόσο; Μπορεί να οφείλεται σε αστοχία . Στη αντιπροσωπεία το χρεώνουν και ως γνήσιο ανταλλακτικό. 2 ώρες πριν, kapodistrias είπε Ναι για αντλία μου είπαν. Δεν είχα διαπιστώσει κάτι εμφανές. Μόνο κάτι φορές που νόμιζα οτι ήταν τα παπούτσια που φορουσα. Τι να πω ξενέρα. Δεν μου εχει ξανατύχει και δεν ειναι οτι αλλάζω ταχύτητες με το παραμικρό. Και δεν καταλαβαίνω το λόγο κυρίως. Σε καλύπτει η εγγύηση ; Μπορεί να οφείλεται και σε αστοχία . Εάν έχει λήξει η εγγύηση πας έξω παίρνεις το κωδικό ανταλλακτικού και πας παίρνεις εφάμιλλη ίδια . Για εξαέρωση και αλλαγή υγρών μπας και έχει πάρει αέρα το κύκλωμα σου είπαν ή κατευθείαν αλλαγή ; Επίσης ποια αντλία σου είπαν του πεντάλ μόνο ; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kapodistrias Δημοσ. 9 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαϊου 53 minutes ago, meletis_m said: Για εξαέρωση και αλλαγή υγρών μπας και έχει πάρει αέρα το κύκλωμα σου είπαν ή κατευθείαν αλλαγή ; Επίσης ποια αντλία σου είπαν του πεντάλ μόνο ; Αλλαγή μου ειπαν κατευθείαν. Ναι του πενταλ μονο απο οτι καταλαβα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalmik Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου Εφόσον είσαι εκτός εγγύησης το πληρώνεις. Απλά. Εξ άλλου Group VAG δεν είναι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου 55 λεπτά πριν, kapodistrias είπε Αλλαγή μου ειπαν κατευθείαν. Ναι του πενταλ μονο απο οτι καταλαβα. Πολλές φορές μπορεί να στρώσει και με αλλαγή υγρών και εξαέρωση . Είτε σου μένει κάτω το αμπραγιαζ και θα δεις υγρά ή δε παίρνει καλά τις ταχύτητες . Αυτά είναι τα πρώτα σημάδια δυσλειτουργίας της αντλίας . Πάνω από 70-90€ σε αξιόλογη μάρκα δε νομίζω να έχει έξω στο εμπόριο . Είτε το αλλάζεις στη αντιπροσωπεία με τη τιμή που σου ή πας σε εξωτερικό συνεργείο εάν έχει λήξει η εγγύηση και παίρνεις και 2η γνώμη . Γενικώς στις αντιπροσωπείες δε κάθονται να το πολύ ψάχνουν κατευθείαν αλλαγή θα σου πουν . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα