Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχάς Χρονια Πολλά!

Θα ήθελα να αγοράσω ένα soldering iron για εξάσκηση καθώς και είμαι αρχάριος. Ιδανικά θα ήθελα αφού του πάρω λίγο τον αέρα να κάνω κάποιες επισκευές σε ένα gameboy sp που έχω και να αλλάξω μπαταρίες σε κάποιες κασέτες.

Θα πρωτιμουσα skroutzoμαγαζα και γενικα μαγαζια στην Αθηνα καθως δε θέλω να περιμένω το shipping του aliexpress.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, HypnoTask είπε

Καταρχάς Χρονια Πολλά!

Θα ήθελα να αγοράσω ένα soldering iron για εξάσκηση καθώς και είμαι αρχάριος. Ιδανικά θα ήθελα αφού του πάρω λίγο τον αέρα να κάνω κάποιες επισκευές σε ένα gameboy sp που έχω και να αλλάξω μπαταρίες σε κάποιες κασέτες.

Θα πρωτιμουσα skroutzoμαγαζα και γενικα μαγαζια στην Αθηνα καθως δε θέλω να περιμένω το shipping του aliexpress.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Αυτό εδώ https://www.skroutz.gr/s/2979577/Antex-XS25-Kollitiri-Reymatos-25W.html είχα πάρει εγώ πριν χρόνια που έφτιαχνα κάτι ηλεκτρονικά και είναι πολύ καλό. Εδώ μου το είχανε προτείνει.

Επεξ/σία από Silverage
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάρε ενα ρυθμιζόμενο για να μπορείς να κολλάς και ψιλά και πιο χοντρά καλώδια. Αφου το θες για περιστασιακή χρήση μη δώσεις πολλά χρήματα, αλλά να είναι τουλάχιστον 40W τα πιο μικρά στα καλώδια ζορίζονται.

Νομίζω κάτι τέτοιο θα σου είναι αρκετό: https://www.skroutz.gr/s/2401504/ZD99-ZND-Stathmos-Kollisis-Reymatos-48W-me-Rythmisi-THermokrasias.html 

Τα ZD γενικά είναι καλά και υπάρχει ποικιλία από tips που μπορείς να πάρεις ξεχωριστά.

Ιδανικά θα έλεγα να πάρεις ενα κολλητήρι με tips τύπου hakko T12, ψαξτο υπάρχουν αρκετά, αλλά για αρχή καλό είναι και το απο πάνω

Επεξ/σία από evark
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις τελικά κατέληξα να παραγγείλω από AliExpress το pinecil λόγω έκπτωσης που είχα 🫡

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού