nikossof88 Δημοσ. 6 Μαϊου Share Δημοσ. 6 Μαϊου Καλησπέρα,πρόσφατα πήρα ενα smart 450 700cc του 2005 απο συγγενικό πρόσωπο,δεν είχα πολύ ιδέα απο σμαρτ αυτής της γενιάς αλλά επειδή μένω σε κέντρο πόλης σκέφτηκα ότι είναι καλή λύση,το μοτέρ δεν καεί καθόλου λαδι όπου απο ότι κατάλαβα είναι το βασικό θέμα των σμαρτ της γενιάς αυτής και γενικά μηχανικά δεν έχει κάποιο πρόβλημα,ελεγμένο σε 2 μάστορες που εξειδικεύονται σε σμαρτ..Γενικά γιατί ακούω ότι είναι ιδιαίτερα αμαξάκια τι πρέπει να προσέχω στην συντήρηση του;Λάδια ο μάστορας μου είπε να αλλάζω καθε 5κ χλμ,χρειάζεται πιο συχνά μήπως λόγο του μικρού κυβισμού;Ζέσταμα προσπαθώ να ανεβαίνει η πρώτη τελεία στην θερμοκρασία και μετά ξεκιναω χαλαρά και όσο γίνεται δεν ανεβάζω στροφές πριν το σβήσω,υπάρχει κάτι άλλο;Τέλος έχει κανείς εμπειρία απο αλλαγή αμορτισέρ σε τέτοιο μοντέλο να μου πει την γνώμη του για καμία μάρκα;τείνω προς sachs αλλα δυστυχώς τα μαμά αμορτισέρ δεν μπορώ να βρω στο ιντερνετ τι μάρκα είναι μήπως έβαζα τα ίδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 6 Μαϊου Share Δημοσ. 6 Μαϊου 1 ώρα πριν, nikossof88 είπε Καλησπέρα,πρόσφατα πήρα ενα smart 450 700cc του 2005 απο συγγενικό πρόσωπο,δεν είχα πολύ ιδέα απο σμαρτ αυτής της γενιάς αλλά επειδή μένω σε κέντρο πόλης σκέφτηκα ότι είναι καλή λύση,το μοτέρ δεν καεί καθόλου λαδι όπου απο ότι κατάλαβα είναι το βασικό θέμα των σμαρτ της γενιάς αυτής και γενικά μηχανικά δεν έχει κάποιο πρόβλημα,ελεγμένο σε 2 μάστορες που εξειδικεύονται σε σμαρτ..Γενικά γιατί ακούω ότι είναι ιδιαίτερα αμαξάκια τι πρέπει να προσέχω στην συντήρηση του;Λάδια ο μάστορας μου είπε να αλλάζω καθε 5κ χλμ,χρειάζεται πιο συχνά μήπως λόγο του μικρού κυβισμού;Ζέσταμα προσπαθώ να ανεβαίνει η πρώτη τελεία στην θερμοκρασία και μετά ξεκιναω χαλαρά και όσο γίνεται δεν ανεβάζω στροφές πριν το σβήσω,υπάρχει κάτι άλλο;Τέλος έχει κανείς εμπειρία απο αλλαγή αμορτισέρ σε τέτοιο μοντέλο να μου πει την γνώμη του για καμία μάρκα;τείνω προς sachs αλλα δυστυχώς τα μαμά αμορτισέρ δεν μπορώ να βρω στο ιντερνετ τι μάρκα είναι μήπως έβαζα τα ίδια. Με ποιο κινητήρα είναι γιατι έβγαινε με 3 διαφορετικους . 160.920 με 50 hp , 160.920 με 54hp , 160.920 με 61 hp . Κοίταξε κάποιο λιπαντικό με προδιαγραφή ΜΒ 229.5 και ιξώδες δίνει 5/40 . Μαζί με φίλτρο λαδιού παίρνει 3 λτ . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PLACEBO_89 Δημοσ. 6 Μαϊου Share Δημοσ. 6 Μαϊου 1 ώρα πριν, nikossof88 είπε Καλησπέρα,πρόσφατα πήρα ενα smart 450 700cc του 2005 απο συγγενικό πρόσωπο,δεν είχα πολύ ιδέα απο σμαρτ αυτής της γενιάς αλλά επειδή μένω σε κέντρο πόλης σκέφτηκα ότι είναι καλή λύση,το μοτέρ δεν καεί καθόλου λαδι όπου απο ότι κατάλαβα είναι το βασικό θέμα των σμαρτ της γενιάς αυτής και γενικά μηχανικά δεν έχει κάποιο πρόβλημα,ελεγμένο σε 2 μάστορες που εξειδικεύονται σε σμαρτ..Γενικά γιατί ακούω ότι είναι ιδιαίτερα αμαξάκια τι πρέπει να προσέχω στην συντήρηση του;Λάδια ο μάστορας μου είπε να αλλάζω καθε 5κ χλμ,χρειάζεται πιο συχνά μήπως λόγο του μικρού κυβισμού;Ζέσταμα προσπαθώ να ανεβαίνει η πρώτη τελεία στην θερμοκρασία και μετά ξεκιναω χαλαρά και όσο γίνεται δεν ανεβάζω στροφές πριν το σβήσω,υπάρχει κάτι άλλο;Τέλος έχει κανείς εμπειρία απο αλλαγή αμορτισέρ σε τέτοιο μοντέλο να μου πει την γνώμη του για καμία μάρκα;τείνω προς sachs αλλα δυστυχώς τα μαμά αμορτισέρ δεν μπορώ να βρω στο ιντερνετ τι μάρκα είναι μήπως έβαζα τα ίδια. Εγω γνωριζω αυτης της γενιας καινε λαδια επειδη δεν εχουν βιδα στο καρτερ να φευγει η ''μουργα'' Στην αλλαγη τα ρουφανε με αντλια. Αμα τα λαδακια του τα αλλαζεις στην ωρα τους και αδειαζουν με τον σωστο τροπο δεν παθαινει τιποτα! Εχει βιδα το δικο σου? Ειναι στο σωστο σημειο? Αλλιως μηχανουργιο να ανοιχτει στο σωστο σημειο! πχ εκει που εχει την ταπα ειναι ακυρη! https://www.smartaki.gr/el/karter/95-Κάρτερ-με-βίδα-SMART-450--600cc-700cc-800cc--SP8200.html 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikossof88 Δημοσ. 6 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Με ποιο κινητήρα είναι γιατι έβγαινε με 3 διαφορετικους . 160.920 με 50 hp , 160.920 με 54hp , 160.920 με 61 hp . Κοίταξε κάποιο λιπαντικό με προδιαγραφή ΜΒ 229.5 και ιξώδες δίνει 5/40 . Μαζί με φίλτρο λαδιού παίρνει 3 λτ . Είναι έκδοση pure δηλαδή με σκληρή οροφή και χωρίς Ac,άρα σίγουρα δεν είναι με τα 61hp,μπορώ να δω κάπου συγκεκριμένα το μοτέρ; 1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε Εγω γνωριζω αυτης της γενιας καινε λαδια επειδη δεν εχουν βιδα στο καρτερ να φευγει η ''μουργα'' Στην αλλαγη τα ρουφανε με αντλια. Αμα τα λαδακια του τα αλλαζεις στην ωρα τους και αδειαζουν με τον σωστο τροπο δεν παθαινει τιποτα! Εχει βιδα το δικο σου? Ειναι στο σωστο σημειο? Αλλιως μηχανουργιο να ανοιχτει στο σωστο σημειο! πχ εκει που εχει την ταπα ειναι ακυρη! https://www.smartaki.gr/el/karter/95-Κάρτερ-με-βίδα-SMART-450--600cc-700cc-800cc--SP8200.html Δεν έχει βίδα στο κάρτερ πηγα και το είδα,δεν το ήξερα ότι τα ρουφάνε τα λάδια..Άρα καλύτερα είναι να ψάξω να πάρω ενα κάρτερ με ταπα;αυτό που έστειλες η ταπα είναι άκυρη γιατί στο σημείο που είναι πάλι δεν στραγγίζει όλο το λαδι σωστά; Επεξ/σία 6 Μαϊου από nikossof88 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PLACEBO_89 Δημοσ. 6 Μαϊου Share Δημοσ. 6 Μαϊου (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, nikossof88 είπε Δεν έχει βίδα στο κάρτερ πηγα και το είδα,δεν το ήξερα ότι τα ρουφάνε τα λάδια..Άρα καλύτερα είναι να ψάξω να πάρω ενα κάρτερ με ταπα;αυτό που έστειλες η ταπα είναι άκυρη γιατί στο σημείο που είναι πάλι δεν στραγγίζει όλο το λαδι σωστά; Ναι αλλα αυτα στα μαρτυρανε μηχανικοι! Μηχανικοι που ειδαν το αυτοκινητο και δεν σου ειπαν τιποτα βαλτους Χ! Ολα γινονται για το χρημα!!! Οχι στο ιδιο καρτερ θα σου κανουν τρυπα. Αυτο μελλοντικα θα σου βγαλει καποιο προβλημα στο σασμαν και προσεχε το απο τον ηλιο για τα πλαστικα του! Συνηθως σπανε τα πανελ στις πορτες οπως και να κλεινεις σιγα τις πορτες.. Επεξ/σία 6 Μαϊου από PLACEBO_89 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikossof88 Δημοσ. 6 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαϊου 1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε Ναι αλλα αυτα στα μαρτυρανε μηχανικοι! Μηχανικοι που ειδαν το αυτοκινητο και δεν σου ειπαν τιποτα βαλτους Χ! Ολα γινονται για το χρημα!!! Οχι στο ιδιο καρτερ θα σου κανουν τρυπα. Αυτο μελλοντικα θα σου βγαλει καποιο προβλημα στο σασμαν και προσεχε το απο τον ηλιο για τα πλαστικα του! Συνηθως σπανε τα πανελ στις πορτες οπως και να κλεινεις σιγα τις πορτες.. Η αλήθεια είναι ότι δεν ειμαι και πολύ ευχαριστημένος απο 2 συνεργεία σμαρτ που πηγα,μάλλον θα το πηγαίνω στον μάστορα που πηγαινα έτσι και αλλιώς ότι αμάξι είχα..Δεν είχα κάποιο πρόβλημα ποτε και έχει αρκετά σμαρτ που κάνουν σερβις..τα πλαστικά όλος περιέργως ειναι σε καλή κατάσταση χωρίς σπασίματα,πρόβλημα στο σασμάν φαντάζομαι εννοείς κανενα δισκοπλατο ή ενεργοποιητή;Νταξει γενικά δεν περιμένω να μην βγάλει το παραμικρό σμαρτ 20ετιας απλά όσο γίνεται να το έχω σε μια σειρά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PLACEBO_89 Δημοσ. 6 Μαϊου Share Δημοσ. 6 Μαϊου 3 λεπτά πριν, nikossof88 είπε Η αλήθεια είναι ότι δεν ειμαι και πολύ ευχαριστημένος απο 2 συνεργεία σμαρτ που πηγα,μάλλον θα το πηγαίνω στον μάστορα που πηγαινα έτσι και αλλιώς ότι αμάξι είχα..Δεν είχα κάποιο πρόβλημα ποτε και έχει αρκετά σμαρτ που κάνουν σερβις..τα πλαστικά όλος περιέργως ειναι σε καλή κατάσταση χωρίς σπασίματα,πρόβλημα στο σασμάν φαντάζομαι εννοείς κανενα δισκοπλατο ή ενεργοποιητή;Νταξει γενικά δεν περιμένω να μην βγάλει το παραμικρό σμαρτ 20ετιας απλά όσο γίνεται να το έχω σε μια σειρά Δισκοπλατο ειναι φυσιολογικη φθορα.. πχ οπως το ειπες ενεργοποιητη κ.α 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 8 Μαϊου Share Δημοσ. 8 Μαϊου Θυμαμαι εχει 6 μπουζι τα 3 για να βγουν θελει να βγαλεις το προφυλακτηρα. Λαδια ανα 5000χλμ να αλλαζεις μαζι με φίλτρο. Καποια στιγμη θα σου χαλασει ο γρύλος παραθυρου, να δεις αν εχει πισω υγρασιες, αν μπαζει νερα απο τα πλαστικα τζαμακια. Ζεσταμα στο ξεκινημα και κρυωμα οταν σταματας. Πριν φτασεις εκει που θελεις, πηγαινε πιο χαλαρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikossof88 Δημοσ. 8 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 8 Μαϊου 9 ώρες πριν, Liverpool89 είπε Θυμαμαι εχει 6 μπουζι τα 3 για να βγουν θελει να βγαλεις το προφυλακτηρα. Λαδια ανα 5000χλμ να αλλαζεις μαζι με φίλτρο. Καποια στιγμη θα σου χαλασει ο γρύλος παραθυρου, να δεις αν εχει πισω υγρασιες, αν μπαζει νερα απο τα πλαστικα τζαμακια. Ζεσταμα στο ξεκινημα και κρυωμα οταν σταματας. Πριν φτασεις εκει που θελεις, πηγαινε πιο χαλαρα. Ναι τα μπουζί και εγώ διάβασα ότι έχει 6,θεωρητικά είναι αλλαγμένα με βαση το βιβλίο σερβις αλλά ακούω ότι πολλοί δεν αλλάζουν και τα 6 λόγο κόπου όποτε θα το τσεκάρω όταν το πάω..νερά δεν είδα κάπου να μπάζει αλλά επειδή έντυσα τα πλαστικά τζαμακια με αυτοκόλλητο τους έβαλα και σιλικόνη καλού κακού απο την μέσα μεριά,οδηγός συνοδηγός μοκέτα δεν έχω δει σταγόνα μέχρι τώρα ευτυχώς,μη το ματιαξω το περίμενα χειρότερο,ευχαριστώ για την βοηθεια 😃 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα