Pitoo Δημοσ. 5 Μαϊου Share Δημοσ. 5 Μαϊου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, με αφορμή το βίντεο που ποστάρω από κάτω ενός γνωστού Αμερικάνου YouTuber, το οποίο δείχνει έναν πελάτη της Samsung στην Αμερική ο οποίος έχει πρόβλημα με την τηλεόραση του και καλεί τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό της Samsung στο σπίτι, θέλω να ξεκινήσω μια συζήτηση με τις εμπειρίες σας με το service μεγάλων εταιριών και τις χειρότερες αντιμετωπίσεις που μπορεί να έχετε λάβει από αυτά τα «εξουσιοδοτημένα» σέρβις. Για να σας γλιτώσω λίγο χρόνο από το να δείτε όλο το βίντεο, στην ουσία ο τεχνικός που επισκέφτηκε το σπίτι του πελάτη για να δει τι πρόβλημα έχει η τηλεόραση, τον στέλνει να κλείσει τον γενικό διακόπτη και όσο λείπει παίρνει ένα ξυράφι και χαράζει την τηλεόραση του ώστε να την βγάλει εκτός εγγύησης, χωρίς να γνωρίζει πως βιντεοσκοπείται. Στην συνέχεια ο YouTuber που παρουσιάζει το θέμα ο οποίος είναι τεχνικός ηλεκτρονικών συσκευών προσπαθεί να εξηγήσει προς τους τηλεθεατές πως το ότι ένας τεχνικός μπορεί να είναι ο πιστοποιημένος από τον κατασκευαστή τεχνικός, δεν σημαίνει πως τον ενδιαφέρει το συμφέρον του εκάστοτε πελάτη και εξηγεί τους λόγους πιο κάτω. Ποια είναι η πιο αισχρή σας εμπειρία με τα σερβις των μεγάλων κατασκευαστών ηλεκτρονικών συσκευών; https://youtu.be/cyWlACuhqNg?si=6swn5wATMykfNQQQ Επεξ/σία 5 Μαϊου από Pitoo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris2756 Δημοσ. 6 Μαϊου Share Δημοσ. 6 Μαϊου Χα χα χα! Κινεζος παιδι μου, τι περιμενεις. Γελαω οχι γι αυτο που εκανε, αλλα με τον τροπο που σκευτικε για να το κανει. H χειροτερη εμπειρια για μενα ηταν με ενα DVD-RW Asus DRW-24D5MT 24x SATA, το οποιο εγραψε 3-6 δισκακια επαιξε καμια 25αρια ταινιες και ταφτησε το λειζερ. Το επελλεξα λογω ονοματος, μετα ειδα οτι 8/10 κριτηκες ηταν (ειναι) αρνητικες. Το καταστημα πωλησης ειπε να τους το παω η να το στειλω, με την σειρα τους θα το εστελναν στην αντιπροσωπεια και μετα κανα δυμινο θα το ειχα πισω. Με δικα μου εξοδα μεταφορας βεβαια. Στην δε λιστα RMA της Asus ειναι το μοναδικο προιον της που απουσιαζει. Με τα εξοδα μεταφορας, αγοραζω 2 τετοια (18Ε), οποτε δεν αξιζε να ασχολιθω περισσοτερο. Eκτοτε, no more προιοντα asus. Eχω την εντυπωση, οτι σκεφτηκαν να βγαλουν ενα παλιοπραμα, χωρις να το υποστηριξουν κι οποιος τσιμπισει, τσιμπισε. Η εταιεια που της βγαζω το καπελο οχι μονο για τα ποιοτικα κορυφαια προιοντα της, αλλα και για τομ αψογο, after sale service, ηταν η plextor. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gianniz_k Δημοσ. 9 Μαϊου Share Δημοσ. 9 Μαϊου Όταν δούλευα σε αλυσίδα τεχνολογίας, πασίγνωστη ελληνική αντιπροσωπεία έριχνε χαρακιές πάνω στις μητρικές ή πατούσε τα pin για να τα στραβώσει για να τις βγάζει εκτός εγγύησης. Φυσικά το πρώτο πράγμα που κάνει ο τεχνικός όταν παραλαμβάνει ελαττωματική μητρική από πελάτη είναι οπτικός έλεγχος παντού με έμφαση στα pin. Οπότε όταν καταλάβαμε τι παίζει και για να μην μας βγάζουν τρελούς αρχίσαμε να τις βγάζουμε φωτογραφίες πριν τις στείλουμε. Εποχές γύρω στο 2010 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 12 Μαϊου Share Δημοσ. 12 Μαϊου Πρόσφατες περίπτωσεις με ASUS https://www.tomshardware.com/tech-industry/asus-quotes-ridiculous-dollar2750-fee-to-replace-chipped-gpu-power-connector-canadian-customer-shares-docs-to-back-up-claims-of-egregious-rtx-4090-16-pin-repair-pricing Πάντα να βγάζετε φωτογραφίες και βίντεο πριν παραδώσετε κάτι. Προσωπικά ζητάω να το ελέγξει ο υπάλληλος και να αναγράφει η κατάσταση του στο παραστατικό παραλαβής του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα