Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους και καλή Ανάσταση να έχουμε,

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το Crypton-X και συγκεκριμένα με τη φόρτιση της μπαταρίας.

Το μηχανάκι ενώ λειτουργεί κανονικά στα 13.8 Volt στο ρελαντί χωρίς να είναι αναμμένη η λάμπα στο εμπρός φανάρι,
μόλις ανάψω τη λάμπα πέφτει απευθείας στα 12.5 Volt και στη συνέχεια όσο λειτουργεί το μηχανάκι η τάση πέφτει σταδιακά και μόλις φτάσει στα 8 Volt
ανάβει η ένδειξη του Check Engine και σβήνει.

Την τάση την παρακολουθώ άμεσα καθώς έχω τοποθετήσει κοντέρ Koso το οποίο έχει ένδειξη της τάσης.

Μέχρι στιγμής έχει γίνει έλεγχος στα εξής:

  • Αλλαγή πηνίων (γνήσια)
  • Αλλαγή μπαταρίας (γνήσια)
  • Έλεγχος με 3 λάμπες (2 αλογόνου και 1 Led)

Φαίνεται σαν να έχει αδυναμία φόρτισης της μπαταρίας όταν είναι ενεργή η λάμπα εμπρός, καθώς χωρίς εκείνη το μηχανάκι λειτουργεί με τη σωστή τάση.

Το πρόβλημα ωστόσο παραμένει και μέχρι την επόμενη εβδομάδα που θα το πάω σε ηλεκτρολόγο, θα ήθελα την γνώμη σας αν γνωρίζετε σε τι μπορεί να οφείλεται.

Να σημειώσω ότι το μηχανάκι λειτουργούσε κανονικά και το πρόβλημα ξεκίνησε πριν από 2 μήνες.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.

Δημοσ.

από την στηγμη που είδες ανορθωτή , πηνία μπαταρια, λάμπες και λογικά και φις της λάμπας........ δεν έχει κάτι αλλο να δεις εύκολο μετά ηλεκτρολόγος

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Black Demis είπε

από την στηγμη που είδες ανορθωτή , πηνία μπαταρια, λάμπες και λογικά και φις της λάμπας........ δεν έχει κάτι αλλο να δεις εύκολο μετά ηλεκτρολόγος

Ακριβώς φίλε μου άλλαξα και το φις της λάμπας και το πρόβλημα παραμένει.

Δημοσ.
5 minutes ago, nikos_k1 said:

Ακριβώς φίλε μου άλλαξα και το φις της λάμπας και το πρόβλημα παραμένει.

καπου υπαρχει θεμα στην καλωδιωση καποιο βραχυκυκλωμα πηθανον (λογικα εχεις αλλαξει και τον ανορθωτή πιστευω σωστα?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Black Demis είπε

καπου υπαρχει θεμα στην καλωδιωση καποιο βραχυκυκλωμα πηθανον (λογικα εχεις αλλαξει και τον ανορθωτή πιστευω σωστα?

Σωστά αλλάχθηκε και ο ανορθωτής με γνήσιο από τη Yamaha.

Με μια πρώτη ματιά ο ηλεκτρολόγος ανέφερε την πλεξούδα, λόγω του ότι έχει αρκετά χιλιόμετρα (128.000) όπως ανέφερε.

Δημοσ.
55 minutes ago, nikos_k1 said:

Σωστά αλλάχθηκε και ο ανορθωτής με γνήσιο από τη Yamaha.

Με μια πρώτη ματιά ο ηλεκτρολόγος ανέφερε την πλεξούδα, λόγω του ότι έχει αρκετά χιλιόμετρα (128.000) όπως ανέφερε.

δεν εχει και πολλα ακομη μηχανάκι από ηλεκτρολογικά ειναι απλά ΚΕΝΟ που σημαίνει κάπου μάλλον φαγωθήκαν καλώδια...... και αντε να βρεις που

Δημοσ.
Στις 4/5/2024 στις 8:19 ΜΜ, nikos_k1 είπε

Καλησπέρα σε όλους και καλή Ανάσταση να έχουμε,

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το Crypton-X και συγκεκριμένα με τη φόρτιση της μπαταρίας.

Το μηχανάκι ενώ λειτουργεί κανονικά στα 13.8 Volt στο ρελαντί χωρίς να είναι αναμμένη η λάμπα στο εμπρός φανάρι,
μόλις ανάψω τη λάμπα πέφτει απευθείας στα 12.5 Volt και στη συνέχεια όσο λειτουργεί το μηχανάκι η τάση πέφτει σταδιακά και μόλις φτάσει στα 8 Volt
ανάβει η ένδειξη του Check Engine και σβήνει.

Την τάση την παρακολουθώ άμεσα καθώς έχω τοποθετήσει κοντέρ Koso το οποίο έχει ένδειξη της τάσης.

Μέχρι στιγμής έχει γίνει έλεγχος στα εξής:

  • Αλλαγή πηνίων (γνήσια)
  • Αλλαγή μπαταρίας (γνήσια)
  • Έλεγχος με 3 λάμπες (2 αλογόνου και 1 Led)

Φαίνεται σαν να έχει αδυναμία φόρτισης της μπαταρίας όταν είναι ενεργή η λάμπα εμπρός, καθώς χωρίς εκείνη το μηχανάκι λειτουργεί με τη σωστή τάση.

Το πρόβλημα ωστόσο παραμένει και μέχρι την επόμενη εβδομάδα που θα το πάω σε ηλεκτρολόγο, θα ήθελα την γνώμη σας αν γνωρίζετε σε τι μπορεί να οφείλεται.

Να σημειώσω ότι το μηχανάκι λειτουργούσε κανονικά και το πρόβλημα ξεκίνησε πριν από 2 μήνες.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.

Εγω πιστευω οτι παλι φταιει ο δυναμος! Στο βραχυκυκλωμα δεν θα καιγοταν ασφαλεια?

  • Moderators
Δημοσ.

Τι λάμπα φοράς? Στις δουλειάς μας έκανε θέμα με φτηνή λάμπα led που μας είχαν βάλει, δοκίμασε και άλλη λάμπα (και σιγουρέψου για τα watt της

 

Δημοσ.
16 hours ago, Inuyasha said:

Τι λάμπα φοράς? Στις δουλειάς μας έκανε θέμα με φτηνή λάμπα led που μας είχαν βάλει, δοκίμασε και άλλη λάμπα (και σιγουρέψου για τα watt της

 

35 watt φοράνε αυτά μπροστα...... αν βαλει παραπάνω θα εχει θεματα λογικα κατι τετοιο θα το ήξερε πιστεύω...... πριν κάνει όλα τα απο πάνω

  • Moderators
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Black Demis είπε

35 watt φοράνε αυτά μπροστα...... αν βαλει παραπάνω θα εχει θεματα λογικα κατι τετοιο θα το ήξερε πιστεύω...... πριν κάνει όλα τα απο πάνω

Πολύ μάστορες βάζουν 55 για καλύτερο φως

Στη δουλειά τα x που έχουμε ένα δουλεύει κομπλέ με 55w το άλλο αρνείται να φορτίσει μπαταρία έτσι και βάλουμε οτιδήποτε άλλο από 35w αλογόνου

Δημοσ.
15 minutes ago, Inuyasha said:

Πολύ μάστορες βάζουν 55 για καλύτερο φως

Στη δουλειά τα x που έχουμε ένα δουλεύει κομπλέ με 55w το άλλο αρνείται να φορτίσει μπαταρία έτσι και βάλουμε οτιδήποτε άλλο από 35w αλογόνου

55 για το σύστημα που έχει ειναι overkill δημιουργείται μεγαλύτερη ωμική αντίσταση και ανετα μπορει να γονατίσει όλα 

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

55 για το σύστημα που έχει ειναι overkill δημιουργείται μεγαλύτερη ωμική αντίσταση και ανετα μπορει να γονατίσει όλα 

Το ξέρω (επίσης με την 55 καίγεται με την πάροδο του χρόνου και το κάτοπτρο

Δημοσ.
1 minute ago, Inuyasha said:

Το ξέρω (επίσης με την 55 καίγεται με την πάροδο του χρόνου και το κάτοπτρο

εδω εχω δει ο αλλος να αρπαζει κανονικά φωτια απο λάμπα..... το κάτοπτρο ειναι το μονο που το εχεις στανδαρ........

Δημοσ.
Στις 5/5/2024 στις 11:23 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε

Εγω πιστευω οτι παλι φταιει ο δυναμος! Στο βραχυκυκλωμα δεν θα καιγοταν ασφαλεια?

Μέχρι και σήμερα δεν έχει τύχει στα 10 χρόνια που το έχω στην κατοχή μου να κάψει ασφάλεια.

 

Στις 6/5/2024 στις 1:32 ΠΜ, Inuyasha είπε

Τι λάμπα φοράς? Στις δουλειάς μας έκανε θέμα με φτηνή λάμπα led που μας είχαν βάλει, δοκίμασε και άλλη λάμπα (και σιγουρέψου για τα watt της

 

Όλες οι λάμπες που δοκίμασα (αλογόνου/Led) είναι στα 35W.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το δουλεύεις ρελαντί, μπροστινό σβηστό, μετράς 13.5v στη μπαταρία.

Πιέζεις πισινό φρένο. Η πίσω λάμπα είναι 18 ή 21w, σαν κατανάλωση είναι κοντά στα 35 της μπροστινής. Ελέγχεις τάση μπαταρίας.

Το φυσιολογικό είναι να κάτσει κάπου στα 12.4 λόγω φορτίου και αν μαρσάρεις να μπορεί να υποστηρίξει τα 18w της πίσω λάμπας και να παει στα 13v.

Αν πέφτει στα 8v έχεις αδύναμη φόρτιση* και θες σίγουρα μπαταρία. Επειδή το πιο πιθανό είναι να μην πέσει, κάπου πιθανόν υπάρχει βραχυκύκλωμα στην μπροστά πλεξούδα και ΔΕΝ είναι δύσκολο να βρεθεί. Το πας σε ηλεκτρολόγο ή σε επίσημο service.

 

*Ή πηνία ή ανορθωτής ή άλατα ή κομμένη πλεξούδα κάπου στη διαδρομή απο πηνία ως μπαταρία.

ΥΓ: Δεν είμαι ηλεκτρολόγος, είμαι ένας βλάχος απο το βουνό. Ένας επαγγελματίας οφείλει να λύσει αυθημερόν αυτό το πρόβλημα.

 

Επεξ/σία από gizaha

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...