Προς το περιεχόμενο

Σκουλαρίκια Cartier από 12.750€ μόνο 12,74 [ενημερωτικό]


agnostos13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι αστείο αν η αρχή προστασίας καταναλωτή όντως αποφάσισε έτσι. Χαλάει την καλή πίστη που χρειάζεται να υπάρχει στις εμπορικές συναλλαγές, ακόμα και στη λιανική.

Έχει τεράστια διαφορά αναλόγως αν

  1. Γίνεται επανειλημμένως και με προφανή δόλο
  2. Πρόκειται για λάθος

Σε κάποιες περιπτώσεις ένας που εκμεταλλεύτηκε το (προφανές) λάθος μιας εταιρίας για να αποκτήσει τόσο μεγαλύτερης αξίας προϊόν θα μπορούσε ακόμα και να κατηγορηθεί για απάτη/κλοπή/κτλ

Η ερώτηση γίνεται κοινωνική και φιλοσοφική: Θέλουμε να ζούμε σε μια κοινωνία που οι συνάνθρωποί μας μας περιμένουν στη γωνία να εκμεταλλευτούν κάθε πιθανό μας παραπάτημα ή θέλουμε μια κοινωνία που πρεσβεύει η λογική, η κατανόηση και η αλληλεγγύη;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Πιθανόν οι πληροφορίες να μην είναι 100% αξιόπιστες, ωστόσο σημαντικό είναι οτι εφόσον είναι πραγματικό γαγονός σε μια χώρα όπως το Μεξικό ένας καταναλωτής δικαιώνεται όταν σε αντίστοιχες περιπτώσεις στην Ελλάδα (και μάλιστα σε λιγότερο ακραίες περιπτώσεις) θα υπήρχε απλά η διακαιολογία «λάθος στο σύστημα», «τυπογραφικό», «δεν υπάρχει απόθεμα» κλπ και θα σταματούσε εκεί το θέμα μιας που θα ήταν απλά Δευτέρα πρωί.

Kάνεις λάθος. Και στην Ελλάδα έχει συμβεί αυτό και δεν ήταν απλά "μια Δευτέρα πρωί".  Το ότι η εταιρία αποφάσισε να του στείλει κανονικά την παραγγελία δεν συνιστά τον κανόνα αλλά την εξαίρεση. Και παίζει ρόλο τι εντολές δέχθηκε με βάση ποια κίνηση θα ήταν λιγότερο κακή για τη φήμη της. Και φυσικά έπαιξε ρόλο και το ότι πρόκειται για μια παραγγελία, αν ήταν πολλές να δεις πως θα πήγαινε το άκυρο σύννεφο κι εκεί.

Υποθέτω κι εσύ αν βάλεις στη ΔΕΗ 1000 ευρώ αντί για 100 θα ζητήσεις πίσω τα 900 ε? Ή θα πεις "καλά να πάθω ας πρόσεχα" και δε θα ζητήσεις τίποτα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OP τι ψάχνεις τώρα Μεξικό με Ελλάδα και σου κάνει εντύπωση όταν έχεις φτάσει πάτο;
Ενώ παλιά τυπικά ακολουθούσε μια διαδικασία, πλέον ακόμα και ο ΣτΚ δεν ασχολείται καν με τις καταγγελίες και δηλώνει αναρμόδιος να ερευνήσει/επιβάλλει κυρώσεις αρχειοθετώντας υποθέσεις παραπέμποντας στην ΓΓΚ του υπουργείου, το οποίο δηλώνει και αυτό αναρμόδιο και σε παραπέμπει στον ΣτΚ...

Τα λέγαμε χρόνια πριν όταν τα καρτέλ τηλεφωνίας κάνανε παρτυ και ο ΠΘ πήγαινε σε συναντήσεις και εκλιπαρούσε τις εταιρίες να μειώσουν τις τιμές.
Εσχάτως κάνουν και τουρ σε σουπερμάρκετ να μας δείξουν το αποπληθωρισμό τιμών στα... γυναικεία καλλυντικά.
Ξέραμε τι ρόλο βαράνε οι Ανεξάρτητες Αρχές αλλά τώρα ούτε τα προσχήματα. Όταν εξόφθαλμα σιγοντάρεις κάθε είδους αυθαιρεσίες και μπουκώνεις με δημόσιο χρήμα τα καρτέλ, δικαιώματα καταναλωτών δεν υπάρχουν καν στην εξίσωση.

Μέχρι εκεί είμαστε όταν από την άλλη έχεις τους μισούς σε κάθε θέμα να "μάχονται" για το  κέρδος του κάθε καταστήματος και δεν είναι καν έμμισθα τρολ αλλά απλοί καταναλωτές που δεν κατανοούν τα αυτονόητα. Δυστυχώς αντιγράψαμε μόνο τις καταναλωτικές συνήθειες των Ευρωπαίων αλλά όχι την καταναλωτική τους συνείδηση και συμπεριφορά.

  • Like 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, grinder_ said:

OP τι ψάχνεις τώρα Μεξικό με Ελλάδα και σου κάνει εντύπωση όταν έχεις φτάσει πάτο;
Ενώ παλιά τυπικά ακολουθούσε μια διαδικασία, πλέον ακόμα και ο ΣτΚ δεν ασχολείται καν με τις καταγγελίες και δηλώνει αναρμόδιος να ερευνήσει/επιβάλλει κυρώσεις αρχειοθετώντας υποθέσεις παραπέμποντας στην ΓΓΚ του υπουργείου, το οποίο δηλώνει και αυτό αναρμόδιο και σε παραπέμπει στον ΣτΚ...

Τα λέγαμε χρόνια πριν όταν τα καρτέλ τηλεφωνίας κάνανε παρτυ και ο ΠΘ πήγαινε σε συναντήσεις και εκλιπαρούσε τις εταιρίες να μειώσουν τις τιμές.
Εσχάτως κάνουν και τουρ σε σουπερμάρκετ να μας δείξουν το αποπληθωρισμό τιμών στα... γυναικεία καλλυντικά.
Ξέραμε τι ρόλο βαράνε οι Ανεξάρτητες Αρχές αλλά τώρα ούτε τα προσχήματα. Όταν εξόφθαλμα σιγοντάρεις κάθε είδους αυθαιρεσίες και μπουκώνεις με δημόσιο χρήμα τα καρτέλ, δικαιώματα καταναλωτών δεν υπάρχουν καν στην εξίσωση.

Μέχρι εκεί είμαστε όταν από την άλλη έχεις τους μισούς σε κάθε θέμα να "μάχονται" για το  κέρδος του κάθε καταστήματος και δεν είναι καν έμμισθα τρολ αλλά απλοί καταναλωτές που δεν κατανοούν τα αυτονόητα. Δυστυχώς αντιγράψαμε μόνο τις καταναλωτικές συνήθειες των Ευρωπαίων αλλά όχι την καταναλωτική τους συνείδηση και συμπεριφορά.

Πρέπει να έχεις ρίξει πολύ χορό εσύ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε θα νιωσουμε ασχημα για τη cartier ουτε για τη μπουλγκαρι . Προφανως για να μη τρεχουν με την ομοσπονδιακή υπηρεσία προστασίας του καταναλωτή και τους βγαινει το ονομα εκει μια χαρα εκαναν πισω  .... Αν δε το εστησαν για διαφημιση βεβαια και το αρθρο ειναι μουφα :devil: 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα πω ότι η Cartier από αυτό το σκηνικό, σαν διαφήμιση, θα "κερδίσει" παραπάνω από 25 χιλιάδες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ με τι ασχολούμαστε ακόμα. Όλη η είδηση και το κείμενο από την αρχή μέχρι το τέλος είναι ένα fake new η clickbait new και με όχι τέλεια μετάφραση. 

Βρήκες ένα προϊόν με τιμή Χ από ένα μαγαζί, το παραγγέλνεις από την ιστοσελίδα πληρώνεις και τέλος. Βρήκε κάποιος άλλος το ίδιο προϊόν από το ίδιο μαγαζί σε τιμή Ψ; Το παραγγέλνει, πληρώνει και τέλος. 

Και στις δύο περιπτώσεις αποδέχτηκες την τιμή που είχε. Αν την αλλάζει το μαγαζί είναι δικό του θέμα. Αν την θεωρείς υπερβολικά υψηλή η τόσο χαμηλή που να φαίνεται ότι κάτι βρωμάει, δεν αγοράζεις το προϊόν. Αν θεωρείς ότι παραβιάζεται κάποια νομοθεσία της χώρας σου, προχωράς σε καταγγελία στην αρμόδια αρχή. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Υποθέτω κι εσύ αν βάλεις στη ΔΕΗ 1000 ευρώ αντί για 100 θα ζητήσεις πίσω τα 900 ε? Ή θα πεις "καλά να πάθω ας πρόσεχα" και δε θα ζητήσεις τίποτα?

Υπάρχουν στη νομοθεσία ειδικές προβλέψεις που λέγονται "καταβολή αχρεωστήτου" και "αδικαιολόγητος πλουτισμός" που εφαρμόζονται στις περιπτώσεις που για μια συναλλαγή ο αντισυμβαλλόμενος κατέβαλε εκ παραδρομής ποσόν μεγαλύτερο του οφειλόμενου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμίζω εδώ ότι σε όλο τον κόσμο, τα δικαιώματα του αγοραστή, αντιμετωπίζονται διαφορετικά απο αυτά του πωλητή! Υπάρχει λόγος, δεν είναι ομαδική παράκρουση…

Προσωπικά θεωρώ μόνο μια περίπτωση ηθικά μεμπτή και θα ήθελα εκεί οι πωλητές να υποχρεούνται απ το νόμο να παραδώσουν το προϊόν: Απο τη στιγμή που άμεσα μου αφαιρείς τα χρήματα απο τον λογαριασμό σε αγορές με πιστωτική που ουσιαστικά μου τα παίρνεις και πρέπει να γίνει χρονοβόρα διαδικασία για να μου τα επιστρέψεις, τότε δεν δικαιούσαι να ζητάς ακύρωση.

Είναι σα να μπήκα στο μαγαζί να πλήρωσα μετρητά και να μου λες , « δεν θα πάρεις τίποτα, φύγε και θα σε ειδοποιήσω ποτέ θα τα πάρεις πίσω» 

θεωρώ δίκαιο όποιος παίρνει τα λεφτα να υποχρεούται να δώσει το προϊόν. Αλλιώς να χρεώνουν την κάρτα μετά το κλικ, όταν σαν κατάστημα θα επιβεβαιώσουν την συναλλαγή. 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, mariosnik_ said:

Απορώ με τι ασχολούμαστε ακόμα. Όλη η είδηση και το κείμενο από την αρχή μέχρι το τέλος είναι ένα fake new η clickbait new και με όχι τέλεια μετάφραση.

Ας κάνω δώρο το άρθρο από τους NYT..για να μην το έχουν για fake τουλ. κάποιοι το θέμα.

He Paid $13 for $13,000 Cartier Earrings, and Then the Jeweler Noticed

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήταν τόσο χαζό το άρθρο που το διάβασα όλο 😄. Δηλαδή η Cartier έκανε ψεύτικη διαφήμιση για να τραβήξει κόσμο που θέλει να αγοράσει κόσμημα με 15$.

Και αληθινή να είναι η ιστορία τα 12.750x2 που "έχασε" η εταιρία είναι μια τρίχα από τα @@ της.

Επεξ/σία από sir ImPeCaBlE
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Kάνεις λάθος. Και στην Ελλάδα έχει συμβεί αυτό και δεν ήταν απλά "μια Δευτέρα πρωί".  Το ότι η εταιρία αποφάσισε να του στείλει κανονικά την παραγγελία δεν συνιστά τον κανόνα αλλά την εξαίρεση. Και παίζει ρόλο τι εντολές δέχθηκε με βάση ποια κίνηση θα ήταν λιγότερο κακή για τη φήμη της. Και φυσικά έπαιξε ρόλο και το ότι πρόκειται για μια παραγγελία, αν ήταν πολλές να δεις πως θα πήγαινε το άκυρο σύννεφο κι εκεί.

Υποθέτω κι εσύ αν βάλεις στη ΔΕΗ 1000 ευρώ αντί για 100 θα ζητήσεις πίσω τα 900 ε? Ή θα πεις "καλά να πάθω ας πρόσεχα" και δε θα ζητήσεις τίποτα?

Δεν βλέπω στην περίπτωση που αναφέρεις να έλαβαν το προϊόν που παρείγγειλαν οι αγοραστές.

Πως συνιστά ίδια περίπτωση;

Αν εννοείς για τη «λανθασμένη» προσφορά έχουμε δει ούκ ολίγες περιπτώσεις σαν αυτή…

Όσο για το σενάριο με τη ΔΕΗ είναι εντελώς άστοχη καθώς δεν αφορά διαφορά στην τιμή αλλά διαφορά στην είσπραξη την οποία η ΔΕΗ κανονικά θα πρέπει να επιστρέψει για να μη θεωρηθεί άτοκος δανεισμός.

Ωστόσο κάποιες φορές μπορεί να κρατηθεί ως προκαταβολή (όπως γίνεται στους λογαριασμούς έναντι δηλαδή).

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 hours ago, Mhlogiatros said:

Δε θα νιωσουμε ασχημα για τη cartier ουτε για τη μπουλγκαρι .

Μπορεί όχι για την cartier, αλλά για κάποιους κακομοιρους υπαλλήλους που θα τους κρατάνε τα σπασμένα απο το μισθό τους για καμιά δεκαριά χρόνια.

Χριστός Ανέστη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/5/2024 στις 5:15 ΜΜ, marios02 είπε

Θεωρώ τραγικό να υποχρεωθεί μια εταιρεία να στείλει κτ για εμφανές λάθος τιμης, απο τη στιγμή που δεν το κανει κακοβουλα για να προκαλει κινηση στο καταστημα της.

 

 

Και σε οσους διαφωνούν, αν υποθέσουμε ότι απο λαθος σας πληρώνατε με παραπανω ποσο την εταιρεία, θα θέλατε να χει το δικαίωμα να σας τα κρατήσει;

Για το αν η "λαθος" τιμη ειναι η χαμηλη ή η υψηλη, καλο θα ηταν να ξερουμε και τα περιθωρια κερδους της εταιρειας απο το προϊον, πραγμα που λογικα δε θα το μαθουμε ποτε.

Εγω παντως εχω την υποψια οτι η "λαθος" τιμη ειναι η κανονικη, οπως αλλωστε ισχυει για ολες τις εταιρειες ειδων πολυτελειας.

Στις 4/5/2024 στις 6:09 ΜΜ, Nabuko είπε

Υποθέτω κι εσύ αν βάλεις στη ΔΕΗ 1000 ευρώ αντί για 100 θα ζητήσεις πίσω τα 900 ε? Ή θα πεις "καλά να πάθω ας πρόσεχα" και δε θα ζητήσεις τίποτα?

Θα μεινουν πιστωτικο τα 900 και οι επερχομενοι λογαριασμοι θα τραβανε απο το ποσο αυτο, ειναι σα να πληρωσε 10 λογαριασμους προκαταβολικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...