Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, theopan είπε

Και που να δεις πόσο ατελείωτα είναι πια τα προβλήματα -ανεξαρτήτου μάρκας- σε "σύγχρονα" χειροκίνητα με πάνω από 20-22 κιλά ροπής! Με δισκόπλατα και βολάν ασχολούνται από τα 20.000 χλμ.! Ειδικά -και μάλλον λόγω- των "οικολογικών" λύσεων και της ροπής που έχουν πλέον ακόμα και τα μικρά αυτοκίνητα λόγω turbo με "ανθρώπινη" χρήση και όχι ιδεατή/ιδανική. Δεν υπάρχει πια ως επιλογή το χειροκίνητο. Πέθανε.

Σε αυτό το κομμάτι του σχολίου σου αναφέρομαι διότι αυτό είναι υπερ-γενίκευση, και όχι σε αυτά που είπες για τα διπλοσύμπλεκτα(στο οποίο συμφωνώ). Εγώ λοιπόν δεν πρέπει να δικαιολογήσω τίποτα, εσύ πρέπει να μας πεις γιατί πέθαναν τα χειροκίνητα κιβώτια. Και πρόσεξε, μιλάμε γενικά ε, δεν διευκρινίζεις ούτε οτι μιλάς για συγκεκριμένη χρήση ούτε τίποτα.

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Δεν ξέρω τι λέει ο γούγλης πάντως δεν έχει λογική να κατασκευάζονται Κίνα για να έρθουν Ευρώπη. Αν συνέφερε αυτό τότε η Toyota, η Hyndai και λοιπές ασιατικές δεν θα είχαν εργοστάσια στην Ευρώπη. 

για αυτο δεν ειναι πιο φθηνά απο τα skoda.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/5/2024 στις 1:28 ΠΜ, CorsarioJoao είπε

Σε αυτό το κομμάτι του σχολίου σου αναφέρομαι διότι αυτό είναι υπερ-γενίκευση, και όχι σε αυτά που είπες για τα διπλοσύμπλεκτα(στο οποίο συμφωνώ). Εγώ λοιπόν δεν πρέπει να δικαιολογήσω τίποτα, εσύ πρέπει να μας πεις γιατί πέθαναν τα χειροκίνητα κιβώτια. Και πρόσεξε, μιλάμε γενικά ε, δεν διευκρινίζεις ούτε οτι μιλάς για συγκεκριμένη χρήση ούτε τίποτα.

Δεν υπάρχει τεκμηρίωση στα αυτονόητα. Γιατί δεν συμπορεύεται χειροκίνητο κιβώτιο με "υβριδισμό" και οποιοδήποτε από τα -υποχρεωτικά πλέον- συστήματα ADAS είναι μια γρήγορη και εύκολη απάντηση. Ούτε adaptive cruise control, ούτε srop&go αυτού,  ούτε αυτόματο φρενάρισμα δουλεύουν πλήρως με χειροκίνητο. Απαιτούν αυτόματο. Φυσικά ούτε καν οι νόρμες για την εκπομπή ρύπων πληρούνται. Για αυτό άλλωστε και έχουν μειωθεί στο ελάχιστο πια τα χειροκίνητα. Σε 2 χρόνια το πολύ δεν θα υπάρχει ούτε ένα μοντέλο πια.

Επεξ/σία από theopan
Δημοσ.

Μάγκες να σας διακόψω λίγο , μπορεί κάποιος να μου πει αν το cross στην έκδοση more εχει κλίμα ή air-condition ? Στην διαμόρφωση καταλαβαινω οτι ειναι κλιμα , οι πωλητες λενε οτι το κλιμα ειναι εξτρα 

https://www.volkswagen.gr/el/models/t-cross.html

Δημοσ.
8 ώρες πριν, theopan είπε

Δεν υπάρχει τεκμηρίωση στα αυτονόητα. Γιατί δεν συμπορεύεται χειροκίνητο κιβώτιο με "υβριδισμό" και οποιοδήποτε από τα -υποχρεωτικά πλέον- συστήματα ADAS είναι μια γρήγορη και εύκολη απάντηση. Ούτε adaptive cruise control, ούτε srop&go αυτού,  ούτε αυτόματο φρενάρισμα δουλεύουν πλήρως με χειροκίνητο. Απαιτούν αυτόματο. Φυσικά ούτε καν οι νόρμες για την εκπομπή ρύπων πληρούνται. Για αυτό άλλωστε και έχουν μειωθεί στο ελάχιστο πια τα χειροκίνητα. Σε 2 χρόνια το πολύ δεν θα υπάρχει ούτε ένα μοντέλο πια.

Αυτό καλέ μου άνθρωπε δηλαδή δεν είναι γενίκευση; Δεν αφορά μόνο την χρήση σε πόλη, μόνο αυτούς που βλέπουν την οδήγηση σαν κατι βαρετο; Δεν αφορά οχήματα που κινούνται αυστηρά και μόνο σε αυτοκινητόδρομο; Προσωπικά σε όσα στατιστικά βρήκα, τα αυτοκίνητα με χειροκίνητα κιβώτια είναι πάνω απο το 30% των νέων πωλήσεων στην Ευρώπη. Μην κάνουμε λοιπόν τόσες γενικεύσεις και μετά μας πειράζουν οι γενικεύσεις των άλλων. Αυτονόητα όλα...

Δημοσ.
3 hours ago, Ibiza11 said:

Μάγκες να σας διακόψω λίγο , μπορεί κάποιος να μου πει αν το cross στην έκδοση more εχει κλίμα ή air-condition ? Στην διαμόρφωση καταλαβαινω οτι ειναι κλιμα , οι πωλητες λενε οτι το κλιμα ειναι εξτρα 

https://www.volkswagen.gr/el/models/t-cross.html

Ετσι πως το περιγραφει και σε σχεση με την R-Line, ειναι απλος κλιματισμος AC, οχι διζωνικος, ασχετου αν θα εχει ηλεκτρονικο ελεγχο…

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ibiza11 είπε

Μάγκες να σας διακόψω λίγο , μπορεί κάποιος να μου πει αν το cross στην έκδοση more εχει κλίμα ή air-condition ? Στην διαμόρφωση καταλαβαινω οτι ειναι κλιμα , οι πωλητες λενε οτι το κλιμα ειναι εξτρα 

https://www.volkswagen.gr/el/models/t-cross.html

Οτιδήποτε ρυθμίζεις σε μια συγκεκριμένη θερμοκρασία και κανει διατήρηση (και εχει και το κουμπακι AUTO) εκει σημαινει κλιμα

Αν δεν κανω λαθος το απλο air/con εχει καταργηθεί (δλδ αυτο με το στρογγυλο που γυρναγες στο ψυχρο η θερμο και ρυθμίζεις την ταχύτητα του ανεμιστήρα μόνο). Προφανώς αυτοι σου λενε για το διζωνικο οτι παει εξτρα. προσωπικα το θεωρω περιττό (ποσο αμπαλοι μπορει να ειναι οι πωλητες!!!)

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις , όντως στην διαμόρφωση βγάζει διζωνικό και έχει έξτρα 290 με καθαρισμό αέρα και αντιαλλεργικό φίλτρο. 

Ρε VW τι τσιπιές είναι αυτές ? με αυτόματο το αυτοκίνητο βγαίνει >27 χιλιάρικα , δεν είναι υβριδικό η να κουβαλάει καμία τεχνολογία να πεις ότι είναι futureproof και χρεωνεις εξτρα κατι μπλιμπλικια ? Και στην τελική βαλτο τζαμπα, δεν θα θελει αλλαγή το αντιαλλεργικο φιλτρο ? Απο που θα το πάρω? Απο την VW . Και απ οτι κατάλαβα και το GPS και αλλες λειτουργιες ειναι pay to play. Νταξ ειπαμε 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ibiza11 είπε

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις , όντως στην διαμόρφωση βγάζει διζωνικό και έχει έξτρα 290 με καθαρισμό αέρα και αντιαλλεργικό φίλτρο. 

Ρε VW τι τσιπιές είναι αυτές ? με αυτόματο το αυτοκίνητο βγαίνει >27 χιλιάρικα , δεν είναι υβριδικό η να κουβαλάει καμία τεχνολογία να πεις ότι είναι futureproof και χρεωνεις εξτρα κατι μπλιμπλικια ? Και στην τελική βαλτο τζαμπα, δεν θα θελει αλλαγή το αντιαλλεργικο φιλτρο ? Απο που θα το πάρω? Απο την VW . Και απ οτι κατάλαβα και το GPS και αλλες λειτουργιες ειναι pay to play. Νταξ ειπαμε 

Οδηγώ το 95ps T-Cross για τη δουλειά. Με ευλαβική οδήγηση χαμηλής κατανάλωσης έχει 6.2l/100 με 90% πόλη. Με μη ευλαβική κατανάλωση (όταν το παίρνουν άλλοι οδηγοί) έχει 7. Εθνική έχω κάνει και 780km με ένα τεπόζιτo (40-42l).

Διζωνικός κλιματισμός δεν ξέρω τι νόημα έχει σε τόσο μικρό αυτοκίνητο, ειδικά αν δεν ελέγχεις τι πάει στα πίσω καθίσματα.

Το lane assist μπορεί να ακολουθήσει τη ραφή της ασφάλτου αντί για τη γραμμή καμιά φορά, αλλά γενικά αξίζει. Το ραντάρ για τα εμπόδια εμπρός είναι για κλάμματα. Η κάμερα και το Apple Play τα πιο χρήσιμα αξεσουάρ για εμένα.

Σημαντικό και το 6ατάχυτο (που δεν το έχει αυτό που οδηγώ) γιατί πάνω από 100 στην εθνική η 5η ανεβάζει πολύ τις στροφές. Με την 6η θα έπεφτε κι άλλο η κατανάλωση.

Η απόκρισή του σε δύσκολες οδηγικές στιγμές (απότομο φρενάρισμα, φρενάρισμα πάνω σε στροφή, απότομη στροφή με λεία άσφαλτο, στροφή με ανωμαλίες/σαμαράκια) δεν είναι καλή. Σε όλα τα άλλα είναι ικανοποιητικό.

Ένα ακόμα αρνητικό είναι ότι η λαμαρίνα είναι πολύ λεπτή (τα μπροστά φτερά βουλιάζουν αν ακουμπήσεις πάνω τους!).

Από βλάβες προς το παρόν (20k) τίποτα.

Γενικά είναι ένα πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο που δεν κουράζει.

 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, majunior είπε

Οδηγώ το 95ps T-Cross για τη δουλειά. Με ευλαβική οδήγηση χαμηλής κατανάλωσης έχει 6.2l/100 με 90% πόλη. Με μη ευλαβική κατανάλωση (όταν το παίρνουν άλλοι οδηγοί) έχει 7. Εθνική έχω κάνει και 780km με ένα τεπόζιτo (40-42l).

Διζωνικός κλιματισμός δεν ξέρω τι νόημα έχει σε τόσο μικρό αυτοκίνητο, ειδικά αν δεν ελέγχεις τι πάει στα πίσω καθίσματα.

Το lane assist μπορεί να ακολουθήσει τη ραφή της ασφάλτου αντί για τη γραμμή καμιά φορά, αλλά γενικά αξίζει. Το ραντάρ για τα εμπόδια εμπρός είναι για κλάμματα. Η κάμερα και το Apple Play τα πιο χρήσιμα αξεσουάρ για εμένα.

Σημαντικό και το 6ατάχυτο (που δεν το έχει αυτό που οδηγώ) γιατί πάνω από 100 στην εθνική η 5η ανεβάζει πολύ τις στροφές. Με την 6η θα έπεφτε κι άλλο η κατανάλωση.

Η απόκρισή του σε δύσκολες οδηγικές στιγμές (απότομο φρενάρισμα, φρενάρισμα πάνω σε στροφή, απότομη στροφή με λεία άσφαλτο, στροφή με ανωμαλίες/σαμαράκια) δεν είναι καλή. Σε όλα τα άλλα είναι ικανοποιητικό.

Ένα ακόμα αρνητικό είναι ότι η λαμαρίνα είναι πολύ λεπτή (τα μπροστά φτερά βουλιάζουν αν ακουμπήσεις πάνω τους!).

Από βλάβες προς το παρόν (20k) τίποτα.

Γενικά είναι ένα πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο που δεν κουράζει.

 

 

Ευχαριστώ!!! Πολύ χρήσιμες επισημάνσεις 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...