dimitrins Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου Xε Εχω polo του 2010 με 30000 χλμ kai δεν το πουλάω 1200 κυβικά με 105 άλογα λένε Εχω απόδειξη από τροχαία ότι πάω με 180 (έφαγα κλήση και 2 μήνες αφαίρεση διπλώματος) Πήγαινε κι άλλο και δεν το ζόριζα Το μόνο ανταλλακτικό που χρειάστηκα είναι μπαταρία γιατί κυκλοφορώ με scooter Σε όσους φίλους το έδωσα, όταν τους παίρνανε πινακίδες, μείνανε κατενθουσιασμένοι Στα αυτοκίνητα ισχύει ότι όταν θες να αγοράσεις, βλέπεις τι κυκλοφορεί και παίρνεις ένα Το είχα πάρει με κανονικό κιβώτιο, να μάθουν και τα παιδιά. Οπότε δες τι κυκλοφορεί και πράξε Κάτι λιγότερο από 16000 €, τότε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koeltzakoatl Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου Ήμουν στο ίδιο δίλημμα: 5 χρόνια μετά, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το Yaris με βάση όσα περίμενα, δλδ: - Οικονομία: 90% αστικές μετακινήσεις, κατανάλωση στα 4.2 - Αξιοπιστία: μηδέν φθορές/βλαβες/αστοχιες αισθητήρων (όλα τα service του στην αντιπροσωπεία). το αυτοκίνητο δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, δεν έχει τιμόνι που κόβει (δεν παρκάρει κάθετα με την πρώτη, θέλει ελιγμό), και προφανώς «κοπανάει» στις λακούβες αλλά εγώ δεν περίμενα κάτι άλλο (σημειώνω πως το έχω για 2ο, κυρίως σύζυγος κ παιδί καθώς υπάρχει και leasing εταιρικό στην οικογένεια). για το αυτόματο δεν συζητάω, εδώ και 17 χρονια οδηγώ αυτόματο και δεν υπάρχει ούτε υπόνοια επιστροφής σε μη αυτόματο. Για το VW Group έχω αποφασίσει να απέχω, καθώς 2 εταιρικά (golf 5, Audi q3) με είχαν ταράξει στις βλάβες και τις ζημιές. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου 3 ώρες πριν, theopan είπε Και που να δεις πόσο ατελείωτα είναι πια τα προβλήματα -ανεξαρτήτου μάρκας- σε "σύγχρονα" χειροκίνητα με πάνω από 20-22 κιλά ροπής! Με δισκόπλατα και βολάν ασχολούνται από τα 20.000 χλμ.! Ειδικά -και μάλλον λόγω- των "οικολογικών" λύσεων και της ροπής που έχουν πλέον ακόμα και τα μικρά αυτοκίνητα λόγω turbo με "ανθρώπινη" χρήση και όχι ιδεατή/ιδανική. Δεν υπάρχει πια ως επιλογή το χειροκίνητο. Πέθανε. what? είχα και έχω τουρμπο από 1400 έως και 1800 με μεγάλες ροπές χειροκίνητα VAG. κανένα πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου 13 ώρες πριν, sharke είπε ναι ειναι τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει τα οχήματα τις στην κινα . είναι τα φθηνότερα της κατηγορίας. Ευρυχωρο/μεγαλο, ανταλλακτικα φθηνα. οτι πρεπει για taxi για αυτο που κατασκευαστικέ. για τζιμινιερες που καίνε μαζούτ και ντουμανιάζουν , για οικονομία καυσίμου. και ξυλά να καίγανε αυτά θα έπαιρναν, για οικονομία τους ένοιαζε πιο πολυ και τους νοιάζει ακόμα παλι καλα που ανακάλυψαν και βάλανε μερική αέριο απο τοτε, δεν θα βλέπαμε στο μισώ μετρο στο κέντρο απο το ντουμάνι , βλέπε taxi tesla και Toyota HYBRID πλέων να κυκλοφορούν . (η αξιοπιστία που θα ξεπατώσει ο καθενας το αυτοκινητο να μαθη να οδηγεί σε σχολές οδηγών τι σχέση εχει??? ,, εκει θέλει σασμανια και συμπλέκτες με αρχ@@ια .) .ότι νάνε η λογική . Ε? Τα εργοστασια της skoda ειναι στη Τσεχια. 2 ώρες πριν, dimitrins είπε Xε Εχω polo του 2010 με 30000 χλμ kai δεν το πουλάω 1200 κυβικά με 105 άλογα λένε Εχω απόδειξη από τροχαία ότι πάω με 180 (έφαγα κλήση και 2 μήνες αφαίρεση διπλώματος) Πήγαινε κι άλλο και δεν το ζόριζα Weird flex but ok. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mpregos Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου Η απάντηση στο ερώτημα βέβαια είναι γιαρις-mazda 2,αφού είναι χρήση στην πόλη και υβριδικό, είναι για κλωτσιές βέβαια η οδηγική συμπεριφορά και η αίσθηση που σου δίνει , δεν έχει χώρους και είναι "φθηνός" ο Ιάπωνας στο εσωτερικο εν αντιθέσει με τον Γερμανό που σε κάνει να νομίζεις ότι έχεις μεγαλύτερο αμάξι πιο στιβαρό αλλά το πληρώνεις σε συντήρηση και άλλα. Εμένα ένα γκολφ 4 δεν μου έβγαλε πρόβλημα πέρα από αυτά λόγω χρόνων, αλλά δεν θα ξανά έπαιρνα. Για εμένα μην ακούς δεν μπορείς να κάνεις ταξίδια επειδή είναι μικρό.μια χαρά πας Ορεστιάδα Ταίναρο Ιωάννινα με του δρόμους που έχει 110-120 χαλαρά, cruise control μαλακωσια.αν πας από τον παλιό Αθήνα Θεσσαλονίκη και με Escalande να είσαι θα βρίσεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sharke Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, dtk-386 είπε Ποιος σου είπε ότι τα Skoda Octavia κατασκευάζονται στην Κίνα;;;;;; o googles \Στα τέσσερα κινεζικά εργοστάσια σε Changsha (Kodiaq και Kodiaq GT), Nanjing (Kamiq, Kamiq GT και Superb), Ningbo (Octavia, Octavia Pro και Karoq) και Yizheng (Rapid), η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε περίπου 18.500 οχήματα μονο το 2023 Επεξ/σία 11 Μαϊου από sharke Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ibiza11 Δημοσ. 11 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 11 Μαϊου (επεξεργασμένο) Οδήγησα το vw cross με τα 116 άλογα , Polo δεν ειχε εκείνη την ώρα διαθέσμιμο. Πολυ ωραίοι και ευχαριστοι οι τυποι στην Karenta. Αρχικά πήρα την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο και μετά με το αυτόματο , πρώτη φορά οδηγούσα αυτόματο. Με το μηχανικό , πολύ ωραία η θέση οδήγησης. Το αυτοκίνητο μέσα premium , φοβερά τα πλαστικά. Πολύ ωραίο ταμπλό και οθόνη. Η οδήγηση απίστευτα smooth, περνουσες τους αθλιους δρόμους της αττικης και οι λακουβες ηταν σαν απαλό χάδι. Φοβερές αναρτήσεις. Πολυ καλη ηχομόνωση, στην κινηση ειδικά μετρησε που δεν ακουγες την φασαρία. Το ιδιο και σε μεγάλη ταχυτητα. Στιβαρό, σταθερό και ευέλικτο. Με το αυτόματο έπαθα πλάκα, περίμενα να είναι χαζό σε χαμηλές ταχύτητες στο σταματά ξεκίνα και στο παρκάρισμα. Αντίθετος είναι ότι πιο smooth έχω οδηγήσει και εύκολο. Ισχύουν τα ίδια που έγραψα παραπάνω. Τα βοηθητικά μπλιμπλικια με άρεσαν , αυτό που σου δειχνει απόσταση από τα αντικείμενα γύρω από το αυτοκίνητο χρήσιμο σε συνθήκες κίνησης και στις στροφές σε αστικό περιβάλλον. Το line assist πλακα εχει , δινει μια ανταποκριση στο τιμόνι αλλα δεν εκνευρίζει. Κάμερα οπισθοπορίας και κατι αλλα που δεν εδωσα σημασία. Η δύναμη του αυτοκινήτου μου φάνηκε απόλυτα επαρκής. Θετικά : Ποιότητα κύλισης (δεν έχω λόγια), ευέλικτο σε μικρό χώρο, δυνατό για προσπέραση, σταθερό σε στροφές. Τεράστιοι χώροι , το πορτ μπαγκάζ είναι κάπως πολυμορφικό μιας και ανεβαίνεις προς τα πάνω ο πάτος ώστε να είναι στο ίδιο επίπεδο με τα πίσω καθίσματα αν τα ρίξεις. Το αυτόματο κιβώτιο είναι τρομερό. Η έκδοση more είναι πλούσια( η έκδοση life δεν ειναι φτωχη αλλα η διαφορά στην τιμή ειναι μικρή). Ορατότητα παρα πολυ καλή. Στα 116 άλογα εχει δισκόφρενα μπρος πίσω. Αρνητικά: Τιμή , είναι ακριβό. Κατανάλωση , εντάξει δεν είναι ενδεικτικό αλλά με το αυτόματο οδήγησα για μισή ώρα από τα οποία τα 23 λεπτά ήταν κίνηση όπου πηγαίναμε σταματα ξεκίνα και δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος αλλά στο ταμπλό έβγαλε μέσο όρο κατανάλωσης 10L/100 . Αυτά. Σε γενικές γραμμές δεν περίμενα ότι θα με ενθουσιάσει τόσο. Δευτέρα μάλλον θα κάνω βόλτα το yaris. Επεξ/σία 11 Μαϊου από Ibiza11 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου 56 λεπτά πριν, sharke είπε o googles \Στα τέσσερα κινεζικά εργοστάσια σε Changsha (Kodiaq και Kodiaq GT), Nanjing (Kamiq, Kamiq GT και Superb), Ningbo (Octavia, Octavia Pro και Karoq) και Yizheng (Rapid), η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε περίπου 18.500 οχήματα μονο το 2023 Δεν ξέρω τι λέει ο γούγλης πάντως δεν έχει λογική να κατασκευάζονται Κίνα για να έρθουν Ευρώπη. Αν συνέφερε αυτό τότε η Toyota, η Hyndai και λοιπές ασιατικές δεν θα είχαν εργοστάσια στην Ευρώπη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hountalass Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου 46 λεπτά πριν, Ibiza11 είπε Κατανάλωση , εντάξει δεν είναι ενδεικτικό αλλά με το αυτόματο οδήγησα για μισή ώρα από τα οποία τα 23 λεπτά ήταν κίνηση όπου πηγαίναμε σταματα ξεκίνα και δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος αλλά στο ταμπλό έβγαλε μέσο όρο κατανάλωσης 10L/100 . Αυτά. Σε γενικές γραμμές δεν περίμενα ότι θα με ενθουσιάσει τόσο. Δευτέρα μάλλον θα κάνω βόλτα το yaris. Νορμάλ συνθήκες μικτό κύκλο, ξανά λέω νορμάλ όχι φετιχιστικά απαλά θα έχει από 6.5 μέχρι 7.5 λίτρα. Και το γιάρις θα σου αρέσει. Βέβαια είναι πιο "πλαστικό" μέσα αλλά μπροστά στην κατανάλωση κλείνεις δύο αισθήσεις! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CorsarioJoao Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου 6 ώρες πριν, theopan είπε Δεν προκύπτει από πουθενά. Φήμες είναι από ανθρώπους που είτε είχαν κάποια κακή εμπειρία και γενικεύουν Αλήθεια τώρα; Μετά απο υπερ-γενίκευση για αυτόματα και χειροκίνητα δεν περίμενα τέτοιο σχόλιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ibiza11 Δημοσ. 11 Μαϊου Μέλος Share Δημοσ. 11 Μαϊου 22 λεπτά πριν, hountalass είπε Νορμάλ συνθήκες μικτό κύκλο, ξανά λέω νορμάλ όχι φετιχιστικά απαλά θα έχει από 6.5 μέχρι 7.5 λίτρα. Και το γιάρις θα σου αρέσει. Βέβαια είναι πιο "πλαστικό" μέσα αλλά μπροστά στην κατανάλωση κλείνεις δύο αισθήσεις! Τα πλαστικά δεν νομίζω να με πειράξουν , αλλά η απίθανη smooth αίσθηση που είχε στον δρόμο και στις λακούβες μου έμεινε 😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 11 Μαϊου Share Δημοσ. 11 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 10/5/2024 στις 4:36 ΜΜ, hountalass είπε Δεν έχω πετύχει Yaris με 130 ποτέ. Διαδρομή με 130 πάντως άλλοι δίνουν 5 με 5.5. Τώρα αν μιλάς για γενικό μικτό κύκλο οκ το 4 στέκει. Αθηνα - Θεσσαλονικη και γυρισμος χωρις ελεγχο ταχυτητας [μεχρι 130 (μεγαλυτερο διαστημα 120+)] καταναλωση οπως υπολογιστηκε απο τα γεμισματα ηταν κατω απο 5 λ. Ο υπολογιστης του αυτοκινητου εγραψε 4.6 (εμεις βγαλαμε ουσιαστικα 4.8) Και μιλαω μονο για εθνικη μες στην πολη που εγιναν βολτες ηταν πολυ πιο κατω κοντα στο 4 Επεξ/σία 11 Μαϊου από Αλεξανδρος A.92 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 12 Μαϊου Share Δημοσ. 12 Μαϊου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, CorsarioJoao είπε Αλήθεια τώρα; Μετά απο υπερ-γενίκευση για αυτόματα και χειροκίνητα δεν περίμενα τέτοιο σχόλιο. Αλήθεια ναι! Τι σε προβληματίζει στο σχόλιό μου; Μπορείς να τεκμηριώσεις ότι "τα 2πλοσύμπλεκτα είναι προβληματικά σε κίνηση στην πόλη" όπως είναι ο ισχυρισμός κάποιων; Γιατί εγώ που έχω τέτοιο λέω ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα! Ούτε αξιοπιστίας ούτε αίσθησης. Αλλάζουν καλύτερα σχέσεις (πολύ καλύτερα από όσο μπορεί ένας μέσος οδηγός με χειροκίνητο) και κυρίως ...αλλάζουν μόνα τους χωρίς να ασχολείται ο οδηγός. Εσύ πρέπει να τεκμηριώσεις -αν διαφωνείς- τυχούσα αρνητική σου εμπειρία και όχι εγώ τη θετική μου. Και αναμενόμενα ένα CVT -εκ της κατασκευής και της αρχής λειτουργίας του- θα έχει ίσως ακόμα καλύτερη συμπεριφορά εντός κίνησης και σταμάτα-ξεκίνα. Επεξ/σία 12 Μαϊου από theopan Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 12 Μαϊου Share Δημοσ. 12 Μαϊου 7 hours ago, sharke said: o googles \Στα τέσσερα κινεζικά εργοστάσια σε Changsha (Kodiaq και Kodiaq GT), Nanjing (Kamiq, Kamiq GT και Superb), Ningbo (Octavia, Octavia Pro και Karoq) και Yizheng (Rapid), η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε περίπου 18.500 οχήματα μονο το 2023 βασικα που το κακο...... αν μπεις σε ενα αμαξι made ing china (byd, mg) θα καταλαβεις τη σημαινει ποιότητα χωρίς να χρειαστει να δώσεις 80κ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sharke Δημοσ. 12 Μαϊου Share Δημοσ. 12 Μαϊου 7 λεπτά πριν, Black Demis είπε βασικα που το κακο...... αν μπεις σε ενα αμαξι made ing china (byd, mg) θα καταλαβεις τη σημαινει ποιότητα χωρίς να χρειαστει να δώσεις 80κ δεν είπε κανείς για κακο για καλο το είπαμε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα