Προς το περιεχόμενο

Επιλογή VW polo vs Toyota Yaris


Ibiza11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μονο "αρνητικο" που μπορω να βρω στο Yaris ειναι οτι ουσιαστικα παντρευεσαι την αντιπροσωπεια στα σερβις του, δεν ξερω αν θα τολμουσα να παω υβριδικο για σερβις εκτος Toyota, δεν ξερω αν οι εξω μαστορες εχουν την τεχνογνωσια να συντηρησουν ενα υβριδικο συνολο. Σιγουρα καποια στιγμη θα την αποκτησουν αλλα μεχρι τοτε....

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 6/5/2024 στις 10:29 ΜΜ, hountalass είπε

αν και διπλοσύμπλεκτο για χρήση πόλης δεν πάνε μαζί

Αυτό πως προκύπτει, μπορεί να εξηγήσει κάποιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι θα έλεγα ότι εφόσων δεν έχεις βάλει στην εξίσωση συχνές μεγάλες διαδρομές/ταξίδια δες το Yaris.

Όχι, ότι δεν θα τα κάνει.Μια χαρά θα τα κάνει αλλά δεν θα είναι τόσο άνετο.Αλλα αυτός ο παράγοντας θα έπεισε ρόλο εάν το 30%+ των χιλιομέτρων σου ήταν εκτός πόλης.

Δεν έχει νόημα να αγοράσεις "ταξιδιαρικο" εάν κανείς όλα και όλα ένα 5-10% των χιλιομέτρων σου σε ταξίδια και στο 90-95% της χρήσης του να είναι στην πολη.

Οπότε Yaris και από μένα.

Υ.γ Για τι χρόνους παράδοσης συζητάμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 minutes ago, EuphangeL said:

Αυτό πως προκύπτει, μπορεί να εξηγήσει κάποιος;

Δεν είναι ότι δεν κάνει αλλά αν οδηγήσεις και τα δυο θα καταλάβεις. Το dsg κάνει άκυρες αλλαγές πολλές φορές οταν δεν ξέρει αν η επόμενη αλλαγή θα είναι προς τα πάνω η κατω και ψάχνει να βρει τι θα κάνει.  Επισης αρπάζει σχετικά απότομα την επόμενη ταχύτητα, το καταλαβαίνεις. Το CVT είναι πολύ πιο γραμμικό και ειδικά με το ηλεκτρικό μοτέρ ούτε καταλαβαίνεις κοψίματα ή οτιδήποτε. Μια πολύ ομαλή επιτάχυνση και επιβράδυνση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, EuphangeL said:

Αυτό πως προκύπτει, μπορεί να εξηγήσει κάποιος;

Έχω εμπειρία από Golf DSG του '19 με 130PS και δεν μου άρεσε καθόλου το DSG για χρήση εντός πόλης.

Επειδή έχει συμπλέκτη, στις μανούβρες για παρκάρισμα και ξεπαρκάρισμα θέλει αρκετή συνήθεια. Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου πρέπει να καταλάβει πότε θες να κάνεις κάποια μανούβρα για να τον αφήσει να πατινάρει και πότε θες να ξεκινήσεις κανονικά για να τον αφήσει να κουμπώσει. Αυτό το κάνει με βάση το πόσο πατάς το γκάζι. Πρέπει να ακουμπάς λοιπόν το γκάζι ίσα ίσα για να καταλαβαίνει πως θες να παρκάρεις και να τον αφήνει να πατινάρει. Αν το πατήσεις λίγο παραπάνω, τον αφήνει να κουμπώσει και πετάγεται το αυτοκίνητο μπροστά (ή πίσω) με δυσάρεστα αποτελέσματα.

Τα ξεκινήματα από stop είναι επίσης κάπως αργά και ενοχλητικά σε σχέση με χειροκίνητο ή αυτόματο με μετατροπέα ροπής.

Άλλο πράγμα που ήταν πολύ ενοχλητικό σε κίνηση με υψηλότερες ταχύτητες ήταν το Start-stop εν κινήσει. Πηγαίνεις πχ με 70 και αφήνεις το γκάζι. Εκεί είτε το βάζει σε νεκρό και αφήνει τη μηχανή στο ρελαντί ή σβήνει τελείως τη μηχανή. Αν η μηχανή είναι αναμένη, επανέρχεται γρήγορα όταν ξαναπατήσεις το γκάζι γιατί το κιβώτιο είναι αρκετά γρήγορο. Όταν όμως την έσβηνε αργούσε πολύ να επανέλθει και φρέναρε λίγο και το αυτοκίνητο. Σε επαρχιακό δρόμο, ήταν πολύ ενοχλητικό γιατί το έκανε συνέχεια με το που άφηνες το γκάζι. Το καλύτερο είναι πως δεν μπορούσες να το απενεργοποιήσεις (μόνο το start-stop από στάση απενεργοποιείται). Η μόνη επιλογή ήταν να το βάλεις στο Sport αλλά μετά κρατούσε πολύ ψηλά τις στροφές για χαλαρή οδήγηση. Δεν ξέρω αν το έχει και το Polo αυτό. 

Η άποψη μου είναι πως το DSG είναι πολύ καλό όσον αφορά τις χαμηλότερες απώλειες και τις αλλαγές (στο ανέβασμα μόνο) αλλά μέσα στην πόλη δεν είναι ότι καλύτερο. Τώρα βέβαια αν οδηγείς στην Αθήνα ώρες αιχμής και η άλλη σου επιλογή είναι το χειροκίνητο, τότε οκ.

Για το θέμα της αξιοπιστίας δεν ξέρω γιατί το κράτησα μόνο για 50.000 km. 

Toyota Hybrid καμία σχέση στα παραπάνω σενάρια. Μου είχαν δώσει το Auris Hybrid κάποια στιγμή και δεν συγκρινόταν μέσα στην πόλη. Πολύ άμεσο στα ξεκινήματα και σε μανούβρες χαμηλής ταχύτητας με πολύ καλύτερη απόκριση. Σίγουρα δεν έχει την σπορ αίσθηση του dsg αλλά αν οδηγείς 90% μέσα σε πόλη ή κάνεις ταξίδια έχεις πολύ καλύτερη εμπειρία.

Αν κάνεις ένα test drive και τα 2 πιστεύω θα δεις τη διαφορά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, vasilispap είπε

μετατροπέα ροπής

Πες τρικουβέρτο ρε φίλε να καταλάβουμε!

12 λεπτά πριν, vasilispap είπε

Σίγουρα δεν έχει την σπορ αίσθηση του dsg αλλά αν οδηγείς 90% μέσα σε πόλη ή κάνεις ταξίδια έχεις πολύ καλύτερη εμπειρία.

 

Ακριβέστατος στην περιγραφή! 
DSG = διπλού συμπλέκτη = κατάλληλο για sport συμπεριφορά

Toyota = CVT = άνεση, αλλά δεν μπορεί να πάρει μεγάλες ροπές σε σπορ αυτοκίνητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, ProponitisTouKanape said:

Μεγαλύτερο όχημα, καλύτερο πάτημα, πολύ πιο ήσυχο απο το Yaris, δεν έχει CVT.

Το Yaris δεν είναι αυτοκίνητο για ταξίδια, είναι πολύ οικονομικό στην πόλη και ενδείκνυται για αστικές διαδρομές. Εκτός αν ταξίδι λέμε να πας μέχρι τη Χαλκίδα. 

Δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη διαφορά σε μεταξόνιο και μετατροχια που είναι και αυτά που μετράνε. 

Η αλήθεια είναι πως για το θόρυβο δεν βρήκα μετρήσεις και για τα 2 αλλά ναι αν έχει χαμηλότερο επίπεδο θορύβου σίγουρα μετράει. 

To CVT δεν μπορώ να σκεφτώ πως είναι μειονέκτημα σε σχέση με το 5αρι του βασικού T-cross. 

Ένα B crossover είναι το T-cross. Δεν το λες και ταξιδιάρικο. 

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για ταξίδια καλό θα ήταν να πάει στην επόμενη κατηγορία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρωτήστε και κανέναν που εχει 5-6 αυτοκίνητα  σε σχολή οδηγών αν γερμανικά μπορούν να βγάλουν πανω απο 2 μήνες χωρις να πανε στο συνεργείο, η παρατηρείστε πoιες μάρκες δουλεύουν και γιατι. 😂

Επεξ/σία από sharke
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, @topos είπε

Εγώ πάλι θα έλεγα ότι εφόσων δεν έχεις βάλει στην εξίσωση συχνές μεγάλες διαδρομές/ταξίδια δες το Yaris.

Όχι, ότι δεν θα τα κάνει.Μια χαρά θα τα κάνει αλλά δεν θα είναι τόσο άνετο.Αλλα αυτός ο παράγοντας θα έπεισε ρόλο εάν το 30%+ των χιλιομέτρων σου ήταν εκτός πόλης.

Δεν έχει νόημα να αγοράσεις "ταξιδιαρικο" εάν κανείς όλα και όλα ένα 5-10% των χιλιομέτρων σου σε ταξίδια και στο 90-95% της χρήσης του να είναι στην πολη.

Οπότε Yaris και από μένα.

Υ.γ Για τι χρόνους παράδοσης συζητάμε?

Για Yaris hybrid κοντά στους 7-10 μήνες εδώ Θεσσαλονίκη αν έχεις κάνα γνωστό μέσα 2-4 μήνες καθώς θα σε βολέψει με καμία προτεραιότητα, την προιγουμενη βδομάδα παρήγγειλε ένα ο κολλητός γιαυτο το ξέρω, μέσα στο καλοκαίρι θα το έχει.

Επεξ/σία από farcry33
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει δεν είμαι κολλημένος στην κίνηση συνέχεια, αλλά ναι γενικά κατα 80% χρήση μέσα στην πόλη. Θα ήθελα να μπορώ να κάνω ταξίδι άνετα από Αθήνα μέχρι Λευκάδα , Θεσσαλονίκη . Για τέτοιες αποστάσεις. Έκλεισα test drive Toyota , vw περιμένω , θα με ειδοποιησουνε... Θα δω και αλλες εταιρίες.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, mechpanos said:

Πες τρικουβέρτο ρε φίλε να καταλάβουμε!

Ακριβέστατος στην περιγραφή! 
DSG = διπλού συμπλέκτη = κατάλληλο για sport συμπεριφορά

Toyota = CVT = άνεση, αλλά δεν μπορεί να πάρει μεγάλες ροπές σε σπορ αυτοκίνητα

Μια χαρά μπορεί να δουλέψει με μεγαλύτερους κινητήρες. Πχ μπορείς να πάρεις subaru forester με cvt 2500 κυβικά με 136 kW και 240 NM ροπή. Απλά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κυρίως η αίσθηση που σου δινει δεν κάνει για σπορ οδήγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Ibiza11 είπε

Εντάξει δεν είμαι κολλημένος στην κίνηση συνέχεια, αλλά ναι γενικά κατα 80% χρήση μέσα στην πόλη. Θα ήθελα να μπορώ να κάνω ταξίδι άνετα από Αθήνα μέχρι Λευκάδα , Θεσσαλονίκη . Για τέτοιες αποστάσεις. Έκλεισα test drive Toyota , vw περιμένω , θα με ειδοποιησουνε... Θα δω και αλλες εταιρίες.  

Εντάξει ένα δύο ταξίδια το χρόνο άνετα θα τα κάνεις, δεν είναι και Smart! Όπως είπες το 80% των διαδρομών σου θα είναι εντός πόλης οπότε κομπλέ. Το μόνο που θα με έκανε εμένα να πάω σε μεγαλύτερο (και με έκανε) θα ήταν αν το έπαιρνα με προοπτική να το κρατήσω, να μπορεί να εξυπηρετήσει ανάγκες οικογένειας, παιδιά, καρότσια, αποσκευές κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει αυτό το ερώτημα ;

Εκτός και αν είσαι άρρωστος vwαγγίτης 😅

Το μόνο μειονέκτημα του είναι ότι είναι πρώτο σε κλοπές μαζί με τα Smart και θέλει ασφάλιση κατά της κλοπής ή καλύτερα αν έχεις επιχείρηση Leasing.

Επεξ/σία από Aprile
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NickTG είπε

Δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη διαφορά σε μεταξόνιο και μετατροχια που είναι και αυτά που μετράνε. 

Η αλήθεια είναι πως για το θόρυβο δεν βρήκα μετρήσεις και για τα 2 αλλά ναι αν έχει χαμηλότερο επίπεδο θορύβου σίγουρα μετράει. 

To CVT δεν μπορώ να σκεφτώ πως είναι μειονέκτημα σε σχέση με το 5αρι του βασικού T-cross. 

Ένα B crossover είναι το T-cross. Δεν το λες και ταξιδιάρικο. 

Αν κάποιος ενδιαφέρεται για ταξίδια καλό θα ήταν να πάει στην επόμενη κατηγορία. 

Το Yaris έχει θέμα και με τους πλευρικούς ανέμους, το έχω οδηγήσει γιατί το παζάρευα. Επίσης θεωρώ πως δεν υπάρχει καν θέμα για το 5άρι κιβώτιο, είναι ανέκδοτο. Το 6άρι της VW είναι σίγουρα προτιμότερο απο το CVT σε αυτοκινητόδρομο λόγω τρόπου λειτουργίας. Το Yaris (όπως και σχεδόν όλα τα Τογιότα) έχει αρκετό θόρυβο κι απο το δρόμο κι απο τον αέρα. Αν βάλεις και το σημαντικά μικρότερο χώρο σε σχέση με το T-Cross τότε προφανώς και για κάποιον που θα χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και εκτός πόλης, το T-Cross είναι καλύτερη επιλογή. 

Το Yaris είναι ένα μικρό αυτοκίνητο που είναι πολύ οικονομικό στην πόλη, έχει καλή αξιοπιστία και υψηλή μεταπωλητική αξία. Δεν είναι πανάκεια, έχει κι αυτο τα κουσούρια του, όπως και κάθε αυτοκίνητο άλλωστε. 

2 ώρες πριν, sharke είπε

ρωτήστε και κανέναν που εχει 5-6 αυτοκίνητα  σε σχολή οδηγών αν γερμανικά μπορούν να βγάλουν πανω απο 2 μήνες χωρις να πανε στο συνεργείο, η παρατηρείστε πoιες μάρκες δουλεύουν και γιατι. 😂

Με την ίδια λογική και οι ταξιτζήδες δουλεύουν φουλ Skoda. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...