Προς το περιεχόμενο

Επιλογή VW polo vs Toyota Yaris


Ibiza11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 hours ago, hountalass said:

Έτσι άκουσε το 2008

Ναι, ετσι ακουσα, για αυτο ολα τα φορουμ του εξωτερικου και εσωτερικου συνεχιζουν να ειναι γεματο νηματα με προβληματα…

2 hours ago, elise said:

ποια εινια τα προβλημα του dsg?

Μπες σε FB, vwclub.gr και θα διαβασεις μπολικα θεματα…

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 hours ago, SaFiS said:

 

Μπες σε FB, vwclub.gr και θα διαβασεις μπολικα θεματα…

μηλας για dsg τελευταίας γενιάς? 2022 και πάνω? πότε πρόλαβε να βγαλει θέματα?
άνθρωπος κοιτάει να πάρει καινουργιο αυτοκίνητο όχι μουσείο με ρόδες που λογικό ειναι να βγαζουν οτι θέμα φανταστεις
το μόνο κακό με το dsg με τσα λίγα άλογα ειναι ο τρόπος λειτουργίας του
αλλά σε κάθε περίπτωση για χρήση πολής που θέλει μονόδρομος full hybrid καθώς ηλεκτροκινητήρας κάνει την ζωή πολύ ποιο εύκολη
και αν εχει σπιτι που μπορει να έχει φορτιστή (στην πολύ λίγο απίθανο αλλα και πάλι) μονόδρομος ειναι ηλεκτρικό πχ mg η byd

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/5/2024 στις 2:47 ΜΜ, Ibiza11 είπε

https://www.volkswagen.gr/el/configurator.html/__app/polo/polo-standard/polo-more.app?---={"configuration-step-navigation-service"%3A"%2F%3FconfigStep%3D%7B%22context%22%3A%2230204-36815-Polo%2BMore%22%2C%22selectedStep%22%3A%22engine%22%7D"}

 

Στο ελληνικό site της VW δεν υπάρχει , και στην αντιπροσωπία μου είπαν ότι βγαίνει μέχρι 95hp. Μηπως δεν το φέρνουν ελλαδα το μοντέλο ή μονο κατα περιπτωση. 

Αλλά και σαν τιμή νομίζω ξεφεύγει. Για κάποιον λόγο επίσης την έκδοση style την αναφέρουν ως more στην Ελλάδα . 

Το F/L του Polo δεν ήρθε στην Ελλάδα χειροκίνητο με τα 110 άλογα.

Στις 3/5/2024 στις 9:03 ΠΜ, Ibiza11 είπε

Καλημέρα φίλοι, θα εκτιμούσα γνώμες. Είμαι ανάμεσα σε 1)VW polo έκδοση more αυτόματο 2) Toyota Yaris hybrid έκδοση style και υπάρχει επιλογή για 3) το νέο t cross έκδοση more αλλά manual .

Χρήση κατά κανόνα πόλη . Το αυτοκίνητο θα ήθελα να το κρατήσω 4-6 χρόνια και μετά να αλλάξω .  

Η γνώμη μου είναι να πας να τα οδηγήσεις όλα. Και όχι μόνο ένα τετράγωνο γύρω απο την αντιπροσωπεία, αλλά κάνε μια καλή διαδρομή. Να δεις πως σου φαίνεται στο δρόμο. Αν σου αρέσει η οδηγική του συμπεριφορά. Το τιμόνι του, το πάτημα στο δρόμο, η άνεση του. Π.χ. το Yaris είναι το πιο οικονομικό σε running costs, σίγουρα, αλλά χάνει κατά την άποψη μου σε οδηγική συμπεριφορά και κιβώτιο. Κάποιον άλλο δε τον πειράζει. Γούστα είναι αυτά. 

Απο τα τρία που αναφέρεις, εγώ θα πήγαινα στο T-Cross. Και ας είναι manual. Γιατί στα λεφτά που θα δώσεις, παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο. Περισσότερος χώρος, πιο ικανό σε ταξίδι. Δε ξέρεις σε 3 χρόνια αν θα κάνεις την ίδια ζωή με σήμερα. Πάρε το αυτοκίνητο που θα σου καλύπτει και τα περισσότερα μελλοντικά σενάρια χρήσης. Όχι ένα που σε καλύπτει αυστηρά σήμερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα πολύ γρήγορα,

Ναι τα παλια dsg χαλούσαν και χαλούσαν μαζί και πορτοφόλια. Πλέον έχει εξελιχθεί το dsg αν και διπλοσύμπλεκτο για χρήση πόλης δεν πάνε μαζί. Εκεί θες μετατροπέα ροπής όπως τα eat8.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για της απαντήσεις. θα κάνω τεστ drive  και σε αλλά παρόμοιας κατηγορίας για να έχω μια εικόνα . 

2 ώρες πριν, hdtess33 είπε

Τα VW polo και cross έχουν ταμπούρα ή δισκόφρενα πίσω ; 

νομίζω ναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εκπομπές σωματιδίων που προέρχονται από τα τακάκια θεωρούνται ρύποι, οπότε για όλα τα μικρά σε ιπποδύναμη του group

(που οκ δεν αλλάζουν και κάτι τρομερά στο φρενάρισμα για την χρήση που προορίζονται)

έχει παρθεί η απόφαση να έχουν ταμπούρα πίσω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, dimviii said:

το εξηγεις λιγο?

από ένα σημείο και μετά πίσω δίσκους έβαζαν μόνο στα οχήματα που όντος τα χρειάζονται , τα περισσότερα καινουργια μικρά και μεσαία ειναι περιορισμένα γύρο στα 170 με σχετικα αργη επιταχηνση και μικρο βαρος ετσι διαφορα με ταμπουρα και δίσκους πίσω ειναι σχεδόν μηδενική ποιο πολύ στο feeling εχει διαφορα πάρα στην απόσταση φρεναρισματος........ ετσι ειδικά με την πίεση που τους ασκούς με ρύπους τα κόψανε οποί ήταν δυνατόν (το τακάκι παραγει ρύπους όταν φθείρεται η σκόνη του δλδ )
αν δεις ακομη και πάρα πολλά suv μικρόν κυβικών έχουν ταμπουρά πίσω μόνο κάτι τέρατα βάζουνε πλέον δίσκους και καποιες λίγες εξαιρέσεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τους ρύπους φαίνεται λίγο αστείο , σαν πρόφαση δηλαδή . Δεν ξέρω πολλά απο αυτοκίνητα αλλά βλέπω Peugeot 208, C3 , Yaris έχουν δίσκους μπρος πίσω η VW όχι ενώ είναι πιο ακριβή εταιρία. 

Εδώ ένα άρθρο που είχαν συζητηθεί τα φρένα του polo , δεν βρηκα την συνέχεια. 

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ananewmeno-VW-Polo_221827.asp
Το ανανεωμένο Polo φρεσκαρίστηκε σε εμφάνιση, έχει νέα οθόνη, ωστόσο προβληματίζει με τα φρένα του και την τιμή του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yaris και μην κοιτάς τίποτα άλλο για αυτό που περιγράφεις. Θα έχεις ελάχιστα καύσιμα και όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις θα πάρεις τα πιο πολλά χρήματα σου πίσω και θα το πουλήσεις και αμέσως. Polo και λοιπά ευρωπαϊκά έχουν πολύ μεγαλύτερη απαξίωση και λίγοι ενδιαφέρονται για μεταχειρισμένα. Ριξε μια μάτια στις αγγελίες για αμάξια 4 με 6 ετών και θα δεις και μόνος σου. Ότι θα γλιτώσεις από την χρηματοδότηση θα τα δώσεις σε παραπάνω καύσιμα και απαξίωση. Στεγνά οικονομικά αν τα βάλεις όλα κάτω θα δεις ότι το πιο ακριβό μάλλον είναι πιο φθηνό. 

Επίσης αυτόματο με αυτόματο έχει διαφορά. To DSG είναι σαφώς καλή επιλογή αν θέλεις να απολαμβάνεις την οδήγηση αλλά είναι μέτριο στο σταματά ξεκινά. Το CVT. της Toyota είναι ιδανικό για πόλη και αν είναι η έκδοση που έχει κανονικό γρανάζι για πρώτη είναι ακόμη καλύτερο. Ψιλό ξενέρωμα ομως αν θες να πας λίγο πιο σβέλτα. 
 

Για αξιοπιστία εφόσον σε ενδιαφέρει να το δώσεις μόλις τελειώσει η εγγύηση δεν σε ενδιαφέρει και ιδιαίτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Black Demis είπε

μηλας για dsg τελευταίας γενιάς? 2022 και πάνω? πότε πρόλαβε να βγαλει θέματα?
άνθρωπος κοιτάει να πάρει καινουργιο αυτοκίνητο όχι μουσείο με ρόδες που λογικό ειναι να βγαζουν οτι θέμα φανταστεις
το μόνο κακό με το dsg με τσα λίγα άλογα ειναι ο τρόπος λειτουργίας του
αλλά σε κάθε περίπτωση για χρήση πολής που θέλει μονόδρομος full hybrid καθώς ηλεκτροκινητήρας κάνει την ζωή πολύ ποιο εύκολη
και αν εχει σπιτι που μπορει να έχει φορτιστή (στην πολύ λίγο απίθανο αλλα και πάλι) μονόδρομος ειναι ηλεκτρικό πχ mg η byd

 

Προβληματα με το κιβωτιο εχει βγαλει και το formentor ( ευτυχως οχι το δικο μου) αλλα σε 2 ατομα που ξερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...