dtk-386 Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 32 λεπτά πριν, imr είπε Για μέσα στην πόλη το yaris hybrid είναι ότι πρέπει για οικονομια στο ταξίδι βουίζει πολύ με το cvt?
gogolanos Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου Κατά τη φάση της επιτάχυνσης ακούγεται, όταν είσαι με σταθερή πορεία 120-130 είναι μια χαρά
sharke Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου (επεξεργασμένο) διάλεξε οποιο εχει την καλύτερη εργοστασιακή εγγύηση , ετσι θα καταλάβεις οτι δεν ειναι scam όχημα/εταιρεία Ι.Χ. και τα ψηλα γράμματα και ορους, βαβεια τυπου π.χ μετα απο καποια χλμ και μετα δεν σε καλύπτει = ακομα πιο scam. παράδειγμα.. Πλέον, όλα τα επιβατικά μοντέλα της Γερμανικής εταιρείας, καλύπτωνται από 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή έως τα 80.000 χλμ. Στο πλαίσιο αυτό, η ελληνική αντιπροσωπεία είναι στην ευχάριστη θέση, να ενημερώσει το αγοραστικό κοινό πως με την έλευση του 2024, η αγορά όλων των μοντέλων της συνδυάζεται με τη δωρεάν παροχή της μεγάλης αυτής σε διάρκεια εγγύησης. https://www.sport24.gr/auto24/autokinito/h-vw-ayxanei-tin-ergostasiaki-eggyisi-se-ola-tis-ta-epivatika-montela.10247913.html Ολοκληρωμένη εγγύηση 6 ετών Κάθε καινούριο Toyota καλύπτεται από πλήρη εγγύηση 6 ετών ή 180.000χλμ. (όποιο έρθει πρώτο) για όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και για κάθε ελάττωμα που οφείλεται σε κατασκευαστικό σφάλμα. https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty Επεξ/σία 7 Μαϊου από sharke 1
sotirisl Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου μπορεί η δικιά μου εμπειρία να είναι μεμονωμένη, αλλά βάση αυτής, θα σου πρότεινα VW και όχι Toyota. Κύριος λόγος, είτε το πιστεύεις είτε όχι, είναι ότι τα νέα Toyota δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα παλαιά όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Εγώ που έκανα το λάθος να πάρω το Yaris Hybrid στην μητέρα μου είμασε κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία και με το χέρι στην τσέπη. Ο κινητήρας καίει λάδια (περίπου 1 λίτρο τα 1000 χλμ), η μπαταρία θέλει αλλαγή κάθε 2-3 χρόνια, τις προάλλες άλλαξα ρουλεμάν μπροστά και πίσω από την πλευρά του οδηγού, χρειάστηκε να αλλάξω την κλειδαριά στην κολώνα του τιμονιού, και μου χάλασε και η κόρνα που για να αλλαχθεί θέλουν 700 ευρώ γιατί πάει μαζί με τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού. Και πολλά και διάφορα άλλα που τώρα δεν θυμάμαι καθώς αλλάχθηκαν στην εγγύηση. Σε ένα αυτοκίνητο που κάνει 8k-9k χιλιόμετρα τον χρόνο. Συν τοις άλλοις, το yaris είναι οδηγικά παντελώς αδιάφορο. 1
conne Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 2 λεπτά πριν, sotirisl είπε μπορεί η δικιά μου εμπειρία να είναι μεμονωμένη, αλλά βάση αυτής, θα σου πρότεινα VW και όχι Toyota. Κύριος λόγος, είτε το πιστεύεις είτε όχι, είναι ότι τα νέα Toyota δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα παλαιά όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Εγώ που έκανα το λάθος να πάρω το Yaris Hybrid στην μητέρα μου είμασε κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία και με το χέρι στην τσέπη. Ο κινητήρας καίει λάδια (περίπου 1 λίτρο τα 1000 χλμ), η μπαταρία θέλει αλλαγή κάθε 2-3 χρόνια, τις προάλλες άλλαξα ρουλεμάν μπροστά και πίσω από την πλευρά του οδηγού, χρειάστηκε να αλλάξω την κλειδαριά στην κολώνα του τιμονιού, και μου χάλασε και η κόρνα που για να αλλαχθεί θέλουν 700 ευρώ γιατί πάει μαζί με τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού. Και πολλά και διάφορα άλλα που τώρα δεν θυμάμαι καθώς αλλάχθηκαν στην εγγύηση. Σε ένα αυτοκίνητο που κάνει 8k-9k χιλιόμετρα τον χρόνο. Συν τοις άλλοις, το yaris είναι οδηγικά παντελώς αδιάφορο. Ποιο μοντέλο Yaris έχει βγει τόσα προβληματα?Χρονολογία?
Black Demis Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 14 minutes ago, sotirisl said: μπορεί η δικιά μου εμπειρία να είναι μεμονωμένη, αλλά βάση αυτής, θα σου πρότεινα VW και όχι Toyota. Κύριος λόγος, είτε το πιστεύεις είτε όχι, είναι ότι τα νέα Toyota δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα παλαιά όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Εγώ που έκανα το λάθος να πάρω το Yaris Hybrid στην μητέρα μου είμασε κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία και με το χέρι στην τσέπη. Ο κινητήρας καίει λάδια (περίπου 1 λίτρο τα 1000 χλμ), η μπαταρία θέλει αλλαγή κάθε 2-3 χρόνια, τις προάλλες άλλαξα ρουλεμάν μπροστά και πίσω από την πλευρά του οδηγού, χρειάστηκε να αλλάξω την κλειδαριά στην κολώνα του τιμονιού, και μου χάλασε και η κόρνα που για να αλλαχθεί θέλουν 700 ευρώ γιατί πάει μαζί με τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού. Και πολλά και διάφορα άλλα που τώρα δεν θυμάμαι καθώς αλλάχθηκαν στην εγγύηση. Σε ένα αυτοκίνητο που κάνει 8k-9k χιλιόμετρα τον χρόνο. Συν τοις άλλοις, το yaris είναι οδηγικά παντελώς αδιάφορο. για αυτό παιρνει καινουργιο διαλέγει την μεγαλύτερη εγγύηση και οτι πάθει το πας και το κανουν μολις πάει να λήξει εγγύηση τρώνε ενα σουτι στον κώλο και πας για επόμενο με αυτο το σκεφτικο πας όποιος έχει την μεγαλύτερη και καλύτερη εγγύηση όποιος εχει μικρότερη κατανάλωση όποιος εχει καλύτερη άξια μεταπώλησης αργοτερα οσο για το οδηγηκα αδιάφορο..... δεν παιζει καποιο ρόλο από την στηγμη που ειναι όχημα για δημόσιους δρομους δεν ειναι ουτε για να τρεξεις ουτε για "στροφιλικια" ουτε για για για , θες να πας απο σημείο α στο σημείο β οικονομικά και ανετα το αν ειναι made in japan made in hermany made in turkey made in china τοσο αδιαφορο οσο δεν παει 1
sharke Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, sotirisl είπε μπορεί η δικιά μου εμπειρία να είναι μεμονωμένη, αλλά βάση αυτής, θα σου πρότεινα VW και όχι Toyota. Κύριος λόγος, είτε το πιστεύεις είτε όχι, είναι ότι τα νέα Toyota δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα παλαιά όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Εγώ που έκανα το λάθος να πάρω το Yaris Hybrid στην μητέρα μου είμασε κάθε λίγο και λιγάκι στα συνεργεία και με το χέρι στην τσέπη. Ο κινητήρας καίει λάδια (περίπου 1 λίτρο τα 1000 χλμ), η μπαταρία θέλει αλλαγή κάθε 2-3 χρόνια, τις προάλλες άλλαξα ρουλεμάν μπροστά και πίσω από την πλευρά του οδηγού, χρειάστηκε να αλλάξω την κλειδαριά στην κολώνα του τιμονιού, και μου χάλασε και η κόρνα που για να αλλαχθεί θέλουν 700 ευρώ γιατί πάει μαζί με τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού. Και πολλά και διάφορα άλλα που τώρα δεν θυμάμαι καθώς αλλάχθηκαν στην εγγύηση. Σε ένα αυτοκίνητο που κάνει 8k-9k χιλιόμετρα τον χρόνο. Συν τοις άλλοις, το yaris είναι οδηγικά παντελώς αδιάφορο. απο γκρεμο το εριξες? διαφορετικά θα ήσουν μέσα στην εγγύηση για ολα οσα αν ειναι αληθές οσα αναφερης ακομα και με μοντέλο του 2018, μακρια απο scammer Η VW έχει προβλέψει 6 δισ. ευρώ για να καλύψει το κόστος του σκανδάλου, το οποίο περιλαμβάνει και τις δικαστικές διαμάχες με τους καταναλωτές και τις εθνικές αρχές διαβαστε πρώτα κανενα βιβλίο ΣΚΑΝΔΑΛΟ VOLKSWAGEN: ΠΩΣ ΣΤΗΘΗΚΕ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ https://market24.gr/toys-and-merchandise/661-merch/biblia/σκάνδαλο-volkswagen-πώς-στήθηκε-η-μεγαλύτερη-απάτη-όλων-των-εποχών-στην-αυτοκινητοβιομηχανία Στα μέσα του 2015, η Volkswagen ανακοίνωνε υπερήφανα ότι είχε πετύχει τον στόχο της να ξεπεράσει την Toyota ως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Λίγους μήνες αργότερα, η αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος αποκάλυπτε ότι η VW είχε εγκαταστήσει σε έντεκα εκατομμύρια αυτοκίνητα λογισμικό το οποίο ξεγελούσε τους μηχανισμούς ελέγχου καυσαερίων. Ως τις αρχές του 2018, η VW είχε συμφωνήσει με τις αμερικανικές αρχές και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της σε έναν συμβιβασμό ύψους είκοσι δισεκατομμυρίων δολαρίων, με επιπρόσθετες αγωγές να περιμένουν ακόμα την εκδίκασή τους. Επεξ/σία 7 Μαϊου από sharke 1
cyberguy Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου Yaris καθώς έχει CVT οποτε πολύ καλύτερη οδήγηση στην πόλη, περισσότερα άλογα (συνδιαστικά), εγγύηση 6 ετών και το κυριότερο τρομερή μεταπώληση (αφου σκεφτεσαι να το δωσεις πριν την δεκαετία). Δες ποσο πανε τα 5ετιας yaris και πόσο πάνε τα polo. 1
dasimo Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου παρε οποιο θελεις αρκει να μην πάρεις χειροκίνητο. Δεν ειναι μόνο οτι ειναι παλιολιθικής τεχνολογίας τα χειροκίνητα σε σχεση με τα καταπληκτικά αυτόματα πλέον, είναι οτι επειδη δεν υπάρχει κανενα ενδιαφέρον δεν εξελίσουν και δεν βαζουν καλα χειροκίνητα κιβωτια. Εγω με ενα Cupra υβριδικο που εχει το 6αρι dsg μετα απο ενα χειροκίνητο BMW σειρας 1 θεωρω οτι δεν υπάρχει κανενα νοημα για χειροκίνητο κιβωτιο. 1
liakinen Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 12 λεπτά πριν, dasimo είπε παρε οποιο θελεις αρκει να μην πάρεις χειροκίνητο. Δεν ειναι μόνο οτι ειναι παλιολιθικής τεχνολογίας τα χειροκίνητα σε σχεση με τα καταπληκτικά αυτόματα πλέον, είναι οτι επειδη δεν υπάρχει κανενα ενδιαφέρον δεν εξελίσουν και δεν βαζουν καλα χειροκίνητα κιβωτια. Εγω με ενα Cupra υβριδικο που εχει το 6αρι dsg μετα απο ενα χειροκίνητο BMW σειρας 1 θεωρω οτι δεν υπάρχει κανενα νοημα για χειροκίνητο κιβωτιο. Υπάρχει νόημα στο χειροκίνητο και είναι η χαρά της οδήγησης. 3 2
dasimo Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 5 λεπτά πριν, liakinen είπε Υπάρχει νόημα στο χειροκίνητο και είναι η χαρά της οδήγησης. και βεβαια, αν μιλαμε για Honda S2000 η για Mazda MX-5 του οποιου ειμαι και κατοχος και γνωριζω πολύ καλα ποιο το νόημα να οδηγας ενα υπεροχο χειροκίνητο. Τωρα αν μιλαμε για χειροκίνητο με ντιζες και συρματόσχοινα και λαστιχενια αισθηση, να μου λείπει το βύσσινο
liakinen Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου Μόλις τώρα, dasimo είπε και βεβαια, αν μιλαμε για Honda S2000 η για Mazda MX-5 του οποιου ειμαι και κατοχος και γνωριζω πολύ καλα ποιο το νόημα να οδηγας ενα υπεροχο χειροκίνητο. Τωρα αν μιλαμε για χειροκίνητο με ντιζες και συρματόσχοινα και λαστιχενια αισθηση, να μου λείπει το βύσσινο Γούστα είναι αυτά. Για κάποιους ένας σκαραβαίος ή ένα 2CV μία ανοιξιάτικη μέρα για βόλτα στην εξοχή - χωριό είναι απόλαυση. 2
Black Demis Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου 8 minutes ago, liakinen said: Υπάρχει νόημα στο χειροκίνητο και είναι η χαρά της οδήγησης. πως ακριβός να χαρείς μέσα στην πόλη και στο ταξίδι την οδήγηση εκτός και αν θα βγαλεις συμβατικό αμάξι στην πίστα τοτε καλή τύχη με της ζημίες αργοτερα........... προφανώς δεν αναφέρω καν την παλαβή ιδέα να κάνεις τον δημόσιο δρόμο πίστα που μερικοί τρελοί την κανουν πραγματικότητα και βλέπουμε στην ειδήσεις τρελή πορεία οχήματος σκότωσε και ακρωτηρίασε τόσα δα άτομα........ και ολα αυτά τα άτομα έλεγαν το ίδιο πράγμα ξερουμε πότε πατάμε ξερουμε που ανοιγουμε κλπ αμάξι στον δημόσιο δρόμο μια χρήση έχει μόνο να πάει από σημείο α στο σημείο β οσο ποιο ανετα γινεται (ακομη και χωρίς καν να οδηγάς αν γινοταν θα ήταν κάλο) και όσο ποιο οικονομικά γινεται 3
NickTG Δημοσ. 7 Μαϊου Δημοσ. 7 Μαϊου On 06/05/2024 at 21:07, ProponitisTouKanape said: πιο ικανό σε ταξίδι. Τι το κάνει πιο ικανό σε ταξίδι?
Ibiza11 Δημοσ. 7 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 7 Μαϊου Καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις μιας και από αυτοκίνητα ξέρω μέχρι το ότι έχουν τέσσερεις ρόδες και ότι υπάρχει κάποιο εξάρτημα που λέγεται τσιμούχα. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα τα πρότεινα μιας και αυτά που είδα προ ημερών Θετικά Polo - εμφάνιση περισσότερο στα γούστα μου , γρηγορότερη παράδοση, περισσότεροι χώροι . Καλύτερο επιτόκιο στην χρηματοδότηση. Έχω πολύ θετικό feedback για την ποιοτητα του αυτοκινητου, ποιοτητα κυλισης κτλ. Yaris - καλύτερη κατανάλωση, αυτόματο (αν και δεν έχω άποψη για το αυτόματο κιβώτιο με παροτρύνουν οι περισσότεροι) , νεότερη τεχνολογία στην ίδια τιμή. Αρνητικά Polo - Θα ήθελα παραπάνω άλογα, όχι επειδή θα τρέχω αλλά θα μ άρεσε να έχει δύναμη στην επιτάχυνση και για πιο εύκολη προσπέραση. - Με προβλημάτισε ότι έχει θεωρητικά υποδεέστερα φρένα - Αναφέρεται δυσκολότερη μεταπώληση ( αν και μάλλον θα το γύριζα στον έμπορο στα 4 χρόνια ) Υaris - Για αμεση διαθεσιμότητα πας σε πιο ακριβές εκδόσεις - χρηματοδοτικό με υψηλό επιτόκιο - μικρότεροι χώροι (πορτπαγκαζ κτλ) - ακουσα για κλοπές σε yaris ( ενταξει αυτο μαλλον ειναι ασχετο , αλλα τα εχουν βαλει στο μάτι?) Θα τσεκάρω και peugot 208, citroen c3 .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα