Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 hours ago, astrea966 said:

Τι προβλημα μου ειναι οτι εγω θελω να εχει θεση για 2 φυσικες σιμ.δεν θελω να εχει e-sim. Αυτό σε περίπτωση που οντως παραλάβουμε 

συγκεκριμενα τα samsung πλεον δινουν 2 θεσεις για sim. ακομα και οι ναυαρχιδες παιρνουν 2sim αλλα οχι Micro sd.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 289
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν κατάλαβα καλά το κατάστημα εξαφανίστηκε από το shopflix? ΤΙ πιθανοτητες έχουμε να μην εξαφανιστούν και τα χρήματα;

Δημοσ.

Έχει παραλάβει κανένας ή έχει κάποιο νεότερο για την εξέλιξη της παραγγελίας;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, manan είπε

Έχει σταλεί σε κανέναν αριθμός παρακολούθησης αποστολής και με ποια κούριερ?

ακομα τιποτα

Δημοσ.

Αφοτου μου ακυρώσαν τη παραγγελία τη Πέμπτη, και έπειτα από μήνυμα μου ότι ... ενταξει δε το βιάζομαι, όταν είναι ξανα διαθέσιμο το στέλνετε ..🤡

 

Μου απάντησαν σήμερα αυτό

 

Σχετικά με την παραγγελία σας  η οποία ακυρώθηκε  από το συνεργαζόμενο κατάστημα σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας προέβη εγκαίρως στις προβλεπόμενες εκ των όρων χρήσης και προϋποθέσεων αγορών του shopflix.gr ενέργειες.

Σε περίπτωση απόρριψης παραγγελίας από συνεργαζόμενο κατάστημα, η εταιρεία μας δεν έχει επιλογή παρά να προβεί αυτόματα σε ακύρωση της παραγγελίας. Την ίδια μέρα λοιπόν προχωρήσαμε στην ενημέρωση σας για την ακύρωση της παραγγελίας σας λόγω απόρριψής της από το κατάστημα, όπως προβλέπεται στους όρους χρήσης του shopflix.gr.

Η ευθύνη της εταιρείας μας περιορίζεται στην παροχή υπηρεσιών διαμεσολάβησης μέσω της πλατφόρμας μας. Η εταιρεία ενημερώνει τους χρήστες μέσω της πλατφόρμας για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, η οποία όμως ανανεώνεται συχνά στην πλατφόρμα σύμφωνα με το απόθεμα του κάθε πωλητή. Κατά τα προβλεπόμενα στους όρους χρήσης και προϋποθέσεις αγορών του shopflix.gr, η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν ανακρίβειες ή μη έγκαιρη επικαιροποίηση της ένδειξης «Διαθεσιμότητα» που οφείλονται στην ενημέρωση που λαμβάνει από τον εκάστοτε πωλητή.

Τέλος, σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις απορρίψεων/ακυρώσεων των παραγγελιών της πλατφόρμας μας η μόνη επιλογή της εταιρείας μας σε περιπτώσεις απόρριψης παραγγελίας από συνεργαζόμενο κατάστημα είναι να ακυρώσει την παραγγελία διευθετώντας ταυτόχρονα την επιστροφή των χρημάτων, ενώ δεν προβλέπεται διαδικασία ανάθεσης της παραγγελίας σε άλλο συνεργαζόμενο κατάστημα. 

Σε κάθε περίπτωση, απολογούμαστε για την ταλαιπωρία σας, κατανοώντας πλήρως την επιθυμία σας να λάβετε το προϊόν που παραγγείλατε μέσω της πλατφόρμας μας. 
 

 

Τουλάχιστον ξεφτίλα!

  • Confused 2
  • Haha 1
Δημοσ.
48 minutes ago, sheldon said:

Αφοτου μου ακυρώσαν τη παραγγελία τη Πέμπτη, και έπειτα από μήνυμα μου ότι ... ενταξει δε το βιάζομαι, όταν είναι ξανα διαθέσιμο το στέλνετε ..🤡

 

Μου απάντησαν σήμερα αυτό

 

Σχετικά με την παραγγελία σας  η οποία ακυρώθηκε  από το συνεργαζόμενο κατάστημα σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας προέβη εγκαίρως στις προβλεπόμενες εκ των όρων χρήσης και προϋποθέσεων αγορών του shopflix.gr ενέργειες.

Σε περίπτωση απόρριψης παραγγελίας από συνεργαζόμενο κατάστημα, η εταιρεία μας δεν έχει επιλογή παρά να προβεί αυτόματα σε ακύρωση της παραγγελίας. Την ίδια μέρα λοιπόν προχωρήσαμε στην ενημέρωση σας για την ακύρωση της παραγγελίας σας λόγω απόρριψής της από το κατάστημα, όπως προβλέπεται στους όρους χρήσης του shopflix.gr.

Η ευθύνη της εταιρείας μας περιορίζεται στην παροχή υπηρεσιών διαμεσολάβησης μέσω της πλατφόρμας μας. Η εταιρεία ενημερώνει τους χρήστες μέσω της πλατφόρμας για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, η οποία όμως ανανεώνεται συχνά στην πλατφόρμα σύμφωνα με το απόθεμα του κάθε πωλητή. Κατά τα προβλεπόμενα στους όρους χρήσης και προϋποθέσεις αγορών του shopflix.gr, η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν ανακρίβειες ή μη έγκαιρη επικαιροποίηση της ένδειξης «Διαθεσιμότητα» που οφείλονται στην ενημέρωση που λαμβάνει από τον εκάστοτε πωλητή.

Τέλος, σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις απορρίψεων/ακυρώσεων των παραγγελιών της πλατφόρμας μας η μόνη επιλογή της εταιρείας μας σε περιπτώσεις απόρριψης παραγγελίας από συνεργαζόμενο κατάστημα είναι να ακυρώσει την παραγγελία διευθετώντας ταυτόχρονα την επιστροφή των χρημάτων, ενώ δεν προβλέπεται διαδικασία ανάθεσης της παραγγελίας σε άλλο συνεργαζόμενο κατάστημα. 

Σε κάθε περίπτωση, απολογούμαστε για την ταλαιπωρία σας, κατανοώντας πλήρως την επιθυμία σας να λάβετε το προϊόν που παραγγείλατε μέσω της πλατφόρμας μας. 
 

 

Τουλάχιστον ξεφτίλα!

Γιατι ξεφτιλα? Τι αλλο να κανουν εφοσον ακυρωσε το μαγαζι?

  • Like 1
Δημοσ.

Εφόσον ακύρωσε το μαγαζί και δεδομένα έχει απόθεμα  (κάλεσα την ίδια μέρα το κατάστημα, καθώς και έχω σκρινσοτ απο την ιστοσελίδα του), και δεδομένου επίσης ότι η διαφήμιση την ώρα της παραγγελίας έπαιζε κανονικά σε κατι κανάλια πανελληνίας εμβέλειας, και δεδομένου ότι ανέφερα πως δεν έχω πρόβλημα να περιμένω μέχρι να ξαναβγει σε διαθεσιμότητα το προιόν που παρήγγειλα....   έ, οφείλουν να εξυπηρετήσουν και όχι να τη βγάλουν με μια δωροεπιταγή 10€.

Όπως και να χει αυτό το θέμα με τη διαφήμιση βρωμάει και θα κινηθώ μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή

  • Like 1
Δημοσ.
11 minutes ago, sheldon said:

Εφόσον ακύρωσε το μαγαζί και δεδομένα έχει απόθεμα  (κάλεσα την ίδια μέρα το κατάστημα, καθώς και έχω σκρινσοτ απο την ιστοσελίδα του), και δεδομένου επίσης ότι η διαφήμιση την ώρα της παραγγελίας έπαιζε κανονικά σε κατι κανάλια πανελληνίας εμβέλειας, και δεδομένου ότι ανέφερα πως δεν έχω πρόβλημα να περιμένω μέχρι να ξαναβγει σε διαθεσιμότητα το προιόν που παρήγγειλα....   έ, οφείλουν να εξυπηρετήσουν και όχι να τη βγάλουν με μια δωροεπιταγή 10€.

Όπως και να χει αυτό το θέμα με τη διαφήμιση βρωμάει και θα κινηθώ μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή

Κρατήσου λίγο να δούμε αν θα παραλάβει κάποιος από εμάς τους υπόλοιπους που δεν μας έχουν ακυρώσει ακόμη και γνώμη μου είναι να κάνουμε όλοι μαζί μία καταγγελία για τους λόγους που ανέφερες παραπάνω!!

 

Δημοσ.

Πάλι με κάλεσαν από Shopflix και δεν το πρόλαβα. 

Θα κάνω την πάπια και δεν θα πάρω πίσω.

Έκανα παραγγελία 09:28.

Θα κάνω ποπ κορν με την πρώτη ευκαιρία για να δω την συνέχεια του serial!

Δημοσ.
24 minutes ago, sheldon said:

Εφόσον ακύρωσε το μαγαζί και δεδομένα έχει απόθεμα  (κάλεσα την ίδια μέρα το κατάστημα, καθώς και έχω σκρινσοτ απο την ιστοσελίδα του), και δεδομένου επίσης ότι η διαφήμιση την ώρα της παραγγελίας έπαιζε κανονικά σε κατι κανάλια πανελληνίας εμβέλειας, και δεδομένου ότι ανέφερα πως δεν έχω πρόβλημα να περιμένω μέχρι να ξαναβγει σε διαθεσιμότητα το προιόν που παρήγγειλα....   έ, οφείλουν να εξυπηρετήσουν και όχι να τη βγάλουν με μια δωροεπιταγή 10€.

Όπως και να χει αυτό το θέμα με τη διαφήμιση βρωμάει και θα κινηθώ μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή

Σε ποιον εδωσαν 10ε;

Δημοσ.

Σε εμένα έδωσαν πάντως για τη "ταλαιπωρία που υπέστην" , μου το είπαν στο τηλέφωνο όταν πήραν να πουν ότι ακυρώνουν

Δημοσ.
1 hour ago, sheldon said:

Η ευθύνη της εταιρείας μας περιορίζεται στην παροχή υπηρεσιών διαμεσολάβησης μέσω της πλατφόρμας μας.

 

Οχι βεβαια. Βγαλατε τηλεοπτικη διαφήμιση στην οποία δεν αναφερόταν πουθενά ( εστω και σουπερακι με γραμματοσειρα 0,5 micron και ταχυτητα διέλευσης warp 6) το προαναφερθέν η οποία έχει εν δυνάμει αποδέκτες κατι εκατομμύρια καταναλωτων. Καλό ΟΑΕΔ και τα συναφή......

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...