Nionios1996 Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα Seat Ibiza 1.4 TDI 2015. Το έχω από το 20’ με 100.000χλμ και τώρα φτάνω κοντά 200. Ποτε δεν είχα βάλει φρέον στο κλιματιστικό. Τώρα που πιάσανε οι ζεστές το άνοιξα μια μέρα και έβλεπα πως δεν έβγαζε στάλα κρύο. Σκέφτηκα θα θέλει φρέον μιας και όσο το έχω δεν έχω βάλει ποτε. Ο Ψυκτικος μου είπε πως δεν βλέπει απώλεια σε φρέον και μάλλον είναι κόμπρεσερ. Την ίδια μέρα άλλαξα λάμπες και ο ηλεκτρολόγος κοίταξε μια για τις ασφάλειες και διαπίστωσε πως δεν φτάνει ρεύμα στο κομπρεσέρ ώστε να πει με σιγουριά πως δεν λειτουργεί πλέον. Το πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο VAG και έβγαλε στο διαγνωστικό πρόβλημα στο βεντιλατερ. Αρχικά είπε να αλλάξουμε αυτό και βλέπουμε. Δεν είχε άμεσο ραντεβού, και έβαλα καινούριο σε δικό μου άνθρωπο, αλλά δίχως να φτιάξει αυτό το ερκοντισιον. Το παλιό βεντιλατερ ύπολειτουργουσε όπως το τσέκαρε ο μηχανικός μου. Αυτός μου προτείνει να ξαναμπεί σε διαγνωστικό εξουσιοδοτημένου συνεργείου να δει τι βγάζει τώρα που αλλάξαμε βεντιλατερ ή να βρω κάποιον ππυ να είναι γνωστής από VAG μήπως το κομπρεσέρ θέλει κάποια απλή διόρθωση, φοβούμενος πως στην αντιπροσωπεία θα πάνε στην εύκολη λύση της αντικατάστασης που κοστίζει αρκετά στη τσέπη. Ήθελα να ρωτήσω αν είχε ποτε κάποιος τύχει σε κάτι παρόμοιο ή γνωρίζει στην Αθήνα κάποιον που μπορεί να ασχοληθεί και να βρει το πρόβλημα με σιγουριά. Πρώτη φορά το αμάξι θέλει κάτι εκτός από λάδια φίλτρα και για αυτό ποτε δεν είχα ψαχτεί για κάποιον καλό μηχανικό.
meletis_m Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου 2 ώρες πριν, Nionios1996 είπε Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα Seat Ibiza 1.4 TDI 2015. Το έχω από το 20’ με 100.000χλμ και τώρα φτάνω κοντά 200. Ποτε δεν είχα βάλει φρέον στο κλιματιστικό. Τώρα που πιάσανε οι ζεστές το άνοιξα μια μέρα και έβλεπα πως δεν έβγαζε στάλα κρύο. Σκέφτηκα θα θέλει φρέον μιας και όσο το έχω δεν έχω βάλει ποτε. Ο Ψυκτικος μου είπε πως δεν βλέπει απώλεια σε φρέον και μάλλον είναι κόμπρεσερ. Την ίδια μέρα άλλαξα λάμπες και ο ηλεκτρολόγος κοίταξε μια για τις ασφάλειες και διαπίστωσε πως δεν φτάνει ρεύμα στο κομπρεσέρ ώστε να πει με σιγουριά πως δεν λειτουργεί πλέον. Το πήγα σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο VAG και έβγαλε στο διαγνωστικό πρόβλημα στο βεντιλατερ. Αρχικά είπε να αλλάξουμε αυτό και βλέπουμε. Δεν είχε άμεσο ραντεβού, και έβαλα καινούριο σε δικό μου άνθρωπο, αλλά δίχως να φτιάξει αυτό το ερκοντισιον. Το παλιό βεντιλατερ ύπολειτουργουσε όπως το τσέκαρε ο μηχανικός μου. Αυτός μου προτείνει να ξαναμπεί σε διαγνωστικό εξουσιοδοτημένου συνεργείου να δει τι βγάζει τώρα που αλλάξαμε βεντιλατερ ή να βρω κάποιον ππυ να είναι γνωστής από VAG μήπως το κομπρεσέρ θέλει κάποια απλή διόρθωση, φοβούμενος πως στην αντιπροσωπεία θα πάνε στην εύκολη λύση της αντικατάστασης που κοστίζει αρκετά στη τσέπη. Ήθελα να ρωτήσω αν είχε ποτε κάποιος τύχει σε κάτι παρόμοιο ή γνωρίζει στην Αθήνα κάποιον που μπορεί να ασχοληθεί και να βρει το πρόβλημα με σιγουριά. Πρώτη φορά το αμάξι θέλει κάτι εκτός από λάδια φίλτρα και για αυτό ποτε δεν είχα ψαχτεί για κάποιον καλό μηχανικό. Θυμάσαι το σφάλμα ; Δούλευε μήπως η μία σκάλα βεντιλατερ; Για κλιματισμό δες και σε συνεργεία που ασχολούνται αποκλειστικά με κλιματισμό .
Nionios1996 Δημοσ. 28 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 28 Μαϊου Για να κλείσω το θέμα. Το πήγα στη Σεατ, το κράτησαν 2 μέρες και εν τέλη ήταν ηλεκτρολογικό το πρόβλημα. Είχε βλάβη το σύστημα του κλιματισμού μέσα στη καμπίνα. Η εντολή για το A/C δεν δούλευε καθόλου, το πατουσες και δεν πήγαινε καμία τέτοια εντολή στο κομπρεσέρ και ούτε επιδιορθωνόταν μόνο αυτό. Ήθελε αλλαγή όλο. Γνήσιο 300€ χωρίς εργασία. Βρήκα ένα μεταχειρισμένο στα 150€ συν εργασία και φρέον πληρωσα 320€. Απο το κομπρεσέρ που θα μου πήγαινε 700€ καλύτερα ήταν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα