memento out of matrix Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου 5 hours ago, antirix024 said: σε έναν τέλειο κόσμο όπου όλοι ακολουθούσανε την κοινή λογική και δεν έτρεχαν με 200χλμ/ω μέσα και έξω από τις πόλεις και συμμορφώνονταν με τα σήματα τα αμάξια θα κόστιζαν 10 φορές λιγότερο γιατί δεν θα χρειάζονταν τα χιλιάδες συστήματα ασφαλείας. Ας δημιουργήσουν ένα σύστημα ώστε όλα τα αυτοκίνητα να πηγαίνουν με το ανάλογο οριο ταχύτητας. γιατί όχι? Η τεχνολογία υπάρχει. 1
james01gr Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου 11 ώρες πριν, antirix024 είπε σε έναν τέλειο κόσμο όπου όλοι ακολουθούσανε την κοινή λογική και δεν έτρεχαν με 200χλμ/ω μέσα και έξω από τις πόλεις και συμμορφώνονταν με τα σήματα τα αμάξια θα κόστιζαν 10 φορές λιγότερο γιατί δεν θα χρειάζονταν τα χιλιάδες συστήματα ασφαλείας. θα ήταν χρησιμότερο ηλεκτρονικός κόφτης με βάση gps. 50 στην πόλη και 130 εκτός. αλλά βλέπεις οι βιομήχανοι θέλουν να πουλάνε αυτοκίνητα που πιάνουν 180-200 χαω, σε 3 δεύτερα κτλ για να πουλήσουν με αυτά τα νούμερα. δεν χρειάζεται απολύτως κανένα άλλο σύστημα. εκτός ίσως από την ανίχνευση εάν έχεις πιει. 1 1
ff7lucas Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου 12 ώρες πριν, antirix024 είπε σε έναν τέλειο κόσμο όπου όλοι ακολουθούσανε την κοινή λογική και δεν έτρεχαν με 200χλμ/ω μέσα και έξω από τις πόλεις και συμμορφώνονταν με τα σήματα τα αμάξια θα κόστιζαν 10 φορές λιγότερο γιατί δεν θα χρειάζονταν τα χιλιάδες συστήματα ασφαλείας. ειδες εχθες τι εγινε στην πειραιως ε; 2 μαμαδες με τρια παιδακια περνουσαν μαλλον απο τζαμπο για μακντοναλντς μεσα στην μεση της πειραιως και ο αλλος τους εκανε μποουλινγκ. οδηγοι ε; χμμ αναρωτιεμαι αν φταινε παντα
aggelos87 Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, micos000 είπε Σενάριο... Πας στην Εθνική με 140 και περνάει μπροστά από το όχημα ένας θάμνος που τον έφερε ο αέρας. Το αμάξι κοκαλώνει. Ο από πίσω που δεν έχει ΑΕΒ πέφτει πάνω σου. Το ίδιο και ο ακόμα πιο πίσω Και ο τρίτος στη σειρά. Ο τέταρτος που έχει ΑΕΒ σταματάει έγκαιρα. Ο 5ος που δεν έχει πέφτει πάνω στον 4ο και τον στέλνει καραμπόλα στα υπόλοιπα. Ακολουθούν και οι 6ος, 7ος, 8ος. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ: Ο θάμνος τη γλύτωσε! φορτηγό στην εθνική οδό σε διαδικασία προσπέρασης (μπροστα το φορτηγο, μετα εγω και πισω αλλο ιχ) έχει σηκώσει από το οδόστρωμα τσακισμενο μεγαλο χαρτόκουτι μπροστά μου και το σύστημα δεν ενεργοποιηθηκε, το χαρτοκουτι ευτυχώς το σήκωσε ο αέρας και πέρασε οριακά από πάνω μου. Σε άλλη περίπτωση που έπρεπε να ενεργοποιηθεί ευτυχώς ενεργοποιηθηκε και δούλεψε τέλεια Επεξ/σία 2 Μαϊου από aggelos87 1
mccrush2006 Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου Δεν καταλαβαινω γιατι τοση ανησυχια για το απο πισω οχημα. Αν πηγαινεις κανονικα με το οριο πχ max 130 το αυτοκινητο με την τεχνολογια του σε υποχρεωνει να κρατας καποια αποσταση απο το μπροστινο ωστε να προλαβει να σταματησει και λεμε τωρα πετιεται ενας θαμνος και κοκαλωνεις, με την ιδια σειρα θα κοκαλώσει και το απο πισω οχημα που εχει αντιστοιχη τεχνολογια. Δεν θα μειωθουν τα ατυχηματα αν ολα τα αυτοκινητα εχουν τις καινουριες τεχνολογιες για ασφαλεια η πιστευετε οτι θα μειωθουν τα ατυχηματα απο μονα τους ειδικα στην Ελλαδα με την οδηγικη παιδεια που υπαρχει?
Tablet Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου 17 ώρες πριν, Eloy είπε Ρε παιδιά, αυτά τα κόλπα δεν μπορούν να δουλεύουν αυτόνομα κι ανεξάρτητα... Τι να το κάνω να κοκκαλώσω το αυτοκίνητο γιατί πετάχτηκε μπροστά ένας σκύλος και η νταλίκα απο πίσω να περάσει απο πάνω μου... Θα είχαν αξία αν όλα τα αυτοκινούμενα σε μια περιοχή. είχαν επικοινωνία με μια ΑΙ, που θα μπορεί να επέμβει στην "μικρότερη ΑΙ" ΟΛΩΝ των αυτοκινήτων΄, την ίδια στιγμή, στην συγκεκριμένη περιοχή - ειδικά στις ζώνες μεγάλης κυκλοφορίας, αυξημένης επικινδυνότητας και υψηλών ταχυτήτων.. Αλλά έτσι πάμε αλλού... Σκεφτομαι σε ενα κοσμο των σκυλων αντιστοιχα οπου θα πεταγοταν ανθρωπος μπροστα και θα τον περναγαν κρέμα (κλαην ανθρωπος ειναι θα λεγανε) ωστε να μην τους περασει νταλικα..
butters Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, citiz είπε Εννοείται πρέπει να υπάρχει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που αναλαμβάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε τέτοιες περιπτώσεις. Έχουν χαθεί αμέτρητες ζωές εξαιτίας των τροχαίων μακάρι να σταματήσει αυτή η αιμορραγία. Και αφού ο Άνθρωπος δεν μπορεί να το κάνει από μόνος του ας το κάνει το AI. Είναι 2 το βράδυ και κινούμαι εκτάκτως σε επαρχιακό δρόμο γιατί πρέπει να πάω άτομο σε Κέντρο Υγείας. Σε κλειστή δεξιά ανηφορική στροφή και ενώ έστριβα με 50km /h το αυτόματο σύστημα πέδησης ενεργοποιείται από χορτάρια που έφταναν στο οδόστρωμα και πλακώνει στα φρένα. Το αμάξι φρέναρε από το πουθενά και με έβγαλε εκτός πορείας. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο, πόσο μάλλον όταν υπάρχει παρεμβατικό φρενάρισμα σε ταχύτητες άνω των 100km/h. Επεξ/σία 2 Μαϊου από butters 1
stefa_1 Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου 15 ώρες πριν, memento out of matrix είπε Ας δημιουργήσουν ένα σύστημα ώστε όλα τα αυτοκίνητα να πηγαίνουν με το ανάλογο οριο ταχύτητας. γιατί όχι? Η τεχνολογία υπάρχει. Θα βρουν τροπο και θα το παρακαμψουν. Οι σκοτωστρες τις ασφαλτου που τρεχουν με ταχυτητα φωτος και με πειραγμενες εξατμισεις ωστε να προκαλουν οσο το δυνατον πιο ενοχλητικο ηχο γινεται που να παραμιλας απο τα νευρα, δεν θα αρκεστουν να τρεχουν με τα ορια ταχυτητας. Στην Ελλαδα ειναι ενα πραγμα σαν αγραφος νομος το οριο ταχυτητων, να εχει π.χ μια πινακιδα οριο 60 (το οποιο παντα το τηρω και ειδικοτερα που ειμαι και νεος οδηγος και εχω φαει απειρες κορνες επειδη το τηρω), αλλα στην πραγματικοτητα σχεδον ολοι το πατανε μεχρι 90 και η αστυνομια δεν λεει τιποτα και μπορει να σε γραψει για ακυρο λογο. Οπως μια φορα που δεν το ειχα περασμενο κτεο, και κατεβαινα στην πολη για να κανω τις δουλειες μου και να το ασφαλισω γιατι ειχε ληξει τοτε, ερχεται ο τροχονομος απο πισω, το αυτοκολλητο ηταν ξεκαθαρο οτι ειχε παρελθει ο ελεγχος κτεο, και ηθελε να με γραψει επειδη το ενα απο τα μπροστινα φωτα δεν ηταν αρκετα δυνατο. Διολου τους ενδιεφερε αν περασε κτεο ή αν ειναι ασφαλισμενο. Βαλτε και τους ελλειπεις ελεγχους που Σαββατο βραδυ θα επρεπε να βρισκεται η τροχαια ΠΑΝΤΟΥ και θα ειχαμε πολυ λιγοτερα θανατηφορα τροχαια και γενικοτερα. Παντως το να τρεχεις με 100+ και επειδη πεταχτηκε ενα αντικειμενο μπροστα σου, το αυτοματο συστημα πεδησης θα προκαλεσει καραμπολα. Ισως σαυτη την περιπτωση θα επρεπε να παρακαμπτεται, και αντ αυτου να γεμισουν καμερες ταχυτητας και ισως, λεω ισως, καποιος να βαλει μυαλο αν τον πιασει η καμερα.
citiz Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου 2 ώρες πριν, butters είπε Είναι 2 το βράδυ και κινούμαι εκτάκτως σε επαρχιακό δρόμο γιατί πρέπει να πάω άτομο σε Κέντρο Υγείας. Σε κλειστή δεξιά ανηφορική στροφή και ενώ έστριβα με 50km /h το αυτόματο σύστημα πέδησης ενεργοποιείται από χορτάρια που έφταναν στο οδόστρωμα και πλακώνει στα φρένα. Το αμάξι φρέναρε από το πουθενά και με έβγαλε εκτός πορείας. Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο, πόσο μάλλον όταν υπάρχει παρεμβατικό φρενάρισμα σε ταχύτητες άνω των 100km/h. Είδατε και σήμερα τι έγινε στην Πειραιώς, μακάρι το AI στα αυτοκίνητα να βελτιωθεί και να εξελιχθεί και να πάρει τον έλεγχο του αυτοκινήτου ειδικά σε τέτοιες καταστάσεις
memento out of matrix Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου 2 hours ago, stefa_1 said: Θα βρουν τροπο και θα το παρακαμψουν. Οι σκοτωστρες τις ασφαλτου που τρεχουν με ταχυτητα φωτος και με πειραγμενες εξατμισεις ωστε να προκαλουν οσο το δυνατον πιο ενοχλητικο ηχο γινεται που να παραμιλας απο τα νευρα, δεν θα αρκεστουν να τρεχουν με τα ορια ταχυτητας. Στην Ελλαδα ειναι ενα πραγμα σαν αγραφος νομος το οριο ταχυτητων, να εχει π.χ μια πινακιδα οριο 60 (το οποιο παντα το τηρω και ειδικοτερα που ειμαι και νεος οδηγος και εχω φαει απειρες κορνες επειδη το τηρω), αλλα στην πραγματικοτητα σχεδον ολοι το πατανε μεχρι 90 και η αστυνομια δεν λεει τιποτα και μπορει να σε γραψει για ακυρο λογο. Οπως μια φορα που δεν το ειχα περασμενο κτεο, και κατεβαινα στην πολη για να κανω τις δουλειες μου και να το ασφαλισω γιατι ειχε ληξει τοτε, ερχεται ο τροχονομος απο πισω, το αυτοκολλητο ηταν ξεκαθαρο οτι ειχε παρελθει ο ελεγχος κτεο, και ηθελε να με γραψει επειδη το ενα απο τα μπροστινα φωτα δεν ηταν αρκετα δυνατο. Διολου τους ενδιεφερε αν περασε κτεο ή αν ειναι ασφαλισμενο. Βαλτε και τους ελλειπεις ελεγχους που Σαββατο βραδυ θα επρεπε να βρισκεται η τροχαια ΠΑΝΤΟΥ και θα ειχαμε πολυ λιγοτερα θανατηφορα τροχαια και γενικοτερα. Παντως το να τρεχεις με 100+ και επειδη πεταχτηκε ενα αντικειμενο μπροστα σου, το αυτοματο συστημα πεδησης θα προκαλεσει καραμπολα. Ισως σαυτη την περιπτωση θα επρεπε να παρακαμπτεται, και αντ αυτου να γεμισουν καμερες ταχυτητας και ισως, λεω ισως, καποιος να βαλει μυαλο αν τον πιασει η καμερα. Είχα διαβάσει κάπου ότι είτε η αμερικανική κυβερνήσει η κάποιος οργανισμός ή, η βιομηχανία αυτοκίνητων άργησε να καταβάλει τα σχέδια. Με τη αυτοκινητοβιομηχανία να είναι υπερ. αυτού. Δεν θυμάμαι καλά, και δύσκολο να μπορέσω να βρω το άρθρο. Οπότε όπως καταλαβαίνεις γίνεται. Εάν αυτό είναι ενσωματωμένο σε ένα σύστημα το οποίο δεν δέχεται επεξεργασία και παραμένει κλειδωμένο. Σε συνδυασμό με GPS κλπ. Δεν θα μπω σε πολλές λεπτομερείς. Θα δεις ότι όλα τα αυτοκίνητα αν βγαίνουν έτσι.. σε συνδυασμό και με προορισμό βάσει GPS ώστε να πηγαίνει από μια λωρίδα στην άλλη όπως του κατεβαίνει του καθενός. Μη κρίνετε κατά κύριο λόγο με το πως λειτουργεί η Ελλάδα, βαλκάνια. Και σε μεγαλύτερες χώρες που εκθειάζονται τα ίδια είναι. Όσο αντίθετος είμαι σε συστήματα δυστυχώς δεν το βλέπω αλλιώς, διότι δεν μαθαίνουμε γιατί κοινωνικά και πολιτικά το σύστημα δεν γίνετε δυστυχώς καλύτερο. Επίσης δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό ώστε η τροχαία να μπορεί να είναι παντού. Στη δική σου περίπτωση πάλι καλά που σε έγραψε για τα φώτα. Ήθελε απλά να συμπληρώσει τον μηνιαίο αριθμό κλήσεων του. 1
Rayden21 Δημοσ. 3 Μαϊου Δημοσ. 3 Μαϊου Θα συμφωνούσα με την άποψη να υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης που να περιορίζει την ταχύτητα στην μέγιστη επιτρεπόμενη ανά περιοχή (βάσει GPS). Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να αναθεωρηθούν και οι μέγιστες ταχύτητες σε ορισμένα σημεία-δρόμους. Δε νοείται πχ η Αττική οδός να έχει τόσο χαμηλά όρια (που κανείς δεν τηρεί). Πιθανόν βέβαια σε άλλα σημεία να χρειάζεται αναθεώρηση προς τα κάτω. Προσωπικά πάντως, θεωρώ ότι στην Ελλάδα η απαράδεκτη οδική συμπεριφορά είναι ο νούμερο 1 παράγοντας των πολλών ατυχημάτων. Ουσιαστικά είναι το αποτέλεσμα της έλλειψης παιδείας γενικώς σε αυτή τη χώρα.
SeNNinhA Δημοσ. 3 Μαϊου Δημοσ. 3 Μαϊου Στις 1/5/2024 στις 8:04 ΜΜ, antirix024 είπε σε έναν τέλειο κόσμο όπου όλοι ακολουθούσανε την κοινή λογική και δεν έτρεχαν με 200χλμ/ω μέσα και έξω από τις πόλεις και συμμορφώνονταν με τα σήματα τα αμάξια θα κόστιζαν 10 φορές λιγότερο γιατί δεν θα χρειάζονταν τα χιλιάδες συστήματα ασφαλείας. Ο βασικός κανόνας σε όλα τα συστήματα ασφαλείας λέει ότι ΔΕΝ μπορείς να εμπιστευτείς τον ανθρώπινο παράγοντα ακόμη και εάν είναι τέλεια εκπαιδευμένος και ικανός. Τα ανθρώπινα λάθη πάντα θα υπάρχουν ακόμη μια στους καλύτερους οδηγούς. Σκεφτείτε όλες τισ περιπτώσεις. Δεν είναι πάντα ο οδηγός που φταίει. Πλείστες οι περιπτώσεις που φταίει ο πεζός, ο άλλος οδηγός, μια έκτακτη ανάγκη όπως ένα σκύλος κλπ κλπ Δείτε εδώ το αντίστοιχο σύστημα σε Volvo φορτηγό σε πραγματικη κατασταση 7 ώρες πριν, Rayden21 είπε Θα συμφωνούσα με την άποψη να υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης που να περιορίζει την ταχύτητα στην μέγιστη επιτρεπόμενη ανά περιοχή (βάσει GPS). Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να αναθεωρηθούν και οι μέγιστες ταχύτητες σε ορισμένα σημεία-δρόμους. Δε νοείται πχ η Αττική οδός να έχει τόσο χαμηλά όρια (που κανείς δεν τηρεί). Πιθανόν βέβαια σε άλλα σημεία να χρειάζεται αναθεώρηση προς τα κάτω. Προσωπικά πάντως, θεωρώ ότι στην Ελλάδα η απαράδεκτη οδική συμπεριφορά είναι ο νούμερο 1 παράγοντας των πολλών ατυχημάτων. Ουσιαστικά είναι το αποτέλεσμα της έλλειψης παιδείας γενικώς σε αυτή τη χώρα. Όπως το ειπες Όταν οι σημάνσεις έχουν όρια ταχύτητας εξαιρετικά χαμηλά τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις διατρέχεις μεγαλύτερο κίνδυνο εάν τα ακολουθήσεις πάρα εάν δεν τα ακολουθήσεις (πχ 30χλ/ω σε τμήμα του αυτοκινητοδρομου...) τότε στην πράξη εκπαιδεύεθς αυτόματα τους χρήστες να τα αγνοούν και να κάνουν την δική τους αξιολόγηση κινδύνου (καλή, κακή, σωστή ή όχι) το οποίο οδηγεί σε χαοτική κατάσταση. Ωφειλουν λοιπόν όλα να είναι σωστά και όχι μόνο οι οδηγοί. Όταν οι ίδιες οι υπηρεσίες δεν φροντίζουν να ακολουθούν τους κανόνες που θεωρητικά έχουν χρέος όχι μόνο να ακολουθούν αλλά να ελέγχουν και την εφαρμογή τους τότε δεν αναμένει από τους ιδιώτες να είναι καλύτεροι. Αστυνομία? Με την πρόφαση του "επείγοντος" καταστρατηγουν τον ΚΟΚ όταν κανονικά ακόμη και σε καταδίωξη δεν επιτρέπεται να βάζεις σε κίνδυνο την ζωή τρίτων. Δημοι/υπηρεσίες? Έργα δικά τους στα κτήρια τους ή μπροστά από τις υπηρεσίες τους με μηδενικά στην κυριολεξία μέτρα ασφαλείας. Η εμπειρία μου με εργασία σε διάφορες χώρες λεει ότι δεν είναι η παιδεία που κάνει τους ανθρώπους εκεί να υπακουουν στους κανόνες. Η παιδεία απλά κάνει τους κανόνες να είναι εν γνώση τους. Αυτό που τους κάνει να υπακουουν είναι ότι υπάρχει έλεγχος και ποινες οι οποίες και επιβάλλονται κανονικά και όχι σποραδικά. Είναι σωστοί γιατί δεν έχουν επιλογή να μην είναι. Τόσο απλό. Αλλά για να εφαρμόσεις τους κανόνες πρώτα από όλα θα πρέπει να εκπαιδεύσεις σωστά τον ελεγκτικό σου μηχανισμό για να τους γνωρίζει επακριβώς. Και επιπλέον θα πρέπει να δώσεις σαφείς εντολές για την εφαρμογή τους και να ξεκαθαρίσεις το περιθώριο ελαστικότητας που θέλεις να δώσεις. 1
Rayden21 Δημοσ. 3 Μαϊου Δημοσ. 3 Μαϊου 28 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Ο βασικός κανόνας σε όλα τα συστήματα ασφαλείας λέει ότι ΔΕΝ μπορείς να εμπιστευτείς τον ανθρώπινο παράγοντα ακόμη και εάν είναι τέλεια εκπαιδευμένος και ικανός. Τα ανθρώπινα λάθη πάντα θα υπάρχουν ακόμη μια στους καλύτερους οδηγούς. Σκεφτείτε όλες τισ περιπτώσεις. Δεν είναι πάντα ο οδηγός που φταίει. Πλείστες οι περιπτώσεις που φταίει ο πεζός, ο άλλος οδηγός, μια έκτακτη ανάγκη όπως ένα σκύλος κλπ κλπ Δείτε εδώ το αντίστοιχο σύστημα σε Volvo φορτηγό σε πραγματικη κατασταση Όπως το ειπες Όταν οι σημάνσεις έχουν όρια ταχύτητας εξαιρετικά χαμηλά τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις διατρέχεις μεγαλύτερο κίνδυνο εάν τα ακολουθήσεις πάρα εάν δεν τα ακολουθήσεις (πχ 30χλ/ω σε τμήμα του αυτοκινητοδρομου...) τότε στην πράξη εκπαιδεύεθς αυτόματα τους χρήστες να τα αγνοούν και να κάνουν την δική τους αξιολόγηση κινδύνου (καλή, κακή, σωστή ή όχι) το οποίο οδηγεί σε χαοτική κατάσταση. Αληθινό περιστατικό: Όταν ήμουν πιτσιρικάς νέος οδηγός, θυμάμαι σε επαρχιακό δίκτυο κάπου στην Μεσσηνία, καλοκαίρι, σε ένα δρόμο αρκετά καλό και όχι ιδιαίτερα στενό είχε στην ευθεία όριο 30 χλ/ω. Αποφάσισα λοιπόν έτσι από περιέργεια, ίσως και για πλάκα αν θες, Να το τηρείσω. Μετά από ελάχιστα λεπτά λοιπόν είχε σχηματιστεί ουρά από πίσω μου και επειδή είχε κίνηση και από το αντίθετο ρεύμα οι προσπάθειες να με προσπέρασουν ήταν συχνές αλλά επικίνδυνες. Υπήρχε λοιπόν και ένα περιπολικό λίγο πιο πίσω. Κάποια στιγμή ανάβει τους φάρους και με τα πολλά βρίσκεται δίπλα μου. Με ρωτάει λοιπόν ο αστυνομικός απορημένος και με κάποια αγανάκτηση. Ρε φίλε έχεις κάποιο πρόβλημα;; Αν είναι σταματά δεξιά κάπου να φωνάξουμε βοήθεια, έχεις μπλοκάρει όλη την κυκλοφορία. Και του λέω εγώ κινούμαι στο όριο, και εκείνη την στιγμή ξαναείδα ταμπέλα 30 και του την έδειξα χαρακτηριστικά. Κάτι μουρμούρισε και με προσπέρασε. Φυσικά λίγο αργότερα επιτάχυνα και εγώ. Τα συμπεράσματα δικά σας. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα