Προς το περιεχόμενο

To σύνολο των εργαζομένων της στους ταχυφορτιστές και την ανάπτυξη νέων οχημάτων απολύει η Tesla


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

18 λεπτά πριν, fast8 είπε

Καλό θα ήταν να διαβάζουμε τα γεγονότα χωρίς τις "βιασντ" απόψεις τυχαίων.

Η απολυση αποψη δεν ειναι σιγουρα.Το οτι θα επρεπε να εχει βγαλει καινουργιο μοντελ 3 και αυτο γεγονός ειναι και οχι αποψη, οτι εγκαταλειπει το δυκτιο ταχυφορτιστων και αυτο συμφωνα με το αρθρο δηλωση του μαασκ ειναι αλλα αντε να κρατισω μια πισινη.Εδω ειμαστε αλλωστε.

2 ώρες πριν, Snoob είπε

Νέα αναστάτωση καταγράφεται αυτή την εβδομάδα στην Tesla. Σύμφωνα με ρεπορτάζ, χτες τη νύχτα ο Ίλον Μασκ, ο απρόβλεπτος διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρίας, ενημέρωσε με email τους εργαζομένους ότι είχε απολύσει ένα σημαντικό δίδυμο στελεχών, με αρμοδιότητα την ανάπτυξη των ταχυφορτιστών της εταιρίες και την ανάπτυξη ενός νέου οχήματος.

Η εταιρία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα τα αποτελέσματα τριμήνου, τα οποία σκιαγραφούν μια αρνητική εικόνα, με συρρίκνωση των πωλήσεων και κάθετη πτώση των περιθωρίων κέρδους.

 

2 ώρες πριν, Snoob είπε

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Tesla προχώρησε σε νέο γύρο απολύσεων, απομακρύνοντας πάνω από το 10% του συνόλου των εργαζομένων, ενώ στην έξοδο οδηγήθηκε και ο Ντρου Μπαλίνο, έμπειρο στέλεχος της εταιρίας, που ήταν αρμόδιος για το πρόγραμμα ανάπτυξης των μπαταριών της εταιρίας.

 

2 ώρες πριν, Snoob είπε

Όλα αυτά, καθιστούν την απόφαση να απολυθεί η προϊσταμένη του δικτύου, Ρεμπέκα Τινούτσι -μαζί με ολόκληρη την ομάδα της- μάλλον δυσνόητη. Ο Μασκ, πάντως, στο μήνυμά του προς τους εργαζομένους ανέφερε ότι η Tesla "θα συνεχίσει να κατασκευάζει ορισμένους εκπληκτικούς σταθμούς φόρτισης, όπου αυτό είναι απολύτως απαραίτητο, ενώ θα ολοκληρώσει όσους βρίσκονται υπό κατασκευή".

που ακριβως υπαρχει το προβλημα .

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, filipprin είπε

Η απολυση αποψη δεν ειναι σιγουρα.

Δεν είπε κανείς διαφορετικά, αυτό είναι το γεγονός, άποψη είναι η γνώμη του για τις απολύσεις πχ απο την πρώτη πρόταση "Η εταιρία καταργεί και την ομάδα χάραξης δημόσιας πολιτικής, παρότι φιλοδοξεί να παρουσιάσει υπηρεσία ρομποτικών ταξί." Αυτό είναι άποψη γιατί γράφει την προσωπική εκτίμηση ότι αυτό θα επιρεασει αρνητικά την επιτυχία του εγχειρήματος. 

51 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το οτι θα επρεπε να εχει βγαλει καινουργιο μοντελ 3 και αυτο γεγονός ειναι και οχι αποψη

 Ο ορισμός της λέξης άποψης. Η Tesla αλλάζει κάθε χρόνο το Model 3 και δεν είναι το ίδιο αυτοκίνητο με πριν μερικά χρόνια.  Καθαρά άποψη ότι δεν έχει αρκετές αλλαγές, όχι γεγονός. Αν πουλάει καλά είναι στο σωστό δρόμο.

 

51 λεπτά πριν, filipprin είπε

οτι εγκαταλειπει το δυκτιο ταχυφορτιστων και αυτο συμφωνα με το αρθρο δηλωση του μαασκ ειναι αλλα αντε να κρατισω μια πισινη.Εδω ειμαστε αλλωστε.

O Musk άλλαξε στρατηγική για τους ταχυφορτιστές και προφανώς αλλάζει και ομάδα, δεν είπε πουθενά ότι θα σταματήσει το εγχείρημα. Είπε πως δεν είναι ευχαριστημένος απο την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν και πως αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των πελατών. Θα επικεντρωθεί στο να κάνει τους σταθμούς περισσότερο λειτουργικούς. Άποψη είναι ότι η κίνηση να απολύσει την ομάδα ήταν λάθος που θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην Tesla (η απόφαση είναι δυσνόητη γράφει το άρθρο).

51 λεπτά πριν, filipprin είπε

που ακριβως υπαρχει το προβλημα .

Δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά έχει πολύ περισσότερο προσωπικές απόψεις απο ότι ένα αντικειμενικό άρθρο με τα γεγονότα.

Εμείς βέβαια ως αναγνώστες, υποτίθεται ξέρουμε να διαβάζουμε και να βλέπουμε την ουσία.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, basilis_k6 said:

μην τα ξαναλέμε για το model 2. με το m3 στα 40 χιλιαρικα μεχρι και στην πανάκριβη ελλάδα ΣΗΜΕΡΑ, δεν εχει κανενα λογο να βγαλει ενα model 2 στα 25κ σε 2-3 χρόνια. μπορει απλα to 2026 να βγάλει μια πιο φθηνη εκδοση του 3 και να αφησει τους κινέζους στην αγορά των φθηνων που ουτως η αλλως δεν αφηνουν κανενα κερδος και οπως φαινεται θα χανουν σε πωλησεις οχι μονο απο hybrid αλλα και απο εσωτερικης καυσης.

Εάν δεν υπήρχε η κρατική επιδότηση δεν θα υπήρχαν ούτε αυτές οι ελάχιστες πωλήσεις !

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ως γνωστόν οι εταιρείες χαράσσουν στρατηγική βάσει της τσέπης του Έλληνα και των πωλήσεων εδώ. 

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τραγικό άρθρο  με φουλ προσωπική επίθεση στο μασκ,χαρακτηρισμους κλπ. Κίτρινος τύπος που λέγανε κάποτε. Ντροπή σας πραγματικά. 

Σε κάθε περίπτωση και πέρα από την αθλιότητα του άρθρου , οι Κινέζοι θα τους πάρουν φαλάγγι πλέον τους δυτικούς και στο κομμάτι της αυτόκινητοβιομηχανίας ,  έως ότου φυσικά έρθει και το δικό τους τέλος σε μερικές δεκαετίες . 

Περιμένω να δω ποτέ θ αρχίσει να απολύει μαζικά και η απλ ,ερχετεεε...

Επεξ/σία από Choronzoon
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

xiaomi su7 10.000 αυτοκίνητα σε 32 μέρες

Με εντυπωσιάζει ο λαός

Οι περισσότεροι χειρίζονται και επιβλέπουν robots

su7-arenaev_003.jpg

ΥΓ

Και δεν γουστάρω τα ηλεκτρικά ..

 

 

Επεξ/σία από dimitrins
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πτώση της τιμής της μετοχής φέρνει πανικό και σίγουρα έξοδο του Elon από το τιμόνι της Tesla αν δεν θέλει να την κατασπαράξει ο ανταγωνισμός.

Οι Γερμανοί φυσικά του την φύλαγαν αλλά καλά να πάθει αφού πήγε το ευρωπαϊκό Megafactory εκεί.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σοβαρή εταιρεία με κλοούν στο τιμόνι δεν γίνεται, η Tesla πάει καρφί στην καταστροφή με αυτό τον μαστουρωμένο (BBC) ανθυποτραμπ με μυαλό 14χρονου στο τιμόνι, όπως ακριβώς και το Twitter. Ο τραγωδίας κόβει από το Supercharger δίκτυο που είναι από τα λίγα που μπορεί να ανταγωνιστεί ισχυρά πλέον η Tesla

Επεξ/σία από Hacker?pcs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μετοχή της Τεσλα έχει ανέβει 1000% από το 2019...

Αυτός ο Μασκ μια ζωή χρεοκοπεί εδώ και 10 χρόνια σύμφωνα με το ινσομνια.

Τα κινέζικα θέλουν πολύ δουλειά για να φτάσουν την Τεσλα ή να ρίξουν και άλλο τις τιμές. Μην κοιτάτε που στην Κίνα τα πουλάνε 15.000 στην ευρώπη θα φτάνουν τα 40.000+ δηλαδή πιο ακριβά από το Model 3...

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, The_Judas said:

Η μετοχή της Τεσλα έχει ανέβει 1000% από το 2019...

Αυτό ήρθα να γράψω κι εγώ. Σιγά μη τους νοιάζει κι αν πήγε στο σύνταγμα να χορεύει γυμνός πασαλιμένος με μέλι άμα τους βγάζει τρελά κέρδη. Money talks, τα υπόλοιπα είναι για να νοιώθουμε πιό έξυπνοι εμείς οι άσχετοι. 

Επεξ/σία από Shinji ikari
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Αντικειμενικός said:

 

32 με την επιδοτηση και συγκρινεται μονο με αυτοκινητα που κοστιζουν 50

κανείς δεν είπε ότι ειναι κακό και δεν αξίζει τα 50 (ακομη και τόσα να έκανε) απλά πλειοψηφία θέλει κάτι απλό καθώς αυτό μπορει να πληρώσει|
κάτι που κάνει μαξ 20κ (επιδότηση αδιάφορη καθώς πρέπει πρώτα να δώσεις από την τσέπη και αργοτερα να τα πάρεις πίσω κάτι το οποίο δεν παιζει στους περισσότερους)
να έχει +/-100 άλογα να ταξιδεύει ανετα με 130 και να έχει σοβαρή αυτονομία +/- 500 χωρίς να ειναι τέρας

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία θα είχε ήδη το επόμενης γενιάς Model 3 έτοιμο να περάσει στην παραγωγή φέτος ή του χρόνου, όμως η Tesla αυτή τη στιγμή δεν έχει τίποτε νέο στα σκαριά.

Μακάρι και να παραμείνει έτσι. Έχει κουράσει τα φαινόμενο που οι εταιρείες αυτοκινήτων βγάζουν πιο γρήγορα μοντέλα, απ' ότι η Xiaomi κινητά και το νεότερο τις πειρσσότερες φορές είναι ένα απλό facelift.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αν θέλει βγαζει το m3 2026 εκδοση με 30κ. 20κ αμαξι ηλεκτρικο δεν παιζει ουτε απο κινεζους πως θα το κανει η τεσλα? ονειρο ηταν και παει.

Έχει και με 15,000 δολλάρια Κινέζικα.

Αλλά το βάζει Αμερική ταρίφα συν 27% για να προστατεύσει την εσωτερική της αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...