Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν σιγά σιγά πίσω και αναθεωρούν πλήρως τα σχέδια τους για πλήρη και αποκλειστική γκάμα με ηλεκτροκινητα.

Ο κόσμος τους γυρνάει την πλάτη και μάλιστα επιστρέφει τα αυτοκίνητα πίσω στις αντιπροσωπειες.

Υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα αυτονομίας αλλά κυρίως δυνατότητας φόρτισης και επί πληρωμή σε σταθμούς αλλά και στις κατοικίες.

Προσωπικά το είχα πει και εξακολουθώ να το πιστεύω ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι το μέλλον. Δεν αποτελούν καν environmental frently πρόταση εάν εξετασεις τον πλήρες κύκλο ζωής τους και τα υλικά για τις μπαταρίες τους και τα ηλεκτρονικά τους.

Μια ενδιάμεση κατάσταση είναι και μια φούσκα που ήδη ξεκίνησε να ξεφουσκώνει.

Όσον αφορά τον Mask πάντα ήταν ο τρελός της παρέας. Κάποια πράγματα του βγαίνουν και κάποια όχι. Όσο μεγαλώνει τόσο ξεφεύγει και φυσικά τόσο περισοτερες ανόητες απόφασεις παίρνει. Είναι αναμενόμενο και φυσιολογική εξέλιξη

  • Like 2
  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Quote

 

 Η Tesla διαθέτει περισσότερους σταθμούς ταχείας φόρτισης σε λειτουργία από οποιαδήποτε άλλη αεταιρία, ενώ φέτος τους κατέστησε διαθέσιμους και σε άλλους κατασκευαστές που υιοθετούν το πρότυπο βύσματος φόρτισης J3400.

Όλα αυτά, καθιστούν την απόφαση να απολυθεί η προϊσταμένη του δικτύου, Ρεμπέκα Τινούτσι -μαζί με ολόκληρη την ομάδα της- μάλλον δυσνόητη.

 

Δυσνόητη δεν είναι. Επειδή κέρδισε η τέσλα τα "charger wars", θεωρεί ότι δε χρειάζεται να ξανασχοληθεί. Θα φτιάχνουν άλλοι σταθμούς συμβατούς με τέσλα.

 

Μπορεί να αποδειχθεί κοντόφθαλμη, αλλά δυσνόητη δεν είναι.

  • Haha 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, The_Judas είπε

Τα κινέζικα θέλουν πολύ δουλειά για να φτάσουν την Τεσλα

Εχεις χάσει επεισόδια.

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Black Demis είπε

γιατι νωμιζεις 30κ μπορουν να σηκώσουν περισσότεροι? εδώ 20 το σπάνε μισά μαζεμένα με κόπο 10+ ετων και τα άλλα μισά δάνειο 72 δώσεις
απο την στηγμη που θελουν να αντικαταστήσουν τα θερμικά θα πρέπει να δουν τι σηκώνει οικονομία η πλειοψηφία

Πάντως τα suv 30-40Κ αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πανε ΤΡΑΙΝΟ.....και ξέρω άτομα απο 3 εταιρίες...Μιλάμε για την Ελλάδα μια χώρα με 40-50ΔΙς παραοικονομία. Τα ίδια συμβαίνουν στις πωλήσεις νέων κατοικιών όπου υπογράφουν ένα συμβόλαιο 90Κ και δίνουν ακόμη 80-120 σε μετρητά. Τα μηχανήματα της Double Power για καταμέτρηση χαρτονομισμάτων σπάνε ρεκόρ σε πωλήσεις ! Τα bnb σε παραθαλλάσια μερη είναι ήδη με τρελές πληροτητες... εκτός πλατφόρμας...δεν είναι δυνατόν να το βλέπουμε αυτο γύρω μας μονο μερικοι....Τα βενζιναδικα καταγραφουν κατανάλωση ρεκορ με τις τιμές στα υψη και με τα οχηματα να μην καταναλωνουν τοσο οσο το 2005 κατα μεσο ορο.... Για λόγους χαζομάρας δεν έιμαι σε αυτό το τραινο επιβάτης και ζηλέυω αλλά με την καλή εννοια. Να μιλήσουμε για εστίαση που εχουμε γεμίσει fine dinning και εστιατορια με κοπές των 80 και 100 ευρω το κομμάτι ? 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, fast8 είπε

Αυτό είναι άποψη γιατί γράφει την προσωπική εκτίμηση ότι αυτό θα επιρεασει αρνητικά την επιτυχία του εγχειρήματος

Συμπερασμα ειναι και μαλιστα λογικο,Οταν απολυεις πρωτοκλασάτο πρωσωπικο ενός προτζεκτ τοτε κατι τρεχει κατι αλλαζει στοχο.Μια αλλαγη στρατηγικής φυσικα και μπορει να εχει αρνητικες συνέπειες για το υπάρχον προτζεκτ.

17 ώρες πριν, fast8 είπε

 Ο ορισμός της λέξης άποψης. Η Tesla αλλάζει κάθε χρόνο το Model 3 και δεν είναι το ίδιο αυτοκίνητο με πριν μερικά χρόνια.  Καθαρά άποψη ότι δεν έχει αρκετές αλλαγές, όχι γεγονός. Αν πουλάει καλά είναι στο σωστό δρόμο.

Face lift λεγεται αυτο.Μια απο τα ιδια με μικρες αλλαγες .Καινούργιο σχεδιο δεν εχει βγαλει,και απο οτι φαίνεται δεν ειναι στο σωστο δρομο γιατι οι πωλήσεις πεφτουν παροτι πουλαει φτηνοτερα και αρα χανει και αλλο χρημα

φυσικα κατανοεις οτι για να βγαλει ενα αλλο σχεδιο στην αγορα σημαίνει καινουργια γραμμή παραγωγης κατι που δεν μπορει να κανει.Με το ζορι προσπαθει να κανει παραγωγικη αυτη που εχει τωρα.....
 

 

17 ώρες πριν, fast8 είπε

O Musk άλλαξε στρατηγική για τους ταχυφορτιστές και προφανώς αλλάζει και ομάδα, δεν είπε πουθενά ότι θα σταματήσει το εγχείρημα. Είπε πως δεν είναι ευχαριστημένος απο την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν και πως αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των πελατών. Θα επικεντρωθεί στο να κάνει τους σταθμούς περισσότερο λειτουργικούς. Άποψη είναι ότι η κίνηση να απολύσει την ομάδα ήταν λάθος που θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην Tesla (η απόφαση είναι δυσνόητη γράφει το άρθρο).

Γεγονός ειναι οτι διωχνει κοσμο και αλλαζει στρατηγική και αυτο δεν ειναι αποψη κανενος αλλα συμπερασμα......

 

Αυτο που πιστευω εγω και που φαίνεται και απο το αρθρο ειναι οτι η τεσλα μετα το ξεπεταγμα που εκανε και βρεθηκε μπροστα πλεον χανει έδαφος και νιωθει τον ανταγωνισμό εντονα,συν το γεγονός οτι η ηλεκτροκίνηση χανει έδαφος στην αγορα .

Αυτο οδηγει σε καποιες αποφασεις που για την ωρα δειχνουν μια ελειψη προσανατολισμου και στοχου η απλως μια αλλαγη στρατιγικης.Φυσικα το μελλον θα δειξει τι θα γινει....

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
1 hour ago, filipprin said:

και απο οτι φαίνεται δεν ειναι στο σωστο δρομο γιατι οι πωλήσεις πεφτουν παροτι πουλαει φτηνοτερα και αρα χανει και αλλο χρημα

Ετσι οπως το λες φαινεται οτι η τεσλα παει για φουντο. Η αναπτυξη της κοβει, οχι οτι δεν ειναι κερδοφορα και υγιης σαν εταιρια. Και με τις μειομενες τιμες πρεπει να εχει τα καλυτερα ποσοστα κερδους για καθε αμαξι που δινει. Εχουν ριξει δουλεια σε νεες μεθοδους παραγωγης και δεν τους πιανουν στο κοστος οι αλλοι, ειτε με ηλεκτρικα ειτε με βενζινοκινητα. Εκτος απο την κινεζικη byd αν δεν κανω λαθος ολοι ειτε μπαινουν μεσα ειτε ειναι στα ορια, στα ηλεκτρικα που πουλανε, ενω η τεσλα εχει πολυ καλα ποσοστα κερδους

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για φουντο δεν παει σιγουρα.Ειναι πολυ μεγαλη για να την αφησουν να πεσει.Απο την αλλη δειχνει οτι ζοριζεται.Οι πωλησεις πέφτουν τα εσοδα λιγοστευουν η ηλεκτροκινηση παρολο το σπρωξιμο δεν πειθει τον κοσμο..Δεν φτανουν τα λεφτα για ολα τα προτζεκτ.Οποτε αρχιζουμε και βαζουμε προτεραιότητες και κοβουμε τα υπολοιπα.....Λογικα πραγματα στις επιχειρήσεις.Απλα ηρθε η ωρα και ο μασκ να νιωσει τον ανταγωνισμο, μεχρι τωρα έπαιζε μπαλα μονος του........Μενει να δουμε ποσο καλός καπετανιος ειναι στην φουρτούνα....

Και το αρθρο αυτη ακριβώς την αίσθηση βγαζει.

52 λεπτά πριν, vegito είπε

Εχουν ριξει δουλεια σε νεες μεθοδους παραγωγης και δεν τους πιανουν στο κοστος οι αλλοι, ειτε με ηλεκτρικα ειτε με βενζινοκινητα

Η γραμμη παραγωγής και το αφτερ σαηλς τη τεσλα ειναι μπακαλικο συγκρινόμενοι με τισ παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες του χωρου.Δες το συμπερπανκ και τι ζορι τραβαει για να μπορεσει να το βγαλει σε παραγωγη.Το μεγα προβλημα ειναι οτι ο κοσμος αγοραζει ηβριδικα και δεν εμπιστευεται τα ηλεκτρικα για αυτο και οι μεγάλες μαρκες του χωρου που εχουν στην παραγωγη  τούς πλεων και ισαξια με το τεσλα ηλεκτρικα αλλα και εξαιρετικα ηβριδικα εχουν το πλεονεκτιμα στην αγορα.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
4 hours ago, fsbmaniac said:

Πάντως τα suv 30-40Κ αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πανε ΤΡΑΙΝΟ.....και ξέρω άτομα απο 3 εταιρίες...Μιλάμε για την Ελλάδα μια χώρα με 40-50ΔΙς παραοικονομία. Τα ίδια συμβαίνουν στις πωλήσεις νέων κατοικιών όπου υπογράφουν ένα συμβόλαιο 90Κ και δίνουν ακόμη 80-120 σε μετρητά. Τα μηχανήματα της Double Power για καταμέτρηση χαρτονομισμάτων σπάνε ρεκόρ σε πωλήσεις ! Τα bnb σε παραθαλλάσια μερη είναι ήδη με τρελές πληροτητες... εκτός πλατφόρμας...δεν είναι δυνατόν να το βλέπουμε αυτο γύρω μας μονο μερικοι....Τα βενζιναδικα καταγραφουν κατανάλωση ρεκορ με τις τιμές στα υψη και με τα οχηματα να μην καταναλωνουν τοσο οσο το 2005 κατα μεσο ορο.... Για λόγους χαζομάρας δεν έιμαι σε αυτό το τραινο επιβάτης και ζηλέυω αλλά με την καλή εννοια. Να μιλήσουμε για εστίαση που εχουμε γεμίσει fine dinning και εστιατορια με κοπές των 80 και 100 ευρω το κομμάτι ? 

Είπε κανείς όλοι 20 % βγάζει άπλετο χρήμα και στης μέρες μας ποιο πολύ από ποτέ, υπόλοιποι δλδ πλειοψηφία παλεύει εκεί κάτω

Δημοσ.
32 minutes ago, filipprin said:

Η γραμμη παραγωγής και το αφτερ σαηλς τη τεσλα ειναι μπακαλικο συγκρινόμενοι με τισ παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανιες του χωρου.Δες το συμπερπανκ και τι ζορι τραβαει για να μπορεσει να το βγαλει σε παραγωγη.Το μεγα προβλημα ειναι οτι ο κοσμος αγοραζει ηβριδικα και δεν εμπιστευεται τα ηλεκτρικα για αυτο και οι μεγάλες μαρκες του χωρου που εχουν στην παραγωγη  τούς πλεων και ισαξια με το τεσλα ηλεκτρικα αλλα και εξαιρετικα ηβριδικα εχουν το πλεονεκτιμα στην αγορα.

Εβγαλες συμπερασμα απο το cybertruck.. Τελος παντων υπαρχουν καναλια που συγκρινουν το τι κανει η τεσλα σε σχεση με τους αλλους. Εκει που οι αλλοι φτιαχνουν 10 κομματια για ενα εξαρτημα και τα ενωνουν η τεσλα προσπαθει να φτιαξει ενα κομματι κατευθειαν και να μειωσει τον χρονο και το κοστος. Σε καθε τι καινουριο που κανουν υπαρχουν ατελειες στην αρχη και για αυτο οι γκρινιες, αλλα το οτι με αυτο τον τροπο βελτιστοποιουν την παραγωγη τους ισχυει.

Οι παραδοσιακες ουτε καν προσπαθουν να φτιαξουν μονες τους τα καθισματα που λεει ο λογος. Αγοραζουν απο τριτους πολυ περισσοτερα εξαρτηματα. Δουλευουν οπως δουλευαν και πριν 20χρονια. Δεν υπαρχουν απροοπτα, αλλα δεν υπαρχουν και βελτιωσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά έχεις αρνητική γνώμη για την Tesla και τον Musk, γιαυτό δεν βλέπεις το πόσο προβληματικά μονόπλευρο είναι το άρθρο και πόσο λίγη αντικειμενική πληροφόριση δίνει. Ατυχής πηγή για το insomnia, εκτός αν ο λόγος ήταν τα clicks.

3 ώρες πριν, filipprin είπε

Face lift λεγεται αυτο.Μια απο τα ιδια με μικρες αλλαγες .Καινούργιο σχεδιο δεν εχει βγαλει,και απο οτι φαίνεται δεν ειναι στο σωστο δρομο γιατι οι πωλήσεις πεφτουν παροτι πουλαει φτηνοτερα και αρα χανει και αλλο χρημα

Παραμένει γνώμη ότι χρειάζεται ριζική αλλαγή, όπως γνώμη είναι ότι αυτό είναι η αιτία που δεν πουλάει όσο κάποιοι αναλυτές θέλανε. Οταν όλοι οι αγορά πέφτει, όλη η αγορά πέφτει. Η Tesla τα πάει καλύτερα απο την υπόλοιπη αγορά.

3 ώρες πριν, filipprin είπε

Συμπερασμα ειναι και μαλιστα λογικο,Οταν απολυεις πρωτοκλασάτο πρωσωπικο ενός προτζεκτ τοτε κατι τρεχει κατι αλλαζει στοχο.Μια αλλαγη στρατηγικής φυσικα και μπορει να εχει αρνητικες συνέπειες για το υπάρχον προτζεκτ.

Γεγονός ειναι οτι διωχνει κοσμο και αλλαζει στρατηγική και αυτο δεν ειναι αποψη κανενος αλλα συμπερασμα......

Απο την μια λένε ότι δεν πάει όσο καλά θέλουνε και πρέπει κάτι να γίνει. Απο την άλλη κάτι κάνει, αλλάζει τις ομάδες που δεν αποδίδουν και πάλι γκρίνια.

Εχει εξηγήσει γιατί έδιωξε ολόκληρες ομάδες με τους επικεφαλείς τους, αλλά το άρθρο κάνει ότι δεν το άκουσε. Λέει ότι αυτοί οι προϊστάμενοι μαζέψανε πολύ κόσμο άχρηστο ή που δεν αποδίδει τα αναμενόμενα και αντί να κάνουν οι ίδιοι εκαθαρίσεις στα τμήματα τους, συνέχισαν να προσλαμβάνουν με αμφίβολα αποτελέσματα. Με άλλα λόγια τους κατηγόρισε πως εκμεταλεύτηκαν την προσωρινή του προσήλωση στο Twitter και αρχίσανε να βολεύουν κόσμο. Δεν βοηθάει αυτό μια υγιή επιχείρηση είπε και έδιωξε τόσο τους επικεφαλείς όσο και τους βολεμένους τους. Φυσικά η μπάλα πήρε και αθώους.

3 ώρες πριν, filipprin είπε

Αυτο που πιστευω εγω και που φαίνεται και απο το αρθρο ειναι οτι η τεσλα μετα το ξεπεταγμα που εκανε και βρεθηκε μπροστα πλεον χανει έδαφος και νιωθει τον ανταγωνισμό εντονα,συν το γεγονός οτι η ηλεκτροκίνηση χανει έδαφος στην αγορα .

Ας είμαστε σοβαροί. Η Tesla είναι πολύ μπροστά απο τον ανταγωνισμό, δεν υπάρχει σύγκριση τουλάχιστον στο δυτικό ημισφαίριο. Η ηλεκτροκίνηση θα χάσει και άλλο έδαφος, η Tesla όμως είναι σε θέση να παραμείνει ηγέτης.

3 ώρες πριν, filipprin είπε

Αυτο οδηγει σε καποιες αποφασεις που για την ωρα δειχνουν μια ελειψη προσανατολισμου και στοχου η απλως μια αλλαγη στρατιγικης.Φυσικα το μελλον θα δειξει τι θα γινει....

Εγώ βλέπω το αντίθετο. Ελειψη προσανατολισμού και στόχου θα ήταν να συνεχίσουμε και όπου μας βγάλει. Εδώ ο άνθρωπος έβαλε το μαχαίρι στο κόκαλο και λέει αλλάζουμε αυτό και αυτό γιατί θέλουμε να πάμε εκεί. Δεν έδιωξε κάποιον απο εδώ, κάποιον απο εκεί για να γλιτώσουνε χρήματα, αλλά είδε τα προβληματικά τμήματα και τα ξεφορτώθηκε για να τα ξαναχτίσει.

1 ώρα πριν, filipprin είπε

Το μεγα προβλημα ειναι οτι ο κοσμος αγοραζει ηβριδικα και δεν εμπιστευεται τα ηλεκτρικα για αυτο και οι μεγάλες μαρκες του χωρου που εχουν στην παραγωγη  τούς πλεων και ισαξια με το τεσλα ηλεκτρικα αλλα και εξαιρετικα ηβριδικα εχουν το πλεονεκτιμα στην αγορα.

 

Ο κάθε ένας στον τομέα του. Τα υβριδικά είναι καλή επιλογή για τους περισσότερους όχι όμως για την Tesla. Η Tesla καλώς ή κακώς έχει συνδέσει την πορεία της με την αυτόνομη οδήγηση και τα υβριδικά δεν μπορούν να παίξουν καλά μπάλα εκεί. Η αυτόνομη οδήγηση χρειάζεται τις άμεσες αποκρίσεις και την ανάδραση του ηλεκτρικού.

 

Επεξ/σία από fast8
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vegito είπε

Τελος παντων υπαρχουν καναλια που συγκρινουν το τι κανει η τεσλα σε σχεση με τους αλλους. Εκει που οι αλλοι φτιαχνουν 10 κομματια για ενα εξαρτημα και τα ενωνουν η τεσλα προσπαθει να φτιαξει ενα κομματι κατευθειαν και να μειωσει τον χρονο και το κοστος. Σε καθε τι καινουριο που κανουν υπαρχουν ατελειες στην αρχη και για αυτο οι γκρινιες, αλλα το οτι με αυτο τον τροπο βελτιστοποιουν την παραγωγη τους ισχυει.

Η BMW  ΠΧαρην  αυτη την στιγμη εχει γραμμη παραγωγης για 25 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ μοντελα και ηλεκτρκα και υβριδικα  και ενα δίκτυο αφτερ σαλες που η τεσλα ειναι μπακαλικο μπροστατης. Ο μσακ κοιταει να κανει μαγικα για να μπορεσει να αντιμετωπισει τα προβληματα παραγωγης.Βγαζει μπλοκ μεγλυτερα για να εχει λιγοτερη συναρμολογιση Οταν θα τρακαρει το τεσλα που αντι για  μουρη θα σου δινει το μισο αυτοκινητο τοτε να δεις γελια

1 ώρα πριν, fast8 είπε

Τα υβριδικά είναι καλή επιλογή για τους περισσότερους όχι όμως για την Tesla. Η Tesla καλώς ή κακώς έχει συνδέσει την πορεία της με την αυτόνομη οδήγηση και τα υβριδικά δεν μπορούν να παίξουν καλά μπάλα εκεί

αμα καταλάβεις τι θες να πεις μου το εξηγείς και μενα.

 

1 ώρα πριν, fast8 είπε

Η αυτόνομη οδήγηση χρειάζεται τις άμεσες αποκρίσεις και την ανάδραση του ηλεκτρικού.

Η αυτονομη οδηγηση ειναι ενα πηγάδι δίχως πατο.Πολλα προβλήματα λιγα κερδη.

1 ώρα πριν, fast8 είπε

Παραμένει γνώμη ότι χρειάζεται ριζική αλλαγή, όπως γνώμη είναι ότι αυτό είναι η αιτία που δεν πουλάει όσο κάποιοι αναλυτές θέλανε. Οταν όλοι οι αγορά πέφτει, όλη η αγορά πέφτει. Η Tesla τα πάει καλύτερα απο την υπόλοιπη αγορά.

Για την ωρα εχει πτωση πωλήσεων και μεγαλη μαλιστα .Πλεων εχει ανταγωνισμο και μαλιστα παρα πολυ μεγαλο............

1 ώρα πριν, fast8 είπε

Εγώ βλέπω το αντίθετο. Ελειψη προσανατολισμού και στόχου θα ήταν να συνεχίσουμε και όπου μας βγάλει. Εδώ ο άνθρωπος έβαλε το μαχαίρι στο κόκαλο και λέει αλλάζουμε αυτό και αυτό γιατί θέλουμε να πάμε εκεί. Δεν έδιωξε κάποιον απο εδώ, κάποιον απο εκεί για να γλιτώσουνε χρήματα, αλλά είδε τα προβληματικά τμήματα και τα ξεφορτώθηκε για να τα ξαναχτίσει.

Εδιωξε και πολλες χιλιαδες μαλιστα μαζεμενες.Οχι οτι ειναι ο μόνος αλλα οπως δειχνει αρνητικά οταν απολύουν οι αλλοι το ιδιο και ο μασκ.Δεν ειπα εγω οτι παει για φουντο αλλα οτι δεν του βγαινουν τα φραγκα και συμαζευεται.Καλα κανει ετσι ειναι οι επιχειρήσεις.Οταν κονομας επενδύεις οταν δεν εχει φραγκα απολυεις......καπιταλισμός λεγεται.Ολα τα υπόλοιπα εναι απλώς για καταναλωση απο το ευρυ κοινο.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, filipprin είπε

Η BMW  ΠΧαρην  αυτη την στιγμη εχει γραμμη παραγωγης για 25 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ μοντελα και ηλεκτρκα και υβριδικα  και ενα δίκτυο αφτερ σαλες που η τεσλα ειναι μπακαλικο μπροστατης. Ο μσακ κοιταει να κανει μαγικα για να μπορεσει να αντιμετωπισει τα προβληματα παραγωγης.Βγαζει μπλοκ μεγλυτερα για να εχει λιγοτερη συναρμολογιση Οταν θα τρακαρει το τεσλα που αντι για  μουρη θα σου δινει το μισο αυτοκινητο τοτε να δεις γελια

Και τι σημαίνει το ότι η BMW έχει 25 διαφορετικά μοντέλα, γιατί πρέπει να το κάνει και η Tesla; Δεν βγάζει κανένα μα κανένα νόημα το ότι επιμένεις να έχει και πολλά μοντέλα και αλλαγές. Κάθε εταιρεία έχει την στρατηγική της. Η γραμμή παραγωγής της Tesla είναι αριστουργηματική. Ο τρόπος κατασκευής των Tesla, δεν είναι μειονέκτημα και σημάδι αδυναμίας, αλλά το αντίθετο, σημάδι πολύ καλής οργάνωσης, πολύς σκέψης,  με πολλά πλεονεκτήματα στην παραγωγή. Ολοι οι υπόλοιποι παράγουν με μεγάλη χασούρα ενώ η Tesla επιπλέει μια χαρά. Παρεπιπτόντως η Tesla κατάπιε την BMW  στην κατηγορία των ηλεκτρικών πέρσι.

 

2 ώρες πριν, filipprin είπε

αμα καταλάβεις τι θες να πεις μου το εξηγείς και μενα.

Εγώ και ξέρω τι λέω και το λέω καλά. Το εξηγώ στην αμέσως επόμενη πρόταση απο αυτή που ανεφερες. Εξηγώ καθαρά γιατί τα υβδιδικά δεν είναι καλή επιλογή για την Tesla (αυτόνομη οδήγηση). Εσύ πρέπει να κάνεις περισσότερη προσπάθεια να καταλαβαίνεις τους άλλους. Δεν είναι δυνατόν όλες οι προτάσεις να είναι "Λολα να ένα μήλο" για να είμαστε σίγουροι ότι είναι στις ικανότητες κατανόησης όλων.

2 ώρες πριν, filipprin είπε

Εδιωξε και πολλες χιλιαδες μαλιστα μαζεμενες.Οχι οτι ειναι ο μόνος αλλα οπως δειχνει αρνητικά οταν απολύουν οι αλλοι το ιδιο και ο μασκ.Δεν ειπα εγω οτι παει για φουντο αλλα οτι δεν του βγαινουν τα φραγκα και συμαζευεται.Καλα κανει ετσι ειναι οι επιχειρήσεις.Οταν κονομας επενδύεις οταν δεν εχει φραγκα απολυεις......καπιταλισμός λεγεται.Ολα τα υπόλοιπα εναι απλώς για καταναλωση απο το ευρυ κοινο.

Ετσι λειτουργούν οι υγιής εταιρείες. Αυτό έλειπε να ξοδεύουν λεφτά που δεν έχουν και να περιμένουν να επιβιώσουν. Οι απολύσεις για τις περισσότερες επιτυχημένες εταιρείες είναι εργαλείο. Προσλαμβάνουν μαζικά, βλέπουν ποιοί τους κάνουν, ποιοί δεν τους κάνουν και όσοι δεν αποδείχθηκαν κατάλληλες επιλογές τους αφήνουν. Δεν σημαίνει πάντα ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, αλλά ότι προσαρμόζονται στις αλλαγές της αγοράς.

Επεξ/σία από fast8
Δημοσ.

Και λέω εγώ τώρα.

Η Κίνα δεν είναι αυτή που δεν έχει ούτε μια σταγόνα πετρέλαιο, ούτε καλά καλά ποτάμια και λίμνες για πόσιμο νερό αλλά τους έδωσε ο Θεός σπάνιες γαίες και μέταλλα που χρειάζονται τα ηλεκτρικά αμάξια .

Αν θυμάμαι καλά 13/15 είναι στο έδαφος της Κίνας και τα άλλα 2 που λείπουν είναι στην Αφρική και έχουν κάνει και εκεί τα κουμάντα τους με δάνεια και υποδομές σε αυτά τα αφρικανικά κράτη, ώστε να λαμβάνουν τα σπάνια μέταλλα. 

Ε τι θα σας πουλήσουν εδώ στην Ευρώπη και Αμερική;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...